JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220520/0017003501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących <br/>w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wykonywanie prawa własności wobec nieruchomości Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących <br/>w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ddc9a73f-d684-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00170035</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00045456/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.15 Usługi lustracji i monitorowania nieruchomości Zasobu WRSP</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się w formie<br/>elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl<br/>Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga<br/>zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w<br/>zakładce „Pomoc/Instrukcje”. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postepowania Zamawiający<br/>zamieszcza dokumentację postępowania. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do<br/>złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. Korespondencja<br/>elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Zamawiający nie przewiduje sposobu<br/>komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przy<br/>rejestracji Wykonawca przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE”<br/>oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje emaila<br/>informującego,że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.2. Minimalne wymagania<br/>techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny<br/>pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).3. Instrukcja korzystania z<br/>Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.4. Wykonawca przystępując do<br/>postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje wa-runki korzystania z platformy,<br/>określone winstrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z<br/>platformyzobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w<br/>regulaminieplatformy.5. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający<br/>dopuszcza wszczegól-ności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.6.<br/>Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się<br/>elektronicznie zapośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.7. Za datę wpływu oferty,<br/>oświadczenia, októrym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w<br/>tym oświadczenia,o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu<br/>udostępniającego zasoby,przedmiotowych środków dowodowych, pełno-mocnictw, oraz innych<br/>informacji, dokumentów ioświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na<br/>Platformę).8 Plik ofertyzałączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako<br/>zaszyfrowany.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawia-jącego po upływieterminu składania ofert.10. Zamawiający określa następujące niezbędne<br/>wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiają-ce pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o<br/>następującejkonfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, proce-sor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna<br/>najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; 4)<br/>włączona obsługaJavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader. 11. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii do-kumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgodny zwymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ. 12.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/<br/>złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych osobowychAdministratorem, czyli<br/>podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest<br/>Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul.<br/>Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:<br/>kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa,<br/>ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony Danych OsobowychW KOWR wyznaczono<br/>Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach<br/>ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub<br/>pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy prawne przetwarzania<br/>danych osobowychPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w<br/>celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z<br/>obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji<br/>obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia<br/>14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn.<br/>zm.).4. Odbiorcy danych osobowychPani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i<br/>osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>jawne.Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w<br/>szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1<br/>i 2 PZP.Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli<br/>obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp<br/>podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi<br/>informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych<br/>przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub<br/>kurierską.5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane<br/>przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w<br/>przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w<br/>zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku<br/>do niego.Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie<br/>przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy. ciąg dalszy w kolejnej w polu RODO (ograniczenia stosowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">ciąg dalszy pola RODO (obowiązek informacyjny)6.<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie<br/>podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowychPodanie Pani/Pana danych<br/>osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny,<br/>ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. 7. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO<br/>przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do<br/>sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy<br/>przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu<br/>prawa lub w ramach sprawowania wła-dzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,<br/>przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć moż-liwość skorzystania z tego prawa.Jeżeli chce<br/>Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony<br/>Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt<br/>1.Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiW<br/>oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana<br/>zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9. Przekazywanie danych<br/>poza Europejski Obszar GospodarczyW związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy<br/>do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i<br/>Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRO.WOP.260.22.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: oławskiego, strzelińskiego, wrocławskiego, oleśnickiego i m. Wrocław. 4.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>1)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>2)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>3)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,<br/>4)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>5)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>6)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>7)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>8)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>9)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>10)	dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>11)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>12)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>13)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/>5.	Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:<br/>- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)<br/>- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)<br/>- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)<br/>- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)<br/>przez maksymalnie jedną osobę.<br/>5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>150 godzin miesięcznie. <br/>5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: <br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b)	wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, <br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy<br/>5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.<br/>5.6	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>5.7	zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>5.8	pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.<br/>6.	Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:<br/>6.1	Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73076,12 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + Kzd (uzyskana ilość punktów w kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)<br/>kryterium „CENA” – waga 60%<br/>kryterium „DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA” – waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: wołowskiego, średzkiego, trzebnickiego, milickiego.<br/>4.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>1)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>2)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>3)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,<br/>4)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>5)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>6)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>7)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>8)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>9)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>10)	dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>11)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>12)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>13)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/><br/>5.	Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:<br/>- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)<br/>- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)<br/>- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)<br/>- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)<br/>przez maksymalnie jedną osobę.<br/>5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>150 godzin miesięcznie. <br/>5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: <br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b)	wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, <br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy<br/>5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.<br/>5.6	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>5.7	zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>5.8	pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.<br/><br/>6.	Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:<br/>6.1	Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73076,12 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + Kzd (uzyskana ilość punktów w kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)<br/>kryterium „CENA” – waga 60%<br/>kryterium „DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA” – waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego i m. Legnica.<br/>4.