JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220524/0017396401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770528265</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gen. Władysława Sikorskiego 11A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kępice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">77-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(0-59) 857 66 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(0-59) 857 69 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">warcino@szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://warcino.szczecinek.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-681a1b0c-db3a-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00173964</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.warcino <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>platformy Portalu e-Usług SMARTPZP oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy<br/>użyciu platformy Portalu e-Usług SMARTPZP. Adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.warcino</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne<br/>dotyczące korzystania z Platformy:<br/>a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,<br/>.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,<br/>b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:<br/>- przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze,<br/>Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11<br/>- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji<br/>przeglądarek,<br/>- system operacyjny Windows 7 i późniejsze,<br/>- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),<br/>- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,<br/>- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,<br/>- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z<br/>systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.<br/>Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy,<br/>stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz<br/>do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do<br/>archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest<br/>Nadleśnictwo Warcino. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolinę Jüngling, z którym w sprawach<br/>dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem<br/>iod.warcino@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 59 857 66 71.<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki<br/>określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o<br/>przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego, Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe<br/>będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane<br/>podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.79.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 226550,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa stolików oraz szaf do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino w miejscowości Kawka, gmina Kępice:<br/>a) Dostawa stolika nocnego w ilości 9 szt. o wymiarach: szerokość 80 cm x długość 50 cm x wysokość 55 cm z litego drewna sosnowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, zgodnie z rysunkiem technicznym stolika nocnego „Projekt mebli- stół i szafka nocna nr AM08”, stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia, dalej „OPZ”;<br/>b) Dostawa szafy ubraniowej w ilości 9 szt. o wymiarach: wysokość 190 cm x długość 60 cm x szerokość 122 cm z litego drewna sosnowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, zgodnie z rysunkiem technicznym szafy ubraniowej „Projekt mebli- szafa do pokoju nr AM09”, stanowiącym załącznik nr 2 do OPZ;<br/>c) Dostawa szafy na broń klasy S1 w ilości 9 szt. o wymiarach: wysokość 145 cm x szerokość 21 cm x głębokość 28 cm w kolorze jasnoszarym, z 3 uchwytami na broń długą, zamykana zamkiem kluczykowym, w górnej części szafy schowek sejfowy; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 46350,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert:<br/>1 Cena brutto (C) z wagą 60 %<br/>2 Okres gwarancji (G) z wagą 40 %<br/>Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.<br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x 60 pkt<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady na dostarczone wyposażenie licząc<br/>od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi za<br/>Wady zawarty w formularzu oferty. Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może<br/>zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 24 miesiące. Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert<br/>wyniesie 60 miesiące, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60<br/>miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.<br/>Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku<br/>podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu<br/>wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------ x 40 pkt<br/>Gn<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”<br/>Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych<br/>Go – okres gwarancji oferty ocenianej<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i<br/>innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z<br/>najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa krzeseł oraz stołów do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino w miejscowości Kawka, gmina Kępice:<br/>a) Dostawa krzesła na 4 nogach w ilości 84 szt., o wysokości 90 cm, szerokości siedziska 44 cm, wysokości siedziska 45 cm, wykonanych z litego drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami posiadającymi atest dopuszczający powierzchnie nimi wykończone do kontaktu z żywnością (wg EN1186-11/14) lub do stosowania przy produkcji zabawek dziecięcych (wg EN 71-3), oparcie krzesła dębowego wyprofilowane po delikatnym łuku poprzez frezowanie grubych desek, krzesło zapewniające maksymalne obciążenie 110 kg, zgodnie z pkt. 3 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ;<br/>b) Dostawa stołu na 4 nogach w ilości 12 szt. o wymiarach blatu długość 180 cm x szerokość 90 cm, blat wykonany z drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad) klejonego warstwowo, bez łączeń na długości blatu, grubość blatu min. 4 cm, nogi stołu wykonane z klejonki dębowych z lameli litych, wysokość stołu 76 cm, naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami posiadającymi atest dopuszczający powierzchnie nimi wykończone do kontaktu z żywnością (wg EN1186-11/14) lub do stosowania przy produkcji zabawek dziecięcych (wg EN 71-3), zgodnie z pkt. 1 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 115800,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert:<br/>1 Cena brutto (C) z wagą 60 %<br/>2 Okres gwarancji (G) z wagą 40 %<br/>Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.