JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220613/0020552401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Chmielnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009745</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Kościuszki 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chmielnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umig@chmielnik.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chmielnik.com</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-946c1fea-e8a3-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00205524</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033219/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://chmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://chmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem :<br/>https://chmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet<br/>3. Korzystanie z platformy jest całkowicie bezpłatne, należy jedynie zarejestrować się w systemie.<br/>4. W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich<br/>informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych, platformy, dostępne codziennie od<br/>poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 17:00 pod nr tel. 22 576 87 90 lub oneplace@marketplanet.pl .<br/>5. Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami szczegółowo został opisany w Dziale X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na<br/>zadanie: „Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik” Pani/Pana danych osobowych, przysługuje<br/>Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.<br/>- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi<br/>przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku<br/>( 26-020 ), Plac Kościuszki 7, tel. 41 354 32 73 ;<br/>- w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w UMIG<br/>Chmielnik Pl. Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik oraz pod adresem e-mail: rodo@chmielnik.com, tel. 041 354 32 73;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego /Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik/ prowadzonym w trybie<br/>podstawowym (art. 275 pkt 1 PZP);<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania<br/>obejmuje ten termin;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Znak:IPS.271.41.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Przebudowa drogi gminnej ul. Starobuska w Chmielniku<br/>Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 316018 T ul. Starobuska w Chmielniku w km od 0+000 do km<br/>0+244. Droga przebiega przez tereny typowej zwartej miejskiej zabudowy jednorodzinnej. Przedmiotowa inwestycja<br/>zlokalizowana jest na następujących działkach: Obręb – 0001 Obręb 1, działki nr ewid.: 1531-3, 1531-1, 1332-15, 1304-10,<br/>1304-3, 1604-8. Projekt nie przewiduje poszerzenia istniejącego pasa drogowego. Wszystkie roboty wykonane zostaną w<br/>obrębie działki, której granice stanowią linie rozgraniczające drogi gminnej nr 316018T. Projekt zakłada w szczególności<br/>wykonanie następujących czynności w ramach robót budowlanych:<br/>- Roboty przygotowawcze,<br/>- Frezowanie wyrównawcze istniejącej nawierzchni jezdni,<br/>- Rozbiórka niezbędnych nawierzchni, miejscowa wymiana i wzmocnienie podbudowy nawierzchni drogi,<br/>- Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej,<br/>- Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej,<br/>- Remont chodnika,<br/>- Roboty związane z organizacją ruchu (oznakowanie pionowe, poziome, elementy bezpieczeństwa ruchu),<br/>- Roboty wykończeniowe,<br/>- Uporządkowanie terenu robót.<br/>- inne niezbędne prace w celu kompleksowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.<br/>- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład –<br/>Programu Inwestycji Strategicznych.<br/>UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu<br/>na czas robót<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:<br/>- Załącznik nr 11.1 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR<br/>- Załącznik nr 11.1 do SWZ przedmiar robót.<br/>- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00120111/01 z dnia 2022-04-13<br/>2022- </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla oceny ofert złożonych dla Części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7<br/>Przyjęte kryteria dla Części 1 zamówienia:<br/>Cena oferty brutto w PLN - C - max.60 pkt.<br/>Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - GR - max 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> b) Budowa dojścia pełniącego funkcje dojazdu w msc. Ługi<br/>Inwestycja w swoim zakresie obejmuje budowę dojścia z funkcja dojazdu w msc. Ługi, gm. Chmielnik na odcinku od km<br/>0+000,0 do km 0+280,0. Działki przeznaczone na budowę ww. inwestycji Jednostka ewidencyjna 260404_5 Chmielnikobszar<br/>wiejski<br/>Obręb 0014 Ługi dz. nr: 923; 764/2; 764/3; 775/4. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej projektuje się o szerokości 3,0m. Po<br/>obu stronach dojścia, zaprojektowano pobocze z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m.<br/>W ramach inwestycji przewidziana jest budowa nawierzchni dojścia, budowa podbudowy, budowa poboczy oraz budowa<br/>drenażu francuskiego.<br/>Parametry dojścia z funkcją dojazdu określone w dokumentacji projektowej:<br/>Kategoria ruchu: KR 1<br/>Prędkość projektowa: Vp =30 km/h<br/>Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje:<br/>- Budowę dojścia z funkcją dojazdu o szerokości nawierzchni 3,0m i długości około<br/>280,0m,<br/>- Budowę poboczy po obu stronach dojścia o szerokości 0,75m,<br/>- Budowę zjazdów na działki sąsiadujące o nawierzchni z betonu asfaltowego,<br/>- Budowę drenażu francuskiego,<br/>- Zjazd z drogi gminnej<br/>- inne roboty niezbędne do kompleksowego zrealizowania zadania inwestycyjnego.<br/>- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład –<br/>Programu Inwestycji Strategicznych.<br/>UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu<br/>na czas robót<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:<br/>- Załącznik nr 11.2 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR<br/>- Załącznik nr 11.2 do SWZ przedmiar robót.<br/>- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla oceny ofert złożonych dla Części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7<br/>Przyjęte kryteria dla Części 2 zamówienia:<br/>Cena oferty brutto w PLN - C - max.60 pkt.<br/>Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - GR - max 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Celiny Nowe w km od 0+000 do km 0+360.<br/>Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na następujących działkach: Obręb – 0003 Celiny, działki nr ewid.: 77<br/>W dokumentacji założono następujące parametry techniczne projektowanego odcinka drogi: Klasa funkcjonalno-użytkowa<br/>drogi – D; Prędkość projektowa – 30 km/h; Nośność/ kategoria ruchu – KR2; Przekrój poprzeczny – droga jednojezdniowa<br/>dwukierunkowa (1x2).<br/>Projekt zakłada wykonanie następujących czynności w ramach robót budowlanych:<br/>- Roboty przygotowawcze,<br/>- Rozbiórka niezbędnych nawierzchni,<br/>- Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej,<br/>- Wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej,<br/>- Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej,<br/>- Budowę odwodnienia,<br/>- Wykonanie pobocza,<br/>- Roboty związane z organizacją ruchu (oznakowanie pionowe, poziome, elementy bezpieczeństwa ruchu),<br/>- Roboty wykończeniowe,<br/>- Uporządkowanie terenu robót.<br/>- inne roboty niezbędne do kompleksowego zrealizowania zadania inwestycyjnego<br/>- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład –<br/>Programu Inwestycji Strategicznych.<br/>UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu<br/>na czas robót<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:<br/>- Załącznik nr 11.3 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR<br/>- Załącznik nr 11.3 do SWZ przedmiar robót.<br/>- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla oceny ofert złożonych dla Części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7<br/>Przyjęte kryteria dla Części 3 zamówienia:<br/>Cena oferty brutto w PLN - C - max.60 pkt.<br/>Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - GR - max 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa odcinka drogi gminnej nr Zrecze Duże – Zrecze Małe na odcinku od km 0+004<br/>do km 0+344 mająca na celu zapewnienie poprawy bezpieczeństwa, widoczności i przepustowości przedmiotowej drogi.<br/>Zasadnicze roboty budowlane będą miały charakter liniowy i prowadzone będą na długości ok. 340mb.<br/>W zakres inwestycji wchodzi w szczególności:<br/>- przebudowa jezdni drogi gminnej na odcinku 340mb,<br/>- wykonanie odwodnienia drogi w postaci spadków poprzecznych i ścieku przykrawędziowego,<br/>- wykonanie umocnienia istniejących rowów płytami ażurowymi i korytkami betonowymi,<br/>- przebudowa istniejących przepustów.<br/>- przebudowa jezdni o nawierzchni asfaltowej;<br/>- przebudowa zjazdów o nawierzchni z kruszywa;<br/>- budowa ścieku typu trójkątnego.<br/>- inne roboty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.<br/>- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład –<br/>Programu Inwestycji Strategicznych.<br/>UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu<br/>na czas robót<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:<br/>- Załącznik nr 11.4 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR<br/>- Załącznik nr 11.4 do SWZ przedmiar robót.