JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220608/0020035601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa ul. Miłej w Kleszczowie wraz infrastrukturą techniczną<br/>Część 1 - Odcinek od ul. Głównej do Ustronnej<br/>Część 2 – Odcinek od ul. Ustronnej do Ronda w Łuszczanowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kleszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590647983</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Główna 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kleszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">44 731 66 39</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia-publiczne@kleszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kleszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa ul. Miłej w Kleszczowie wraz infrastrukturą techniczną<br/>Część 1 - Odcinek od ul. Głównej do Ustronnej<br/>Część 2 – Odcinek od ul. Ustronnej do Ronda w Łuszczanowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-70eb11f8-e726-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00200356</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00051094/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.18 Rozbudowa drogi gminnej 101402E - ul. Miła w Kleszczowie wraz z rozbudową infrastruktury technicznej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.kleszczow.pl/procurements <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.kleszczow.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)W postęp. o udzielenie zam.<br/>komunikacja między Zam. a wyk. odbywa się przy użyciu Systemu e-ZP https://e-zp.kleszczow.pl/procurements lub poczty<br/>elektronicznej, adres e-mail: zamowieniaubliczne@kleszczow.pl<br/>2) Wyk. zamierzający wziąć udział w postęp. o udziel. zam. publ., musi posiadać konto w Systemie e-ZP.<br/>3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.<br/>4)Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z<br/>tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu.<br/>5)Dokonując rejestracji Wyk. akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Kleszczów.<br/>6) W Systemie E-ZP znajduje się także instrukcja dla Wyk. (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy<br/>instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie<br/>pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>7)Złożenie oferty poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub<br/>podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>8) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:<br/>a)Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,<br/>b)Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,<br/>c)Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) – czas lokalny serwera<br/>synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>9)Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu<br/>przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):<br/>a)stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;<br/>b)zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;<br/>c)system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.<br/>d)korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny,<br/>osobisty i zaufany) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w<br/>jeden z poniższych komponentów:<br/>•wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web<br/>Start (JavaWS) lub<br/>•wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.<br/>10)Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania<br/>podpisu elektronicznego,<br/>a)kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES -pozostałe formaty);<br/>b)podpis zaufany;<br/>c)certyfikat osobisty;<br/>d)dopuszczalne formaty danych, w szczególności: .txt, .pdf, .xls, .doc,.docx, .rtf, .odt, .zip, .xml (zalecany .pdf);<br/>e)Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty/ wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ oferty<br/>dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty ostatecznej/ oferty dodatkowej oraz wiadomości wynosi 150 MB;<br/>f)w zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą<br/>Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez<br/>Zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert;<br/>11)W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,<br/>XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający) Wykonawca dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z<br/>wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z podpisem (typ otacz.)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kleszczów, z siedzibą przy ul. Głównej 47, 97-410 Kleszczów.<br/>b) Wójt Gminy wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, od którego można uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu przekazanych<br/>danych osobowych. Kontakt do Inspektora: e-mail: iod@kleszczow.pl , adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych, ul. Główna 47,<br/>97-410 Kleszczów.<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.14.2022 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt1<br/>d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz ustawy z<br/>dnia 6 września 2001 roku – o dostępie do informacji publicznej.<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych dokumentacja<br/>zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku<br/>postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat).<br/>f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>h) Posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>i) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą.<br/>2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej 101402E – ul. Miłej w Kleszczowie o długości 1417 m, wraz z<br/>infrastrukturą techniczną w zakresie sieci uzbrojenia terenu wraz z pozyskaniem wszystkich decyzji umożliwiających zgodne<br/>z prawem przystąpienie do użytkowania obiektu.<br/>Część 1. Odcinek od ul. Głównej do Ustronnej długość 725 m.