JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/0015365901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001020861</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Śląskich 24,26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">53-333</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713652403</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">713652782</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ias.wroclaw@mf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dolnoslaskie.kas.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> finanse publiczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e501b1eb-ccf5-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00153659</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00086201/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym<br/>a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.<br/>o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wnioski lub informacje, ze wskazaniem numeru referencyjnego nadanego sprawie, tj.<br/>0201-ILZ.260.8.2022, Wykonawcy przekazują poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl lub<br/>https://oneplace. marketplanet.pl.<br/>3. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy składa się, pod rygorem nieważności:<br/>1) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, dopuszczalnym formatem, jako:<br/>- dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy należy użyć formatu XAdES. lub<br/>2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Informacje dotyczące sposobu podpisywania dokumentów można znaleźć na stronie:<br/>- kwalifikowany podpis elektroniczny - https://www.nccert.pl/;<br/>- podpis zaufany - https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany;<br/>- podpis osobisty - https://www.gov.pl/web/mswia/oprogramowanie-do-pobrania.<br/>4. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa<br/>w art. 118 ust. 3 Ustawy, pełnomocnictwo, oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, podmiotowe środki dowodowe,<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o<br/>informatyzacji, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 3, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji lub jako tekst<br/>wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ust. 6.<br/>6. Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy określa:<br/>1) niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej<br/>w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>- włączona obsługa JavaScript;<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>2) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w ogólnie dostępnych formatach.<br/>Jednocześnie Zamawiający informuje, iż preferowanym formatem jest .pdf.<br/>3) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:<br/>- Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>- Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – „zegarem Głównego Urzędu Miar”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”), informuję:<br/>Administrator danych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu<br/>ul. Powstańców Śląskich 24, 26<br/>53-333 Wrocław<br/>tel. 71 36 52 403; fax 71 36 52 782<br/>Kontakt do inspektora ochrony danych<br/>Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu pod adresem e-mail: iod.wroclaw@mf.gov.pl.<br/>Podstawa prawna i cel przetwarzania danych<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych (ustawa Pzp).<br/>Informacje o odbiorcach danych<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września<br/>2001 r. o dostępie do informacji publicznych. W przypadku postępowań prowadzonych zgodnie z ustawą Pzp, zamawiający<br/>przechowuje protokół przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący jego<br/>nienaruszalność.<br/>Zebrane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.<br/>Okres przechowywania danych<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca<br/>1983 r. przez okres 5 lat od roku zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Informacja o wymogu podania danych<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>prowadzonego zgodnie z ustawą Pzp i jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.<br/>Prawa osób, których dane dotyczą<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych.<br/>Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników,<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.<br/>Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>Inne informacje<br/>Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">0201-ILZ.260.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 211531,17 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie serwisów olejowych i napraw pojazdów znajdujących się w rejonie Wrocław - 78 pojazdów służbowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 116193,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a) zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego art. 441 ustawy Pzp przez cały okres<br/>trwania umowy.<br/>b) Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe i podlegać będzie na tym ,że<br/>Zamawiający może zwiększyć zakres zobowiązywania umownego w zakresie serwisów olejowych i napraw pojazdów<br/>służbowych maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego , po cenach ustalonych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu ofertowym.<br/>c) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.<br/>Pisemne zawiadomienie o realizacja prawa opcji Zamawiający prześle wykonawcy na adres e-mail wskazany w umowie.<br/>d) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem zamawiającego.<br/>e) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez zamawiającego , Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego<br/>tytułu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający<br/>będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) cena ogółem brutto za serwisy olejowe pojazdów (C) - 30%<br/>2) koszt jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) - 30%<br/>3) okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu (G) - 30%<br/>4) obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością (O) - 10%<br/>2. Szczegółowy sposób oceny ofert znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie serwisów olejowych i napraw pojazdów znajdujących się w rejonie Wałbrzych – 16 pojazdów służbowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 23834,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a) zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego art. 441 ustawy Pzp przez cały okres<br/>trwania umowy.