JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220613/0020721501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OCHOTNICZE HUFCE PRACY CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W GOŁDAPI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 511283608</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Boczna 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gołdap</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(87) 615-03-53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(87) 615-05-07</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gospomkg4@ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://ckiw-goldap.ohp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1586f650-eb50-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00207215</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.ckiw-goldap.ohp.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto ePUAP. Posiadając konto na ePUAP Wykonawca ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych .pdf, .doc, .docx., .rtf, .xps, .odt opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CKiW.271.TP.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Mięso wieprzowe, drobiowe i wołowe oraz wędliny<br/><br/>Lp.	Nazwa produktu	jm.	Ilość<br/>1	Boczek surowy	kg	200<br/>2	Kości schabowe	kg	100<br/>3	Karkówka wieprzowa b/k	kg	500<br/>4	Wątróbka drobiowa	kg	10<br/>5	Podgardle	kg	200<br/>6	Schab wieprzowy b/k	kg	500<br/>7	Szynka wieprzowa b/k	kg	250<br/>8	Łopatka wieprzowa b/k	kg	500<br/>9	Żeberka wieprzowe extra pasy	kg	500<br/>10	Kurczak ćwiartka	kg	1200<br/>11	Filet z piersi kurczaka	kg	500<br/>12	Kurczak świeży	kg	200<br/>13	Porcja rosołowa	kg	250<br/>14	Skrzydełka kurczaka	kg	200<br/>15	Podudzie kurczaka świeże	kg	500<br/>16	Szynka drobiowa	kg	300<br/>17	Ścinki drobiowe	kg	100<br/>18	Filet z piersi indyka	kg	150<br/>19	Udziec indyka	kg	150<br/>20	Porcja z kaczki	kg	50<br/>21	Podgardle wędzone	kg	50<br/>22	Kiełbasa domowa min. 83 % mięsa	kg	100<br/>23	Kiełbasa szynkowa	kg	150<br/>24	Kiełbasa biała surowa	kg	250<br/>25	Kiełbasa kanapkowa	kg	150<br/>26	Szynka gotowa min. 83 % mięsa	kg	250<br/>27	Serdelki	kg	250<br/>28	Parówka cienka drobiowa min. 71 % mięsa	kg	250<br/>29	Ogonówka wędzona	kg	150<br/>30	Pieczeń drobiowa luks min. 83 % mięsa	kg	500<br/>31	Polędwica sopocka	kg	1000<br/>32	Polędwica wieprzowa wędzona min. 83 % mięsa	kg	1200<br/>33	Polędwica kanapkowa	kg	250<br/>34	Smalec 250 g	kg	100<br/>35	Kaszanka	kg	200<br/>36	Szynka wędzona min 83 % mięsa	kg	200<br/>37	Szynka cygańska min 83 % mięsa	kg	200<br/>38	Golonka	kg	150<br/>39	Wołowina b/k kl. II	kg	50<br/>40	Ligawa wołowa	kg	150<br/>41	Pieczeń wieprzowa	kg	150<br/>42	Jelita wieprzowe	kg	50<br/>43	Pasztet wieprzowy pieczony	kg	50<br/>44	Rolada faszerowana	kg	150<br/>45	Kiełbasa krakowska sucha	kg	100<br/>46	Kiełbasa żywiecka	kg	100<br/>47	Szynka z kurcząt min 75 % mięsa	kg	100 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <p class="mb-0">15111100-0 - Wołowina</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <p class="mb-0">15131500-0 - Produkty drobiowe</p> <p class="mb-0">15131400-9 - Produkty wieprzowe</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15112100-7 - Świeży drób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> • Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/> Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór: <br/> cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/> Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/> • Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/> Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.<br/><br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/><br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/><br/>gdzie: <br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Warzywa i owoce<br/><br/>Lp.	Nazwa produktu	jm.	Ilość<br/>1	Burak ćwikłowy	kg	500<br/>2	Kapusta biała	kg	600<br/>3	Kapusta czerwona	kg	250<br/>4	Kapusta kiszona	kg	400<br/>5	Kapusta pekińska	kg	350<br/>6	Sałata główka	szt	500<br/>7	Sałata lodowa	szt	100<br/>8	Cebula	kg	500<br/>9	Nać kopru pęczek	szt	100<br/>10	Nać pietruszki pęczek	szt	150<br/>11	Szczypior pęczek	szt	250<br/>12	Rzodkiew pęczek	szt	400<br/>13	Ogórek świeży	kg	400<br/>14	Marchew	kg	1500<br/>15	Papryka czerwona	kg	300<br/>16	Pieczarka	kg	200<br/>17	Pomidor	kg	500<br/>18	Pomidor koktajlowy	kg	100<br/>19	Por	kg	150<br/>20	Seler korzeniowy	kg	250<br/>21	Pietruszka korzenna	kg	300<br/>22	Rukola szt	10<br/>23	Świeże zioła	szt	10<br/>24	Ziemniaki	kg	40000<br/>25	Ogórek kiszony	kg	250<br/>26	Brokuł	szt	20<br/>27	Cebula czerwona	kg	50<br/>28	Czosnek	szt	200<br/>29	