JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/0020872901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003445725</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Księcia Przemysława 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żory</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mops@mops.zory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mopszory.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f01d365a-eba5-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00208729</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00085743/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi na II półrocze 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mopszory.bip.net.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal. <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. <br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal .<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>mops@mops.zory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Księcia Przemysława 2 44-240 Żory.<br/>2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej 44-240 Żory, ul. Księcia Przemysława 2, e-mail: iodo@mops.zory.pl,<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żorach związanych z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.&#34; zgodnie z liczbą godzin i zakresem określonym każdorazowo w piśmie skierowanym do Wykonawcy usług.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.).<br/>5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacji zawartej umowy. Dane osobowe będą przechowywane przez okres<br/>niezbędny do dochodzenia lub obrony roszczeń, następnie zostaną zarchiwizowane, a usunięte zostaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o zasobach archiwalnych. W tym celu będziemy<br/>postępować zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Wyjaśnienia:<br/>- skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>- zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 145000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).<br/><br/>Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1285 z późn. zm.) - zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii.<br/>Świadczenie usług rehabilitanta obejmuje wymiar 90 godzin miesięcznie dla 5 podopiecznych, którym Wykonawca przyznał ww. usługi na podstawie decyzji administracyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.<br/><br/>KRYTERIUM OCENY OFERT<br/>Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):<br/>a)	Cena – 80%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe osób – 20%<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1.	Cena (C) – waga 80% <br/><br/> cena najniższa brutto (zł)* <br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80% <br/> cena oferty ocenianej brutto (zł)<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Doświadczenie zawodowe osób – waga 20% <br/><br/>Doświadczenie:	<br/>- poniżej 2 lat - 0 pkt<br/>- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt<br/>- powyżej 3 lat do 5 lat -	10 pkt<br/>- powyżej 5 lat -	20 pkt<br/>a)	Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata. <br/>b)	Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów. <br/>c)	Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.<br/><br/>Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:<br/>P= C + D <br/>gdzie: <br/>P = suma punktów<br/>C = punkty za kryterium „cena”<br/>D = punkty za kryterium „doświadczenie”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kadra</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).<br/><br/><br/>Świadczenie usług logopedy obejmuje wymiar 70 godzin miesięcznie dla 5 podopiecznych, którym Wykonawca przyznał ww. usługi na podstawie decyzji administracyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.<br/><br/>KRYTERIUM OCENY OFERT<br/>Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):<br/>a)	Cena – 80%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe osób – 20%<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1.	Cena (C) – waga 80% <br/><br/> cena najniższa brutto (zł)* <br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80% <br/> cena oferty ocenianej brutto (zł)<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Doświadczenie zawodowe osób – waga 20% <br/><br/>Doświadczenie:	<br/>- poniżej 2 lat - 0 pkt<br/>- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt<br/>- powyżej 3 lat do 5 lat -	10 pkt<br/>- powyżej 5 lat -	20 pkt<br/>a)	Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata. <br/>b)	Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów. <br/>c)	Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.<br/><br/>Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:<br/>P= C + D <br/>gdzie: <br/>P = suma punktów<br/>C = punkty za kryterium „cena”<br/>D = punkty za kryterium „doświadczenie”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kadra</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).<br/><br/><br/>Świadczenie usług psychologa obejmuje wymiar 8 godzin miesięcznie dla 2 podopiecznych, którym Wykonawca przyznał ww. usługi na podstawie decyzji administracyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.<br/><br/>KRYTERIUM OCENY OFERT<br/>Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):<br/>a)	Cena – 80%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe osób – 20%<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1.	Cena (C) – waga 80% <br/><br/> cena najniższa brutto (zł)* <br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80% <br/> cena oferty ocenianej brutto (zł)<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Doświadczenie zawodowe osób – waga 20% <br/><br/>Doświadczenie:	<br/>- poniżej 2 lat - 0 pkt<br/>- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt<br/>- powyżej 3 lat do 5 lat -	10 pkt<br/>- powyżej 5 lat -	20 pkt<br/>a)	Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata. <br/>b)	Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów. <br/>c)	Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.<br/><br/>Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:<br/>P= C + D <br/>gdzie: <br/>P = suma punktów<br/>C = punkty za kryterium „cena”<br/>D = punkty za kryterium „doświadczenie”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kadra</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć integracji sensorycznej w formie ćwiczeń, zabaw i aktywności, które mają za zadanie wyzwalanie konkretnych reakcji sensorycznych, dzięki czemu następuje poprawa organizacji wrażeń zmysłowych. <br/>Usługi terapii sensorycznej obejmują wymiar 20 godzin miesięcznie dla przewidywanej ilości 3 podopiecznych, dla których Wykonawca wydal stosowną decyzję administracyjną. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.<br/><br/>KRYTERIUM OCENY OFERT<br/>Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):<br/>a)	Cena – 80%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe osób – 20%<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1.	