JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220519/0016824301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonywanie kons., bieżących napraw i usuwania powstałych awarii inst. hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego oraz inst. oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu ... </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 470754976</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lutomierska 108/112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@ld.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie kons., bieżących napraw i usuwania powstałych awarii inst. hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego oraz inst. oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu ... </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8d0de84d-d75a-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00168243</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00083383/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.19 Konserwacja, naprawy, usuwanie awarii instal. hydrant., sprzętu gaśniczego, instalacji oddymiania, alarmu pożaru, dostaw sprzętu gaś., znaków ewak., ppoż. i instrukcji dla KWP w Łodzi i jej podległych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2. W postępowaniu cała komunikacja, między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę zakupową -https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz dedykowaną dla niniejszego postępowania poprzez wykorzystanie przycisku: „wyślij wiadomość do Zamawiającego” na stronie Platformy zakupowej.<br/>3. Zgodnie z art. 61 ust. 1 uPzp w postępowaniu komunikacja i wymiana informacji oraz oferty, dokumenty, oświadczenia, zapytania do treści SWZ, wyjaśnienia i inne informacje dotyczące postępowania składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy, na której prowadzone jest postępowanie.<br/>4. W sytuacji awarii platformy zakupowej Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zampub@ld.policja.gov.pl. Adres url.https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej ( dostępny pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy (dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).<br/>2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę<br/>zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>3.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.<br/>4.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.<br/>5.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>6.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.<br/>7.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>8.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. podpis zaufany - https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawyurzedowe/chcezalatwicspraweprzezinternet/profilzaufanyipodpis-zaufany</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:<br/>1.	Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.<br/>2.	Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl<br/>3.	Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:<br/>a)	Wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostkach jej podległych – FZ-2380/15/22/KK prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt. 1 (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).<br/>b)	W przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO).<br/>4.	Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.<br/>5.	W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:<br/>a)	Dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi,<br/>b)	Sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO,<br/>c)	Ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu, ale nie zgadza się na ich usunięcie.<br/>6.	W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>7.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.<br/>8.	Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku.<br/>9.	Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZ-2380/15/22/KK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych w zakresie wykonywania konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego użytkowanego w obiektach i pojazdach należących do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek jej podległych.<br/>2)	Usługi będą świadczone w miejscu użytkowania instalacji / urządzeń. Wykaz ww. sprzętu przewidzianego do obsługi wraz z wykazem obiektów zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usług oraz dostaw, stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3)	Ilość obiektów wymagających okresowych przeglądów może ulec zmianie w trakcie trwania umowy z uwagi na realizowane modernizacje w obiektach.<br/>4)	Zakres czynności objętych realizacją przedmiotu zamówienia:<br/> - konserwacji;<br/> - bieżących napraw;<br/> - usuwania powstałych awarii.