JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220517/0016260801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i remont drogi 102962L Piotrowice-Paprotnia-Strych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stężyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431020010</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Senatorski 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stężyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">818663038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@stezyca.eurzad.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina-stezyca.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i remont drogi 102962L Piotrowice-Paprotnia-Strych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-42326188-d5a9-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00162608</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00014915/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa drogi 102962L Piotrowice - Paprotnia - Strych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugstezyca.bip.lubelskie.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Instrukcja użytkownika systemu miniPortal dostępna na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf, zawierająca wiążące Wykonawcę informacje związane z korzystaniem z miniPortalu w szczególności opis sposobu składania/zmiany/wycofania oferty w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych dedykowanych dla Wykonawcy. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, a w przypadku składania dokumentów w języku obcym składa się je wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>•Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej.<br/>•Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , a następnie należy zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/>•Zamawiający i wykonawcy przekazują korespondencję powołując się na numer referencyjny postępowania za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.<br/>•Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>•Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.<br/>•Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu oraz ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stężyca, adres: Urząd Gminy w Stężyca, Plac Senatorski 1, 08-540 Stężyca;<br/>b) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych są następujące: adrian.dziura@lokalneogniwo.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia publicznego;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami prawa lub zawartymi porozumieniami w zakresie powierzenia przetwarzania tych danych, w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „Pzp” oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020, r. poz. 2176, ze zm.);<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (czas obowiązywania umowy oraz przepisy Pzp oraz prawa archiwalnego);<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp – w szczególności nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia; <br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, ani profilowane -</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GPiOS.0271.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 102962L Piotrowice – Paprotnia od km 0+000 do km 0+723,68 w istniejącym pasie drogowym polegająca na modernizacji drogi na dz. ewid. nr 549/1 i 549/2 w miejscowości Piotrowice<br/>2. Remont drogi gminnej Nr 102962L Piotrowice – Paprotnia od 0+723,68 do km 1+325 w istniejącym pasie drogowym na działce nr ewid. 555 i 617 w m. Piotrowice i dz. nr ewid. 1356/1, 1356/2, 1356/3 w m. Paprotnia<br/>3. Przebudowa drogi gminnej Nr 102962L Piotrowice – Paprotnia od km 1+304 do km 2+516,53 w istniejącym pasie drogowym polegająca na modernizacji drogi na dz. ewid. nr 1300 w miejscowości Paprotnia<br/>4. Przebudowa drogi gminnej Nr 102962L Piotrowice – Paprotnia od km 0+000 do km 2+525,00 w istniejącym pasie drogowym polegająca na modernizacji drogi na dz. ewid. nr 363 w miejscowości Paprotnia<br/><br/><br/>Zakres robót obejmuje: <br/>Ad. 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 102962L Piotrowice – Paprotnia od km 0+000 do km 0+723,68 w istniejącym pasie drogowym polegająca na modernizacji drogi na dz. ewid. nr 549/1 i 549/2 w miejscowości Piotrowice<br/>Przebudowywany odcinek rozpoczyna się w km 0+000 a kończy w km 0+723,68 (granica działki nr 555). <br/>Na początkowym odcinku przekrój drogowy, jezdnia o nawierzchni asfaltowej z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego szerokości 0,75m. <br/>Na odcinku od km 0+000 do km 0+451,50 istniejąca nawierzchnia mineralno – asfaltowa w dobrym stanie technicznym. Na tym odcinku projektuje się wykonanie poboczy utwardzonych tłuczniem oraz realizację zjazdów zgodnie z planem sytuacyjnym. <br/>Od km 0+451,50 do km 0+723,68 projektuje się wykonanie wzmocnienie podbudowy oraz nawierzchni i obustronnych poboczy utwardzonych tłuczniem oraz wjazdów.<br/>Obsługa działek przyległych za pomocą zjazdów. <br/>Oś drogi wyznaczono tak aby maksymalnie wykorzystać istniejącą jezdnię. <br/>Ad. 2. Remont drogi gminnej Nr 102962L Piotrowice – Paprotnia od 0+723,68 do km 1+325 w istniejącym pasie drogowym na działce nr ewid. 555 i 617 w m. Piotrowice i dz. nr ewid. 1356/1, 1356/2, 1356/3 w m. Paprotnia<br/>Remontowany odcinek rozpoczyna się w km 0+723,68 a kończy w km 1+325. <br/>Na całym odcinku drogi planuje się wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni asfaltowej oraz obustronnych poboczy utwardzonych tłuczniem oraz wjazdów.