JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/0020459901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zespół Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270208292</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lompy 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.slaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-db67c2e8-e8a9-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00204599</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00066155/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.21 Zakup i dostawa umundurowania dla KWP Katowice i jednostek terenowych garnizonu śląskiego.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://slaska-policja.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej<br/>niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa JavaScript; e) Zainstalowany program<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50<br/>MB w formatach: .pdf g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. h)<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja<br/>korzystania z Platformy, tj.: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu<br/>danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. b) w zakładce<br/>„Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do<br/>udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub<br/>panelu logowania użytkownika do Systemu. c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila<br/>informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Szczegóły zawiera sekcja XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w<br/>Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie<br/>Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail<br/>iod.kwp@ka.policja.gov.pl; Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; Podstawą prawną przetwarzania dotyczących<br/>Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019r. poz. 2019 ze zm.),<br/>zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w<br/>zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz<br/>innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów; Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego,<br/>organizacji międzynarodowej; Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów<br/>przechowywania akt w Policji. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana<br/>osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie<br/>określonym przepisami prawa; Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych; Podanie danych jest wymogiem ustawowym; W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu<br/>decyzji, w tym profilowaniu. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych<br/>osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO).<br/>Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych<br/>spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec<br/>osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie<br/>złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. Więcej szczegółów zawiera sekcja XXV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2380-217,224/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa umundurowania wyjściowego w zakresie określonym w formularzu cenowym – załącznik nr 4a do SWZ. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.<br/>1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.<br/>1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ<br/>1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego<br/>1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.<br/>2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:<br/>a) załącznik nr 1a, 1b,1c, 1d, 1h do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr1 <br/>	1a/ kurtki gabardynowe wyjściowe męskie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-67/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.<br/>	1b/ spodnie wyjściowe (granatowe nowego wzoru) opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-68/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.<br/>	1c/ spodnie męskie służbowe tzw. „narciarki”, a klasyfikacja wilekości tabela 13, wymiary gotowych spodni tabela 14 oraz wymiary stałe i pomocnicze spodni tabela 15 specyfikacji technicznej KGP BLP ST-68/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.<br/>	1d/ spodnie męskie do butów typu bryczesy, a klasyfikacja wilekości tabela 13, wymiary gotowych spodni tabela 14 oraz wymiary stałe i pomocnicze spodni tabela 15 specyfikacji technicznej KGP BLP ST-68/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.<br/>	1h/ płaszcze wyjściowe całoroczne (granatowe nowego wzoru) opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-70/Ckt/2020 z marca 2021r. 2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia<br/>2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym<br/>3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne, <br/>4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).<br/>5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35811200-4 - Mundury policyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie<br/>a/ cena oferty brutto – 60 %<br/>b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %<br/>co łącznie daje 100 %<br/>2. Ocena ofert<br/>X = A+B <br/>gdzie: <br/>X – Suma punktów badanej ważnej oferty <br/>A – cena oferty – 60 pkt <br/>B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt<br/>co łącznie daje 100 pkt<br/>2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60 <br/>b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1 <br/>c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów<br/>2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:<br/> OB – GMINZ<br/>ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt<br/> GMAXZ - GMINZ<br/>OB - suma gwarancji oferty badanej<br/>zadanie nr 1<br/>GMINZ - suma gwarancji minimalnej wymaganej przez Zamawiającego wynosi 120 miesięcy,<br/>GMAXZ - suma gwarancji maksymalnej określonej przez Zamawiającego wynosi 180 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">suma gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa czapek wyjściowych gabardynowych (granatowe nowego wzoru) w ilości 112 szt. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.<br/>1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.<br/>1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ<br/>1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego<br/>1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.<br/>2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: b) załącznik nr 1e do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-89/Ckt/2021 z dnia 09.07.2021r. 2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia<br/>2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym<br/>3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne, <br/>4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).