<br/>b) Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe i podlegać będzie na tym ,że<br/>Zamawiający może zwiększyć zakres zobowiązywania umownego w zakresie serwisów olejowych i napraw pojazdów<br/>służbowych maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego , po cenach ustalonych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu ofertowym.<br/>c) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.<br/>Pisemne zawiadomienie o realizacja prawa opcji Zamawiający prześle wykonawcy na adres e-mail wskazany w umowie.<br/>d) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem zamawiającego.<br/>e) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez zamawiającego , Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego<br/>tytułu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający<br/>będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) cena ogółem brutto za serwisy olejowe pojazdów (C) - 30%<br/>2) koszt jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) - 30%<br/>3) okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu (G) - 30%<br/>4) obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością (O) - 10%<br/>2. Szczegółowy sposób oceny ofert znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie serwisów olejowych i napraw pojazdów znajdujących się w rejonie Kłodzko - 10 pojazdów służbowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 14896,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a) zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego art. 441 ustawy Pzp przez cały okres<br/>trwania umowy.<br/>b) Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe i podlegać będzie na tym ,że<br/>Zamawiający może zwiększyć zakres zobowiązywania umownego w zakresie serwisów olejowych i napraw pojazdów<br/>służbowych maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego , po cenach ustalonych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu ofertowym.<br/>c) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.<br/>Pisemne zawiadomienie o realizacja prawa opcji Zamawiający prześle wykonawcy na adres e-mail wskazany w umowie.<br/>d) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem zamawiającego.<br/>e) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez zamawiającego , Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego<br/>tytułu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający<br/>będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) cena ogółem brutto za serwisy olejowe pojazdów (C) - 30%<br/>2) koszt jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) - 30%<br/>3) okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu (G) - 30%<br/>4) obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością (O) - 10%<br/>2. Szczegółowy sposób oceny ofert znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie serwisów olejowych i napraw pojazdów znajdujących się w rejonie Legnica-23 pojazdy służbowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34262,10 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a) zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego art. 441 ustawy Pzp przez cały okres<br/>trwania umowy.<br/>b) Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe i podlegać będzie na tym ,że<br/>Zamawiający może zwiększyć zakres zobowiązywania umownego w zakresie serwisów olejowych i napraw pojazdów<br/>służbowych maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego , po cenach ustalonych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu ofertowym.<br/>c) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.<br/>Pisemne zawiadomienie o realizacja prawa opcji Zamawiający prześle wykonawcy na adres e-mail wskazany w umowie.<br/>d) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem zamawiającego.<br/>e) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez zamawiającego , Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego<br/>tytułu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający<br/>będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) cena ogółem brutto za serwisy olejowe pojazdów (C) - 30%<br/>2) koszt jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) - 30%<br/>3) okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu (G) - 30%<br/>4) obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością (O) - 10%<br/>2. Szczegółowy sposób oceny ofert znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie serwisów olejowych i napraw pojazdów znajdujących się w rejonie Zgorzelec - 15 pojazdów służbowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 22344,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a) zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego art. 441 ustawy Pzp przez cały okres<br/>trwania umowy.<br/>b) Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe i podlegać będzie na tym ,że<br/>Zamawiający może zwiększyć zakres zobowiązywania umownego w zakresie serwisów olejowych i napraw pojazdów<br/>służbowych maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego , po cenach ustalonych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu ofertowym.<br/>c) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.<br/>Pisemne zawiadomienie o realizacja prawa opcji Zamawiający prześle wykonawcy na adres e-mail wskazany w umowie.<br/>d) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem zamawiającego.