<br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x 60 pkt<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady na dostarczone wyposażenie licząc<br/>od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi za<br/>Wady zawarty w formularzu oferty. Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może<br/>zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 24 miesiące. Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert<br/>wyniesie 60 miesiące, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60<br/>miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.<br/>Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku<br/>podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu<br/>wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------ x 40 pkt<br/>Gn<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”<br/>Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych<br/>Go – okres gwarancji oferty ocenianej<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i<br/>innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z<br/>najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa gablot oraz regałów do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino w miejscowości Kawka, gmina Kępice:<br/>a) Dostawa gabloty mobilnej w ilości 3 szt. o wymiarach: szerokość 110 cm x wysokość 218 cm, długość 50 cm, zgodnie z rysunkiem technicznym gabloty mobilnej „Projekt gabloty mobilnej nr AM06”, stanowiącym załącznik nr 4 do OPZ, gablota mobilna z 3 szklanymi półkami, wykonana z płyty MDF NRO o grubości min. 18 mm, wykończona lakierem matowym, wewnętrzna i zewnętrzna strona płyty z forniru naturalnego dębowego, cokół meblowy systemowy w kolorze białym o wysokości 15 cm wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, mocowany na klipsach montażowych, szkło gabloty bezpieczne VSG 33.1, krawędzie szlifowane, gablota wyposażona w zamki patentowe, gablota zawierająca kółka meblowe z blokadą, mocowane na 4 śruby do ramy, kółka o nośności min. 150 kg, dostęp do kółek przez demontowany cokół boczny;<br/>b) Dostawa gabloty w ilości 4 szt. o wymiarach: szerokość 110 cm x wysokość 220 cm, długość 70 cm, zgodnie z rysunkiem technicznym gabloty „Projekt gabloty w łączniku nr AM05”, stanowiącym załącznik nr 5 do OPZ, gablota z 3 szklanymi półkami, wykonana z płyty MDR NRO o grubości 18 mm, wykończona lakierem matowym, wewnętrzna i zewnętrzna strona płyty z forniru naturalnego dębowego, cokół meblowy systemowy w kolorze białym o wysokości 15 cm wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, mocowany na klipsach montażowych, szkło gabloty bezpieczne VSG 33.1, krawędzie szlifowane; gablota wyposażona w zamki patentowe;<br/>c) Dostawa i montaż regałów drewnianych w ilości 2 szt. o wymiarach: wysokość 180 cm, szerokość 160 cm, głębokość 45 cm, wyposażonych w 5 półek, zapewniających nośność każdej półki min. 100 kg, regały wykonane z litego drewna sosnowego, wraz z przymocowaniem regałów do ściany za pomocą elementu montażowego w celu zapobiegnięcia przewrócenia się regału; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 26400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert:<br/>1 Cena brutto (C) z wagą 60 %<br/>2 Okres gwarancji (G) z wagą 40 %<br/>Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.<br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x 60 pkt<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady na dostarczone wyposażenie licząc<br/>od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi za<br/>Wady zawarty w formularzu oferty. Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może<br/>zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 24 miesiące. Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert<br/>wyniesie 60 miesiące, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60<br/>miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.<br/>Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku<br/>podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu<br/>wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------ x 40 pkt<br/>Gn<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”<br/>Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych<br/>Go – okres gwarancji oferty ocenianej<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i<br/>innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z<br/>najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie zabudowy meblowej do saloniku oraz pod schodami:<br/>a) Wykonanie zabudowy meblowej- regałów do saloniku w ilości 3 szt. zgodnie z rysunkiem technicznym „Projekt mebli do klubiku- pom. 1.03 nr AM01”, stanowiącym załącznik nr 9 do OPZ, wykonanie zabudowy meblowej z drewna sosnowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, Zamawiający zastrzega konieczność weryfikacji przez Wykonawcę pomiarów na gruncie;<br/>b) Wykonanie zabudowy meblowej pod schodami wewnętrznej klatki schodowej- 1 szt. zgodnie z rysunkiem technicznym „Zabudowa indywidualna schodów- szatnia widok nr AM12”, stanowiącym załącznik nr 10 do OPZ, oraz detalami uszczegółowionymi w rysunku technicznym „Zabudowa indywidualna schodów- szatnia przekrój A-A nr AM13”, stanowiącym załącznik nr 11 do OPZ, wykonanie zabudowy meblowe z drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, deski dębowe o szerokości min. 11 cm, grubość desek min. 20 mm, wykończenie drewna olejowoskami, szerokość siedziska min. 40 cm, siedzisko zapewniające maksymalne obciążenie 110 kg, zabudowa meblowa z hakami wieszakowymi podwójnymi przedłożonymi do akceptacji Zamawiającego, Zamawiający zastrzega konieczność weryfikacji przez Wykonawcę pomiarów na gruncie; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 38000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert:<br/>1 Cena brutto (C) z wagą 60 %<br/>2 Okres gwarancji (G) z wagą 40 %<br/>Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.<br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x 60 pkt<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady na dostarczone wyposażenie licząc<br/>od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi za<br/>Wady zawarty w formularzu oferty. Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może<br/>zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 24 miesiące. Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert<br/>wyniesie 60 miesiące, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60<br/>miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.<br/>Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku<br/>podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu<br/>wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------ x 40 pkt<br/>Gn<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”<br/>Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych<br/>Go – okres gwarancji oferty ocenianej<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i<br/>innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z<br/>najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:<br/>Dla części 1: 17 000 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100)<br/>Dla części 2: 40 000,00 zł (słowie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)<br/>Dla części 3: 10 000zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)<br/>Dla części 4: 14 000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100)<br/>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na kilka części musi wykazać się zdolnością finansową w wysokości odpowiadającej sumie kwot określonych w warunku dla części zamówienia, o których udzielenie ubiega się Wykonawca. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1., 6.3. i 6.4. SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125<br/>ust. 1 PZP, tj.<br/>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do<br/>SWZ oraz<br/>- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3 Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1<br/>PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od<br/>dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ),<br/>b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed<br/>jej złożeniem,<br/>c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>d) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), o których<br/>mowa w:<br/>1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,<br/>5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa<br/>w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),<br/>6) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:<br/>Dla części 1: 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)<br/>Dla części 2: 1 700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100)<br/>Dla części 3: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)<br/>Dla części 4: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy polegających na wprowadzeniu zmian w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w<br/>zakresie zmiany sposobu wykonania dostawy oraz w zakresie zmiany wynagrodzenia.<br/>2. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 niniejszego paragrafu.<br/>3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:<br/>1) zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w<br/>przypadku:<br/>a. wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez<br/>czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu<br/>lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających<br/>wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,<br/>b. wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub niezależnych od obu Stron, które skutkowały<br/>wstrzymaniem wykonywania Przedmiotu Umowy.<br/>- przy czym każda zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania<br/>Przedmiotu Umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.<br/>2) zmianę sposobu wykonania Przedmiotu Umowy:<br/>a. gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany<br/>sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę (przesłanka ta uprawnia także do zmiany Wynagrodzenia),<br/>b. poprzez zastąpienie części Przedmiotu Umowy innym/innymi, o analogicznym przeznaczeniu i<br/>spełniającym/spełniającymi wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w dokumentach stanowiących załącznik nr 1<br/>do Umowy, w szczególności taka zmiana jest dopuszczalna w przypadku pojawienia się sprzętu lub wyposażenia nowszej<br/>generacji, o lepszych parametrach, właściwościach użytkowych czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiającego,<br/>przy czym zmiana taka nie może spowodować zwiększenia Wynagrodzenia;<br/>c. zmiany materiału z którego miał zostać wykonany Przedmiot Umowy, zmiany komponentu lub koloru (wzoru), wybarwień,<br/>koloru lub kształtu o ile nie wpłynie to na zwiększenie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, a poprawi funkcjonalność,<br/>trwałość lub estetykę Przedmiotu Umowy i będzie równoważne z materiałem określonym w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>d. zmiany wymiarów Przedmiotu Umowy powstałych na skutek niezgodności stanu faktycznego z opisem<br/>przedmiotuzamówienia określonym w SWZ,<br/>e. zastąpienie wyposażenia, które ma być dostarczone Zamawiającemu w ramach Umowy, innym wyposażeniem<br/>posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadało wyposażenie będące podstawą wyboru oferty Wykonawcy,<br/>w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji wyposażenia, które ma być dostarczone przez Wykonawcę, pod<br/>warunkiem, iż cena dostarczonego wyposażenia nie ulegnie zwiększeniu,<br/>f. zmianę i/lub ustalenie nowych miejsc dostawy ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego.<br/>3) zmianę ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT.<br/>4) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,<br/>5) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia świadczenia w<br/>przypadku wystąpienia okoliczności związanych z epidemią COVID-19,<br/>6) jeżeli realizacja Umowy stanie się niemożliwa ze względu na wycofanie ze sprzedaży lub zaprzestanie produkcji<br/>którejkolwiek z części Przedmiotu Umowy i wystąpi jednocześnie brak możliwości zastąpienia przez Wykonawcę tej części<br/>innym produktem/elementem równoważnym dopuszczalna jest zmiana zakresu Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia<br/>Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Portalu e-Usług SMARTPZP oferty (https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.warcino)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com