<br/>- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla oceny ofert złożonych dla Części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7<br/>Przyjęte kryteria dla Części 4 zamówienia:<br/>Cena oferty brutto w PLN - C - max.60 pkt.<br/>Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - GR - max 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> e)	Budowa chodnika przy drodze gminnej Suchowola Kolonia II – Suchowola Kolonia I - Suchowola <br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 316052T polegająca <br/>w szczególności na:<br/>- przebudowie jezdni;<br/>- budowie chodnika;<br/>- przebudowie stanowiska postojowego dla autobusu szkolnego;<br/>- przebudowę zjazdów indywidualnych,<br/>- budowę kanału technologicznego,<br/>- budowę kanalizacji deszczowej<br/>- wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego,<br/>- regulacji pionową urządzeń sieci uzbrojenia terenu- inne roboty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. <br/>- wykonaniu i zamontowaniu tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych. <br/><br/>UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:<br/>- Załącznik nr 11.5 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR<br/>- Załącznik nr 11.5 do SWZ przedmiar robót. <br/>- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla oceny ofert złożonych dla Części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7<br/>Przyjęte kryteria dla Części 5 zamówienia:<br/>Cena oferty brutto w PLN - C - max.60 pkt.<br/>Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - GR - max 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamierzenia budowlanego przebudowa drogi gminnej ul. Kwiatowej w Chmielniku polegającej na budowie przejścia dla pieszych, budowa chodnika i zjazdów po stronie wschodniej ul. Kwiatowej; budowa zatoki postojowej, latarnia stalowa z oprawą oświetleniową LED, oznakowanie poziome ( P-10) oraz pionowe oraz inne roboty pomocnicze w ramach kompleksowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. <br/>Zamierzenie budowalne obejmuje w szczególności: <br/>- Budowę przejścia dla pieszych na ul. Kwiatowej po stronie wschodniej ( długość ok. 5,3m x 4,0m) wykonane w technologii grubowarstwowej.<br/>- Budowa chodnika na długości ok. 115 mb ( szer. ok 2,00m na dł. ok 7,00m z kostki brukowej betonowej gr 8 cm);<br/>- Budowę zatoki postojowej na 10 miejsc + 1 miejsce dla niepełnosprawnych wykonanej <br/>z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm<br/>- Dostawa i montaż latarni stalowej o wysokości ok. 9 m z oprawą oświetleniową LED na fundamencie prefabrykowanym w celu doświetlenia przejścia dla pieszych oraz dojścia do niego<br/>- Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,<br/>- Odwodnienie powierzchniowe oraz obsianie trawą terenów zielonych<br/>- Zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu.<br/>- Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na okres prowadzenia robót,<br/>- Uporządkowanie terenu robót i roboty w zakresie poprawy istniejącej infrastruktury <br/>w związku z wykonanymi robotami w ramach zamówienia <br/>- Prowadzenie Dziennika Budowy. <br/>- Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egzemplarze.<br/>- Złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej <br/>w Starostwie Powiatowym w Kielcach inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.<br/>- inne roboty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. <br/>- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie <br/>z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych. <br/><br/>UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować <br/>i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:<br/>- Załącznik nr 11.6 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR<br/>- Załącznik nr 11.6 do SWZ przedmiar robót. <br/>- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla oceny ofert złożonych dla Części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7<br/>Przyjęte kryteria dla Części 6 zamówienia:<br/>Cena oferty brutto w PLN - C - max.60 pkt.<br/>Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - GR - max 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy drogi gminnej <br/>w msc. Lubania polegające w szczególności na:<br/>- przebudowie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości ok. 5 m<br/>- budowie przepustu ramowego otwartego o długości ok. 20 m wykonany z elementów prefabrykowanych. Odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki poprzeczne i podłużne. Wlot i wylot umocniony betonową ścianka czołową. Przed wlotem oraz za wylotem dno oraz skarpy cieku zostaną umocnione betonowymi płytami ażurowymi na długości ok. 5 metrów. <br/>- Nawierzchnię jezdni drogi projektuje się z mieszanki mineralno-asfaltowej, natomiast nawierzchnia chodnika będzie wykonana z betonowej kostki brukowej.