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>1)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>2)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>3)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,<br/>4)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>5)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>6)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>7)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>8)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>9)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>10)	dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>11)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>12)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>13)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/><br/>5.	Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:<br/>- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)<br/>- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)<br/>- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)<br/>- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)<br/>przez maksymalnie jedną osobę.<br/>5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>150 godzin miesięcznie. <br/>5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: <br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b)	wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, <br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy<br/>5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.<br/>5.6	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>5.7	zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>5.8	pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.<br/><br/>6.	Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:<br/>6.1	Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73076,42 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + Kzd (uzyskana ilość punktów w kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)<br/>kryterium „CENA” – waga 60%<br/>kryterium „DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA” – waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: jaworskiego, świdnickiego, dzierżoniowskiego, ząbkowickiego, kłodzkiego, wałbrzyskiego i m. Wałbrzych.<br/>4.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>1)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>2)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>3)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,<br/>4)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>5)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>6)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>7)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>8)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>9)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>10)	dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>11)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>12)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>13)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/><br/>5.	Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:<br/>- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)<br/>- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)<br/>- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)<br/>- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)<br/>przez maksymalnie jedną osobę.<br/>5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>150 godzin miesięcznie. <br/>5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: <br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b)	wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, <br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy<br/>5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.<br/>5.6	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>5.7	zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>5.8	pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.<br/><br/>6.	Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:<br/>6.1	Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73076,12 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + Kzd (uzyskana ilość punktów w kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)<br/>kryterium „CENA” – waga 60%<br/>kryterium „DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA” – waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: zgorzeleckiego, lubańskiego, bolesławieckiego oraz terenu gminy Mirsk, Gryfów Śląski. <br/>4.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>1)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>2)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>3)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,<br/>4)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>5)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>6)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>7)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>8)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>9)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>10)	dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>11)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>12)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>13)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/><br/>5.	Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:<br/>- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)<br/>- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)<br/>- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)<br/>- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)<br/>przez maksymalnie jedną osobę.<br/>5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>150 godzin miesięcznie. <br/>5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: <br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b)	wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, <br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy<br/>5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.<br/>5.6	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>5.7	zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>5.8	pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.<br/><br/>6.	Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:<br/>6.1	Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73076,12 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + Kzd (uzyskana ilość punktów w kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)<br/>kryterium „CENA” – waga 60%<br/>kryterium „DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA” – waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lustracje, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: złotoryjskiego, kamiennogórskiego, karkonoskiego, miasta Jelenia Góra, oraz terenu gminy Lwówek Śląski i Lubomierz, Wleń.<br/>4.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>1)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>2)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>3)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,<br/>4)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>5)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>6)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>7)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>8)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>9)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>10)	dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>11)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>12)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>13)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/><br/>5.	Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej:<br/>- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 (przedmiot 1 i 2 zamówienia)<br/>- w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 (przedmiot 3)<br/>- w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 (przedmiot 4)<br/>- w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski (przedmiot 5 i 6)<br/>przez maksymalnie jedną osobę.<br/>5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>150 godzin miesięcznie. <br/>5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: <br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b)	wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, <br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy<br/>5.5 zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km.<br/>5.6	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>5.7	zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>5.8	pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.<br/>6.	Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:<br/>6.1	Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73076,12 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + Kzd (uzyskana ilość punktów w kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)<br/>kryterium „CENA” – waga 60%<br/>kryterium „DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA” – waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 14.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>14.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>14.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>14.4 Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>14.5 Zasady przygotowania i złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie opisano w SWZ<br/>Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o<br/>niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym prowadzący działalność w formie spółki<br/>cywilnej), w okolicznościach gdy zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodne o do treści z załącznikiem nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:<br/>1.	Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług, o ile wykonawca jest płatnikiem podatku VAT<br/>b)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>2.	W przypadku zmiany, o której mowa ust 1 lit a), wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów<br/>3.	W przypadku zmiany, o której mowa ust 1 lit b), wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego, <br/>4.	Zwaloryzowane wynagrodzenie będzie naliczane od kolejnego miesiąca, następującego po miesiącu, w którym złożono wniosek o waloryzację. <br/>5.	Wykonawca ma obowiązek zmiany wynagrodzenia należnego podwykonawcom, jeżeli Wykonawcy temu zmieniono wartość wynagrodzenia, w związku ze zmianami cen i kosztów realizacji zamówienia.<br/>6.	Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę dowodów wraz z oświadczeniem o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust .1. <br/><br/>Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej Umowy oraz odstąpienie od Umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyłączeniem zmiany opisanej w ust. 2 oraz w §13 ust. 3.<br/>2.	Zmiana siedzib Stron lub zmiana nazwy firmy Wykonawcy lub osób reprezentujących Strony, nie stanowi zmiany lub modyfikacji treści Umowy i staje się skuteczna wobec drugiej Strony po jej pisemnym zawiadomieniu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA <br/>Przedmiot 1 - 12 miesięcy (nie wcześniej niż od 02.09.2022r.)<br/>Przedmiot 2 - 12 miesięcy (nie wcześniej niż od 18.08.2022r.)<br/>Przedmiot 3 - 12 miesięcy (nie wcześniej niż od 04.08.2022r.)<br/>Przedmiot 4 - 12 miesięcy (nie wcześniej niż od 02.10.2022r.)<br/>Przedmiot 5 - 12 miesięcy (nie wcześniej niż od 03.08.2022r.)<br/>Przedmiot 6 - 12 miesięcy (nie wcześniej niż od 03.08.2022r.)<br/><br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:<br/>a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę; <br/>b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę; <br/>c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com