<br/>5)	Czynności konserwacyjne obejmujące również czynności przeglądowe, będą wykonywane zgodnie z Dokumentacją techniczno – ruchową (DTR) dla każdego urządzenia, które winny zakończyć się sporządzeniem protokołu wykonanych prac.<br/>6)	Terminy realizacji czynności konserwacyjnych:<br/> - Przegląd gaśnic przewoźnych i przenośnych/ 1 raz na rok<br/> - Wymiana środka gaśniczego /1 raz na 5 lat<br/> - Badania i legalizacja zbiorników ciśnieniowych gaśnic o objętości większej niż 6 dm3 - gaśnice proszkowe/1 raz na 5 lat<br/> - Przegląd, badanie ciśnienia i wydajności hydrantów /1 raz na rok<br/> - Próba ciśnieniowa węży na maksymalne ciśnienie robocze /1 raz na 5 lat<br/>7) Sprzęt ppoż., który nie spełnia warunków PN lub nie nadaje się do dalszej eksploatacji ze względu na stan techniczny Wykonawca odbierze nieodpłatnie i przekaże na własny koszt do utylizacji – nastąpi wystawienie protokołu przyjęcia przez Wykonawcę w/w sprzętu.<br/>8) Termin pierwszego przeglądu sprzętu zostanie przekazany przez Zamawiającego odpowiednim wydziałom i jednostkom KWP w Łodzi, natomiast na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek przestrzegania kolejnych terminów wykonywania przeglądów i konserwacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>9) Czynności związane z serwisowaniem instalacji / urządzeń poprzedzane będą każdorazowo powiadomieniem Zamawiającego przez Wykonawcę o terminie i zakresie zaplanowanych usług.<br/>10) Czas reagowania i wykonania bieżącej naprawy przez Wykonawcę:<br/> - rozpoczęcie w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od momentu zgłoszenia o zaistniałym uszkodzeniu<br/> -	zakończenie maksymalnie do 48 godzin lub zagwarantowanie sprzętu zamiennego, o porównywalnych parametrach co uszkodzony do czasu zakończenia naprawy. <br/>11) Czas wykonania usunięcia powstałej awarii przez Wykonawcę:<br/> - rozpoczęcie w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia o zaistniałym uszkodzeniu<br/> - zakończenie maksymalnie do 72 godzin lub zagwarantowanie sprzętu zamiennego, o porównywalnych parametrach co uszkodzony do czasu zakończenia naprawy.<br/>12)	Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca, w tym m. in. wszelkie niezbędne materiały, personel o odpowiednich kwalifikacjach, transport materiałów, narzędzi i osób do miejsca realizacji usługi oraz koszty wielokrotnego dojazdu do jednostek muszą być wkalkulowane w cenę oferty.<br/>13) W zakresie, w jakim Wykonawca nie posługuje się Podwykonawcami, o których mowa w § 4 wzoru umowy (Załącznik nr 14 do SWZ), na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące usługi serwisowe sprzętu gaśniczego (instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego) – dla CZĘŚCI NR 1. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.<br/>14) Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i § 8 wzorów umów dla CZĘŚCI NR 1 – załączniki nr 14 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wartość brutto 1 roboczogodziny prac naprawczych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na dokonaną naprawę bieżącą lub usunięcie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podjęcia czynności naprawczych w przypadku awarii z przybyciem na miejsce od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych w zakresie wykonywania konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji oddymiania i instalacji sygnalizacji alarmu pożaru, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego, drzwi popż. i przeciwpożarowych wyłączników prądu użytkowanych w obiektach należących do KWP w Łodzi i jednostek jej podległych.<br/>2)	Usługi będą świadczone w miejscu użytkowania instalacji / urządzeń. Wykaz ww. sprzętu przewidzianego do obsługi wraz z wykazem obiektów zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usług oraz dostaw, stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3)	Ilość obiektów wymagających okresowych przeglądów może ulec zmianie w trakcie trwania umowy z uwagi na realizowane modernizacje w obiektach.<br/>4)	Systemy sygnalizacji pożaru znajdujące się w obiektach pochodzą od różnych producentów i są to m.in. centrale typu: Polon, Bosch, itp. <br/>5)	Lampy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego znajdujące się w obiektach pochodzą od różnych producentów. <br/>6)	Zakres czynności objętych realizacją przedmiotu zamówienia:<br/> - konserwacji;<br/> - bieżących napraw;<br/> - usuwania powstałych awarii.<br/>7) Czynności konserwacyjne obejmujące również czynności przeglądowe, będą wykonywane zgodnie z Dokumentacją techniczno – ruchową (DTR) dla każdego urządzenia, które winny zakończyć się sporządzeniem protokołu wykonanych prac.