<br/>- przebudowie sieci wodociągowej wraz z przyłączem kolidującej z projektowanym do budowy przepustem drogowym w ciągu drogi gminnej Lubania<br/>- inne roboty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. <br/>- wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych/promocyjnych zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych. <br/><br/>UWAGA: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:<br/>- Załącznik nr 11.7 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR<br/>- Załącznik nr 11.7 do SWZ przedmiar robót. <br/>- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla oceny ofert złożonych dla Części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7<br/>Przyjęte kryteria dla Części 7 zamówienia:<br/>Cena oferty brutto w PLN - C - max.60 pkt.<br/>Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - GR - max 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach zadania <br/>pn. Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik obejmujące roboty budowlane w ramach następujących odcinków dróg gminnych:<br/>– Przebudowa drogi gminnej ul. Starobuska w Chmielniku <br/> – Budowa dojścia pełniącego funkcje dojazdu w msc. Ługi <br/>– Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Celiny Nowe <br/>– Przebudowa drogi gminnej Zrecze Duże – Zrecze Małe<br/>- Budowa chodnika przy drodze gminnej Suchowola Kolonia II – Suchowola Kolonia I – Suchowola<br/>- Przebudowa drogi gminnej ul.Kwiatowa w Chmielniku<br/>- Przebudowa drogi gminnej w msc. Lubania, gmina Chmielnik<br/><br/>Opis w/w inwestycji podlegających nadzorowi został zawarty w niniejszej SWZ oraz:<br/>Załączniki nr 11.1 – 11.7 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla oceny ofert złożonych dla Części 8<br/>3. Zamawiający dla Części 8 przyjął następujące kryteria oceny ofert:<br/>- Cena oferty brutto w PLN - C - max. 60 pkt<br/>- Ilość inspekcji na budowie w ciągu tygodnia - max. 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość inspekcji na budowie w ciągu tygodnia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa. Wymagania, opis poniżej:<br/>DLA CZĘŚCI 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 <br/>a)	Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:<br/><br/>Dla Części 1 – Przebudowa drogi gminnej ul. Starobuska w Chmielniku <br/><br/>- jedno (1) zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto,<br/><br/>Dla Część 2 – Budowa dojścia pełniącego funkcje dojazdu w msc. Ługi <br/>- jedno (1) zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto,<br/><br/>Dla Część 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Celiny Nowe <br/>- jedno (1) zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto,<br/><br/>Dla Część 4 – Przebudowa drogi gminnej Zrecze Duże – Zrecze Małe <br/>- jedno (1) zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. brutto,<br/><br/>Dla Część 5 – Budowa chodnika przy drodze gminnej Suchowola Kolonia II – Suchowola Kolonia I - Suchowola<br/>- jedno (1) zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto,<br/><br/>Dla Część 6 – Przebudowa drogi gminnej ul. Kwiatowej w Chmielniku<br/>- jedno (1) zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto,<br/><br/>Dla Część 7 – Przebudowa drogi gminnej w msc. Lubania, gmina Chmielnik<br/>- jedno (1) zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. brutto,<br/><br/>UWAGA: W przypadku składania oferty na kilka części w zakresie w/w robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest spełnić warunek o wartości będącej sumą części na które składa ofertę <br/><br/>DLA CZĘŚCI 8<br/><br/>b)	Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:<br/><br/>Część 5 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach zadania <br/>pn. Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik<br/>- jedno (1) zamówienie odpowiadające usługom nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł. brutto. <br/><br/><br/>b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej:<br/>•	w przypadku składania oferty dla Części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7<br/><br/>a) Kierownikiem Budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, obecność Kierownika Budowy podczas prowadzenia prac obowiązkowa; <br/><br/>•	w przypadku składania oferty dla Części 5<br/> <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał jako minimum dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje i doświadczenie, która będzie wykonywać obowiązki inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),<br/><br/>W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek jest spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. <br/><br/>Zamawiający uznaje:<br/>a) wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz<br/> b) uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także <br/>c) zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. –Prawo budowlane zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) –stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie braku podstaw do wykluczenia:a) odpisu<br/>lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.