<br/>Obsługa działek przyległych za pomocą zjazdów. <br/>Oś drogi wyznaczono tak aby maksymalnie wykorzystać przebieg drogi. <br/>Ad.3. Przebudowa drogi gminnej Nr 102962L Piotrowice – Paprotnia od km 1+304 do km 2+516,53 w istniejącym pasie drogowym polegająca na modernizacji drogi na dz. ewid. nr 1300 w miejscowości Paprotnia<br/>Istniejąca droga od km 1+304,00 do km 1+493,80 posiada nawierzchnię gruntową. Od km 1+493,80 do km 1+925,00 droga posiada nawierzchnię bitumiczną dobrej jakości o szerokości jezdni 5,0 m. Przekrój drogowy z obustronnymi poboczami gruntowymi. W km 1+674,00 i w km 1+849,00 droga gminna tworzy skrzyżowanie zwykłe z drogami gminnymi o nawierzchni gruntowej. <br/>Od km 1+925 do km 2+143,40 i od km 2+277,87 do km 2+413,55 konstrukcja drogi posiada liczne przełomy i zadołowania. W miejscach utraty nośności nawierzchni należy wykonać następującą konstrukcję: <br/>•	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, <br/>•	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grubości 4cm, <br/>Od km 2+143,40 do km 2+277,87 oraz od km 2+413,55 do km 2+516,53 droga posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości jezdni 5,0 - 5,7 m. Przekrój drogowy z obustronnymi poboczami gruntowymi. Obsługa działek przyległych za pomocą zjazdów. <br/>Odwodnienie istniejącej drogi odbywa się powierzchniowo.<br/>W pasie drogowym usytuowana jest sieć wodociągowa, energetyczna oraz teletechniczna. <br/>Pod względem topograficznym droga zlokalizowana jest na terenie płaskim o pochyleniu nie przekraczającym 5%. W bezpośrednim otoczeniu planowanej drogi występuje zabudowa mieszkalno – gospodarcza oraz łąki i pola uprawne.<br/>Ad. 4. Przebudowa drogi gminnej Nr 102962L Piotrowice – Paprotnia od km 0+000 do km 2+525,00 w istniejącym pasie drogowym polegająca na modernizacji drogi na dz. ewid. nr 363 w miejscowości Paprotnia<br/>Projektuje się jezdnię o nawierzchni bitumicznej z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego szerokości 0,75m. <br/>•	Od km 0+000,00 do km 0+877,30 - istniejąca nawierzchnia mineralno – asfaltowa w dobrym stanie technicznym projektuje się wykonanie poboczy utwardzonych tłucz-niem szer. 0,75m oraz realizację zjazdów zgodnie z planem sytuacyjnym. projektuje się wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni oraz obustronnych poboczy utwardzonych tłuczniem oraz zjazdów.<br/>•	Od km 0+877,30 do km 0+917,50 przewiduj się wykonanie warstwy wyrównawczej, ścieralnej oraz poboczy i zjazdów.<br/>•	Od km 0+917,50 do km 0+975,00 - przewiduj się wykonanie wzmocnienie konstrukcji drogi poprzez warstwy podbudowy (górna warstwa gr. 15 cm), wykonanie warstwy wyrównawczej, ścieralnej oraz poboczy i zjazdów. Szerokość jezdni 5,20m.<br/>• Od km 0+975,00 do 2+525,00 - przewiduje się wykonanie wzmocnienie konstrukcji drogi poprzez warstwy podbudowy (górna warstwa gr. 15 cm), wykonanie warstwy wyrównawczej, ścieralnej oraz poboczy i zjazdów. Szerokość jezdni 5,00m.<br/>Na całym odcinku projektuje się wykonanie poboczy utwardzonych tłuczniem oraz realizację zjazdów zgodnie z planem sytuacyjnym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34992200-9 - Znaki drogowe</p> <p class="mb-0">45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</p> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>1 Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż <br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: <br/>co najmniej dwie roboty budowlane, która polegały na budowie , przebudowie lub modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż <br/>1 500 000 zł każda <br/>2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia <br/>i skierują do jego realizacji w zakresie wszystkich części zamówienia: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.<br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>1)Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym długość odcinka i rodzaj nawierzchni), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.<br/>2)Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia,rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych.<br/>Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.<br/>3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.<br/>U. z 2019 r. poz. 1117). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany<br/>jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>-Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli<br/>okresprowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do<br/>warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych<br/>zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> -Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, <br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>-Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku <br/>z następujących form:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>-Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Stężyca tj.: 65 8724 1015 2002 1500 0534 0034 <br/>z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu na: Przebudowa i remont drogi 102962L Piotrowice-Paprotnia-Strych.<br/>-Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się dzień i godzinę uznania wskazanego powyżej rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego) lub złożenie innej ważnej formy wadium przed terminem składania ofert.<br/>-Wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt od 4 ppkt 2) - 4 ppkt 4)<br/>należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej na zasadach określonych w<br/>rozdziale X SWZ z zastrzeżeniem, iż dokument musi być opatrzony kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do jego wystawienia ze strony Gwaranta (wystawcy gwarancji/ poręczenia).<br/>-W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna,<br/>bezwarunkowa od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno<br/>przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją<br/>bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające<br/>zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty<br/>należności od Wykonawcy.<br/>-Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.<br/>-Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie w sposób nieprawidłowy, nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp – zostanie odrzucona.