<br/>e) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez zamawiającego , Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego<br/>tytułu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający<br/>będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) cena ogółem brutto za serwisy olejowe pojazdów (C) - 30%<br/>2) koszt jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) - 30%<br/>3) okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu (G) - 30%<br/>4) obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością (O) - 10%<br/>2. Szczegółowy sposób oceny ofert znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonaną usługę naprawy pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Obsługa pojazdów Zamawiającego poza kolejnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>A) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym<br/>zakresie;<br/>B) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>C) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>D) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował:<br/>• dla części 1 zamówienia:<br/>-minimum jednym warsztatem umożliwiającym wjazd pojazdu o wysokości min 3,15m i szerokości 2,70m jak również<br/>uniesienie pojazdu o wyżej wymienionych wymiarach na podnośniku. Warsztat musi znajdować się w odległości do 7 km<br/>(jadąc drogami publicznymi) od siedziby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 24,26<br/>oraz być wyposażony w specjalistyczne urządzenia i narzędzia niezbędne do wykonywania czynności obsługowo –<br/>naprawczych i wszystkich czynności kontrolno – regulacyjnych pojazdów tj. posiadający co najmniej:<br/>a) jedno stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego<br/>b) jedno stanowisko do kontroli i regulacji układu jezdnego<br/>c) jedno urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji<br/>d) jedno urządzenie i oprogramowanie (aktualizowane na bieżąco) do pełnej diagnostyki, w tym co najmniej jeden komputer<br/>do diagnostyki silnika i części elektronicznych z oprogramowaniem umożliwiającym diagnostykę samochodu<br/>e) dwa stanowiska dla samochodów osobowych umożliwiających naprawę ca najmniej dwóch samochodów równocześnie, wyposażonych w podnośnik umożliwiający podniesienie całego samochodu lub kanał;<br/>• dla części od 2 zamówienia:<br/>- minimum jednym warsztatem znajdującym się w granicach miasta Wałbrzych, wyposażonym w specjalistyczne urządzenia<br/>i narzędzia niezbędne do wykonywania czynności obsługowo – naprawczych i wszystkich czynności kontrolno –<br/>regulacyjnych pojazdów tj. posiadający co najmniej:<br/>a) jedno stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego<br/>b) jedno stanowisko do kontroli i regulacji układu jezdnego<br/>c) jedno urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji<br/>d) jedno urządzenie i oprogramowanie (aktualizowane na bieżąco) do pełnej diagnostyki, w tym co najmniej jeden komputer<br/>do diagnostyki silnika i części elektronicznych z oprogramowaniem umożliwiającym diagnostykę samochodu<br/>e) dwa stanowiska dla samochodów osobowych umożliwiających naprawę co najmniej dwóch samochodów równocześnie,<br/>wyposażonych w podnośnik umożliwiający podniesienie całego samochodu lub kanał;<br/>• dla części od 3-5 zamówienia:<br/>- minimum jednym warsztatem znajdującym się odpowiednio :<br/>a) dla części 3 – w granicach miasta lub do 10 km km (jadąc drogami publicznymi) od granic miasta Kłodzko,<br/>b) dla części 4 – w granicach miasta lub do10 km km (jadąc drogami publicznymi) od granic miasta Legnica,<br/>c) dla części 5 – w granicach miasta lub do 10km km (jadąc drogami publicznymi) od granic miasta Zgorzelec,<br/>wyposażonym w specjalistyczne urządzenia i narzędzia niezbędne do wykonywania czynności obsługowo – naprawczych i wszystkich czynności kontrolno – regulacyjnych pojazdów tj. posiadający co najmniej:<br/>a) jedno stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego<br/>b) jedno stanowisko do kontroli i regulacji układu jezdnego<br/>c) jedno urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji<br/>d) jedno urządzenie i oprogramowanie (aktualizowane na bieżąco) do pełnej diagnostyki, w tym co najmniej jeden komputer<br/>do diagnostyki silnika i części elektronicznych z oprogramowaniem umożliwiającym diagnostykę samochodu<br/>e) dwa stanowiska dla samochodów osobowych umożliwiających naprawę co najmniej dwóch samochodów równocześnie,<br/>wyposażonych w podnośnik umożliwiający podniesienie całego samochodu lub kanał; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do<br/>złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy:<br/>oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>2) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art. 109 ust. 1 pkt 1) Ustawy:<br/>- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>- zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych<br/>lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego<br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat<br/>tych należności.<br/>3) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy oraz na<br/>podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835): odpisu lub<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji,<br/>4) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 8)-10) Ustawy: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów<br/>wymienionych w ust. 1 pkt 2 i 3 składa odpowiednio dokumenty , o których mowa w §4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z<br/>dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń , jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020r. poz. 2415). Wymagania dotyczące ważności dokumentów stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej (warunek określony w Rozdziale<br/>V ust. 1 pkt 2 lit. D SWZ - Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ - Zasób techniczny (odpowiednio dla danej części zamówienia, na którą<br/>Wykonawca składa ofertę).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,<br/>że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Z treści zobowiązania musi jasno wynikać:<br/>a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b) jaki jest sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostepniającego te<br/>zasoby przy wykonywaniu zamówienia.<br/>2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz<br/>z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - Załącznik nr 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić i<br/>wskazać pełnomocnika:<br/>1) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia<br/>albo<br/>2) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, do której z ww. czynności<br/>powołano pełnomocnika i jakiego postępowania ono dotyczy. Określenie czynności w sposób inny niż wskazano powyżej,<br/>będzie niezgodne z treścią przepisu art. 58 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi identyfikować Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>Ustawy, składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w załączniku nr 7 do SWZ - projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ias.wroclaw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-19 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), Zamawiający dodatkowo<br/>wykluczy Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz.<br/>835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com