<br/>5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35811200-4 - Mundury policyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie<br/>a/ cena oferty brutto – 60 %<br/>b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %<br/>co łącznie daje 100 %<br/>2. Ocena ofert<br/>X = A+B <br/>gdzie: <br/>X – Suma punktów badanej ważnej oferty <br/>A – cena oferty – 60 pkt <br/>B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt<br/>co łącznie daje 100 pkt<br/>2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60 <br/>b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1 <br/>c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów<br/>2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:<br/> OB – GMINZ<br/>ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt<br/> GMAXZ - GMINZ<br/>OB - suma gwarancji oferty badanej<br/>zadanie nr 2 do nr 6<br/>do wzoru zostaną podstawione wartości:<br/>GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,<br/>GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa szalików służbowych (granatowe nowego wzoru) w ilości 112 szt. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.<br/>1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.<br/>1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ<br/>1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego<br/>1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.<br/>2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:c) załącznik nr 1f do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-82/Ckt/2021 z dnia 21.04.2021r. g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,<br/>h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1<br/>i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,<br/>2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia<br/>2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym<br/>3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne, <br/>4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).<br/>5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35811200-4 - Mundury policyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie<br/>a/ cena oferty brutto – 60 %<br/>b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %<br/>co łącznie daje 100 %<br/>2. Ocena ofert<br/>X = A+B <br/>gdzie: <br/>X – Suma punktów badanej ważnej oferty <br/>A – cena oferty – 60 pkt <br/>B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt<br/>co łącznie daje 100 pkt<br/>2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60 <br/>b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1 <br/>c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów<br/>2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:<br/> OB – GMINZ<br/>ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt<br/> GMAXZ - GMINZ<br/>OB - suma gwarancji oferty badanej<br/>zadanie nr 2 do nr 6<br/>do wzoru zostaną podstawione wartości:<br/>GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,<br/>GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa krawatów służbowych policyjnych w ilości 112 szt 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.<br/>1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.<br/>1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ<br/>1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego<br/>1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.<br/>2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: d) załącznik nr 1g do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4. g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,<br/>h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1<br/>i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,<br/>2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia<br/>2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym<br/>3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne, <br/>4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).<br/>5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35811200-4 - Mundury policyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie<br/>a/ cena oferty brutto – 60 %<br/>b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %<br/>co łącznie daje 100 %<br/>2. Ocena ofert<br/>X = A+B <br/>gdzie: <br/>X – Suma punktów badanej ważnej oferty <br/>A – cena oferty – 60 pkt <br/>B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt<br/>co łącznie daje 100 pkt<br/>2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60 <br/>b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1 <br/>c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów<br/>2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:<br/> OB – GMINZ<br/>ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt<br/> GMAXZ - GMINZ<br/>OB - suma gwarancji oferty badanej<br/>zadanie nr 2 do nr 6<br/>do wzoru zostaną podstawione wartości:<br/>GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,<br/>GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa 80 par trzewików na podeszwie skórzanej wzmacnianych gwoździami. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.<br/>1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.<br/>1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ<br/>1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego<br/>1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.<br/>2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:e) załącznik nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5, rozmiary trzewików od 40 do 47 normy europejskiej. g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,<br/>h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1<br/>i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,<br/>2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia<br/>2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym<br/>3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne, <br/>4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).<br/>5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35811200-4 - Mundury policyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie<br/>a/ cena oferty brutto – 60 %<br/>b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %<br/>co łącznie daje 100 %<br/>2. Ocena ofert<br/>X = A+B <br/>gdzie: <br/>X – Suma punktów badanej ważnej oferty <br/>A – cena oferty – 60 pkt <br/>B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt<br/>co łącznie daje 100 pkt<br/>2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60 <br/>b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1 <br/>c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów<br/>2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:<br/> OB – GMINZ<br/>ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt<br/> GMAXZ - GMINZ<br/>OB - suma gwarancji oferty badanej<br/>zadanie nr 2 do nr 6<br/>do wzoru zostaną podstawione wartości:<br/>GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,<br/>GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa koszul wyjściowych białych z długim rękawem w ilości 220 szt oraz policyjnych sznurów galowych oficerskich w ilości 175 szt 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.