<br/>2. Ogólny opis zakresu robót:<br/>• wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych<br/>• budowę jezdni<br/>• budowę nowych warstw konstrukcji nawierzchni,<br/>• budowę skrzyżowań<br/>• budowę chodników,<br/>• budowę ścieżki rowerowej,<br/>• budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,<br/>• przestawienie lub rozbiórka kolidujących ogrodzeń<br/>• budowę terenów zieleni, usunięcie roślinności<br/>• wyrównanie i wyprofilowanie terenu,<br/>• rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu inwestycji,<br/>• wykonanie nowego oznakowania poziomego i oznakowania pionowego,<br/>• wykonanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót.<br/>• zapewnienie biura budowy i zaplecza budowy na czas robót,<br/>• dostawa mediów na potrzeby budowy,<br/>• pełna obsługa geodezyjna i laboratoryjna robót<br/>• zapewnienie nadzoru nad robotami przez uprawnione osoby zgodnie z Umową ,<br/>• pozyskanie wszystkich wymaganych decyzji administracyjnych i zgłoszeń umożliwiających zgodne z prawem użytkowanie<br/>obiektu,<br/>• świadczenie gwarancji i rękojmi przez okres 7 lat od daty odbioru końcowego.<br/>• koordynacja robót z równolegle trwającymi pracami dla Części 2<br/>• rozbudowa sieci wodociągowej poprzez budowę sieci i przyłączy wodociągowych<br/>• rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej poprzez budowę sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnych<br/>• rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej poprzez budowę sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej<br/>• skoordynować budowę sieci wod.-kan. w szczególności kanalizacji deszczowej dla części 1 z budową sieci kanalizacji<br/>deszczowej dla części 2 poprzez umożliwienie wykonania połączenia nowobudowanych sieci.<br/>3. Wykonawca dla danej części zamówienia udzieli minimum 5 – letniej gwarancji i rękojmi.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i STWIORB opracowane przez zespół<br/>projektantów stanowiące załącznik do SWZ oraz wymagania szczególne załączone w SWZ i projektowanych<br/>postanowieniach umowy przez Zamawiającego. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie<br/>materiałem pomocniczym. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową i STWIORB. Kosztorys,<br/>który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne<br/>roboty i dostosowane do nich KNR. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1<br/>Pzp oraz uzyska maksymalną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej 101402E – ul. Miłej w Kleszczowie o długości 1417 m, wraz z<br/>infrastrukturą techniczną w zakresie sieci uzbrojenia terenu wraz z pozyskaniem wszystkich decyzji umożliwiających zgodne<br/>z prawem przystąpienie do użytkowania obiektu.<br/>Część 2. Odcinek od ul. Ustronnej do ronda w Łuszczanowicach długość 692 m<br/>2. Ogólny opis zakresu robót:<br/>• wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych<br/>• budowę jezdni<br/>• budowę nowych warstw konstrukcji nawierzchni,<br/>• budowę skrzyżowań<br/>• budowę chodników,<br/>• budowę ścieżki rowerowej,<br/>• budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,<br/>• przestawienie lub rozbiórka kolidujących ogrodzeń<br/>• budowę terenów zieleni, usunięcie roślinności<br/>• wyrównanie i wyprofilowanie terenu,<br/>• rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu inwestycji,<br/>• wykonanie nowego oznakowania poziomego i oznakowania pionowego,<br/>• wykonanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót.<br/>• zapewnienie biura budowy i zaplecza budowy na czas robót,<br/>• dostawa mediów na potrzeby budowy,<br/>• pełna obsługa geodezyjna i laboratoryjna robót<br/>• zapewnienie nadzoru nad robotami przez uprawnione osoby zgodnie z Umową ,<br/>• pozyskanie wszystkich wymaganych decyzji administracyjnych i zgłoszeń umożliwiających zgodne z prawem użytkowanie<br/>obiektu,<br/>• świadczenie gwarancji i rękojmi przez okres 7 lat od daty odbioru końcowego.<br/>• koordynacja robót z równolegle trwającymi pracami dla Części 1<br/>• rozbudowa sieci wodociągowej poprzez budowę sieci i przyłączy wodociągowych<br/>• rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej poprzez budowę sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnych<br/>• rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej poprzez budowę sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej<br/>• skoordynować budowę sieci wod.-kan. w szczególności kanalizacji deszczowej dla części 2 z budową sieci kanalizacji<br/>deszczowej dla części 1 poprzez umożliwienie wykonania połączenia nowobudowanych sieci<br/>3. Wykonawca - dla danej części zamówienia, udzieli minimum 5 – letniej gwarancji i rękojmi.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i STWIORB opracowane przez zespół<br/>projektantów stanowiące załącznik do SWZ oraz wymagania szczególne załączone w SWZ i projektowanych<br/>postanowieniach umowy przez Zamawiającego. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie<br/>materiałem pomocniczym. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową i STWIORB. Kosztorys,<br/>który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne<br/>roboty i dostosowane do nich KNR. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1<br/>Pzp oraz uzyska maksymalną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Dla części 1<br/>A) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykonał<br/>zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo zakończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>co najmniej dwukrotnie roboty budowlane ( każda z robót winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem<br/>jednej umowy) polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy całej konstrukcji jezdni o długości co najmniej 500 mb<br/>każde zadanie/umowa<br/>Wymaganym doświadczeniem opisanym w pkt A) SWZ winien wykazać się Wykonawca samodzielnie albo jeden podmiot,<br/>który mu udostępnia zasoby, albo jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>B) Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować osobą<br/>zdolną do wykonywania zamówienia w szczególności osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i<br/>wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, tj.:<br/>- osobą, która będzie kierownikiem budowy i jednocześnie kierownikiem robót w branży drogowej ( w rozumieniu art. 12 pkt<br/>1 ppkt 2 ustawy Prawo budowlane), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności drogowej, która wykaże się doświadczeniem jako kierownik budowy w wykonaniu co najmniej