Kalafior	szt	100<br/>30	Ogórek gruntowy	kg	200<br/>31	Buraki gotowane 0,5 kg	kg	200<br/>32	Pomarańcza nowalina	kg	300<br/>33	Winogrono	kg	200<br/>34	Kiwi	kg	100<br/>35	Mandarynka	kg	200<br/>36	Gruszka	kg	150<br/>37	Papryka żółta	kg	100<br/>38	Kapusta młoda	kg	200<br/>39	Arbuz	kg	100<br/>40	Banan	kg	200<br/>41	Cytryna	kg	200<br/>42	Jabłko	kg	1000<br/>43	Nektarynka	kg	100<br/>44	Sałata karbowana zielona	szt	10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa</p> <p class="mb-0">03212100-1 - Ziemniaki</p> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">03222000-3 - Owoce i orzechy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> • Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/> Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór: <br/> cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/> Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/> • Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/> Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.<br/><br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/><br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/><br/>gdzie: <br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Ryby i mrożonki<br/><br/>Lp.	Nazwa produktu	jm.	Ilość<br/>1	Śledź matjas 4 kg	kg	300<br/>2	Śledź płat marynowany 4 kg	kg	100<br/>3	Filet karpia bez lodu	kg	100<br/>4	Filet dorsza „SHP”	kg	400<br/>5	Miruna „SHP”	kg	500<br/>6	Srebrzyk tuszka- tafla I gat.	kg	50<br/>7	Filet morszczuk „SHP”	kg	300<br/>8	Kalafior 2,5 kg	kg	600<br/>9	Bukiet warzyw 3-składniki 2,5 kg	kg	700<br/>10	Mieszanka warzywna 7 składników 2,5 kg	kg	700<br/>11	Marchew z groszkiem 2,5 kg	kg	700<br/>12	Marchwiowe plasterki 2,5 kg	kg	150<br/>13	Brokuł 2,5 kg	kg	250<br/>14	Flaki mrożone suche 0,9 kg	op.	100<br/>15	Włoszczyzna paski	kg	250<br/>16	Mieszanka kompotowa mrożona	kg	200<br/>17	Frytki z ziemniaków	kg	200<br/>18	Ziemniaczane łódki	kg	120<br/>19	Fasola szparagowa	kg	400<br/>20	Szpinak rozdrobniony 2,5 kg	kg	400<br/>21	Warzywa na patelnię 450 g	szt.	100<br/>22	Kulki ziemniaczane 2,5 kg	kg	100<br/>23	Marchew kostka	kg	50<br/>24	Fasolka szparagowa zielona	kg	200 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne</p> <p class="mb-0">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</p> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> • Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/> Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór: <br/> cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/> Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/> • Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/> Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.<br/><br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/><br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/><br/>gdzie: <br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: Pieczywo<br/><br/>Lp.	Nazwa produktu	jm.	Ilość<br/>1	Bułka pszenna zwykła 50g	szt.	30000<br/>2	Chleb zwykły mieszany krojony 0,5 kg	szt.	15000<br/>3	Chleb żytni razowy 0,5 kg	szt. 7000<br/>4	Bułeczka drożdżowa 100 g z nadzieniem	szt.	5000<br/>5	Placek drożdżowy z kruszonką 0,5 kg	szt.	200<br/>6	Ciasto sernik	kg	100<br/>7	Ciasto makowiec	kg	100<br/>8	Ciasto jabłecznik	kg	200<br/>9	Ciasto babka w polewie	kg	300<br/>10	Pączek 100 g szt.	800 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> • Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/> Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór: <br/> cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/> Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/> • Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/> Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.<br/><br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/><br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/><br/>gdzie: <br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: Jaja<br/><br/>Lp.	Nazwa produktu	jm.	Ilość<br/>1	Jaja kurze	szt.	6000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> • Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/> Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór: <br/> cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/> Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/> • Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/> Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.<br/><br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/><br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/><br/>gdzie: <br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6: Nabiał<br/><br/>Lp.	Nazwa produktu	jm.	