<br/>8) Terminy realizacji czynności konserwacyjnych:<br/>- przegląd czujek i wskaźników, sprawdzenie losowo wybranych czujek w ilości 25% w stosunku do całkowitej ilości czujek / co 3 miesiące;<br/>- przegląd i testy central pożarowych / co 3 miesiące;<br/>- przegląd i testy ROP -ów/ 1 raz na rok;<br/>- konserwacja akumulatorów zasilania awaryjnego/ co 3 miesiące;<br/>- wszystkie wymienione prace powinny być odnotowane w książce eksploatacji instalacji i potwierdzone protokołem;<br/>- systemy oddymiania konserwacja i przegląd / 1 raz na rok potwierdzony protokołem;<br/>- stałe urządzenia gaśnicze (SUG ) / 1 raz na rok potwierdzony protokołem; <br/>- przegląd oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego / 1 raz na rok, w tym:<br/>- testy akumulatorów,;<br/>- pomiar natężenia oświetlenia <br/>- pomiar czasu świecenia;<br/>- przegląd przeciwpożarowych wyłączników prądu / 1 raz na rok;<br/>- przegląd drzwi ppoż. / 1 raz na rok, w tym m. in.:<br/>- sprawdzenie funkcjonowania drzwi;<br/>- sprawdzenie mocowania i działania zamków i zawiasów (smarowanie);<br/>- sprawdzenie stanu uszczelki (ewentualnie wymienić na nową);<br/>- sprawdzenie działania samozamykaczy i regulacja;<br/>9)	Reagowanie, we wszystkie dni tygodnia, w czasie nie dłuższym niż 12 godzin, na zgłaszane telefoniczne uwagi dotyczące nieprawidłowości w działaniu systemów, występowania awarii - przy czym przez reagowanie rozumie się podjęcie czynności zmierzających do usunięcia usterki tzn. wprowadzenie najkorzystniejszego z dostępnych trybów awaryjnego funkcjonowania systemu w czasie wymiany uszkodzonych elementów.<br/>10)	Wykonywanie czynności wykraczających poza zakres konserwacji tzw. bieżące naprawy(np. uszkodzona czujka, centrala, sygnalizator itp.)odbywać się będzie na podstawie odrębnego zlecenia po zaakceptowaniu kalkulacji naprawy.<br/>11) Termin pierwszego przeglądu sprzętu zostanie przekazany przez Zamawiającego odpowiednim wydziałom i jednostkom KWP w Łodzi, natomiast na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek przestrzegania kolejnych terminów wykonywania przeglądów i konserwacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>12)	Czynności związane z serwisowaniem instalacji / urządzeń poprzedzane będą każdorazowo powiadomieniem Zamawiającego przez Wykonawcę o terminie i zakresie zaplanowanych usług.<br/>13) Czas reagowania i wykonania bieżącej naprawy przez Wykonawcę:<br/> - rozpoczęcie w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od momentu zgłoszenia o zaistniałym uszkodzeniu<br/> - zakończenie maksymalnie do 48 godzin lub zagwarantowanie sprzętu zamiennego, o porównywalnych parametrach co uszkodzony do czasu zakończenia naprawy.<br/> <br/>14) Czas reagowania i wykonania usunięcia powstałej awarii przez Wykonawcę:<br/> - rozpoczęcie w czasie nie dłuższym niż 24 godzin od momentu zgłoszenia o zaistniałym uszkodzeniu<br/> - zakończenie maksymalnie do 72 godzin lub zagwarantowanie sprzętu zamiennego, o porównywalnych parametrach co uszkodzony do czasu zakończenia naprawy. <br/>15) Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca, w tym m. in. wszelkie niezbędne materiały, personel o odpowiednich kwalifikacjach, transport materiałów, narzędzi i osób do miejsca realizacji usługi oraz koszty wielokrotnego dojazdu do jednostek muszą być wkalkulowane w cenę oferty.<br/>16)	W zakresie, w jakim Wykonawca nie posługuje się Podwykonawcami, o których mowa w § 4 wzoru umowy (Załącznik nr 14 do SWZ), na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące usługi w zakresie konserwacji, bieżących napraw instalacji oddymiania, instalacji sygnalizacji alarmu pożaru, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego, drzwi ppoż. i przeciwpożarowych wyłączników prądu – dla CZĘŚCI NR 2. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.<br/>17)	Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i § 8 wzorów umów dla CZĘŚCI NR 2 – załączniki nr 14 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wartość brutto 1 roboczogodziny prac naprawczych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na dokonaną naprawę bieżącą lub usunięcie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podjęcia czynności naprawczych w przypadku awarii z przybyciem na miejsce od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 - Sukcesywne dostawy sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji<br/>1)	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji zgodnie z bieżącymi potrzebami KWP w Łodzi i jednostek jej podległych oraz Centralnego Biura Śledczego Policji i Biura Spraw Wewnętrznych Policji, według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2.3.do SWZ.<br/>2)	Dostawy będą realizowane do miejsc wskazanych w Wykazie potencjalnych miejsc dostaw i ich adresy znajdujący się w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług oraz dostaw, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3)	Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w Formularzu asortymentowo –cenowym są wielkościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.