dwukrotnie robót<br/>budowlanych (każda z robót winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) w zakresie,<br/>budowy lub przebudowy całej konstrukcji jezdni o długości co najmniej 500 mb każde zadanie/umowa<br/>- osobą, która będzie kierownikiem robót w branży sanitarnej (wod-kan) ( w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo<br/>budowlane), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, która wykaże się doświadczeniem jako kierownik<br/>budowy lub robót w wykonaniu co najmniej jednego zadania obejmującego wykonanie robót budowlanych w zakresie,<br/>budowy lub przebudowy odcinka lub odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o łącznej długości co najmniej<br/>500 mb<br/>- osobą, która będzie kierownikiem robót w branży gazowej ( w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo budowlane),<br/>posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń gazowych, która wykaże się doświadczeniem jako kierownik budowy lub robót w wykonaniu co najmniej<br/>jednego zadania obejmującego wykonanie robót budowlanych w zakresie, budowy lub przebudowy odcinka lub odcinków<br/>gazociągu o łącznej długości co najmniej 500 mb<br/>- osobą, która będzie kierownikiem robót w branży telekomunikacyjnej ( w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo<br/>budowlane), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, które obejmowały kierowanie robotami w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z<br/>infrastrukturą towarzyszącą.<br/>- osobą, która będzie kierownikiem robót w branży elektrycznej ( w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo<br/>budowlane), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która wykaże się doświadczeniem jako kierownik<br/>budowy lub robót w wykonaniu co najmniej jednego zadania obejmującego wykonanie robót budowlanych w zakresie,<br/>budowy lub przebudowy odcinka lub odcinków sieci elektroenergetycznej o łącznej długości co najmniej 100 mb<br/>Uwaga: Linie kablowe oświetlenia ulicznego nie są liniami elektroenergetycznymi nn<br/>Dla części 2<br/>A) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykonał<br/>zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo zakończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>co najmniej dwukrotnie roboty budowlane ( każda z robót winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem<br/>jednej umowy) polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy całej konstrukcji jezdni o długości co najmniej 500 mb<br/>każde zadanie/umowa<br/>Wymaganym doświadczeniem opisanym w pkt A) SWZ winien wykazać się Wykonawca samodzielnie albo jeden podmiot,<br/>który mu udostępnia zasoby, albo jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>B) Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować osobą<br/>zdolną do wykonywania zamówienia w szczególności osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i<br/>wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, tj.:<br/>- osobą, która będzie kierownikiem budowy i jednocześnie kierownikiem robót w branży drogowej ( w rozumieniu art. 12 pkt<br/>1 ppkt 2 ustawy Prawo budowlane), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności drogowej, która wykaże się doświadczeniem jako kierownik budowy w wykonaniu co najmniej dwukrotnie robót<br/>budowlanych (każda z robót winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) w zakresie,<br/>budowy lub przebudowy całej konstrukcji jezdni o długości co najmniej 500 mb każde zadanie/umowa<br/>- osobą, która będzie kierownikiem robót w branży sanitarnej (wod-kan)<br/>(w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo budowlane), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, która<br/>wykaże się doświadczeniem jako kierownik budowy lub robót w wykonaniu co najmniej jednego zadania obejmującego<br/>wykonanie robót budowlanych w zakresie, budowy lub przebudowy odcinka lub odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i/lub<br/>deszczowej o łącznej długości co najmniej 500 mb<br/>- osobą, która będzie kierownikiem robót w branży gazowej ( w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo budowlane),<br/>posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń gazowych, która wykaże się doświadczeniem jako kierownik budowy lub robót w wykonaniu co najmniej<br/>jednego zadania obejmującego wykonanie robót budowlanych w zakresie, budowy lub przebudowy odcinka lub odcinków<br/>gazociągu o łącznej długości co najmniej 100 mb<br/>- osobą, która będzie kierownikiem robót w branży telekomunikacyjnej ( w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo<br/>budowlane), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, które obejmowały kierowanie robotami w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z<br/>infrastrukturą towarzyszącą.<br/>- osobą, która będzie kierownikiem robót w branży elektrycznej ( w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo<br/>budowlane), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która wykaże się doświadczeniem jako kierownik<br/>budowy lub robót w wykonaniu co najmniej jednego zadania obejmującego wykonanie robót budowlanych w zakresie,<br/>budowy lub przebudowy odcinka lub odcinków sieci elektroenergetycznej o łącznej długości co najmniej 350 mb<br/>Uwaga: Linie kablowe oświetlenia ulicznego nie są liniami elektroenergetycznymi nn<br/>UWAGA (dot. Cz. 1 i Cz. 2):<br/>1) Jeżeli Wyk. powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonywanych wspólnie z innymi<br/>wyk. (konsorcjum), Wyk. składając ofertę zobowiązany jest do wskazania robót budowlanych, w których wykonaniu Wyk. ten<br/>bezpośrednio uczestniczył. Wyk. zobowiązany jest wskazać zakres jego rzeczywistego udziału w realizacji wykazywanej<br/>roboty w celu ustalenia rzeczywistego doświadczenia - wyłącznie poprzez faktyczny, realny udział w realizacji przynajmniejtakiej z części zamówienia, która spełnia warunki opisane w niniejszym zamówieniu.<br/>cd. w sekcji IX Pozostałe informacje <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda dla<br/>części 1 i części 2 podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający żąda poniższych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>odpowiednio dla części 1 i/lub części 2:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>UWAGA:<br/>. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt. 1), liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert<br/>lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;<br/>. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub<br/>opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia z wyjątkiem przypadków, gdy<br/>Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków<br/>dowodowych wraz z ofertą. Jeśli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotowe środki dowodowe okażą się nie kompletne zamawiający wezwie do ich uzupełnienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Uzupełnieniu podlegają przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie rozwiązań równoważnych, w szczególności tych,<br/>o których mowa w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wykonawca dołącza:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,<br/>3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);<br/>4) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa;<br/>5) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, określone w punkcie 22 SWZ;<br/>6) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy,<br/>7) przedmiotowe środki dowodowe, z zastrzeżeniem punktu 6 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający określa kwotę wadium:<br/>Dla Części 1 - w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).<br/>Dla Części 2 - w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z<br/>dopiskiem WADIUM – ZP.271.14.2022 – część ……<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto<br/>zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno<br/>być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –<br/>zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub<br/>poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,<br/>3) kwotę gwarancji lub poręczenia,<br/>4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania wykonawcy złożoną przez<br/>niego ofertą),<br/>5) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:<br/>a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie<br/>wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z<br/>przyczyn leżących po stronie wykonawcy;<br/>b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego<br/>stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających<br/>okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych<br/>dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co<br/>spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej<br/>6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.<br/>9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami opisanymi w art. 98 ust.1,2,4,i 5 Pzp.<br/>10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z<br/>wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp.<br/>11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami opisanymi w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się<br/>odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących:<br/>1) zamówień na roboty budowlane lub usługi;<br/>2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały zamieszczone w<br/>projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ dostępny na stronie https://ezp.<br/>kleszczow.pl/procurements <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-24 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez system E-ZP dostępny pod adresem: https://e-zp.kleszczow.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-24 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. sekcji 5.4)<br/>2) W przypadku Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku opisanego w pkt A) SWZ<br/>(odpowiednio dla danej części zamówienia) ma wykazać jeden Wyk. składający ofertę wspólną, a w przypadku powoływania<br/>się przez wyk. na zasoby podmiotu trzeciego - jeden podmiot trzeci .<br/>3) Wyk. składający ofertę wspólną mogą spełnić łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w pkt A) i B)<br/>(odpowiednio dla danej części zamówienia) pod warunkiem, że jeden wyk. (albo jeden podmiot trzeci lub jeden z Wyk.<br/>składających ofertę wspólną) spełni warunek opisany w pkt A) (odpowiednio dla danej części zamówienia). W przypadku<br/>wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej podmiot, który zdolności posiada, zobowiązany jest wykonać roboty budowlane<br/>w takim zakresie w jakim odpowiednio wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone odpowiednio w pkt<br/>A) i B) SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia).<br/>4) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zam. dopuszcza wskazanie tych samych zadań (w<br/>pkt A)) oraz tych samych osób (w pkt B)), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dla każdej z<br/>części.<br/>5) Wskazane osoby, o których mowa w pkt B) (odpowiednio dla danej części zamówienia), powinny posiadać uprawnienia<br/>budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.<br/>6) Przez ww. uprawnienia budowlane Zam. rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994<br/>Pr. Bud. oraz w Rozp. Ministra Inwest.i i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane<br/>wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie<br/>kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zam., uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W<br/>przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw<br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o sam. zawod. architektów oraz inż. bud., osoby<br/>wyznaczone do realizacji zam. posiadają uprawnienia bud. do kierowania rob. bud., wyszczególnione wyżej jeżeli:<br/>a) nabyły kwalifikacje zaw. do wyk. dział. w bud., równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji tech. w bud. na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień bud. do kierowania rob. bud., oraz<br/>b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji<br/>zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o sam. zaw. arch. oraz inż. bud., dot. świadczenia usług transgranicznych.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. W przypadkach, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Formularz oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com