Ilość<br/>1	Margaryna 250 g (w 100 g produktu 72 g tłuszczu)	szt.	20<br/>2	Masło śmietankowe 200 g min. 82 % tłuszczu	kg	600<br/>3	Mleko UHT 3,2 % 1 LITR	litr	500<br/>4	Mleko w proszku pełne 500 g	kg	500<br/>5	Ser typu feta 270g	szt.	20<br/>6	Ser topiony kostka 100g	szt.	600<br/>7	Ser żółty typu gouda kostka 250g	szt.	50<br/>8	Ser żółty typu gouda	kg	1000<br/>9	Ser capri 200g	szt.	100<br/>10	Ser typu mozzarella 125 g	szt.	100<br/>11	Ser topiony krążek 200 g (w 100 g produktu min. 19 g tłuszczu)	op.	600<br/>12	Serek wiejski	szt.	300<br/>13	Twaróg półtłusty 250 g	kg	300<br/>14	Twaróg półtłusty krajanka	kg	50<br/>15	Śmietana 18% 400 ml do zup i sosów	litr	500<br/>16	Jogurt owocowy 115 g (w 100 g produktu: 13,5 g cukru, 10 g tłuszczu)	szt.	2000<br/>17	Jogurt naturalny 150g	szt.	1000<br/>18	Ser wędzony	kg	10<br/>19	Serek typu mascarpone 250 g	szt.	10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> • Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/> Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór: <br/> cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/> Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/> • Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/> Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.<br/><br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/><br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/><br/>gdzie: <br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7: Różne produkty spożywcze<br/><br/>Lp.	Nazwa produktu	jm.	Ilość<br/>1	Bazylia suszona otarta 230 g	szt.	5<br/>2	Bułka tarta z pieczywa pszennego 0,5 kg	szt.	1000<br/>3	Cukier biały kryształ	kg	1000<br/>4	Cukier waniliowy op. 30-32 szt.	op.	50<br/>5	Cukier puder 400 g	op.	100<br/>6	Curry 900g	op.	2<br/>7	Cynamon mielony 320 g	op.	3<br/>8	Czosnek granulowany 1,05 kg	op.	50<br/>9	Drożdże świeże 100 g	op.	50<br/>10	Dżem z truskawek ekstra gładki 280 g	szt.	500<br/>11	Dżem z brzoskwiń ekstra gładki 280 g	szt.	500<br/>12	Fasola Jaś średnia 370 g	op.	400<br/>13	Groch łuskany, pozbawiony łuski, połówki 500g op.	400<br/>14	Herbata czarna w saszetkach 100 szt. x 2 g	op.	800<br/>15	Herbatka owocowo-ziołowa 20 szt. x 2 g	op.	500<br/>16	Kakao gorzkie extra ciemne 150g	op.	50<br/>17	Kasza jęczmienna wiejska 5 kg	op.	1000<br/>18	Kasza manna błyskawiczna 400 g	op.	500<br/>19	Napój kakaowy instant 300 g	szt.	100<br/>20	Koncentrat pomidorowy 30 % w słoiku 200 ml	szt.	1000<br/>21	Kurkuma 350 g	szt.	20<br/>22	Kukurydza konserwowa w puszcze 340 g	szt.	300<br/>23	Liść laurowy 80 g	op.	300<br/>24	Majeranek 150 g	op.	600<br/>25	Majonez słoik 70 % tłuszczu 310 g	szt.	700<br/>26	Makaron spaghetti 3 kg	szt.	200<br/>27	Makaron tagliatelle wstążki 3 kg	szt.	100<br/>28	Makaron penne piórka 3 kg	szt.	200<br/>29	Makaron literki, gwiazdki 250 g	szt.	200<br/>30	Makaron świderki, muszelki, kolanka 5 kg	szt.	300<br/>31	Mąka ziemniaczana 1 kg	szt.	100<br/>32	Mąka pszenna tortowa typ 450 1 kg	szt.	700<br/>33	Miód pszczeli wielokwiatowy 1 kg	szt.	100<br/>34	Ocet spirytusowy 10% but. Szklana 500 ml	szt.	100<br/>35	Ogórki konserwowe w słoiku 870 ml	szt.	1400<br/>36	Oregano 200 g	szt.	50<br/>37	Papryka mielona słodka 720 g	szt.	100<br/>38	Pieprz ziołowy 600 g	szt.	400<br/>39	Pieprz czarny mielony 820 g	szt.	400<br/>40	Płatki kukurydziane śniadaniowe 1 kg	szt.	100<br/>41	Proszek do pieczenia 30 szt. x 30 g	szt.	50<br/>42	Ryż paraboliczny 5 kg	szt.	700<br/>43	Ziele angielskie całe 600 g	szt.	20<br/>44	Zioła prowansalskie 300 g	szt.	20<br/>45	Budyń czekoladowy 1,02 kg	szt.	30<br/>46	Budyń waniliowy 1,02 kg	szt.	30<br/>47	Kisiel truskawkowy 1,3 kg	szt.	60<br/>48	Ketchup łagodny dla dzieci 990 g	szt.	50<br/>49	Syrop malinowy 5 l	szt.	150<br/>50	Chrupki kukurydziane 40 g	szt.	50<br/>51	Płatki zbożowe o smaku czekoladowym kulki 1 kg	szt.	50<br/>52	Płatki owsiane górskie 500 g	szt.	150<br/>53	Dynia pestka łuskana 500 g	szt.	50<br/>54	Żurawina suszona 1 kg	op.	100<br/>55	Orzechy ziemne bez łupinek 500 g	szt.	20<br/>56	Musztarda stołowa 185 g	szt.	150<br/>57	Słonecznik łuskany 1 kg	szt.	10<br/>58	Przypawa do potraw typu Kucharek 5 kg	szt.	80<br/>59	Pomidory pellati w puszce bez skóry 2,55 kg	szt.	50<br/>60	Tuńczyk w sosie własnym puszka 170 g	szt.	50<br/>61	Mąka kukurydziana 1 kg	szt.	10<br/>62	Kasza bulgur 5 kg	szt.	100<br/>63	Pasztet drobiowy w puszcze 160 g	szt.	1500<br/>64	Żelatyna 1 kg	szt.	20<br/>65	Sos sałatkowy 700 g	szt.	15<br/>66	Galaretka truskawkowa 1,3 kg	szt.	20<br/>67	Galaretka cytrynowa 1,3 kg	szt.	20<br/>68	Galaretka pomarańczowa 1,3 kg	szt.	20<br/>69	Oliwa z oliwek 1 l	szt.	50<br/>70	Olej z pestek winogron 1 l	szt.	50<br/>71	Dżem truskawkowy z kawałkami 900g	szt.	10<br/>72	Ciasto francuskie chłodzone 375 g	