<br/>4)	Ostateczne ilości poszczególnego asortymentu będą wynikać z faktycznych potrzeb i posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, a w przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określone w umowie, nie może stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.<br/>5)	Wykonawca będzie realizował zamówienie w cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. <br/>6)	Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. <br/>7)	Sprzęt gaśniczy oraz znaki muszą posiadać aktualne świadectwo zgodności w sprawie wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochrony zdrowia i życia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania, wydawane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP) w Józefowie k. Otwocka.<br/>8)	Urządzenia i znaki muszą być fabrycznie nowe, kompletne i sprawne technicznie. <br/> Zamawiany towar powinien odpowiadać polskim i europejskim normom, posiadać wymagane atesty, certyfikaty i dopuszczenia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw, dopuszczenia na sprzęt gaśniczy i znaki ewakuacyjne.<br/>9)	Przedmiot zamówienia obejmuje również ewentualny montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. <br/>10)	Do dostarczonego sprzętu muszą dołączone karty gwarancyjne zawierające termin i warunki ważności gwarancji oraz instrukcje w języku polskim.<br/>11)	Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia.<br/>12)	Wymagany okres gwarancji dla dostarczonych urządzeń nie może być krótszy niż 24 miesięcy od daty dostarczenia. <br/>13)	Zamawiający będzie realizował dostawę partiami. Dostawy towaru następować będą na podstawie składanego każdorazowo zamówienia określającego ilość oraz asortyment poszczególnych dostaw, a także miejsce docelowe, w terminie maksymalnym do 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę przesłanego za pośrednictwem faksu zamówienia. <br/>14)	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych na zamówieniu. W związku z powyższym Wykonawca koszty transportu musi wkalkulować w cenę oferty, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35111300-8 - Gaśnice</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34928472-7 - Oznakowanie</p> <p class="mb-0">22470000-5 - Instrukcje</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące /art. 112 ust. 2 uPzp/:<br/><br/>A. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Część nr 2<br/>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który wykaże się:<br/>- posiadaniem uprawnień w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł – izotopowych czujek dymu – na potrzeby ich demontażu i utylizacji określone w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 264 ze zm.);<br/><br/>B. zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który wykaże, że: <br/>1. /Doświadczenie/ wykonał należycie i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>Część nr 1 <br/>1.1. dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda z nich, polegające na świadczeniu usług w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwaniu powstałych awarii instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego;<br/>Zamawiający zastrzega, iż każda z usług winna dotyczyć innego obiektu.<br/>Część nr 2 <br/>1.2.	jedną usługę trwającą nieprzerwanie przez okres min. 24 miesięcy, polegającą na świadczeniu usług w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji oddymiania i instalacji sygnalizacji pożaru, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.	<br/>Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;<br/>2. /osoby/ dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:<br/>Część nr 1<br/>2.1. dwiema osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi ukończony kurs konserwatora gaśnic;<br/>2.2. dwiema osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi szkolenie w zakresie konserwacji hydrantów;<br/>2.3. jedną osobą, które będą wykonywać zamówienie, posiadającą kwalifikacje inspektora ochrony ppoż. lub specjalisty ochrony ppoż;<br/>2.4.	dwiema osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia wydane przez UDT do napełniania zbiorników ciśnieniowych gaśnic gazami sprzężonymi i skroplonymi;<br/>Zamawiający informuje, iż jedna osoba może spełniać więcej niż jeden warunek.<br/>Część nr 2<br/>2.5.	dwiema osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi Świadectwa kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184 z późn. zm.) dla osób, które będą wykonywały prace na stanowisku EKSPLOATACJI I DOZORU w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno – pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV;<br/>2.6.	jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą certyfikat szkolenia i konserwacji systemu Polon;<br/>2.7.	jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą certyfikat szkolenia i konserwacji systemu Bosch; <br/>2.8.	jedną osobą, która będzie wykonywać zamówieni, posiadającą certyfikat szkolenia z zakresu projektowania, funkcjonowania, konfiguracji i montażu systemów oddymiania, zamknięć ogniowych i wentylacji D + H;<br/>Zamawiający informuje, iż jedna osoba może spełniać więcej niż jeden warunek. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">DOKUMENTY SKŁADANE Z OFERTĄ<br/>1.	Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – wg załącznika nr 4 do SWZ<br/>2.	/jeżeli dotyczy/ Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 1 <br/>i 5 uPzp– wg załącznika nr 5 do SWZ<br/><br/>DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO<br/>1.	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wg załącznika nr 11 do SWZ<br/>2.	/jeżeli dotyczy/ Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wg załącznika nr 12 <br/>do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">DOKUMENTY SKŁADANE Z OFERTĄ<br/>1.	/jeżeli dotyczy/Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp – wg załącznika nr 6 do SWZ.<br/>2.	/jeżeli dotyczy/ Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – wg załącznika nr 10 <br/>do SWZ.<br/>3.	/jeżeli dotyczy/ Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 1 i 5 uPzp – wg załącznika nr 7 do SWZ<br/><br/>DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO<br/>Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Część nr 2<br/>1.	Zezwolenie wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki wydane na podstawie art. 5 ust. 3 i 7 a w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (Dz. U. z 2012 r. , poz. 264 z późn. zm.)<br/>2.	Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z art. 16, art. 3 pkt. 2 oraz art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 z późn. zm.), w związku z art. 75 a ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r., poz. 2168).<br/>Dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 10.2.2. SWZ<br/><br/>Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Część nr 1 i 2<br/>3.	Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wykaz usług musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 10.2.4.1. SWZ. Wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4.	Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wykaz osób musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 10.2.4.2. SWZ. Wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Część nr 1<br/>Na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez zamawiającego wymagania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: <br/>1)	Certyfikatu Jakości Usług Przeciwpożarowych w zakresie gaśnic i hydrantów wydany przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP), Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Pożarnictwa (SITP) lub inną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji (PCA),<br/>2)	Świadectw autoryzacji na naprawę i konserwację gaśnic wydaną przez producentów gaśnic znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego tj. KZWM Ogniochron S. A., GZWM S. A., Boxmet Trade Sp. z o. o. - Zamawiający dopuszcza, aby świadectwa autoryzacji były wystawione bezpośrednio na pracowników Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	Certyfikatu Jakości Usług Przeciwpożarowych w zakresie gaśnic i hydrantów wydany przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP), Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Pożarnictwa (SITP) lub inną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji (PCA),<br/>2)	Świadectw autoryzacji na naprawę i konserwację gaśnic wydaną przez producentów gaśnic znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego tj. KZWM Ogniochron S. A., GZWM S. A., Boxmet Trade Sp. z o. o. - Zamawiający dopuszcza, aby świadectwa autoryzacji były wystawione bezpośrednio na pracowników Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	pełnomocnictwo lub inny dokument, w którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 58 ust. 2 uPzp);<br/>2)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 uPzp) – wg załącznika nr 13 do SWZ <br/>3)	dokumenty określone w pkt. 11.1.1 i 11.2.1 SWZ – złożone przez każdego <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; <br/>Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika (lidera). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 14 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę poprzez platformę dedykowaną dla niniejszego postępowania na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com