<br/>-Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>-Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> -Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.<br/>-Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru<br/>-Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu,<br/>b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>c) gwarancjach bankowych,<br/>d) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299; z późn. zm.)<br/>-Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu 65 8724 1015 2002 1500 0534 0034 z podaniem tytułu wpłaty: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy –&#34; Przebudowa i remont drogi 102962L Piotrowice-Paprotnia-Strych&#34;<br/>-Datą wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu jest dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego.<br/>-Zabezpieczenie należytego wykonania umowy przedkładane w innej formie niż pieniądz podlega akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.<br/>-Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju -Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać odpowiednio poręczyciela albo gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie zabezpieczenia należytego wykonania umowy – sumy gwarancyjnej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy. Zabezpieczenie wniesione w tych formach wchodzi w życie i uzyskuje moc obowiązującą od podpisania umowy przez obie Strony, tj. przez Wykonawcę i Zamawiającego i będzie ważne w wysokości 100% do dnia wykonania zamówienia, plus 30 dni. -Zabezpieczenie z tytułu rękojmi za wady wniesione w ww. formach będzie ważne w wysokości 30% do dnia upływu okresu rękojmi plus 15 dni. -Zabezpieczenie wniesione w tych formach powinno zawierać zastrzeżenie, że wszelkie spory dotyczące odpowiednio poręczenia albo gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencjom sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.<br/>-Kwota zabezpieczenia zostanie zwrócona Wykonawcy w wysokości:<br/>a) 70% - w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (po ostatecznym odbiorze zamówienia potwierdzonym protokołem odbioru);<br/>b) 30% - nie później niż w 15. dniu po upływie okresu gwarancji jakości na roboty budowlane.<br/>-W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 2. Zmiana zabezpieczenia jest dokonywane z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.<br/>-Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenia przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.<br/>-W przypadku nieprzedłużenia (...)<br/>Z uwagi na ilość znaków pozostałe rodzaje i zakresy zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się w<br/>paragrafie 11 i 12 projektu umowy który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie w wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) Konieczność zmiany terminu realizacji całości zamówienia<br/>w związku z:<br/>a) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub;<br/>b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub;<br/>c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy<br/>Wykonawcy lub;<br/>d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub;<br/>e) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany:<br/>1) podwykonawcy/lub dalszego podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, usług, bądź<br/>wprowadzenie nowego podwykonawcy;<br/>2) formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w trakcie realizacji umowy jak i po zakończeniu<br/>realizacji umowy.<br/>4. W terminie 7 dni od wystąpienia któregokolwiek z powyższych powodów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pisemny<br/>wniosek o przedłużenie terminu wykonania umowy.<br/>5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności.<br/>6. Stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub jej wypowiedzenia wyłącznie w przypadkach przewidzianych we<br/>właściwych przepisach prawa, gdy:<br/>1) Wykonawca przerwał z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy realizację przedmiotu umowy i przerwa ta trwa dłużej<br/>niż 20 dni – w terminie 14 dni od dnia powzięcia przez zamawiającego informacji o upływie 20 – dniowego terminu przerwy<br/>w realizacji umowy;<br/>2) Wystąpiła istotna zmiana powodująca, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było<br/>przewidzieć w chwili zawarcia umowy – odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy;<br/>3) Wykonawca realizuje roboty przewidziane niniejszą umową w sposób niezgodny z niniejszą umową, dokumentacją<br/>projektową lub wskazaniami Zamawiającego – w terminie 7 dni od dnia stwierdzenia przez Zamawiającego danej okoliczności.<br/>7.W przypadku odstąpienia od umowy przez jedną ze stron Wykonawca ma obowiązek wstrzymania realizacji robót w trybie<br/>natychmiastowym oraz zabezpieczenia a następnie opuszczenia terenu budowy.<br/>8.Jeżeli Zamawiający odstąpił od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, to wszelkie znajdujące się na terenie budowy materiały, urządzenia, sprzęt, roboty tymczasowe i wykonane roboty zostaną przekazane protokolarnie Zamawiającemu przez Wykonawcę.<br/>9.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania i dostarczenia Zamawiającemu inwentaryzacji robót wg stanu na dzień odstąpienia, potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, jeżeli został ustanowiony.<br/>10. Koszty dodatkowe poniesione na zabezpieczenie terenu budowy oraz wszelkie inne uzasadnione koszty związane z odstąpieniem od umowy ponosi strona, która spowodowała odstąpienie od umowy.<br/>Z uwagi na ilość znaków pozostałe rodzaje i zakresy zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się w<br/>paragrafie 11 i 12 projektu umowy który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Kluczpubliczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców naminiPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-03 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com