<br/>1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.<br/>1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ<br/>1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego<br/>1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.<br/>2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:f) załącznik nr 3 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6<br/>g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,<br/>h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1<br/>i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,<br/>2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia<br/>2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym<br/>3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne, <br/>4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).<br/>5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35811200-4 - Mundury policyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie<br/>a/ cena oferty brutto – 60 %<br/>b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %<br/>co łącznie daje 100 %<br/>2. Ocena ofert<br/>X = A+B <br/>gdzie: <br/>X – Suma punktów badanej ważnej oferty <br/>A – cena oferty – 60 pkt <br/>B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt<br/>co łącznie daje 100 pkt<br/>2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60 <br/>b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1 <br/>c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów<br/>2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:<br/> OB – GMINZ<br/>ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt<br/> GMAXZ - GMINZ<br/>OB - suma gwarancji oferty badanej<br/>zadanie nr 2 do nr 6<br/>do wzoru zostaną podstawione wartości:<br/>GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,<br/>GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną porównywalną do udzielanego zamówienia dostawę polegającą na:<br/>1.4.1 – zadanie nr 1 - dostawie dla służb mundurowych umundurowania wyjściowego np. kurtek gabardynowych wyjściowych i/lub spodni wyjściowych męskich i/lub płaszczy wyjściowych całorocznych na kwotę 150.000,00 złotych brutto<br/>1.4.2 - zadanie nr 2 - dostawie dla służb mundurowych czapek wyjściowych gabardynowych na kwotę 10.000,00 złotych brutto<br/>1.4.3 - zadanie nr 3 - dostawie dla służb mundurowych szalików służbowych, zamawiający nie okresla wysokości na jaką wykonawca realizował/realizuje dostawę, wystarczające będzie że realizował/realizuje dostawę takiego aortymentu<br/>1.4.4 - zadanie nr 4 - dostawie dla służb mundurowych krawatów służbowych, zamawiający nie okresla wysokości na jaką wykonawca realizował/realizuje dostawę, wystarczające będzie że realizował/realizuje dostawę takiego aortymentu<br/>1.4.5 - zadanie nr 5 - dostawie dla służb mundurowych trzewików na podeszwie skórzanej wzmacnianych gwoździami na kwotę 30.000,00 złotych brutto<br/>1.4.2 - zadanie nr 6 - dostawie dla służb mundurowych koszul wyjściowych białych z długim rękawem oraz sznurów galowych oficerskich na kwotę 10.000,00 złotych brutto<br/><br/>Uwaga:<br/> 1. Na łączną kwotę mogą składać się dostawy wykonane jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej lub kilku umów.<br/> 2. W przypadku dostaw wykonywanych wartość zrealizowanej części umowy musi odpowiadać, co najmniej kwocie warunku.<br/> 3. W przypadku składania ofert do dwóch lub więcej zadań, Wykonawca musi posiadać doświadczenie i wykazać, że zrealizował dostawę o najwyższej wartości spośród zadań na które składa ofertę np. wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1 i nr 2 zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże jedną dostawę o wartości co najmniej 150000,00 złotych brutto. Jeżeli w postępowaniu dla dwóch lub więcej zadań będzie brało udział konsorcjum wystarczającym będzie, że jeden z członków konsorcjum spełnia warunek. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:<br/>a/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 1.3.<br/>b/ Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:<br/>c/ wykaz dostaw na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w sekcji VII punkt 1.4 SWZ wg wzoru załącznika nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu miesięcy gwarancji licząc od dnia przyjęcia dostawy; że w przypadku braku wskazania okresu udzielonej gwarancji w punkcie 1.2.2, udziela gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od dnia przyjęcia dostawy; że dostawę zrealizuje w terminie oferowanym od dnia następnego po dniu zawarcia umowy; że w przypadku braku wskazania terminu dostawy w punkcie 1.2.4, wykona Zamówienie w terminie do 10 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy; oferowany asortyment spełnia wymogi określone we wskazanym załączniku do SWZ; że wszystkie koszty związane z realizacją umowy zostały wliczone w cenę oferty; że ponosi ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia do czasu odbioru przez Zamawiającego; że cały zakres objęty przedmiotem zamówienia wykona nakładem własnym/z udziałem podwykonawców; że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz we wzorze umowy; przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SWZ i warunkami określonymi we wzorze umowy; że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń; że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty; że uważa się związany ofertą na czas wskazany w Sekcji XV SWZ; że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; że wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie; że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( patrz punkt 2), składając oświadczenie według wzoru Załącznik nr 6 do SWZ oraz Załącznik nr 6a do SWZ..<br/>2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).<br/>3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Realizacja umowy w terminie 10 dni roboczych dla wszystkich zadań za wyjątkiem pozycji nr 5 zadania nr 1 płaszcze wyjściowe całoroczne (granatowe nowego wzoru), oraz zadania nr 3 szaliki służbowe (granatowe nowego wzoru)<br/>2. Realizacja umowy w terminie 60 dni kalendarzowych dla zadania nr 1 pozycja 5 - płaszcze wyjściowe całoroczne (granatowe nowego wzoru) oraz dla zadania nr 3 szaliki służbowe (granatowe nowego wzoru)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com