Cena (C) – waga 80% <br/><br/> cena najniższa brutto (zł)* <br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80% <br/> cena oferty ocenianej brutto (zł)<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Doświadczenie zawodowe osób – waga 20% <br/><br/>Doświadczenie:	<br/>- poniżej 2 lat - 0 pkt<br/>- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt<br/>- powyżej 3 lat do 5 lat -	10 pkt<br/>- powyżej 5 lat -	20 pkt<br/>a)	Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata. <br/>b)	Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów. <br/>c)	Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.<br/><br/>Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:<br/>P= C + D <br/>gdzie: <br/>P = suma punktów<br/>C = punkty za kryterium „cena”<br/>D = punkty za kryterium „doświadczenie”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kadra</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie treningu umiejętności społecznych (TUS) służącemu bezpiecznemu nawiązywaniu relacji i uczeniu się rozwiązywania konfliktów. Rozwijanie zachowań akceptowalnych społecznie i uczenie regulacji emocjonalnej.<br/>Przewidywany wymiar świadczonych usług to 18 godzin miesięcznie dla 3 podopiecznych, dla których Wykonawca wydał stosowną decyzję administracyjną. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.<br/><br/>KRYTERIUM OCENY OFERT<br/>Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):<br/>a)	Cena – 80%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe osób – 20%<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1.	Cena (C) – waga 80% <br/><br/> cena najniższa brutto (zł)* <br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80% <br/> cena oferty ocenianej brutto (zł)<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Doświadczenie zawodowe osób – waga 20% <br/><br/>Doświadczenie:	<br/>- poniżej 2 lat - 0 pkt<br/>- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt<br/>- powyżej 3 lat do 5 lat -	10 pkt<br/>- powyżej 5 lat -	20 pkt<br/>a)	Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata. <br/>b)	Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów. <br/>c)	Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.<br/><br/>Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:<br/>P= C + D <br/>gdzie: <br/>P = suma punktów<br/>C = punkty za kryterium „cena”<br/>D = punkty za kryterium „doświadczenie”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kadra</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć terapii czaszkowo–krzyżowej, inaczej terapii cranio–sacralnej polegającej na delikatnej manipulacji i uciskaniu punktów w obrębie czaszki, miednicy, przepony, klatki piersiowej oraz kości krzyżowej. Równoważenie, zmniejszanie napięcia tkanek miękkich, mobilizacja kości czaszki, regulacja przepływu płynu mózgowo–rdzeniowego z wykorzystaniem subtelnego dotyku oraz różnego rodzaju mobilizacji i manipulacji.<br/>Przewidywalny wymiar świadczenia ww. usług to 20 godzin miesięcznie dla 3 podopiecznych, dla których Wykonawca wydał stosowną decyzję administracyjną. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.<br/><br/>KRYTERIUM OCENY OFERT<br/>Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):<br/>a)	Cena – 80%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe osób – 20%<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1.	Cena (C) – waga 80% <br/><br/> cena najniższa brutto (zł)* <br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80% <br/> cena oferty ocenianej brutto (zł)<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Doświadczenie zawodowe osób – waga 20% <br/><br/>Doświadczenie:	<br/>- poniżej 2 lat - 0 pkt<br/>- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt<br/>- powyżej 3 lat do 5 lat -	10 pkt<br/>- powyżej 5 lat -	20 pkt<br/>a)	Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata. <br/>b)	Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów. <br/>c)	Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.<br/><br/>Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:<br/>P= C + D <br/>gdzie: <br/>P = suma punktów<br/>C = punkty za kryterium „cena”<br/>D = punkty za kryterium „doświadczenie”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kadra</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć hipoterapii w szacunkowym wymiarze 4 godzin miesięcznie dla 1 podopiecznego, dla którego Wykonawca wydał stosowną decyzję administracyjną w przedmiotowej sprawie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.<br/><br/>KRYTERIUM OCENY OFERT<br/>Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):<br/>a)	Cena – 80%<br/>b)	Doświadczenie zawodowe osób – 20%<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1.	Cena (C) – waga 80% <br/><br/> cena najniższa brutto (zł)* <br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80% <br/> cena oferty ocenianej brutto (zł)<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Doświadczenie zawodowe osób – waga 20% <br/><br/>Doświadczenie:	<br/>- poniżej 2 lat - 0 pkt<br/>- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt<br/>- powyżej 3 lat do 5 lat -	10 pkt<br/>- powyżej 5 lat -	20 pkt<br/>a)	Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata. <br/>b)	Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów. <br/>c)	Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.<br/><br/>Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:<br/>P= C + D <br/>gdzie: <br/>P = suma punktów<br/>C = punkty za kryterium „cena”<br/>D = punkty za kryterium „doświadczenie”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kadra</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę stanowiącą przedmiot zamówienia nieprzerwanie przez okres 6 m-cy w łącznej wysokości 450 godzin;<br/>b) dysponuje odpowiednim personelem:<br/>1) posiada co najmniej 1 pracownika do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, posiadającymi:<br/>- co najmniej wykształcenie średnie;<br/>- kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie<br/>specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.) tj. pracownika socjalnego,<br/>psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki<br/>środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i<br/>umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi,<br/>- półroczny staż pracy w jednostkach wymienionych w § 3 ust. 2 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22<br/>września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr. 189, poz.1598 z późn. zm.) (szpital psychiatryczny; jednostka organizacyjna pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; placówka terapii lub placówka oświatowa, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; ośrodek terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczy; zakład rehabilitacji, inna jednostka świadcząca specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca wymaga złożenia:<br/>- wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane;<br/>- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do świadczenia usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.<br/>W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa przedmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-24 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com