<br/>108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów(t.j.Dz.U.2020.1076 z późn.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,zgodnie ze<br/>wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5<br/>dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót (Załącznik nr 7 do SWZ)wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( Dotyczy część 1,2,3,4).<br/>b) wykaz usług (Załącznik nr 7a do SWZ)wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( Dotyczy Części 8)<br/>b) wykaz osób (Załącznik nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności<br/>odpowiedzialnych za kierowanie budową oraz robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach:<br/>- inżynieryjnej drogowej (Kierownik Budowy dla Części 1,2,3,4,5,6,7 lub Inspektor nadzoru dla Części 8 zamówienia)<br/>c) oświadczenie o uprawnieniach osób (Załącznik nr 8 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie budową oraz robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane w<br/>specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie inżynierii drogowej; lub w przypadku składania oferty na Część 5 zamówienia osobę<br/>pełniąca obowiązki inspektora nadzoru w specjalności inżynierii drogowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy) wadium, zobowiązanie podmiotu<br/>trzeciego ( jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.<br/>2. Zamawiający określa kwotę wadium dla poszczególnych części w następujących wysokościach:<br/>Część 1 – Przebudowa drogi gminnej ul. Starobuska w Chmielniku – 5 000,00 zł <br/>( słownie: pięć tysięcy 00/100 zł) <br/><br/>Część 2 – Budowa dojścia pełniącego funkcje dojazdu w msc. Ługi – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) <br/><br/>Część 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Celiny Nowe – 3000,00 zł ( słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100)<br/> <br/>Część 4 – Przebudowa drogi gminnej Zrecze Duże – Zrecze Małe - 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) <br/><br/>Część 5 - Budowa chodnika przy drodze gminnej Suchowola Kolonia II – Suchowola Kolonia I – Suchowola – 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące zł 00/100) <br/><br/>Część 6 - Przebudowa drogi gminnej ul.Kwiatowa w Chmielniku – 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące 00/100 zł) <br/><br/>Część 7 - Przebudowa drogi gminnej w msc. Lubania, gmina Chmielnik – 15 000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy 00/100 ) <br/><br/>Część 8 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach zadania <br/>pn. Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik – 1 000,00 zł <br/>( słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) <br/><br/><br/>3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nr rachunku: BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 z adnotacją:<br/><br/>„Wadium w przetargu pn. „Uporządkowanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik”;<br/>a potwierdzenie wpłaty można załączyć do oferty.<br/><br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.<br/>2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w punkcie<br/>VIII SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>3) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie według, z którego<br/>powinno wynikać, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 ( Część 1,2,3,4,5,6,7) oraz Załącznik nr 4a ( Część 8) do niniejszej specyfikacji. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem umowy wg załączonego wzoru oraz akceptacją zawartych we wzorze umowy<br/>klauzul.<br/>2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w SWZ ( Dział XVIII. Projektowane postanowienia umowy w<br/>sprawie zamówienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://chmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy:<br/>Na podstawie art. 7 ust. 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz środków służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022<br/>tj:<br/>Art. 7. 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1)wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.<br/>3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu<br/>prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com