szt.	10<br/>73	Sos sojowy ciemny 625 ml	szt.	10<br/>74	Kawa zbożowa 200 g	szt.	100<br/>75	Majonez 3 kg	szt.	50<br/>76	Olej 3 l	szt.	50<br/>77	Rama Profi do smażenia 3,7 l	szt.	20<br/>78	Sos boloński knorr 1 kg	szt.	5<br/>79	Auszpik 0,7 kg	szt.	5<br/>80	Przyprawa do kurczaka 1 kg	szt.	10<br/>81	Sos ogrodowy 0,7 kg knorr	szt.	10<br/>82	Sos koperkowy 0,7 kg knorr	szt.	10<br/>83	Napój owocowy ze słomką 200 ml	szt.	500<br/>84	Sól czosnkowa 1 kg	szt.	20<br/>85	Pieczywo chrupkie 150 g	szt.	200<br/>86	Wafle ryżowe 110 g	szt.	100<br/>87	Ciastka bez cukru 300 g	szt.	100<br/>88	Sok pomidorowy 1 l	szt.	50<br/>89	Sok owocowy 1 l	szt.	100<br/>90	Przyprawa do mięs 1 kg	szt.	10<br/>91	Ryż 1 kg	szt.	100<br/>92	Płatki owsiane 500g	szt.	100<br/>93	Płatki jęczmienne 500 g	szt.	100 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze</p> <p class="mb-0">15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> • Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/> Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór: <br/> cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/> Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/> • Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/> Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.<br/><br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/><br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/><br/>gdzie: <br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:<br/>a) nazw, adresów oraz godzin poszczególnych dostaw, jeżeli będą one wynikać ze zmian w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy,<br/>b) w stosunku do osób – zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,<br/>c) ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę mogą podlegać zmianom w czasie obowiązywania umowy na podstawie wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego w następujących przypadkach:<br/>- zmiany stawki VAT na dane towary może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku;<br/>- jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów (opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny - wskaźnik zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych) w miesiącu złożenia wniosku, uległ zmianie o co najmniej 5 % w stosunku do wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów obowiązującego w miesiącu rozpoczęcia realizacji umowy. Przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu http://miniportalu.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym rozdziale przysługują Wykonawcy oraz<br/>innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może<br/>ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy uPzp.<br/>2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie<br/>zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,<br/>o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.<br/>3. Odwołanie przysługuje na:<br/>a) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był<br/>obowiązany na podstawie ustawy.<br/>4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania<br/>Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on<br/>zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.<br/>5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia<br/>zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie<br/>internetowej.<br/>6. Odwołanie wnosi się w terminie:<br/>a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego<br/>wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;<br/>b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego<br/>wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).<br/>7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia,<br/>w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o<br/>okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.<br/>8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp,<br/>stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.<br/>9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy<br/>ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy<br/>niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.<br/>10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie- sądu zamówień publicznych,<br/>zwanego dalej &#34;sądem zamówień publicznych&#34;.<br/>11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia<br/>orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp<br/>przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej<br/>operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe jest<br/>równoznaczne z jej wniesieniem.<br/>12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu<br/>zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com